XXL Nutrition

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
Yeahbluddy! Prima dagje vandaag!

Vanmorgen
Gewicht: 81,3 (-1,2kg)
Taille: 86,7 (-0,8cm)

Nice!

Voeding van vandaag prima op orde:

4x bruin brood kip
450gr kwark
1 banaan

1 bord spaghetti
gehakt/kaas/klein beetje saus

500ml melk
60gr whey
2el olijfolie
150gr kip

Training van vandaag:

Borst/schouders/tri's;

BP:
10x50
6x80
10x80 (laatste 4 reps kleine spots)
6x80 (laatste 2 reps kleine spots)
8x70
10x50

Inc db press:
8x24
8x24
8x24 easy peasy, volgende keer 26kg

Shoulder press:
8x22
8x22
8x22 ook wel lekker

Dips vs. Decline flyes
8xbw vs. 8x16,25
8xbw vs. 8x16,25
8xbw vs. 8x16,25 - beetje last van schouder

Triceps pushdown vs. een of andere over m'n hoofd oefeningen met een cable
8x20 vs. 10x15
8x20 vs. 10x15
8x20 vs. 10x15

10 Minuten HIT - ong 150kcal

Korte maar krachtige training, was wel lekker.

Ziet er goed uit, lekkere training! :) Hoe bevalt HIIT?

Juaaa, prima op zich, doe liever iets minder intense cardio over een iets langere tijdperiode. Echter had ik vandaag weinig tijd omdat ik voor het eten wilde sporten ivm de drukte!

Daarnet weer even meals geprepped voor de komende dagen!
3x 50gr rijst + 150gr kip voor trainingsdagen

Morgen 's avonds paar broodjes gezond scoren met de vriendin, dus ook geen krachttraining, wel stronq cardio. Ga m'n kcal's dus beperken tot 800kcal exclusief broodjes, hoop daarmee rond de 2000kcal in totaal uit te komen. Broodjes zullen wel met ei/kaas/mayo/zalm oid worden, high fat/protein dus, niets mis mee.

Woensdagochtend fasted trainen (beviel vrij goed vorige keer). Zal wel flinke rugtraining worden met een kwartiertje cardio oid. Ben trouwens enorm tevreden dat m'n middel met meer dan een halve centimeter geminderded is, dit moet ik echt volhouden.

Ik doe het liever ook wat langer, maar HIIT is wel effectief. Mooi dat het je zo goed af gaat allemaal :) Veel plezier morgen, neem het er van.. Is ook belangrijk en IIFYM he! :D

Ben nu al weer benieuwd naar je rugtraining, moet goed komen die training!

Vandaag wel erg low carb. Chago als gevolg. Optijd nr m'n nest en morgen weer fris.

Oke, pff, training ging ook niet super chill. Was nog steeds beetje pissig/chago om niets, twas ****ing warm, mong*len in de gym. Bah. Anyways voeding van gisteren:

3x ei
40gr kaas
450gr kwark

1x baguette met gerookte zalm
1x baguette met kaas, ei, mayo

5 toffee's

Misschien wel wat weinig voor op zo'n dag.

Voeding van vandaag:

4x brood
150gr kipfilet
1 banaan

training

60gr whey
500ml melk
150gr kip
50gr rijst
beetje ketchup
450gr kwark

Workout van vandaag:

10 minuten cardio (ong 150kcal)

WG Pull up: ging verre van geweldig
6xbw
5xbw+10 en 3xbw
5xbw+10 en 3xbw
5xbw+10 en 3xbw

WG Pull down: deze ging wel weer erg lekker
8x65
8x65
8x65

Straight arm lat pulldown:
8x22
8x22
8x22

Rear delt fly:
8x4,75
8x4,75
8x4,75

Reverse peckdeck: (geen kilo's)
8x13
8x11
8x11

Facepull: verkeerde grip gepakt, zwaar k*t scheit
8x20
8x25
8x25

Toe press:
8x120
8x140
8x140
8x140
8x140

Preacher curl ez bar
8x25
8x25
8x25

Incl db curl:
8x14
8x14
8x14

Cardio:
15 minuten crosstrainer

15 Incline pushup vs. 30 crunches vs. 10 leg raises
10 sec rust
10 sec rust

Kapot, uiteindelijk niet heel onvoldaan ofzo.

t*ring dat is een flinke training. Hoelang doe je daar nou over?

Lekkere training hoor, die hitte breekt je wel.. Maar desondanks toch een training waar je tevreden mee mag zijn ;)

@4: Mwaa, met cardio en alles toch wel een 1,5 uur bezig. Moet zeggen dat me dat soms meer voldoening geeft dan ff een uurtje KT doen en weer weg.

@ Marv; kwas niet te genieten gister xD M'n vriendin begon al ongerust te raken hahaha

@ Johan; jaa tis zwaar, maar geeft ook voldoening! Op zich, nu ik terugkijk niet heel slecht nee. 't Was ook meer dat ik met een negatieve mindset, dat is wat me dwarszit/zat.

Kheb daarnet even een planningkje gemaakt voor de rest van de week:
Donderdag;
Training: Borst/Schouders/Tri's + stevige cardio
Voeding: Tot m'n training low carb, high protein/med fat, daarna high carb d.m.v. pannenkoeken! :D!

