AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gekke shit om te lezen. Ik merk nu al zo veel mentale verandering van test only, ben benieuwd wat die tren dan niet gaat zijn.
Yup, maar moet er niet aan denken maanden lang 8k clean naar binne te knallen.

Juistthet houd je iig wel bezig de hele dag + de wc is je vriend![]()
Echt waar? Ik zelf merkte niks van 600mg test per week. Op de gains en acne na dan. Nu bijna klaar met test primo 600/600 en ook helemaal niet het gevoel van on zijn ofzo. Het enige wat mij is opgevallen bij mij is dat alles wat om me heen gebeurd me niet zoveel meer uitmaakt en wil niet afwijken van mijn dagelijkse planning

?Damn post je voedingsschema eens
In 11 weken, hoe graag ik deze progressie ik had willen delen... Helaas geen foto's, niet via internet. Reden is al eerder uitgelegd.Sick man 10kg, in tien weken bijna meer dan ik in afgelopen twee jaar
Tijd voor shape update?
Damn post je voedingsschema eens
Eindelijk! De roa begint goed zijn werk te doen. Geen nieuwe puistjes, huid helemaal uitgedroogd. Littekens zijn met de dag lichter aan het worden.
Enige bijwerking van roa is droge lippen. Maar dat heb ik ook wel goed onder controle met een zalfje.
Een 5-6 weken op 50mg UG roa. Gezicht is indd bij mij ook helemaal vrij. Op de rug zijn het nog littekens die langzaam zijn weg het trekken. Komen ook geen nieuwe meer bij.Hoe lang neem je nu roa en op welke dosis? HG of UG?
Ik zit nu iets meer dan 1,5 maand op 30-40 Mg HG maar krijg nog wel steeds hier en daar een nieuwe puist op mijn rug. Gezicht is wel vrij van acne
De bedoeling is dat ik het in de zomer niet meer nodig heb haha. Zodoende ik nu al ben begonnen!Hoe doen jullie dat in de zomer op roa, niet bang dat je continue verbrand?
Hoe doen jullie dat in de zomer op roa, niet bang dat je continue verbrand?
De bedoeling is dat ik het in de zomer niet meer nodig heb haha. Zodoende ik nu al ben begonnen!