AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

ik vind het nog meevallen hoor. Heb je je BMR en activiteitsfactor zo uitgerekend dat je er op rustdagen onder onderhoudsniveau zit?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het als volgt berekend: BMR = ongeveer 2k kcal. Krachttraining = ongeveer 500kcal (minder is meegenomen). Tekort creëer ik door cardio :). Als ik maandag niet 0,5kg ben afgevallen, kan ik altijd op trainingsdagen nog iets schrappen uit m'n schema. Door IF heb ik in ieder geval geen honger.

Vanmorgen gewogen, 82,5 (zal nog wel wat darminhoud zijn), dus hoop komende maandag tussen de 81,5 en 82 te zitten.

Training van vandaag; kort maar krachtig.

Eerst goed opgewarmd.

BP
4x80
5x80
10x70
10x60

Inc. DB Press
8x26
8x26
8x26

Shoulder press
8x22
8x22
8x22

Decline flyes
8x16,25
10x17,25
8x17,25

Dips (Tri's)
8xbw
7xbw+10kg
8xbw+10kg

CG DB Press
8x16
10x20
8x20

10 minuten HIIT (160+kcal)
Abs e.d.

Fijne training!

Fijne training inderdaad!

Mooie training! Sterke dips ook!

Hoe hoog schat je je bf, want in dit stadium al op 2000/2500kcals gaan zitten lijkt me vrij snel.
Hoe lang wil je ongeveer gaan cutten?

Hoe hoog ik m´n bf schat, heel lastig xD Khoop ergens rond de 15/16%, ga morgen vragen of m'n wuuf wat picca's wil maken!

Training van vandaag:

Pull up CG:
8xBW
7xBW +10kg
8xBW +10kg

DB BOR:
8x34
8x36
8x36

1 arm machine row:
8x75 (per arm)
8x75
8x75
dropset
8x60
10x40

Toe press:
10x120
10x120
10x120
10x120
10x120

BB curl:
10x30
8x35
8x35

Hammer curl:
8x16
8x16
8x16

Kwartiertje cardio!

Korte, maar toch weer lekker krachtige training! Ga morgenochtend nog even een half uurtje cardio doen en wat lightweight legwork! Donderdag weer chest/tri's/schouders, vrijdag waarschijnlijk rustdag ivm bedrijfsborrel/uit eten met schoonouders en dan zaterdagochtend weer Rug/biceps/abs! Ben lekker gemotiveerd de laatste tijd! Nu alleen nog wat meer volgers zien te krijgen om dat ook vol te houden!

Vanmorgen even fasted cardio en abwork gedaan!

10 minuten cardio

variatie aan ab oefeningen

20 minuten cardio

feltgoodbrah.png

Voeding?

150gr kip
2 eieren
450gr kwark

1,5 schnitzel
stapel gebakken aardappelen
2 el mayo
salade

500ml melk
60gr whey
1el olijfolie

ongeveer 2100kcal, high protein/fat low carb yeaaah! Morgen chest! Zin in!

Lekkere trainingen staan er in je log! Je BP is behoorlijk vlot omhoog gegaan zie ik. En wat voeding betreft, wel laag in je kcal.. maar als de berekeningen kloppen natuurlijk niks aan de hand

Wel goed strict bezig! Te veel spek heb ik ook een hekel aan, vandaar dat ik nu ook aan het cutten ben :P

Een stapel gebakken aardappelen klinkt niet low carb..;) Maar je voeding ziet er goed uit hoor!

Sterke pull-ups en curls ook!

Die volgers komen meestal als je anderen ook blijft volgen..niet iedereen doet dat, maar hou zelf die filosofie wel een beetje aan. Als anderen mijn log niet boeiend vinden, vind ik die van hun vaak ook niet boeiend of het moet heel leerzaam zijn..

Naja, niet veel carbs in ieder geval xD

Thanks boys!

Jij trainde toch in Seroos? Das vijf minuutjes rijden naar een loods waar de echte mannen trainen... ;)

Ooit Tymboo, ooit! haha, sprak jeffrey nog paar weken geleden, hij stond groot te zijn op DIP!

Anyways, training van vandaag: Was niet heel best, heb namelijk heel de dag al een vervelende hoofdpijn, maar ben toch maar gewoon gaan trainen.

10 minuten crosstrainer / opwarmen / cardio

BP:
10x40
3x80
1x90
8x70
8x70
10x60

Inc db press:
8x24 (echt teveel koppijn hier)
8x20
8x20

Shoulder press in smith:
8x40
8x40
8x40

Decline flyes:
10x16,25
10x16,25
10x16,25

Dips:
8xbw
8xbw
8xbw

CG BP vs. Hammer curls
8x50 vs. 8x14
8x50 vs. 8x14
8x50 vs. 8x14

Rope pulldown vs. 1 arm cable curl
10x20 vs. 10x6,25
10x20 vs. 10x6,25
10x20 vs. 10x6,25

10 minuten cardio op crosstrainer
10 minuten cardio op stepmachine

Waarom zoveel cardio vragen jullie je af? Nouuuuuuuuuu, morgen zeer waarschijnlijk bedrijfsborrel en daarna uit eten met m'n schoonfamilie, tevens kan ik daardoor ik niet trainen. Daarnaast komt er nog eens bij dat 'k van 't weekend wel een flink feestje ga bouwen hoogstwaarschijnlijk, dus bouwen we nu alvast een buffer op :D. Verder is het redelijk lightweight vandaag, wel goed gefocussed, dus op zich een prima training!

