MuscleMeat

Strive4muscle's log

Zolang je niet gaat liggen zonnebaden met 30 graden hoef je niet bang te zijn. Je moet je gewoon insmeren met factor 50, dan heb je niks te vrezen.

Nee maar een dagje strand of buitenzwembad is natuurlijk niet te doen, ook al smeer jij je in?

• Topic Starter Topic Starter
Ga ik me echt niet nu druk om maken verbrand normaal gesproken amper. Zelfde geld voor de sides van roa, achteraf gezien valt het allemaal erg mee..

Ik wil je ook niet waarschuwen, ik vraag alleen naar ervaringen daar ik het ook in een volgende kuur ga gebruiken. Lijkt me echt fucked als je niet naar het strand oid kan gaan zonder te verbranden.

Ik wil je ook niet waarschuwen, ik vraag alleen naar ervaringen daar ik het ook in een volgende kuur ga gebruiken. Lijkt me echt fucked als je niet naar het strand oid kan gaan zonder te verbranden.
Daar heb je absoluut gelijk in. lijkt me ook vrij lullig als je helemaal onder de littekens of puisten staat en dan naar het strand of zwembad gaat.

Hoe doen jullie dat in de zomer op roa, niet bang dat je continue verbrand?

Huid is dunner dus verbrand sneller. Als je nog rode littekens hebt, zeker niet in de zon gaan want dan kunnen ze blijken worden of zeer moeilijk weggaan.

Ik ben toch niet zo van het bakken in de zon. Lig liever in de schaduw

Peelings bij een goede huidtherapeut helpen goed bij rode littekens.

Een 5-6 weken op 50mg UG roa. Gezicht is indd bij mij ook helemaal vrij. Op de rug zijn het nog littekens die langzaam zijn weg het trekken. Komen ook geen nieuwe meer bij.

Werkt best snel dan. Ik heb er bijna 2 maanden opzitten nu en komt af toe nog kleintje bij op mijn rug.

Na 1-1,5 maand begon het bij mij beter te worden.

Zit nu op 40mg HG

Daar heb je absoluut gelijk in. lijkt me ook vrij lullig als je helemaal onder de littekens of puisten staat en dan naar het strand of zwembad gaat.

Heb ik afgelopen zomer ook niet gedaan.

Je hebt erg geen f**k aan om buf en ripped te zijn als je acne hebt en daardoor je shirt niet uit kunt doen

Laatst bewerkt:
Update time:

Zo de kuur zit erop na 12 weken !
Kuur zag er zoals in de titel uit... In week 6 van 500mg test e naar 750mg gegaan en in week 9 gestart met 100mg tren a eod tm week 12. Tren e gedropt na 10 weken.

Al met al, beste kuur tot nu toe.
10kg bijgekomen en mijn vetpercentage is maar 2% gestegen (7% > 9%) eerste 3 weken op 3700 calorieën de weken erop op 4000 calorieën. Vanaf week 9 om nog eens een klap uit te delen op 4500.

Kracht is ook flink omhoog gegaan.
Voorbeeld:
Squat 160x8 nu 180x8
Deadlift 180x5 nu 180x15 > 220x5 > 240x1
Benchpress 110x6 nu 120x8

Sides:
- acne
- kortademig ( heel erg snel buitenadem)
- vanaf 7-8 wat mentale sides ( raar denken ) moeilijk te beschrijven. Eerst deed ik er wat lacherig over(de mentale sides) maar neem het gebruik van tren serieus!
- laatste 2 weken veel last gehad van tren hoest (zowat direct na elke inject, terwijl ik niet eens in een bloedvat zat)

Doel van deze kuur is bereikt!
Nu is het tijd om een 8 tal weken te cruisen op 250mg test e. Hcg pak ik gehele cruise/blast door op 1000 IU Pw ( 2x 500 IU).

Blast zal ongeveer deze samenstelling worden:
Wk 1-10 Sup sust 900-1200mg Pw
Wk 1-10 Tren e 500-600 mg Pw
Wk 1-5 Anadrol 100 mg ED

Doel hiervan is om de 100kg aan te tikken, terwijl vp gelijk blijft of lager komt. Kwestie van voeding!

Ik hou jullie ook op de hoogte van m'n cruise ;)

Heb ik afgelopen zonder ook niet gedaan.

