Fitness Seller

StevenG's Natadrol log!

ik heb ook die stack bestelt 2maal nata 1maal forma
en nu zie ik de aanbieding:(

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook die stack bestelt 2maal nata 1maal forma
en nu zie ik de aanbieding:(

al contact gehad met B&F, ze gingen iets regelen.. hij ging me nog terugcontacteren maar je bent dus al zeker van dat er een (kleine?) compensatie komt!! naja ik baalde er ook ff van.. maar ja zoiets weet je nooit he, en hij wist het zelf blijkbaar ook echt ni datr zo snel ging zijn.. is met aanbiedingen altijd zo.. maar bon, wel erg tevreden dat er iets van compensatie komt :D ik hou jullie wel mee op de hoogte ervan

ja!!! sucks big time!!!! :mad:

:mad::mad::mad:
IK WIL GHENERATE!!! BEN OOK BENIEUWD NAAR RESULTATEN MET :D GIMME GIMME!!
ofwel oneindig veel samples :rolleyes:
iedereen die net die stack heeft besteld, stuur me anders ff een PM!
Dan PM ik die lijst door bodyenfitshop :D als een blok staan we sterker :D
hij zal wel iets moois regelen dan of we gaan langs in Heerenveen :fire:
nene Ilco is chille gast, bestel er tweewekelijks fzo en hij fixt altijd wel wat leuks, mr nu zou iets extra leuks wel heel fijn zijn :$

:D Voorstel;

Iedereen die de bij ons de Natadrol & Formadrol heeft bestelt ontvangt bij een volgende bestelling van mij een Gratis GHenerate!!:)
Ik zou het wel enorm op prijs stellen als jullie dan ook een logje maken of je bevindingen posten.

Iedereen die de bij ons de Natadrol & Formadrol heeft bestelt ontvangt bij een volgende bestelling van mij een Gratis GHenerate!!:)
Ik zou het wel enorm op prijs stellen als jullie dan ook een logje maken of je bevindingen posten.

:banana: :banana: :banana:

voorstel accepted :D (en ik denk dat de rest hier ook mee akkoord zal gaan?)
this is why i love you guys so much :clap::heart:
komt handig uit, wou net een van jullie nieuwe whey smaken bestellen :D
nu enkel nog een lekkere smaak kiezen :zuip:
TOPSERVICE zoals ik van je gewoon ben!!!

EDIT: ik voeg mijn bevindingen dan toe in dit topic!

Laatst bewerkt:
haha ik was al van plan een logje aan te maken:p:D:D:D:D:D:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

:banana: :banana: :banana:

voorstel accepted :D (en ik denk dat de rest hier ook mee akkoord zal gaan?)
this is why i love you guys so much :clap::heart:
komt handig uit, wou net een van jullie nieuwe whey smaken bestellen :D
nu enkel nog een lekkere smaak kiezen :zuip:
TOPSERVICE zoals ik van je gewoon ben!!!

EDIT: ik voeg mijn bevindingen dan toe in dit topic!

Dank je:)

We hebben vanaf vandaag de Whey Perfection zelfs in 10 smaken:D
Dat wordt moeilijk kiezen!

Nieuwe smaken;
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

Mijn shizzle is ook binnen, ben benieuwd!

Laatst bewerkt:

Top service! :thumbs:

Zal een log bijhouden wanneer ik deze stack zal starten. Weliswaar zonder de GHenerate maar indien de stack aanslaat, zal ik deze bij men volgende bestelling weer plaatsen, en heb ik mss een dubbele portie GHenerate. :clap:

Enig idee of men bestelling vandaag zal aankomen? Zal men ref. nr. nog eens vermelden : 118917

Thanx voor de goeie service! ;)

Edit : sorry StevenG voor de offtopic post in je log

Laatst bewerkt:
Yep, ik heb ook een stackje besteld 2/1, had er hier en daar al eens over gelezen en deels door dit logje en het feit dat het bij B&F verkrijgbaar is hebben me over de streep getrokken

Uw houten log ligt nu al te bibberen in de achtertuin ;-)
Ben benieuwd wat je gains gaan zijn.
Ik denk dat ik ook maar eens de site van B&F ga bezoeken uit nieuwsgierigheid.

Edit : sorry StevenG voor de offtopic post in je log

no probs, gezien de omstandigheden is dit normaal datr ff over iets anders wordt gepraat dan mn trainingen enzo :D

straks zal ik wel weer een snoeiharde lowerbody training posten, hebr al zin innnn!!!!

hoeveel caps?

Ik ga binnenkort ook beginnen, maar ik zit te tijfelen tussen 4 of meteen met 6 caps te beginne. Ik heb al een aantal andere logs gelezen en die gebruiken allemaal 6 tot 8

Akkoord. Die choco-whey was jullie was sowieso the bomb, dus hier wil ik wel in meegaan!:D

Ik ga binnenkort ook beginnen, maar ik zit te tijfelen tussen 4 of meteen met 6 caps te beginne. Ik heb al een aantal andere logs gelezen en die gebruiken allemaal 6 tot 8

zou ineens voor 6 gaan! in geen enkel log wordt er over 4 gesproken :o
of mss eerste week 4 en tweede week al direct 6..
ahja ik raad iedereen ook aan visolie-caps erbij te nemen (als je die al niet standaard neemt)
ik las in een aantal logs dat ze wat last hadden van stroeve gewrichten etc, ik heb hier nix last van en komt door de visolie denk ik!

Echt wel verdomd sjieke service hoor!!! :klink::bierbang::birthday::kerst:

Terug
Naar boven