Vrijdag:
Training: Cardio + cardio in de vorm van pushups/cruches plankholds e.d., dit zonder veel te rusten.
Voeding: Low carb, med fat en high, high, high protein!

Zaterdag:
Training: Rug, benen, biceps (misschien ook weer eens squatten) + cardio
Voeding: Refeed misschien? Ga waarschijnlijk met een maat naar de KFC, meal wordt dan een 15 stuk kipfilet wat neerkomt op zo'n 800kcal. De rest aanvullen met kwark/kipfilet uit de oven en wat whey.

Zondag:
Rustdag en gewoon erg laag in kcal omdat ik dan toch geen moer uitvoer.

Dit moet 't even worden deze week, volgens mij steekt 't wel aardig in elkaar! Ben in ieder geval al weer wat gemotiveerder dan vanmorgen!

Zondag rustdag? Zondag naar powerhouse, kan je cardio doen met de yoke en de slee. Tot de kip er weer uit komt.

Die kans acht ik klein xD. Anyways, motivatie was weer beter vandaag, nice!

Voeding:

500gr tilapia met viskruiden

training

1 banaan
60gr whey
500ml melk
450gr kwark
bevroren ftui
1el olijfolie
50gr kipfilet (was nog over xd)

vanavond geen pannenkoeken, maar friet
heb er 1000kcal voor gerekend en wat extra cardio gedaan

Voeding komt op ongeveer 2500kcal uit, redelijk low carb, niet geheel naar m'n zin, maar heb m'n best gedaan.

Training? Ofcourse.

10 minuten opwarmen met stepscardio

Benchpress:
10x50
3x80
1x95 Failllll, jammer, net niet.
4x80
10x70
10x60

Standing OH press: doe deze niet al te zwaar, heb dan nooit echt 't gevoel dat 'k het volle uit die oefening haal
10x40
10x40
10x40

Dips:
10xbw
10xbw
10xbw

Decline flyes superset Rope pushdown:
10x13,75 vs. 10x20
10x13,75 vs. 10x20
10x13,75 vs. 10x20

Incline updrukken vs. crunches
15x push up vs. 30 crunches

Incline DB Press:
8x26
8x26
8x26

Close Grip BP:
8x50
8x50
8x50

20 minuten cardio op crosstrainer a 300kcall

Prima training, door drukte een iets andere volgorde als normaal, maar da's niet zo erg, kwas voldaan.

Nu vreton!!

goed bezig! wat vind je tot nu toe van IF?

´t Is een prima manier om zonder al te erg hongergevoel door de cut te komen.. meer niet tbh.

Met een negatieve mindset denk je dat je training gedoemd is te mislukken, naderhand denk je er anders over omdat je die agressie er ook in hebt zitten :p Wederom een lekkere training, sterke bench & CGBP ook man!

Jaa dat is inderdaad zo. Zeker toen m'n eerste oefening al foktop ging. Anyways, ik probeer nu ook gewoon elke keer 10 minuten steps ofzo te doen, voor de training, en dan te focussen op wat ik moet gaan doen.

Afgekeken van Kai Greene, maar 'k merk dat 't me wel helpt! Anyways, voeding voor morgen:

150gr kipfilet
250gr kwark

150gr kipfilet
250gr kwark

Training, bestaande uit cardio en abwork etc.

1000kcal pannenkoeken
30gr whey

Dat was 'em dan voor morgen.

Zaterdagochtend misschien wel weer fasted trainen, weet 't nog niet. Daarna hoogstwaarschijnlijk KFC'tje meepakken :D En de rest van de dag low kcal.

Haha, ja dan voel je 'm wel. 10 min steps op zo step apparaat?? Welke positieve effecten ondervind je hiervan?

Je voeding plan je weer mooi in, kan je ook niet zo snel er overheen komen. :)

Voeding steekt wel aardig in elkaar op 't moment inderdaad. Wat ik voor voordeel ondervind van 10 minuutjes cardio vooraf? Nouja niet heel veel, maar door enorm te focussen op 'the task ahead' verloopt m'n training gewoon beter, veel betere focus.

Voeding vandaag weer wat aangepast, vanavond geen pannenkoeken maar aardappelen/kip/boontjes, gewokt. Sweet victory, ook echt ****ing lekker. Dat gaat zeker 800kcal worden, dus blijf lekker m'n cardio doen vandaag, bevalt me best goed, zo nu en dan een dagje puur cardio.

Daarnet 25 minuten steps cardio gedaan, sick, helemaal kapot gegaan. Daarna nog een goed kwartier ab work gedaan. Feltgoodbruh.png

Daarnet toch maar pannenkoeken gegeten.. chill die ouders die 12x per dag van idee wisselen. Zometeen even aan m'n vriendin vragen of ze wat picca's wilt maken, kunnen jullie ff vp schatten plx.

2qd1ild.png

Wat denken jullie qua vp? Ik ben zelf iig wel tevreden over 't resultaat, had meer in gezeten, maar ben pas sinds nieuwjaar echt echt echt echt met voeding enzo bezig, dusjaaa blame it on me. Had graag eerder de wijsheid van nu gehad.

Laatst bewerkt:
goed bezig man, duidelijk droger geworden!. eerste foto schat ik tussen de 19 en 23% en de 2e schat is lastig in te schatten maar denk 12 a 13%

Terug
Naar boven