Je hebt erg geen f**k aan om buf en ripped te zijn als je acne hebt en daardoor je shirt niet uit kunt doen

precies.. voor mij geen kuur meer zonder roa.
dan maar goed insmeren en onder een parasol zitten.

Dik 2 weken aan het cruisen.

Bevalt me wel moet ik zeggen! Nog helemaal niets aan gains verloren ook kracht is niet achteruit gegaan.

Enige wat ik wel kwijt ben is de zieke trenlook :p

Merk ook dat mijn lichaam de cruise echt wel even nodig had. Niet alleen fysiek maar ook mentaal.

1kg lichaamsgewicht afgevallen maar dit is echt puur vocht van de test e die de laatste paar weken op 750mg Pw liep. Nu dus op 250 mg.

Voeding schommelt op het moment een beetje tussen de 3200 en 3700 calorieen. Tijdens de blast zal ik hier terug alle puntjes op de i zitten!

Trainingen:

Pomp is tijdens het trainen nogaltijd goed, iets minder veins dan op de tren uiteraard maar ik ben erg tevreden. Er wordt nogaltijd met dezelfde mindset getraind wat er icm de voeding voor zorgt dat ik minimaal tot 0 gains verlies.

Hou jullie op de hoogte ;)

toch een mooie cycle dat je gedaan hebt hoor, ga juist voor de zomer ook tren zetten en proberen de 100 aan te tikken :P Je bent me inspiratie man hahaha :D

De eerste 4 weken van een cruise sta ik het er het beste bij vind ik altijd. Dan heb ik zoiets van waarom nog blasten. En dan ben je 6 weken ver en dan wil wel terug blasten want dan begint het te minderen hehe.

Lekker man! Verder hlemaal geen last gehad van gyno oid?

De eerste 4 weken van een cruise sta ik het er het beste bij vind ik altijd. Dan heb ik zoiets van waarom nog blasten. En dan ben je 6 weken ver en dan wil wel terug blasten want dan begint het te minderen hehe.
Aaha, dat verklaard een hoop :p

Lekker man! Verder hlemaal geen last gehad van gyno oid?
Hee drumbell,
Nee, geen gyno gelukkig. Heb tijdens de dbol wel wat opgezettere tepels gehad en toen de tren a erin kwam heb ik een aantal dagen wat gevoeligere tepels gehad (jeuk eraan). Echter geen gyno!

Roa loopt ook nog elke dag mee op 50mg (UG). Rug en schouders zijn nu helemaal vrij, geen puistje meer te bekennen. Ook mijn gezicht is geen acne meer te bekennen. Littekens zijn zeer goed weg aan het trekken. Alleen hier en daar nog wat kleine op de borst (wss eigen schuld, zit er constant aan). Neig er naar om nog 1 potje open te maken, omdat ik nu dus door mijn 3e heen ben... Al met al goed spul die roa, je hebt er alleen geduld bij nodig!

Roa loopt ook nog elke dag mee op 50mg (UG). Rug en schouders zijn nu helemaal vrij, geen puistje meer te bekennen. Ook mijn gezicht is geen acne meer te bekennen. Littekens zijn zeer goed weg aan het trekken. Alleen hier en daar nog wat kleine op de borst (wss eigen schuld, zit er constant aan). Neig er naar om nog 1 potje open te maken, omdat ik nu dus door mijn 3e heen ben... Al met al goed spul die roa, je hebt er alleen geduld bij nodig!

Hoe lang zit je nu aan de roa?

Toch al een 8-9 weken. Uitdrogen begon in week 2. Rond die week werd de acne ook iets erger en vanaf week 4 begon alles langzaam weg te trekken.

Toch al een 8-9 weken. Uitdrogen begon in week 2. Rond die week werd de acne ook iets erger en vanaf week 4 begon alles langzaam weg te trekken.

Dan slaat het bij jou iets sneller aan. Ik zit nu op 2,5 maand. En inmiddels op 50mg ED HG roa. Op mijn rug heb ik nog enkele dikke puisten, maar schat zelf in dat ik over 1,5 maand toch wel acne vrij moet zijn.

Rode littekens laat ik straks behandelend met een peeling bij een huidtherapeut zodat het wel is voor de zomer

Terug
Naar boven