AndroidHealthClinic

stoneman traint zich stoned log

Peiling Peiling Op welke spiergroep focus jij je vooral?

• neck

Stemmen: 1 1,9%
  • shoulders ( deltoids)

Stemmen: 10 18,9%
  • traps ( trapezius)

Stemmen: 3 5,7%
  • biceps ( biceps brachii)

Stemmen: 4 7,5%
  • triceps (triceps brachii)

• forearm (brachioradialis)

• chest ( pectoralis)

Stemmen: 15 28,3%
  • abs (rectus abdominis)

Stemmen: 0 0,0%
  • quads ( quadriceps)

Stemmen: 4 7,5%
  • lats (latissimus dorsi)

• middle back (rhomboids)

Stemmen: 2 3,8%
  • lower back

• glutes ( gluteus maximus or medius)

• hamstrings ( biceps femoris)

• calves ( gastrocnemius)

Stemmen: 0 0,0%
  • anders namelijk...

• Totaal stemmers
    53
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Achterkant valt wel mee (denk ik) vooral zijkant. Of toch imo :p

Gewoon algemeen vind ik, armen overheers mijn schouders (vind ik)

Bij mij is alles relatief 'groot' behalve mn armen haha toen ik gisteren incline dumbbell press pakte met 40kg per dumbbell zag je die gasten lachen.. Totdat ik het setje bijna volledig afronde:) altijd grappig om meer te tillen dan iemand on roids die er 4X zo groot out uit ziet

Vandaag schouders en buik gedaan! heerlijke combinatie al zeg ik het zelf echt heeel goed te doen. Je kan ze allebei zo lekker kapot trainen als je wil. Twee trainingsmaten mee geweest vandaag. Eentje is al wat groter dan ik 1.82 80kg 8%, en de andere 1.72 63kg 7%.. stuk lichter dus maar hij traint zichzelf helemaal dood met noxi pro en wil met ons mee trainen dus dat is heel mooi om te zien. Hij doet soms ook echt gewichten waarvan ik denk jongen waar haal je het vandaan met die armpjes:p maargoed.

Shoulder dumbbell press:
12x20kg(per dumbbell)
8x24kg
8x28kg
7x32kg (PR)
8x26kg
10x24kg

Oefening met dumbbells voor achterkant schouders met 8kg en 10kg.. Ik ken de namen niet, ik had ze zelf bedacht maar ze werken goed en zijn loodzwaar. Ik zal ze proberen uit te leggen. Een van de oefening is dat je zit en dan doe je een soort van fly terwijl je voorover leunt en de andere oefening dan sta je en maak je dezelfde beweging. Het brand!

Daarna een oefening gedaan met 2 schijven van 25kg in iedere arm en dan trek je ze omhoog naar je oren toe zegmaar met je armen gestrekt. Geen idee hoe die heet ik hoor het graag van jullie.

Daarna front raise (hoorde ik dat het zo heet) met een apparaat. Stok tussen de benen en vanaf de benen gestrekt omhoog tot schouder hoogte brengen en langzaam terug.

6x30kg
8x20kg
12x20kg
12x20kg
12x20kg

Daarna een oefening voor de nek waarbij je met een apparaat en gewichten het naar je oren trek met gesterkte armen

8x100kg
10x120kg
10x100kg
10x100kg

Daarna een oefening waarbij je met een apparaat je deltoids traint. Deltoids machine heette het.

8x20kg
8x25kg
8x30kg
6x35kg(met hulp)

Daarna buik gedaan:

Eerst een oefening gedaan waarbij je hangt aan het plafond en je benen gestrekt naar de balk waaraan je hangt brengt. deze oefening 3x8 gedaan(zeer zwaar!)

Daarna beneden hangend onderbuik oefening gedaan waarbij je met een gewicht van 16kg de dumbbell naar je buik toe brengt en terug zonder te zwieperen ( 2x12xBW+16kg)

Toen onderbuik oefening gedaan waarbij je armen 90 graden maken en je je benen optrekt waarbij je niet hangt. Zonder gewicht 2x12x BW

Daarna machine gepakt voor je abs.

12x10blokjes(geen idee of het 5kg of 10kg per blokje is)
12x12blokjes
20x 6 blokjes

Toen oefening voor onderbuik met apparaat (+10kg schijven)

12x
20x
20x
30x

Toen liggend een aantal oefeningen op de mat gedaan maar die kosten teveel tijd om te omschrijven. Was in ieder geval helemaal kapot :)

Kortom heerlijke training. Doorgaan zo ! En nog een PR gepakt met schouders:D:D:D

Middle back omdat die dik moet worden van mn coach
Lets go

Nog een dag rust en dan borst en triceps knallen!!

focus op niets in het bijzonder, is het ook nog lang geen tijd voor

maar vanwaar een poll in je log :)

Borst en triceps dag. Voelde me vandaag de hele dag niet echt top, beetje moeite gehad met eten enzo dus dat voelde ik wel terug in de training. Heb voor de zekerheid maar een pre workout genomen (jack3d)

Allereerst incline dumbbell press

10x22kg
8x26kg
8x32kg
8x36kg
8(7)x40kg!

Fly's (machine)

8x50kg
8x70kg
8x80kg (PR)
6x90kg(PR)

Bench press (plat)

10x40kg
8x60kg
8x80kg
7x90kg
10x70kg
10x60kg
8x60kg

Incline fly's (was het wel zat, helemaal op haha)

8x16kg
10x16kg

Andere oefening waarbij je schuin zit en de dumbbells zo trekt dat je de onderkant van je borst voelt en je hele borst aanspant.. erg zwaar maar wel lekker.

8x10kg
12x10kg

Toen de triceps.

Tricep pushdown:

8x50kg
8x70kg
8x80kg(PR)
12x70kg

Dumbbell kickbacks met weinig rust:

8x12kg
10x12kg
10x10kg
10x12kg
10x10kg

Tricep pushdown met rope:

8x35kg
10x50kg
10x50kg

KLAAR.

Kortom heerlijke training. Benchpress ging niet zo super was echt goed moe maar over het algemeen wel lekker geknald. Morgen eerste rijles, kijk er naar uit:)

no way dat jou form goed is met die gewichten. Ik ga lichter maar ben zwaarder/meer spiermassa.

Gewicht is idd hoog met jouw stats.

Het kan natuurlijk altijd

Hamstrings, lopen achter voor de squat en dl :)

no way dat jou form goed is met die gewichten. Ik ga lichter maar ben zwaarder/meer spiermassa.

Bij welke oefeningen? Ik train met een personal trainer dus het lijkt me dat de form goed is:)

Gewicht is idd hoog met jouw stats.

Het kan natuurlijk altijd

Welke stats bedoel je? 1.82 76kg 10% nu. Was voorheen 78kg

hij kuurt :trollface:[/QUOTE

Lol nee

Met die stats? :o No way!!

No offence trouwens ;) Als je het echt pressed zijn het alleen maar complimenten ;)

Borst is erg sterk, deadlift pak ik niet,squats moet in Smith pakte ik voorheen 120kg of iets in die richting maar heb het een beetje verwaarloosd de laatste tijd met de examens en vakantie
Hamstrings, lopen achter voor de squat en dl :)
Hamstrings lopen voor. Zijn beren sterk:)

Terug
Naar boven