AndroidHealthClinic

stoneman traint zich stoned log

Peiling Peiling Op welke spiergroep focus jij je vooral?

• neck

Stemmen: 1 1,9%
  • shoulders ( deltoids)

Stemmen: 10 18,9%
  • traps ( trapezius)

Stemmen: 3 5,7%
  • biceps ( biceps brachii)

Stemmen: 4 7,5%
  • triceps (triceps brachii)

• forearm (brachioradialis)

• chest ( pectoralis)

Stemmen: 15 28,3%
  • abs (rectus abdominis)

Stemmen: 0 0,0%
  • quads ( quadriceps)

Stemmen: 4 7,5%
  • lats (latissimus dorsi)

• middle back (rhomboids)

Stemmen: 2 3,8%
  • lower back

• glutes ( gluteus maximus or medius)

• hamstrings ( biceps femoris)

• calves ( gastrocnemius)

Stemmen: 0 0,0%
  • anders namelijk...

• Totaal stemmers
    53
  • Peiling gesloten .
1 uurs

• Topic Starter Topic Starter
Morgen laatste training van de vakantie!! Nog even flink knallen!!

hoe bedoel je?? wij hebben iig geen vast programma.. het is gewoon rijden :dunno:

Hahaa ohh jij mag álleen nog maar aturen na les 6? Dat wordt een duur grapjr. Nee maar zonder dollen meestal leer je in les 1sturen en gas. Les 2-3 schakelen, 3-4 terug schakelen. Dan begin je met bijzondere verrichtingen zoals de hellingsproef. Dat maak je af en dan ga je kruispunten en rotondes bereiden en dan heb je een tussentijdse toets en vervolgens maak je de rest af.. Eitje:) maar kan zijn dat het bij jou and es gaat natuurlijk. Ik heb nu 4 uur les gehad em heb zowel het schakelen als de bijzondere verrichtingen al afgerond álleen meestal doen mensen daat langer over. Ik reed allee. Al vanaf jongs af aan op circuit dus ik ben wat sneller dan gemiddeld

Eerste rijles moesten we de vorige knul thuisbrengen, naar zijn huis (10 min) moest ik alleen sturen maar daarna direct het dorp in en zelf alles doen, kan je vertellen dat was niet echt een pretje :o Maar 6 lessen verder gaat het zelfs in de spits al best goed, soms wat foutjes maar volgende keer beter he. Vond het wel verdomde lastig de eerste paar lessen :p

Eerste rijles moesten we de vorige knul thuisbrengen, naar zijn huis (10 min) moest ik alleen sturen maar daarna direct het dorp in en zelf alles doen, kan je vertellen dat was niet echt een pretje :o Maar 6 lessen verder gaat het zelfs in de spits al best goed, soms wat foutjes maar volgende keer beter he. Vond het wel verdomde lastig de eerste paar lessen :p

Haha ik zet k nog steeds weleens van zn 5 in zn 2 ipv zn 4.. Vond de auto niet leuk. Maargoed kan gebeuren. Maar je moet 2 uurs lessen nemen maat het is bewezen dat je daar meer aan hebt! :)

idd had het nog op de snelweg van 5 naar perongeluk 4 terwijl het 6 had moeten zijn :o :o gelukkig was de koppeling nog in want had al een zon vermoeden stel je geeft dan gas lol

en 2 uurs? pff heb het na 1 uur wel een beetje gezien :o

idd had het nog op de snelweg van 5 naar perongeluk 4 terwijl het 6 had moeten zijn :o :o gelukkig was de koppeling nog in want had al een zon vermoeden stel je geeft dan gas lol

en 2 uurs? pff heb het na 1 uur wel een beetje gezien :o

Tja het scheelt kosten he want jr haalt er eerder je rijbewijs mee.. Mijn versnellingsbak gaat maar tot 5. Dus vam 5 naar 2 geeft wcht een klap dan zit je direct op de 5000 toeren die auto gaat dan schokken. En weet ik veel wat nog meer allemaal. Wanneer schakel jij hem naar zn 6 dan? Boven de 100 km/h ofzo?

ja man, ik reed op de snelweg ;)

gaat inmiddels stuk beter, zit op les 12 vind het alleen moeilijk blijven om op de borden te letten, ben nog erg druk met verkeer en auto. heb nu ongeveer 2/3 lessen per week dus hopelijk dit jaar nog rijbewijs :dunno:

