sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nog steeds ecto?

Inb4 awesome onstage pics of big mosselsman maarten
Okay
Volgende foto post is dan wel rond 88 kilo en hopen dat ik dan geen ecto meer ben.
Ecto blijf je altijd, of kan jij je metabolisme en lichaamsbouw veranderen?
KillyEcto blijf je altijd, of kan jij je metabolisme en lichaamsbouw veranderen?
Kom op man je snapt dat ik het niet op die manier bedoel.pic van je 5.8 bodyfatEn je bent op onze lengte pas echt 'buff' op een kg of 100-105.
Ik heb offseason een keer de 95 aangeraakt en zag er toen wel redelijk uit, maar nu 5.8% op 91.5kg = 100kg na de rebound van 4-5 weken![]()
Kom op man je snapt dat ik het niet op die manier bedoel.
Laat ik de vraag anders stellen: Zie ik er nog steeds uit als een mager scharminkel of kan ik er al mee door als wellicht beachboy/normaal gezonde jongen?
Kom op man je snapt dat ik het niet op die manier bedoel.
Laat ik de vraag anders stellen: Zie ik er nog steeds uit als een mager scharminkel of kan ik er al mee door als wellicht beachboy/normaal gezonde jongen?
no offenseEn je bent op onze lengte pas echt 'buff' op een kg of 100-105.
Ik heb offseason een keer de 95 aangeraakt en zag er toen wel redelijk uit, maar nu 5.8% op 91.5kg = 100kg na de rebound van 4-5 weken![]()

doe je goed man 2 maanden geleden 87kg op 9% en nu 91.5kg of 5.8%...![]()