XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Dag 11:

+ 2,5 kilo lichaamsgewicht

Krachttoename is ook duidelijk merkbaar, lijkt wel alsof ik elke training iets meer kracht/uithoudingsvermogen heb met oefeningen.

Spieren heel de dag vol en vasculair.

Moet wel toegeven dat ik vocht vasthoudt (vooral mijn gezicht). Dit neem ik maar even voor lief... Is nu eenmaal een werking van oxy.

Tren merk ik ook al want ik word heel vaak midden in de nacht wakker en dan kom ik heeeel moeilijk in slaap.

Hoe lijkt t met de vains? :D

In!

Zal deze blast ook volgen

Dag 19:

Bijna 3 weekjes bezig en al ruim 4 kg aangekomen. Hou ietsjes meer vocht vast maar zoals ik al eerder aangaf neem ik dit even voor lief. Wil in de komende 2-3 weken proberen nog een 3 kilo aan te komen en de resterende weken( vanaf week 6 wanneer de oxy eruit gaat) te gaan recompen om alvast te werken aan de zomershape.

Voordelen:
-krachttoename
-massa gains
-enorme pumps

Sides tot nu toe:

-slechter slapen ( tren natuurlijk )
- lichte acne ( zodra het erger wordt roa)
- libido dat in week 1 en 2 torenhoog was en nu stukken minder is ( hoe kan dit? )
- iets achterdochtiger ( ook van de tren )

Dag 37:

Ook nog maar eens een update ook al reageert hier nooit iemand...

Inmiddels 6,5/7 kilo bijgekomen. Oxy is na deze week klaar. Heerlijk spul! Kracht is absurd vooruit gegaan om een voorbeeld te geven. Voor de oxy 120kg bp 6 reps en nu rep ik makkelijk 12 reps uit de 120kg. Tren look is er ook weer :).

Shape is duidelijk stukken massiever. Ik ga nog een 2 tal weken door met bulken ( proberen nog 1 kilo erop te plakken) vervolgens ga ik de laatste 6 weken al naar m'n zomershape toewerken. Sust zal op 900 mg pw blijven en de tren e wordt geuppt van 400 mg naar 600mg. Misschien dat ik de laatste week nog tren a erin ga gooien.

Doel is om aan het einde van de kuur op een 7-8% vp te staan en natuurlijk zo min mogelijk kilo's in te leveren. Op het moment sta ik op een 10% vp.

Boe.... niemand reageert?

Ga je hierna cruisen of off gaan?
He Ikke,

Ben ik nog steeds niet over uit... Sowieso nog een 6 weken cruisen na de kuur en dan compleet off, of toch nog een laatste x blasten...

Ga eind juli op vakantie en wil natuurlijk in een mega shape staan. Als ik compleet off ga ben ik bang dat ik niet in de shape sta, die ik voor ogen heb. Sowieso is het na de zomervakantie klaar en ga ik een hele lange tijd off!

Een log volgen zonder pics/progressie is ook stuk minder interessant

Kan helaas geen pics posten ivm werk. Het is inderdaad jammer want wil het liefst ook de progressie delen...

Van 6 reps naar 12 gaan is wel erg goed. Lekker hoor.
Jammer dat je geen foto's post.

Ik zou geen tren ace bijvoegen maar gewoon winstrol op 40/50 mg/dag.

Eind juli in mega shape is mogelijk maar ga je dan tot dan kuren of enkel cruisen?

Ik zou geen tren ace bijvoegen maar gewoon winstrol op 40/50 mg/dag.

Eind juli in mega shape is mogelijk maar ga je dan tot dan kuren of enkel cruisen?
Het probleem is dat ik na deze week 6 weken oxy op 100 mg achter de rug heb. Ben nu ook al een 4 tal weken op de roa dus ik denk dat de Winstrol wat overkill is voor de lever.

Na deze kuur wordt er eerst voor een tijd gecruisd 8-10 weken. Daarna maak ik de keuze nog een mild kuurtje van een week of 8 te doen of helemaal off te gaan. Geen knalkuur zoals deze. Maar zoiets als test/mast met niet al te hoge doseringen om net wat harder te komen staan.

Als jij nog andere ideeën/suggesties hebt hoor ik dat uiteraard graag!

Lees altijd mee hoor! Leuke log vind ik het!

Dag 45:
Oxy zal nog 2 dagen meelopen en dan zijn de potjes op. Super spul wat betreft kracht en massa erop plakken. Dit weekend twee dagen niet al te clean gegeten en dat is dan ook duidelijk te zien met oxy, veeeel meer vocht. Nu 2 dagen clean verder en het is weer genormaliseerd.

Nog steeds 6,5 / 7 kg aan lichaamsgewicht aangekomen vetpercentage zal op een 10% liggen. Ik ga de aankomende 2 weken niks veranderen aan mijn voeding kijken hoe mijn fysiek eruit ziet wanneer de oxy en het vocht helemaal eruit is. Vanaf dan maak ik de keuze om door te lean bulken of toch al de calorieën te droppen.

Ga eind juli pas op vakantie dus er is nog genoeg tijd ;)

Dag 45:
Oxy zal nog 2 dagen meelopen en dan zijn de potjes op. Super spul wat betreft kracht en massa erop plakken. Dit weekend twee dagen niet al te clean gegeten en dat is dan ook duidelijk te zien met oxy, veeeel meer vocht. Nu 2 dagen clean verder en het is weer genormaliseerd.

Nog steeds 6,5 / 7 kg aan lichaamsgewicht aangekomen vetpercentage zal op een 10% liggen. Ik ga de aankomende 2 weken niks veranderen aan mijn voeding kijken hoe mijn fysiek eruit ziet wanneer de oxy en het vocht helemaal eruit is. Vanaf dan maak ik de keuze om door te lean bulken of toch al de calorieën te droppen.

Ga eind juli pas op vakantie dus er is nog genoeg tijd ;)
Netjes!! Ga je voor je vakantie ook nog frontloaden (als je langer als een week gaat)/cruisen/doorblasten?

Netjes!! Ga je voor je vakantie ook nog frontloaden (als je langer als een week gaat)/cruisen/doorblasten?
Nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken ben in totaal 10 dagen weg dus weet niet of het dan nog nodig is als ik gewoon een dag van te voren de inject set... Ben sws nog aan het twijfelen wat te doen als cutkuur gewoon een lekker test/tren kuurtje of test/mast met Winstrol of anavar als afluister.

Als mensen die meelezen ook nog ideeën/suggesties hebben hoor ik die uiteraard graag!

Nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken ben in totaal 10 dagen weg dus weet niet of het dan nog nodig is als ik gewoon een dag van te voren de inject set... Ben sws nog aan het twijfelen wat te doen als cutkuur gewoon een lekker test/tren kuurtje of test/mast met Winstrol of anavar als afluister.

Als mensen die meelezen ook nog ideeën/suggesties hebben hoor ik die uiteraard graag!
Zou je graag advies geven, alleen heb alleen nog maar anavar 30mg p/d kuurtje van cools gedaan. Was aan het cutten, bleef op gewicht, kracht vooruit en bleef hard eruit zien. Mensen in me omgeving zeiden: wow jij groeit ook met de dag! Dus lijkt me erg lekker als je gaat cutten om anavar op 50/60mg p/d erbij te pakken!

Terug
Naar boven