stoneman158
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 80
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jouw incline bench is bijna even zwaar als jouw DB press?
Of was incline ook met DBs?
benches waren bezet
moet alleen nog een keer kuiten pakken deze week bedenk ik me nu, was zo moe en het was zo warm dat ik er niet meer aan gedacht heb eigenlijk... dom van meHerkenbaar bro
Heel mijn familie beweerd dat het ongezond is om meer dan 1 ei te eten op een dag.
Dit weekend heeft een nicht verteld tegen mijn moeder dat volkoren product ongezond zijn ...
En die crap geloven ze allemaal. Ik snap het echt niet

Nooit niet-bb'ers proberen te overtuigen van hun ongelijk, ook al zijn het je ouders. 9/10 personen hebben een mengsel van onwetendheid, eigenwijsheid en jaloezie die zulk soort discussies vrij frustrerend kunnen maken inderdaad. Gewoon je eigen ding doen en als je zulke bullshit hoort in jezelf keihard lachen meer kun je niet doen![]()
Bah morgen met de trein naar amersfoort en dan naar leusden lopen om auto theorie B t halen. Hopen dat ik t haal!!

Moet zelf ook de 28ste... succes en ben je al bezig met praktijk?
!Gefeliciteerd!Theorie in the pocket!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeahh buddy

Thx! Komt vast goed
---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 20:41 ----------
Spannend! Ik zou je de cd rom van de ANWB aanraden daar staat vrijwel alles op dat ze kunnen vragen!
Ik heb al een aantal lessen gehad jaa maar ik begin dinsdag met het 40 uurige lespakket vam de rijscholen concurrent. Kost niks en mm vrienden zijn er ook mee geslaagd. Heb over een weekje of 10 hopelijk een rijbewijs!
Ben jij al begonnen?
Waar doe je je theorie? Ook in leusden?
Doe theorie in Dordrecht.focus me nu vooral op alle spiergroepen eigenlijk maar dat zal over paar maanden of jaar misschien wel veranderen..
Gefeliciteerd met je theorie trouwens![]()
Leren is voor mij geen probleem maar vind praktijk toch nog best lastig (les 6 vandaag)Doe theorie in Dordrecht.