MuscleMeat

stoneman traint zich stoned log

Peiling Peiling Op welke spiergroep focus jij je vooral?

• neck

Stemmen: 1 1,9%
  • shoulders ( deltoids)

Stemmen: 10 18,9%
  • traps ( trapezius)

Stemmen: 3 5,7%
  • biceps ( biceps brachii)

Stemmen: 4 7,5%
  • triceps (triceps brachii)

• forearm (brachioradialis)

• chest ( pectoralis)

Stemmen: 15 28,3%
  • abs (rectus abdominis)

Stemmen: 0 0,0%
  • quads ( quadriceps)

Stemmen: 4 7,5%
  • lats (latissimus dorsi)

• middle back (rhomboids)

Stemmen: 2 3,8%
  • lower back

• glutes ( gluteus maximus or medius)

• hamstrings ( biceps femoris)

• calves ( gastrocnemius)

Stemmen: 0 0,0%
  • anders namelijk...

• Totaal stemmers
    53
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
maaltijden voor vandaag:

Ontbijt:
200gr fine oats
10gr cacao
2 scoops whey
shakebeker tot de rand vullen met water.

Middag:
banaan
2 boterhammen met tonijn

Avond:
Avondeten
100gr spagehetti
1kg kwark.

Totaal: 213ei, 291kh,51vet = 2475kcal (excl drinken en avondeten)

Training van gisteren was anders dan anders. Even gek gedaan:)

Incline bench begonnen alleen hele trage herhalingen gedaan.

10x20kg
10x26kg
10x32kg
10x34kg

flat bench dumbbell press:

10x24kg
10x26kg
10x32kg

flat fly:
10x16kg
10x20kg
10x16kg
10x16kg

fly's met machine ( ook heel negatief getraind)

10x50kg
10x70kg
10x80kg
8x85kg

pec deck
4x15x91kg (is niet meer)

andere pec deck:
5x1x100kg

Toen triceps.

Dumbbell kickbacks
8x10kg
8x12kg
10x12kg
8x10kg +10x12kg

Tricep pushdown
10x50kg
10x70kg
10x75kg
10x60kg

andere grip met pushdown
3x8x68kg

toen nog een paar oefeningen en toen klaar

Al met al een lekkere training.. vandaag de dag flink wat spierpijn van overgehouden:)

Jouw incline bench is bijna even zwaar als jouw DB press? :scratch:
Of was incline ook met DBs?

Gisteren rug bicesp gedaan maar daar heb ik weinig over te vertellen..

Vandaag benen en ik heb nog 3 oefeningen chest gepakt met een maatje van me:

Benchpress:

8x40kg
8x60kg
8x70kg
6x90kg
2x100kg(pr)

Incline dumbbell press:

10x20kg
8x24kg
8x28kg
8x32kg
8x36kg

fly in machine

8x50kg
8x70kg
8x80kg
8x85kg

Toen benen:

squat ( in smith we hebben geen squatrek)

8x40kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg (pr!!)
en meteen achter die 120kg nog een diepe squat tot de grond van 50kg (12x)

toen leg extensions

8x40kg
12x60kg
12x70kg
12x80kg

lunges:
serie met 16kg dumbbells ( in iedere hand)
serie met 24kg dumbbells ( in iedere hand)
Meteen achter die laaste nog sumosquat met 20kg in iedere hand.

Toen nog leg curl
3x12x75kg(meer is er niet)

Toen klaar:) moet alleen nog een keer kuiten pakken deze week bedenk ik me nu, was zo moe en het was zo warm dat ik er niet meer aan gedacht heb eigenlijk... dom van me

Gisteren schouders en buik gedaan.. was niet om over naar huis te schrijven dus ga ik ook maar even niet doen...

Vandaag echt een waardeloze discussie aan tafel gevoerd. M'n vader kwam opeens met het verhaal dat een collega van hem hheeft verteld hoe schadelijk en gevaarlijk creatine wel niet is. Dus ik dacht echt woow wat is dit voor onzin en vertelde wat creatine doet, dat het een lichaamseigenstof is, het in rood vlees zit en dat je het kan supplementeren (sommige zeggen zonder 'stop' andere 'met') daar wilde ik me verder niet over uitlaten dus dat heb ik in het midden gelaten. Nou m'n vader reageerde vervolgens met het verhaal dat die meer vertrouwen in die collega had omdat die ervoor gestudeerd had en hij was FITNESS INSTRUCTEUR geweest ( Jaaa applaus dan heb je het echt gemaakt!) Dus ik vervolgens naar boven gelopen en 3 artikelen met bron geciteerd naar beneden gestuurd om het tegendeel te bewijzen. Wilde meneer niet lezen, want ik zou het toch niet van hem aannemen als ik ongelijk had.. Dus ik zei nou stuur me 1 artikel waar het tegendeel staat. Wil die gewoon niet? Bah: ouders zijn echt zielige mensen af en toe.