Voeding vandaag?
4xbruin brood kip
1 banaan

500ml melk
60gr whey
50gr rijst
150gr kip

zometeen nog spaghetti, en misschien nog een bak kwark, vanavond taartje omdat de zuster geslaagd is!

Redelijk clean, zal wel rond de 2500kcal uitkomen, high protein/high carb low fat.

Prima dag zo! Morgen dus uiteten en dergelijke, ga de rest van de dag zeer low carb, high protein, med fats. Moet nog even kijken wat ik allemaal mee ga nemen naar m'n werk.

Out!

Geniet van de borrels, feestjes en etentjes!

Je hebt het verdiend:thumbs:

Altijd lastig zulke dagen, maar zolang je het van te voren weet kun je er goed op sturen. Goeie trainingen trouwens!

Zeker lastig inderdaad! Maar op zich niet heel vervelend als je het van te voren weet, zoals je al aangeeft. Zal even kort de voeding van gisteren opsommen.

Meal 1.
3 eieren
450gr kwark

Meal 2.
6 heineken

Meal 3.
Scampi's/tomaatjes
Kalfsentrecote
Salade
Irish coffee
3 biertjes

Op zich nog niet heel ontevreden over het verloop haha, had slechter gekunt.

Ga zometeen even wat schade herstellen door een flinke cardio sessie en rug workout!

Training van vanmorgen, geen voer voor de training, dus fasted.

10 minuten opwarmen crosstrainer - 150kcal

WG pull up:
8xbw +10kg
8xbw +10kg
8xbw +10kg
6xbw
6xbw

WG PD:
8x70
8x70
8x70
dropset
8x55 behind neck
10x45 behind neck

Reverse peckdeck:
8x13 (zijn geen kilo's volgens mij)
8x13
8x13

Facepulls:
8x25
8x25
8x25

Leg press
8x230
8x230
8x230
8x230
8x230

- Ga weer rustig opbouwen qua beentrainingen, hoop aan 't einde van m'n cut gewoon pijnloos te kunnen trainen.

BB curl:
8x30
8x30
8x30

Cable curl (concentrated):
8x12,5
8x12,5
8x12,5

17 minuten steps cardio - 200kcal

Abs/e.d.
30 crunches vs. 10 leg raises vs. 15 push ups
1 minuut rust
1 minuut rust

15 minuten cardio crosstrainer - 200kcal

Kapot, kapot en kapot.

Daarnet biefstuk/eggs op, eind van de middag 300gr rundergehakt, wat kaas en wat saus, vanavond wat biertjes.
Geen geweldige dag, maar ben er toch wel tevreden over.

Kan niet wachten om maandag te wegen en te meten!

Damn! Dat is een fikse training die je zo fasted even doet! Vond je dat je zoveel 'straf' had verdiend ;)?

Ook geen BCAA's genomen voor de training trouwens:rolleyes:?

Naja, moet wel even compenseren natuurlijk! Heb geen BCAA´s helaas, omdat ik eigenlijk (bijna) nooit fasted train. Misschien toch wel verstandig om die eens aan te gaan schaffen!

Lekkere en ook sterke training man! Vanwaar kan je geen benen trainen? En BCAA's zijn wel aan te raden in de cut, ik neem tijdens training muscle protect van B&F. In bulk EAS van XXL. :)

Ooit Tymboo, ooit! haha, sprak jeffrey nog paar weken geleden, hij stond groot te zijn op DIP!

Niet dat Jeffrey nou zó groot is... maar hij komt er wel.
Maar als je nieuwe dingen wilt leren, en echt groter en sterker wilt worden zul je toch ook uit je comfort zone moeten komen. Iedereen is welkom bij ons, niveau is niet belangrijk, motivatie en inzet wel.
Maar je moet t zelf weten natuurlijk ;)

Naja, ik weet nog wel toen ik een jaar of 4 geleden naast hem zat op de HAVO, maar toen wassie skinny as **** xD.

Anyways, gister toch wel flink wat biertjes gehad, niet helemaal wat ik er van hoopte, echter vermoed ik dat k nog wel onder onderhoud ben geëindigd, dus niet geheel ontevreden. Vandaag laag in kcal, morgenochtend wegen/meten. Ben benieuwd.

Armen zijn nu btw zo'n 39cm zonder pompski. Begin ook al aders aan de binnenkant van m'n biceps te zien, maar misschien heb ik daar aanleg voor, dus heel veel zegt 't niet.

Terug
Naar boven