MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Dan slaat het bij jou iets sneller aan. Ik zit nu op 2,5 maand. En inmiddels op 50mg ED HG roa. Op mijn rug heb ik nog enkele dikke puisten, maar schat zelf in dat ik over 1,5 maand toch wel acne vrij moet zijn.

Rode littekens laat ik straks behandelend met een peeling bij een huidtherapeut zodat het wel is voor de zomer
Die van die peeling moet ik onthouden!

Oké, kan nu officieel zeggen dat ik helemaal van de acne af ben.

Hier en daar wat littekens, kijk dit nog een maandje aan. Als het dan niet weg is ga ik weer eens wat vaker onder de zonnebank of laat ik een peeling doen.

Ga nu langzaam de dosis ROA verlagen van 50mg naar 20mg.

Bang dat de acne in de volgende kuur weer toeneemt... Dus hou deze wel in aanslag.

Kan iemand me vertellen hoe het zit met zonnebanken? Kan ik op een dosis van 20mg ROA pd onder de zonnebank of dan toch beter helemaal ermee stoppen en een periode overheen laten gaan. Iemand hier ervaring mee?

Oké, kan nu officieel zeggen dat ik helemaal van de acne af ben.

Hier en daar wat littekens, kijk dit nog een maandje aan. Als het dan niet weg is ga ik weer eens wat vaker onder de zonnebank of laat ik een peeling doen.

Ga nu langzaam de dosis ROA verlagen van 50mg naar 20mg.

Bang dat de acne in de volgende kuur weer toeneemt... Dus hou deze wel in aanslag.

Kan iemand me vertellen hoe het zit met zonnebanken? Kan ik op een dosis van 20mg ROA pd onder de zonnebank of dan toch beter helemaal ermee stoppen en een periode overheen laten gaan. Iemand hier ervaring mee?

Zonnebank absoluut vermijden. Dit kan rode littekens permanent maken of zorgen dat ze heeeel erg langzaam weggaan

Over 3 weken zal m'n nieuwe blast starten, kan niet wachten!

Wat word je nieuwe blast eigenlijk?

Wat word je nieuwe blast eigenlijk?
1-12 750-900mg super sust EW
1-10 400-600 tren e EW
1-4/5 wk 100mg oxy ED

Pittige kuur. Bedoeling is om 100 kilo aan te tikken. Met gelijke vetpercentage of lager!

Huidige stats:
94-95 kilo met een vetpercentage van rond de 9%.

Idd een deftige kuur! Ga je geen Aro mee laten lopen? Of totaal niet gyno prone?

Bij mijn vorige kuur met test tren en dbol iets wat gezettere tepels (geen knobbel maar beetje puffy nippels). Heb dit toen goed in de gaten gehouden. Tijdens de cruise is dit weer weggetrokken. Ga er dus wederom goed op letten, zou het uit de hand lopen grijp ik gelijk in met aro!

Met roa wordt inderdaad geadviseerd niet in de zon(nebank te gaan). Indien je dat wel wil is het altijd met factor 30+

Voor de heling van littekens raadt men ook altijd aan ze af te schermen van de zon. Dus je zou net het omgekeerde effect krijgen.

Als je kuurt in de zomer en roa neemt gewoon veel drinken, zorgen dat je huid niet te veel uitdroogd en factor 30-50 opsmeren en normaal zou dat geen probleem mogen zijn.

Ga denk ik na volgende week mijn calorieën wat droppen. Wil iets droger staan voordat ik aan de blast begin zodat die oxy optimaal z'n werk kan gaan doen.
Zal nu rond de 9% zijn, kijken of ik 2% kan droppen in 2 weken.

Ook last van bloat met die hoge carbs?

Valt eigenlijk wel mee. Maar zodra ik boven de 400 carbs ga dan wordt het wel zichtbaar.. Kijk me dit eerst eens aan. Komt misschien ook wel door de feestdagen, hou nu weer 3 dagen het normale eetpatroon aan en aders staan weer overal.

Hoofdreden dat ik zo droog mogelijk wil staan is, omdat ik het idee heb hoe droger je de kuur (Bulkkuur) start hoe Sneller je ziet of je op de juiste weg bent, aanpassingen zijn dan snel gedaan met bijv voeding.

Eind volgende week gaat het weer beginnen, mijn volgende blast!

Eerste cruise zit er bijna op.

Grote verschillen ten opzichte van off gaan. Zal hier een rijtje maken met wat bevindingen:
- weinig tot geen massa verloren
- geen libidodip ( hele cruise goed gebleven)
- weinig tot geen kracht verloren
- fysiek oogt beter
- lekker in me vel

Succes kerel. Mijn nieuwe blast begint over 2 weken

Dat gaat knallen worden!

Alle spulletjes zijn in huis dus a.s. maandag wordt er gestart.

Wel nog een vraag betreffende de oxy. Kan ik het beste de 100mg als pre workout pakken of toch beter te splitsen 's morgens / voor het trainen?

Alle spulletjes zijn in huis dus a.s. maandag wordt er gestart.

Wel nog een vraag betreffende de oxy. Kan ik het beste de 100mg als pre workout pakken of toch beter te splitsen 's morgens / voor het trainen?
Hier ben ik ook benieuwd naar.. Alleen neem ik 50 mg

Zo we zijn van start gegaan! Vanmorgen al de eerste 50 mg oxy gepakt en vanmiddag gaat de eerste pin met 450mg super sust en 200mg tren e erin (inject 2 x per week).
Start op 3750 calorieën. Wederom 50/30/20.

Let the gains begin.

Benieuwd naar je ervaring met oxy! Heb je ug of Hg?

Terug
Naar boven