Zoo terug van weggeweest. Ik heb het even druk gehad met school, nieuwe mensen leren kennen endergelijke en nu heb ik weer tijd om een log bij te houden! Ik zit inmiddels op 78.8kg met nog steeds hetzelfde vetpercentage. Dit is ongeveer de grens waar ik voor de zomervakantie ook zat. M´n doel is om door te cleanbulken tot 80.0kg.. daar wil ik voor het einde van dit jaar zijn! Verder heb ik er nog overnagedacht om mee te kuren met m´n maten maar uiteraard ben ik hier nog veel te jong voor dus dat ga ik maar niet doen.. Mede de faq in de AAS-sectie heeft me hier vandaan gehouden.. De reden dat ik er aan wilde beginnen is, net als bij velen, dat ik snel nog een stuk breder wil worden.. Echter gaat het prima zo en vind ik niet dat ik al op het punt ben waar ik naar de snoepjes mag grijpen. Mocht ik 86kg wegen (droog 8-10%) heb ik hier wel recht op.. dus laat ik dan eerst maar eens bewijzen dat ik het zo ver weet te schoppen!

Had de laatste tijd moeite met goed eten, maar heb nu besloten om de komende 5 dagen ieder uur een kleine snack te eten. ( dus een boterham, fruit etcetera).. dan wend m'n lichaam weer aan een grotere hoeveelheid en zal ik vanzelf weer makkelijker grotere hoeveelheden eten.

Qua training gaat het ook met de dag beter! Eindelijk beginnen m'n armen een beetje bij te trekken.. Beetje bij beetje. Ik train nu ook echt vreemd volgens velen.

Maandag borst triceps
disndag schouders biceps
woesndag rust
donderdag borst benen triceps
vrijdag biceps schouders buik

Eens in de twee weken: rug.

Vanwaar zo weinig rug? Simpele reden.. die loopt zoo ver voor. En ik kan geen fatsoenlijk overhemd/pak meer dragen en dat is wel nodig voor m'n opleiding dus heb besloten om hier flink in te minderen.. Baal er zelfs van dat m'n rug zo makkelijk een V vorm krijgt aangezien ik echt overal uitscheur en dat is zonde van m'n geld.

Borst doe ik inmiddels gemakkelijk 40kg dumbbell.
Incline bench press (barbell) laatst 6x90kg.. en toen was ik al verzuurd
Plat bankdrukken gaat nog steeds k*t:p maar wel gewoon 5x90kg.
Denk overigens echt dat dit psychisch is.. tot 80kg lukt het makkelijk daarboven stress ik hem opeens.

ehm triceps en biceps houd ik niet precies bij.. hangt echt van de training van de grote spiergroep af..

Schouders gaat ook lekker:
military press: 6x80kg
shoulder dumbbell press 10x32kg

Benen en rug houd ik de laatste tijd ook niet meer echt bij. Ik zie gewoon progressie in de spiegel dat vind ik genoeg.. Ik wil alleen dat m'n rug wat dikker wordt ipv wijder.. dus daar bikkel ik nu op.

Verder kan ik tegen december hopelijk vertellen dat ik eindelijk een beetje noemenswaardig uitziende armen heb.. Ze zijn sterk maar zo zien ze er niet uit. Erg jammer

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:05 ----------

gaat inmiddels stuk beter, zit op les 12 vind het alleen moeilijk blijven om op de borden te letten, ben nog erg druk met verkeer en auto. heb nu ongeveer 2/3 lessen per week dus hopelijk dit jaar nog rijbewijs :dunno:

Ik rijd 5 december af! vorige week donderdag ttt gehaald en heb die vrijstelling:) hopelijk aan het einde van dit jaar dus een rijbewijs!

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:06 ----------

Ik rijd 5 december af! vorige week donderdag ttt gehaald en heb die vrijstelling:) hopelijk aan het einde van dit jaar dus een rijbewijs!

te buffe rug? dafuq :p

en mooi dat die datum al vast staat.. heb morgen les 25 en denk dat als ik wat beter kan parkeren en beter kan bepalen of een weg 30 of 50 is al kan afrijden.. hoop het ook begin december ofzo te doen

te buffe rug? dafuq :p

en mooi dat die datum al vast staat.. heb morgen les 25 en denk dat als ik wat beter kan parkeren en beter kan bepalen of een weg 30 of 50 is al kan afrijden.. hoop het ook begin december ofzo te doen

Jaa man, aangezien ieder kleding merk denkt dat mensen niet trainen kan ik álleenaar xxl aan maar dan hangt de rest..

Ik heb er ook 24 gehad nu dus dat zou goed kunnen! Inparkeren is opzich niet heel erg belangrijk als je het maar een beetje kan vinden ze het al snel goed!

Trainingen gaan ook lekker?

bankdrukken gaat echt bagger de laatste tijd.. Merk allleen progressie met dumbbells.. met bankdrukken blijf ik gewoon steken. 90kg is eigenlijk teveel.. maar 80 weer te weinig.. fml

Terug
Naar boven