AndroidHealthClinic

Sticky kuurlogs

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Wil hierbij even ophelderen waarom de sticky's verwijderd zijn van de kuurlogs aangezien ik daar veel vragen middels pm over krijg en lees in de topics. Sticky aan een kuurlog plakken was een ideetje van Navy. Op zich een prima en leuk idee, echter heeft Navy deze zelf weer verwijderd van de logs.
Navy maakt inmiddels geen deel meer uit van het modteam. Ik moet zeggen dat ik zelf niet echt een meerwaarde zie in een kuurlog sticky maken. De goede logs zullen vanzelf redelijk bovenaan staan omdat hier ook veel activiteit zal zijn.
Daarnaast neemt het, imo, een beetje de aandacht weg van andere goed bedoelde logjes.
Maar ik sta open voor argumenten dus als je vind dat de sticky's een goede meerwaarde hadden voor de kuurlog sectie laat maar weten en dan zou ik het eventueel terug kunnen draaien.
 
Ik heb hier absoluut op geen enkel vlak een mening over.

ZO, dit moest ik even kwijt :)

Ik maak me wel de bedenking dat een goede en complete log (activiteit is maar één van de factoren denk ik die maakt dat een log goed is of niet), zijnde ééntje met een goed uitgedacht en uitgeschreven kuurplan, voeding, trainingen, progressiefoto's, interactiviteit met andere gebruikers (Q&A), resultaten en bloedanalyses, sowieso na een tijdje in de vergetelheid verdwijnt als hij niet "sticky" is (eenmaal de kuur afgelopen is met name) en dat kan misschien zonde zijn, want de kuurlogs die voldoen aan alle bovenstaande criteria zijn schaars.

Ben ik intussen toch een lans aan het breken voor sticky kuurlogs? Precies wel :-)

Tegenargument dan maar: vriendjespolitiek :-)
 
Laatst bewerkt:
Wat mij goed lijkt is een aparte sectie waar een kopie staat van de kuurlog uit de originele sectie.
Zo is het makkelijk om mooie logjes op te sporen en bij elkaar te zetten. Zoals onder andere die van sniezel en testosflesje.
 
Ik heb hier absoluut op geen enkel vlak een mening over.

ZO, dit moest ik even kwijt :)

Ik maak me wel de bedenking dat een goede en complete log (activiteit is maar één van de factoren denk ik die maakt dat een log goed is of niet), zijnde ééntje met een goed uitgedacht en uitgeschreven kuurplan, voeding, trainingen, progressiefoto's, interactiviteit met andere gebruikers (Q&A), resultaten en bloedanalyses, sowieso na een tijdje in de vergetelheid verdwijnt als hij niet "sticky" is (eenmaal de kuur afgelopen is met name) en dat kan misschien zonde zijn, want de kuurlogs die voldoen aan alle bovenstaande criteria zijn schaars.

Ben ik intussen toch een lans aan het breken voor sticky kuurlogs? Precies wel :-)

Tegenargument dan maar: vriendjespolitiek :-)

Ik wilde net gaan typen is er eens een dialoog, wat ons wel eens verweten word, en dan boeit het je niet haha.
Maar voor je argument valt wat te zeggen. Je tegenargument moet ik tegen spreken, m'n eigen logje is immers ook geen sticky en als er iemand een grote vriend van me is....:)
 
De logs die interessant vind kom ik wel tegen in mijn CP. Gewoon een keer posten "in" en af en toe lezen.
 
De logs die interessant vind kom ik wel tegen in mijn CP. Gewoon een keer posten "in" en af en toe lezen.

Logs kunnen ook interessant zijn voor mensen die er nooit in gepost hebben, of die op zoek zijn naar ervaringen met bepaalde specifieke kuren.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Ik wilde net gaan typen is er eens een dialoog, wat ons wel eens verweten word, en dan boeit het je niet haha.
Maar voor je argument valt wat te zeggen. Je tegenargument moet ik tegen spreken, m'n eigen logje is immers ook geen sticky en als er iemand een grote vriend van me is....:)

Niet alleen vind ik je een SUPERMODERATOR en een fantastisch sympathieke en knappe vent, je log is ook om duimen en vingers mee af te likken! Heb je mijn log al gelezen? (link in de spoiler :D:D:D)
 
Logs kunnen ook interessant zijn voor mensen die er nooit in gepost hebben, of die op zoek zijn naar ervaringen met bepaalde specifieke kuren.

Dit ... ik moest heel DBB uitspitten voor interessante logjes te vinden. Maar het lijkt me wel een moeilijk onderwerp.
Wat is interessant en wat niet .. daar heeft iedereen een ander idee over.
 
Dit ... ik moest heel DBB uitspitten voor interessante logjes te vinden. Maar het lijkt me wel een moeilijk onderwerp.
Wat is interessant en wat niet .. daar heeft iedereen een ander idee over.

+1

Misschien de kuurlogs verder verdelen in sub-secties. bijvoorbeeld: Orals only/Test-e only/Tren kuur/Overige kuren
En dan sticky's maken van de kuurlogs die aan bepaalde eisen voldoen. Dit zal er misschien ook voor zorgen dat mensen extra hun best gaan doen voor hun kuurlogs om het als sticky te krijgen + mensen hebben goede voorbeelden als ze zelf een kuurlog starten.

Als ik bijvoorbeeld deze kuurlog zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/winstrol-only-eerste-kuur-342399/ waarbij de logger progress foto's bijhoud van week 1 tot eind van de kuur dan is dat gelijk zoveel leuker om te lezen en omdat deze kuurlog toevallig is gebumpt door iemand ben ik deze kuurlog tegen gekomen anders waarschijnlijk nooit gevonden.
 
Back
Naar boven