XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Gekke shit om te lezen. Ik merk nu al zo veel mentale verandering van test only, ben benieuwd wat die tren dan niet gaat zijn.

Gekke shit om te lezen. Ik merk nu al zo veel mentale verandering van test only, ben benieuwd wat die tren dan niet gaat zijn.

Echt waar? Ik zelf merkte niks van 600mg test per week. Op de gains en acne na dan. Nu bijna klaar met test primo 600/600 en ook helemaal niet het gevoel van on zijn ofzo. Het enige wat mij is opgevallen bij mij is dat alles wat om me heen gebeurd me niet zoveel meer uitmaakt en wil niet afwijken van mijn dagelijkse planning

• Topic Starter Topic Starter
Gister ook eens ervaren hoe het is om een tren hoest te krijgen. Ik snap het niet een bloed niks bij het optrekken! Licht in je hoofd, ziet wazig en wanneer de naald eruit gaat een hele aparte kriebel op de longen daarna begon het hoesten.

Om nog eens op de reactie van de psychologische sides van tren terug te komen.. Vaak kun je er gewoon goed mee omgaan. Pas achteraf merk je hoe raar je nadenkt over bepaalde dingen of hebt gereageerd op situaties... Dat is natuurlijk even uitkijken.

Laatst bewerkt:
Echt waar? Ik zelf merkte niks van 600mg test per week. Op de gains en acne na dan. Nu bijna klaar met test primo 600/600 en ook helemaal niet het gevoel van on zijn ofzo. Het enige wat mij is opgevallen bij mij is dat alles wat om me heen gebeurd me niet zoveel meer uitmaakt en wil niet afwijken van mijn dagelijkse planning

Ik was voor mijn kuur een echte altruïst. Nu ben ik een echte egoïst en doe ik niets dat niet mij of mijn kuur positief beïnvloed. Ik heb de belangen van anderen altijd voor de mijne gesteld, en nu is dat omgekeerd, vandaar dat ik het een grote verandering vind.

@Strive4muscle Ik heb het identieke scenario meegemaakt toen ik na mijn test injectie terugtrok. Zou komen omdat die olie via je longslagader bij je longblaasjes komt en je daardoor geen zuurstof kan opnemen/ CO2 kan afgeven en je daardoor moet hoesten, als ik het me goed herinner.

Ja hoor!
+10 kg lichaamsgewicht aangetikt.

Zit nu in week 11 dus nog 1 week te gaan. Ga nu nog niets aan mijn voeding veranderen, zolang m'n vetpercentage niet stijgt.

Nog steeds op een 9% schat ik.

BOEM!

Sick man 10kg, in tien weken bijna meer dan ik in afgelopen twee jaar :o
Tijd voor shape update ;)?

Damn post je voedingsschema eens
In 11 weken, hoe graag ik deze progressie ik had willen delen... Helaas geen foto's, niet via internet. Reden is al eerder uitgelegd.

Mensen die me een tijd niet hebben gezien schrikken zich rot.
Stukke massiever en daar heeft m'n lage vp niet onder geleid! Want sta nog steeds onder de 10.

Na komende week zal ik gaan cruise. Proberen zoveel mogelijk te behouden maybe zelfs nog iets droger worden. M'n lichaam heeft even rust nodig want de laatste 2 weken begin ik de zware belasting te voelen. Psychische aspect is ook zeer aanwezig!!

Je gaat blas&cruisen? of blast bridge blast en weer off?

Bedoeling is om om 8-10 weken te cruise. Dan nieuwe blast en weer cruise en ergens begin zomer mijn laatste blast... Dus in totaal 3 blast ( waarvan er nu 1 bijna opzit ) en 2 cruisen. In een tijdbestek van 35-40 weken.

Na de zomer ga ik helemaal off.

Eindelijk! De roa begint goed zijn werk te doen. Geen nieuwe puistjes, huid helemaal uitgedroogd. Littekens zijn met de dag lichter aan het worden.

Enige bijwerking van roa is droge lippen. Maar dat heb ik ook wel goed onder controle met een zalfje.

Laatst bewerkt:
Eindelijk! De roa begint goed zijn werk te doen. Geen nieuwe puistjes, huid helemaal uitgedroogd. Littekens zijn met de dag lichter aan het worden.

Enige bijwerking van roa is droge lippen. Maar dat heb ik ook wel goed onder controle met een zalfje.

Hoe lang neem je nu roa en op welke dosis? HG of UG?

Ik zit nu iets meer dan 1,5 maand op 30-40 Mg HG maar krijg nog wel steeds hier en daar een nieuwe puist op mijn rug. Gezicht is wel vrij van acne

Hoe doen jullie dat in de zomer op roa, niet bang dat je continue verbrand?

Hoe lang neem je nu roa en op welke dosis? HG of UG?

Ik zit nu iets meer dan 1,5 maand op 30-40 Mg HG maar krijg nog wel steeds hier en daar een nieuwe puist op mijn rug. Gezicht is wel vrij van acne
Een 5-6 weken op 50mg UG roa. Gezicht is indd bij mij ook helemaal vrij. Op de rug zijn het nog littekens die langzaam zijn weg het trekken. Komen ook geen nieuwe meer bij.

Terug
Naar boven