MuscleMeat

Stoppen met Whey supl?

isostar

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hey jongens,

Ik denk er over om te kappen met whey. Puur omdat het me 30 euro p/m scheelt. Ik neem dagelijks 2 shakes: direct na opstaan en training.

Hierdoor valt een kleine 80 gram eiwitten per dag weg. Maar ik wil dit niet allemaal inleveren.. Een blik tuna fish kost ook een euro per stuk en dan is een shake wel goedkoper.

Ik eet al 6 eieren per dag en een blik tuna en kwark.

Is whey echt way to go of kan t ook prima zonder?

Graag jullie visie.

Het kan prima zonder.

Hoe ziet je voedingsschema er uit?

Het zijn niets voor niets supplementen

• Topic Starter Topic Starter
Precies. Het zou mooi zijn als ik er minder afhankelijk van word. 's heb ik wel een proteïne shot nodig want ik word altijd met veel honger wakker. Maar na de training, als je inulinegevoeligheid hoog is, wil je toch juist zo snel mogelijk proteïne binnen krijgen? Ik neem dan meestal
een shake en ga daarna direct avondeten.

Schema :

http://i49.tinypic.com/2dgwev7.png

Laatst bewerkt:
het kan zeker als je al u eiwitten uit je food kunt halen is het prima toch :D

Hoezo €30 per maand? De eiwitbron die in de plaats komt kost toch ook geld? En buiten kwark ken ik geen enkele die bron die goedkoper is.

Waarom moeilijk als het makkelijk kan? :p

Smorgens kan je toch prima alleen havermout en melk eten? Vind die whey wat overbodig. 270g eiwit is sowieso veel te veel op 85 kg. 200g of iets minder zelfs is meer dan genoeg. Inprincipe zou je die 80g eiwit makkelijk kunnen missen. Moet je je vetten en kh natuurlijk wel omhoog doen zodat je nog genoeg kcal binnen krijgt.

Sent from my Radar C110e using Board Express

Kan makkelijk zonder als je voldoende eiwitten uit je voeding haalt

Ok ik ga het proberen! Misschien houd ik er dan 1 shake in.. Als ik die vlak afstrijk haal ik 164 shakes uit m'n latex emmer aan whey :p

Ik zal m'n Eiwitten wat omlaag brengen en m'n vetten wat laten stijgen.

Kennen jullie nog goede eiwitbronnen? Ik wil ook over gaan op zaden: weten jullie goede soorten en waar je die het best kan kopen?

Bedankt !!

Ok ik ga het proberen! Misschien houd ik er dan 1 shake in.. Als ik die vlak afstrijk haal ik 164 shakes uit m'n latex emmer aan whey :p

Ik zal m'n Eiwitten wat omlaag brengen en m'n vetten wat laten stijgen.

Kennen jullie nog goede eiwitbronnen? Ik wil ook over gaan op zaden: weten jullie goede soorten en waar je die het best kan kopen?

Bedankt !!

Pangasius
Tonijn

Panga's .. Ja die moest ik indd ook eens uitproberen.

M'n ouders betalen het broodnodige. Extra tuna en vis betaal ik zelf.

Both whey and casein are isolated out of fresh pasteurized milk to create byproducts. The casein, or "curd," is coagulated and separated during the milk treatment process. It is often used to make cheese but also can be collected to make protein powder. The remaining uncurdled liquid is whey, which also can collected to make powder. The actual protein content of protein powder can range from 35 percent to 95 percent. The more the protein is processed, the higher protein concentration that it will yield, which also leads to higher costs.

Read more: http://www.livestrong.com/article/229567-how-is-protein-powder-made/#ixzz2GSniJnnX

Laatst bewerkt:
Zaden leveren meestal meer vetten dan eiwitten op, maar je zou kunnen denken aan lijnzaad (20/35), pinda's (25/50), pijnboompitten (E: 25 K: 15)

Terug
Naar boven