stoneman158
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 80
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 7%
Hee gasten, ik heb toch maar besloten om een log te maken om hier mijn manieren van trainingen met jullie te delen en omdat het makkelijk voor mezelf is om zo m´n progressie bij te houden. Ook kunnen jullie zo kritiek leveren op dingen die ik fout doe, en dingen die ik goed doe beamen
Allereerst wat over mezelf: Op m'n (bijna)17e ben ik begonnen met trainen omdat een vriend van me vroeg of ik een keer mee ging en ik op dat moment geen sport meer had. Ik was namelijk gestopt met voetbal en zocht iets anders waar ik me volledig op kon focussen. Die jongen was in mijn ogen al erg breed want hij drukte 60kg. Haha als ik er nu op terug kijk moet ik altijd lachen.. Zo zie je maar weer wat de sport met je doet; je gaat steeds groter denken en iets wat eerst 'breed' was is nu helemaal niets meer. Maargoed ik heb het eerste jaar met hem 'getraint'... Iets wat je eigenlijk niet zo mocht noemen want achteraf gezien waren we echt beachboys en trainden we 3-5x per week borst.. En wij ons dan verwonderen om het feit dat we aan het eind van iedere week minder drukte dan aan het begin -.- Ach van je fouten kan je leren.. Toen ik ongeveer een jaar getraint had stopte hij met trainen want hij stak meer tijd in z'n vriendin.. ( of iets anders
) en ben ik alleen gaan trainen. Een jongen van school ging toen af en toe mee maar ook hij was niet zo gemotiveerd dat ik er wat aan had. Hij was snel moe en was niet van plan om zwaar te trainen want zo zei hij : spierpijn is niet goed voor je. Ook zij hij steeds af en op een gegeven moment vond ik het toen wel leuk geweest. Toen ben ik eind 2011 me echt gaan inlezen op dit forum om zo toch de juiste manier van trainen te leren. Ik leerde hoe je een voedingsschema moest maken, wat je wel en niet kon supplementeren en waarom en wat voor verschillende trainingsmethodes er zijn. Ik heb inmiddels al GVT (german volume training), DC (dog crapp) en verschillende cardio methodes uitgeprobeerd en daar mijn mening over opgedaan. Het afgelopen jaar ben ik dan nog 2 jongens tegen gekomen in de sportschool waar ik nu regelmatig samen mee train en verder train ik vrijwel altijd samen. Af en toe gaan er dan jongens mee die net beginnen en het willen 'leren' en dan trainen we samen.
In 2010 ben ik dus begonnen en toen woog ik 58kg(vetpercentage heel laag) bij 1.82.. Ik weet niet of dat ondergewicht is, maar het was goed weinig en het stelde dus niets voor. Inmiddels weeg ik 75.9kg,10% (vanochtend gewicht gewogen). Ik moet zeggen dat dit meer geweest is voor de examens, maargoed dit is het punt waar ik nu ben.
Verder zal ik op iedere trainingsdag m'n training beschrijven en jullie vragen beantwoorden. Ik zie uit naar jullie positieve of negatieve feedback.
Nu train ik ( in normale situatie)
Maandag Borst triceps
Woensdag Rug biceps
vrijdag schouders buik
dag dat ik kan tussendoor : benen.
Altijd minimaal 4x per week. Tenzij er examens zijn dan wordt het nog weleens 2x. Maargoed dat duurt dan 10 dagen.. en die rust is ook niet altijd slecht

Allereerst wat over mezelf: Op m'n (bijna)17e ben ik begonnen met trainen omdat een vriend van me vroeg of ik een keer mee ging en ik op dat moment geen sport meer had. Ik was namelijk gestopt met voetbal en zocht iets anders waar ik me volledig op kon focussen. Die jongen was in mijn ogen al erg breed want hij drukte 60kg. Haha als ik er nu op terug kijk moet ik altijd lachen.. Zo zie je maar weer wat de sport met je doet; je gaat steeds groter denken en iets wat eerst 'breed' was is nu helemaal niets meer. Maargoed ik heb het eerste jaar met hem 'getraint'... Iets wat je eigenlijk niet zo mocht noemen want achteraf gezien waren we echt beachboys en trainden we 3-5x per week borst.. En wij ons dan verwonderen om het feit dat we aan het eind van iedere week minder drukte dan aan het begin -.- Ach van je fouten kan je leren.. Toen ik ongeveer een jaar getraint had stopte hij met trainen want hij stak meer tijd in z'n vriendin.. ( of iets anders
) en ben ik alleen gaan trainen. Een jongen van school ging toen af en toe mee maar ook hij was niet zo gemotiveerd dat ik er wat aan had. Hij was snel moe en was niet van plan om zwaar te trainen want zo zei hij : spierpijn is niet goed voor je. Ook zij hij steeds af en op een gegeven moment vond ik het toen wel leuk geweest. Toen ben ik eind 2011 me echt gaan inlezen op dit forum om zo toch de juiste manier van trainen te leren. Ik leerde hoe je een voedingsschema moest maken, wat je wel en niet kon supplementeren en waarom en wat voor verschillende trainingsmethodes er zijn. Ik heb inmiddels al GVT (german volume training), DC (dog crapp) en verschillende cardio methodes uitgeprobeerd en daar mijn mening over opgedaan. Het afgelopen jaar ben ik dan nog 2 jongens tegen gekomen in de sportschool waar ik nu regelmatig samen mee train en verder train ik vrijwel altijd samen. Af en toe gaan er dan jongens mee die net beginnen en het willen 'leren' en dan trainen we samen. In 2010 ben ik dus begonnen en toen woog ik 58kg(vetpercentage heel laag) bij 1.82.. Ik weet niet of dat ondergewicht is, maar het was goed weinig en het stelde dus niets voor. Inmiddels weeg ik 75.9kg,10% (vanochtend gewicht gewogen). Ik moet zeggen dat dit meer geweest is voor de examens, maargoed dit is het punt waar ik nu ben.
Verder zal ik op iedere trainingsdag m'n training beschrijven en jullie vragen beantwoorden. Ik zie uit naar jullie positieve of negatieve feedback.
Nu train ik ( in normale situatie)
Maandag Borst triceps
Woensdag Rug biceps
vrijdag schouders buik
dag dat ik kan tussendoor : benen.
Altijd minimaal 4x per week. Tenzij er examens zijn dan wordt het nog weleens 2x. Maargoed dat duurt dan 10 dagen.. en die rust is ook niet altijd slecht

Laatst bewerkt:

)