Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben sinds februari ook gestopt (ben toen ook beginnen sporten) met roken, en ik voel me 1000 maal beter! Ik hoop voor jou dat je het volhoudt, de voldoening zal groot zijn!
Dus als je 2-3 glazen per dag drinkt, dan ben je gezond bezig (hart- en bloedvaten en wat is het allemaal?), maar als je 1 glas meer drinkt, ben je een alcoholist?
Zo lang ze nog kunnen functioneren in het dagelijkse leven zie ik er het probleem niet van in.
Twee van mijn beste vrienden zijn al langer dan 2 jaar elke dag van 's morgens tot 's avonds stoned en toch slagen ze er zonder problemen in om te gaan werken, normaal met mensen om te gaan, kortom: alles te doen wat een nuchtere mens doet. Dan zie ik echt niet in waarom zij als probleemgeval ofzo beschouwd worden of naar een afkickcentrum zouden moeten gaan.
Kleine topic hijack, ik weet, maar het is een interessante kwestie hé?
Vind dat ik nu best goed bezig ben. Probeer meer te genieten als ik wat drink dan het domweg mijn keel afgieten.
Gisteravond een lekkere leffe blond gedronken bij een filmpje. Normaal had ik er wel 3 weg getikt. En waarschijnlijk al een glaasje wijn bij het eten gedronken.
Aan roken heb ik eigenlijk niet meer zo gedacht. Kan ik wel goed missen.
Nu nog het alcohol (mis)gebruik terug dringen naar een minimum en dan ben ik tevreden.
de terk in een sigaret bij het stoppen duurd max maar 3 min (=feit)en de nicotine
is binnen 3 dagen uit je systheem maar de zin............. dat blijft maar ik zeg tegen me zelf duurt maar 3min ben sterker dan dat en drinken zoveel mogeijk mijden wat je zegt bij het eten.
ik drink alleen als er vrienden zijn of als ik uit ben en geen bier misschien heb je er wat aan