Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe bedoel je?? wij hebben iig geen vast programma.. het is gewoon rijden![]()
maar kan zijn dat het bij jou and es gaat natuurlijk. Ik heb nu 4 uur les gehad em heb zowel het schakelen als de bijzondere verrichtingen al afgerond álleen meestal doen mensen daat langer over. Ik reed allee. Al vanaf jongs af aan op circuit dus ik ben wat sneller dan gemiddeld
Maar 6 lessen verder gaat het zelfs in de spits al best goed, soms wat foutjes maar volgende keer beter he. Vond het wel verdomde lastig de eerste paar lessen 
Eerste rijles moesten we de vorige knul thuisbrengen, naar zijn huis (10 min) moest ik alleen sturen maar daarna direct het dorp in en zelf alles doen, kan je vertellen dat was niet echt een pretjeMaar 6 lessen verder gaat het zelfs in de spits al best goed, soms wat foutjes maar volgende keer beter he. Vond het wel verdomde lastig de eerste paar lessen
![]()

idd had het nog op de snelweg van 5 naar perongeluk 4 terwijl het 6 had moeten zijn![]()
gelukkig was de koppeling nog in want had al een zon vermoeden stel je geeft dan gas lol
en 2 uurs? pff heb het na 1 uur wel een beetje gezien![]()
maar wel gewoon 5x90kg. ja man, ik reed op de snelweg![]()
gaat inmiddels stuk beter, zit op les 12 vind het alleen moeilijk blijven om op de borden te letten, ben nog erg druk met verkeer en auto. heb nu ongeveer 2/3 lessen per week dus hopelijk dit jaar nog rijbewijs![]()
hopelijk aan het einde van dit jaar dus een rijbewijs!ja man, ik reed op de snelweg![]()
gaat inmiddels stuk beter, zit op les 12 vind het alleen moeilijk blijven om op de borden te letten, ben nog erg druk met verkeer en auto. heb nu ongeveer 2/3 lessen per week dus hopelijk dit jaar nog rijbewijs![]()
hopelijk aan het einde van dit jaar dus een rijbewijs!te buffe rug? dafuq
en mooi dat die datum al vast staat.. heb morgen les 25 en denk dat als ik wat beter kan parkeren en beter kan bepalen of een weg 30 of 50 is al kan afrijden.. hoop het ook begin december ofzo te doen