MuscleMeat

Strafblad van Ali el B.

Bezoekers in dit topic

Vind het vooral erg dat er zo weinig aan wordt gedaan om wat voor reden dan ook...
 
hahahaha ongelooflijk dit, en daar wordt dan nog een stille tocht voor gehouden..

Tekenend voor de Marokkaanse gemeenschap waar criminaliteit blijkbaar eer verdient...

Die vrouw heeft gedaan waar al de rest te slap voor is, waar politie te bang voor is, waar politiekers liever bureaucraten blijven die alles in de doofpot steken. Idd ipv die hechtenis had ze een medaille moeten krijgen!

ps: ik ga ervanuit dat het om de tasjesdief gaat?!
 
Zelda zei:
Wat mij betreft kan iemand die voor de 5e keer een strafbaar feit pleegt standaard 10 jaar de cel in. Als hij nog een zesde keer wat doet levenslang.

Ironische daarvan is echter dat je er alleen maar zwaardere delicten door krijgt. Men laat zich dan niet zomaar pakken en dan krijg je van die situaties als in de VS.

Als je 10 jaar gezeten hebt krijg je echt geen fatsoenlijke baan meer. Sommigen zullen misschien zeggen dat je die niet meer verdient, maar wanneer houdt je straf dan op?

Criminaliteit is er altijd geweest en zal er altijd zijn. Het idioot om te denken dat zwaarder straffen zal leiden tot een veiliger Nederland (of welk ander land dan ook).
 
Big_T zei:
hahahaha ongelooflijk dit, en daar wordt dan nog een stille tocht voor gehouden..

Tekenend voor de Marokkaanse gemeenschap waar criminaliteit blijkbaar eer verdient...

Die vrouw heeft gedaan waar al de rest te slap voor is, waar politie te bang voor is, waar politiekers liever bureaucraten blijven die alles in de doofpot steken. Idd ipv die hechtenis had ze een medaille moeten krijgen!

ps: ik ga ervanuit dat het om de tasjesdief gaat?!

Ja, alleen is dit strafblad dus niet van die tasjesdief. Ald hij op dinsdag 17 juni 1997 14 zou zijn, zou hij nu dus zo'n 22 jaar moeten zijn geweest en dat was hij dus niet.

Leuk dat internet speurwerk, maar het is dus gewoon vette onzin. Maarja, in de Story en Prive staat ook onzin en toch leest men dat graag.
 
Laatst bewerkt:
axestream zei:
Ironische daarvan is echter dat je er alleen maar zwaardere delicten door krijgt. Men laat zich dan niet zomaar pakken en dan krijg je van die situaties als in de VS.

Als je 10 jaar gezeten hebt krijg je echt geen fatsoenlijke baan meer. Sommigen zullen misschien zeggen dat je die niet meer verdient, maar wanneer houdt je straf dan op?

Criminaliteit is er altijd geweest en zal er altijd zijn. Het idioot om te denken dat zwaarder straffen zal leiden tot een veiliger Nederland (of welk ander land dan ook).

Je hebt gelijk dat de strafmaat in landen als de VS kan leiden tot iets meer geweld, omdat mensen écht niet gepakt willen worden. Maar de hogere criminaliteitscijfers daar worden meer veroorzaakt door het feit dat de maatsachappij veel harder is in Amerika, waardoor veel mensen buiten de boot vallen en een andere manier gaan zoeken om aan geld te komen.
Ik denk dat het duidelijk is dat de straffen zoals we die nu hier hebben weinig tot niets uithalen. De kansen op een goede baan zijn natuurlijk niet meer zo best na 10 jaar zitten, maar die waren na 10 jaar langer crimineel gedrag ook klein.
Zie het als een laatste kans voor zo iemand om nog een normale baan te vinden, en anders is het einde verhaal. Het kost een hoop geld om iemand op te sluiten maar met wat strenge bezuinigingen op het luxe leventje in de cel zijn die kosten denk ik lager dan de maatschappelijke kosten van een veelpleger.
Pin me trouwens niet vast op de aantallen die ik noemde, het kan ook bijvoorbeeld 2 jaar na derde misdaad, 5 na vijfde en 10 na tiende of iets dergelijks zijn natuurlijk. Het gaat om het idee.
 
die tasjesdief had al veel langer onder de grond moeten liggen .
dat hij maar lekker crepeerd in de hel :fu: .

enne die vrouw die moesten ze aannemen bij de politie dan hebben ze tenminste 1 iemand die van aanpakken weet .
 
axestream zei:
Ja, alleen is dit strafblad dus niet van die tasjesdief. Ald hij op dinsdag 17 juni 1997 14 zou zijn, zou hij nu dus zo'n 22 jaar moeten zijn geweest en dat was hij dus niet.