Herkenbaar bro :p
Heel mijn familie beweerd dat het ongezond is om meer dan 1 ei te eten op een dag.
Dit weekend heeft een nicht verteld tegen mijn moeder dat volkoren product ongezond zijn ...

En die crap geloven ze allemaal. Ik snap het echt niet

Herkenbaar bro :p
Heel mijn familie beweerd dat het ongezond is om meer dan 1 ei te eten op een dag.
Dit weekend heeft een nicht verteld tegen mijn moeder dat volkoren product ongezond zijn ...

En die crap geloven ze allemaal. Ik snap het echt niet

Ja en onderbouwen ho maar.. echt ongelooflijk. Ik vroeg ook of ik een keer met die man kon praten want ik zou weleens willen weten waar die informatie vandaan komt maar dat kan natuurlijk niet..

Die eieren kan ik me trouwens nog wel iets bij voorstellen omdat eigeel cholesterol verhogend kan werken (dacht ik) dus ja als je er dan 30 per dag eet dan is dat niet zo gezond natuurlijk.. maargoed het blijft onzinning dat ze het niet even willen onderbouwen. Ik walg daar echt van.

Nooit niet-bb'ers proberen te overtuigen van hun ongelijk, ook al zijn het je ouders. 9/10 personen hebben een mengsel van onwetendheid, eigenwijsheid en jaloezie die zulk soort discussies vrij frustrerend kunnen maken inderdaad. Gewoon je eigen ding doen en als je zulke bullshit hoort in jezelf keihard lachen meer kun je niet doen ;)

Nooit niet-bb'ers proberen te overtuigen van hun ongelijk, ook al zijn het je ouders. 9/10 personen hebben een mengsel van onwetendheid, eigenwijsheid en jaloezie die zulk soort discussies vrij frustrerend kunnen maken inderdaad. Gewoon je eigen ding doen en als je zulke bullshit hoort in jezelf keihard lachen meer kun je niet doen ;)

Ja maar het is zo frustrerend om erachter te komen dat zelfs ouders niet verder kijken dan hun neus lang is. Gelukkig heeft mn moeder zich een beetjr ingelezen nu en die begint t al wat te begrijpen.. Maar mn pa staat nog steeds volledig achter die collega vam m..

Bah morgen met de trein naar amersfoort en dan naar leusden lopen om auto theorie B t halen. Hopen dat ik t haal!!

Veel succes :)

Thx! Komt vast goed:)

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 20:41 ----------

Moet zelf ook de 28ste... succes en ben je al bezig met praktijk?

Spannend! Ik zou je de cd rom van de ANWB aanraden daar staat vrijwel alles op dat ze kunnen vragen!

Ik heb al een aantal lessen gehad jaa maar ik begin dinsdag met het 40 uurige lespakket vam de rijscholen concurrent. Kost niks en mm vrienden zijn er ook mee geslaagd. Heb over een weekje of 10 hopelijk een rijbewijs:)!

Ben jij al begonnen?
Waar doe je je theorie? Ook in leusden?

Theorie in the pocket!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeahh buddy

focus me nu vooral op alle spiergroepen eigenlijk maar dat zal over paar maanden of jaar misschien wel veranderen..

Gefeliciteerd met je theorie trouwens :)

Thx! Komt vast goed:)

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 20:41 ----------

Spannend! Ik zou je de cd rom van de ANWB aanraden daar staat vrijwel alles op dat ze kunnen vragen!

Ik heb al een aantal lessen gehad jaa maar ik begin dinsdag met het 40 uurige lespakket vam de rijscholen concurrent. Kost niks en mm vrienden zijn er ook mee geslaagd. Heb over een weekje of 10 hopelijk een rijbewijs:)!

Ben jij al begonnen?
Waar doe je je theorie? Ook in leusden?

Leren is voor mij geen probleem maar vind praktijk toch nog best lastig (les 6 vandaag) ;) Doe theorie in Dordrecht.

Dankjewel!!

focus me nu vooral op alle spiergroepen eigenlijk maar dat zal over paar maanden of jaar misschien wel veranderen..

Gefeliciteerd met je theorie trouwens :)

Naarmate je ´groter´ wordt gaan er vaak spiergroepen achterlopen ja en dan moet je je daar meer op gaan focussen. Succes met trainen verder!

Leren is voor mij geen probleem maar vind praktijk toch nog best lastig (les 6 vandaag) ;) Doe theorie in Dordrecht.

Les 6 van twee uurs lessen of 1 uurs? dan ga je nu denk ik de hellingproef doen of niet? Haha die in dordrecht is k*t om te vinden joh niet normaal. Is echt onbereikbaar soms waar ze die CBR's neerzetten. Wel een ontspannen sfeer daar dat scheelt. Succes alvast

Terug
Naar boven