Leuk dat internet speurwerk, maar het is dus gewoon vette onzin. Maarja, in de Story en Prive staat ook onzin en toch leest men dat graag.
Beetje jammer dat men het niet beter checkt alvorens te posten.
Hoewel die tasjesdief ook al meer zou hebben gedaan dan die kleine criminaliteit.
 
Big_T zei:
Beetje jammer dat men het niet beter checkt alvorens te posten.
Hoewel die tasjesdief ook al meer zou hebben gedaan dan die kleine criminaliteit.
Dit zal hem waarschijnlijk niet zijn, maar ik ben bijna zeker dat die Ali el B. z`n strafblad niet veel korter zal zijn.

Give the woman a medal! :thumb:
 
en een nieuwe auto,, die vorige zal wel vies zijn met al die marokanen resten erop
 
Centaur zei:
Dit zal hem waarschijnlijk niet zijn, maar ik ben bijna zeker dat die Ali el B. z`n strafblad niet veel korter zal zijn.

Give the woman a medal! :thumb:
Idd, hulde voor de vrouw. Er zouden er meer zoals zij moeten zijn. Maarja... in deze rechtsstaat ben je zelf de zak als je het recht in eigen hand neemt.
 
Het boeit met helemaal niet om welke Ali dit gaat.

Als dit waar is en dit geldt voor 1 persoon, dan kun je je haast niet voorstellen voor hoeveel overlast al die pleurisventjes zorgen met z'n allen.

En wat doet justitie?? Heeeel weinig. Wat moet het frusterend zijn om politieagent te zijn zeg. Wanneer beginnen ze hier een doodseskader o.i.d. op initiatief van een aantal gefrustreerde agenten??

Zoals de gehele Nederlandse bevolking al weet, op het deel dat zich ver van de dagelijkse maatschappij weet te houden, moet dat tuig harder aangepakt worden. Ze lachen ons gewoon uit. Logisch ook als je zoveel rotzooi uit kunt halen zonder er fatsoenlijk voor gestraft te worden.

Terroristen van de straat zijn het gewoon. :mad: :mad:
 
Ja een of andere politiek persoon zij dat pas geleden ook:

Je hebt terrorisme op straat
en
Terrorisme tegen de staat.

In ons geval komt het alleen vrijwel op hetzelfde neer :rolleyes:
 
Met dit kabinet zal het er zker niet op minder worden dit soort delicten.
Mischien dat meneer balkenende zelf 1 slachtoffer moet worden van een soortgelijk incident alhoewel ik denk dat dit ook niets verandert :)
 
hahahahahaha je strafblad op internet :D

Grappig, gelijk invoeren !!!!!!!!
 
Stem komende verkiezingen allemaal rechts jongens dan kunnen we allemaal zonder gevolgen eens een marokkaantje pletten !
 
casual dreamer zei:
enne die vrouw die moesten ze aannemen bij de politie dan hebben ze tenminste 1 iemand die van aanpakken weet .

Van doorrijden bedoel je? :D
 
Opgraven. Auto in zijn vooruit. En....








hopla, nog een keer er overheen :D :D
 
Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Van doorrijden bedoel je? :D

BiGNL ziet blijkbaar in alles dat de Marokkanen negatief raakt een reden om voor ze op te komen, hij is supersnel met de neg. karma knop :cool:

Ga lekker op die Moslimpartij stemmen straks, dankzij lui als jij in de politiek heb je dit soort gelazer. :fu:
 
Leviathan zei:
BiGNL ziet blijkbaar in alles dat de Marokkanen negatief raakt een reden om voor ze op te komen, hij is supersnel met de neg. karma knop :cool:

Ga lekker op die Moslimpartij stemmen straks, dankzij lui als jij in de politiek heb je dit soort gelazer. :fu:

Marokkaan ≠ moslim ≠ crimineel.
 
Back
Naar boven