Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Check-up + chest en side delts 6 days out:

Coach was onder de indruk hoe ik eruit zag en zij zelfs dat ik zoals ik er nu bijstond op het podium kon staan. We hebben dan ook het een en ander doorgesproken met peak week en we gaan het als volgt aanpakken. Vandaag en morgen low carb, overmorgen high/medium carb, woensdag en donderdag low carb, vrijdag en zaterdag laden. Zoutinname blijft hetzelfde, waterinname alleen de dag voor de wedstrijd voor de helft gereduceerd (van 5l naar 2,5L). Wedstrijddag zelf alleen wat sipjes water hier en daar. Voeding blijft exact hetzelfde, winstrol gaat iets omhoog en de t3 gaat vanaf woensdag naar 25mcg. That’s about it. Waarom veel aanpassen als je er al zo goed als klaar voor staat?

Ben super happy atm wetende dat ik het nu gewoon niet meer kan verkloten en het een kwestie van uitzitten is. Shape van vorige prep is nu al gebeat, meer massa, betere shape, betere conditionering etc.

Training:

Incline chest press machine
15x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
7x110kg

Flat machine press
4x8x100kg

Neutral grip machine press cluster set
12x70kg (5sec) 4x70kg repeat voor 3x

Machine flys
4x12x95kg

Incline db flys
3x12x20kg

Side lateral raise machine
4x15x50kg

7 ways delt finisher
3 sets 10 reps

20 min cardio

Kwa trainen zal het de komende dagen als volgt uitzien:

Maandag: rug, achterkant schouders
Dinsdag: front delts, armen
Woensdag: upper body depletion

De rest van de week rust

Heb foto's zien voorbijkomen op je insta. Shape is al top. Benieuwd hoe je er op de dag zelf gaat bijstaan.

• #2.804
6 days out laatste pullsessie:

Pulldowns
15x55kg
12x75kg
10x87,5kg
8x93kg
8x93kg

Neutral grip machine row
15x80kg
12x85kg
10x90kg
8x95kg

Wide grip cable row
4x12x75kg

V-bar pulldowns
4x10x75kg

Cable pullover
4x15x35kg

Facepulls
4x15x40kg

Rear delt machine
4x12x95kg

20 min cardio

Gewicht was vanmorgen op een all time low dus carbs kon ik weer wat verhogen, als morgen blijkt dat m’n gewicht lager is weer verhogen enz. Shape wordt nog steeds harder en harder met de dag, maar het is nu een kwestie niet te depleted te komen, dat 2 dagen laden te weinig blijkt.

• #2.805
Update 5 days out:

Vanmorgen op een all time low again, nog even en we kunnen de -90 meedoen :o. Medium carb zat ik nu op 300, vandaag komen er weer 50 gram bij (200 kcals in de vorm van carbs bij). Easy peakweek so far.
Vanavond worden de armen en front delts nog getraind en morgen nog een laatste upper body training. Komt nu echt kort bij!

Hoeveel kg weeg je dan?

• #2.807
Precies 90 kilo nu haha (wel zo plat als een pannenkoek, ik geloof dat 2 dagen mcdonalds nog in m'n voordeel zou werken atm). Maakt het laden dalijk alleen maar makkelijker... Als ik inweeg op 92 kilo heb ik het goed gedaan en denk ik ook wel m'n beste look.

Precies 90 kilo nu haha (wel zo plat als een pannenkoek, ik geloof dat 2 dagen mcdonalds nog in m'n voordeel zou werken atm). Maakt het laden dalijk alleen maar makkelijker... Als ik inweeg op 92 kilo heb ik het goed gedaan en denk ik ook wel m'n beste look.
Die foto op het verhaal van je coach zag er in elk geval heel erg bruut uit. Erg mooi man.

• #2.809
Die foto op het verhaal van je coach zag er in elk geval heel erg bruut uit. Erg mooi man.
Thanks man! Kijken of ik je nog aan het schrikken krijg als je me in RL ziet. Foto's zijn toch altijd vertekend, dat zul jij nu ook wel hebben. In het echt ziet het er toch net wat bruter uit dan op foto's :P

Thanks man! Kijken of ik je nog aan het schrikken krijg als je me in RL ziet. Foto's zijn toch altijd vertekend, dat zul jij nu ook wel hebben. In het echt ziet het er toch net wat bruter uit dan op foto's :P
Ja dat zeker. Krijg veel opmerkingen in de gym.
En zeker met een pomp, poseerslip aan en zometeen de tanning zometeen zal het wel weer een nog groter verschil zijn.

• #2.811
Voorlaatste training ook in de boeken:

Front delts + armen

Shoulder machine press
15x60kg
12x70kg
10x75kg
8x80kg
7x87,5kg

Cable pushdowns ss barbell curls
4 werksets 12 reps

Hammer curls ss overhead tricep db extensions
4 sets werksets 12-15 reps

Overhead tricep pushthrew ss ez bar preacher curls
4 werksets 12 reps

Concentration curls ss dip machine
3 sets 15 reps

Db front raises
4x15x14kg

Incline ab crunches ss decline leg raises
4 sets 20 reps

Woodchoppers
3 sets 15 reps

Plat maar alsnog een redelijke pomp te pakken, zie er nu ook knoepperd hard uit. De freakfactor is nu wel aanwezig haha. Iedereen die me aanspreekt en zodra ik een setje doe zijn mensen me aan het klotsen. Ik weet niet hoe vaak ik vandaag de vraag heb gekregen “wat is je vetpercentage”. Kansloze basic-fit vragen, dat nummertje wat op de vetmeting uitkomt laat me nog geen wedstrijd winnen. :o

Kijken wat m’n gewicht morgen doet, ik verwacht dat het nu gelijk blijft/iets omhoog gaat wat totaal niet erg is. Aanpassingen zijn zo gemaakt. Morgen laatste training / donderdag laatste werkdag en dan eindelijk rust aan de kop!

• #2.812
4 days out!
Voor de verandering nog eens amper tot niets geslapen.. Gewicht is met 0,4kg gestegen, maar aangezien ik vanmorgen niet gelijk naar de wc kon gaan zal het ongeveer gelijk zijn gebleven. Vandaag dus geen aanpassingen wat betreft voeding, gewoon weer een medium carb dagje van 320gr carbs. Ook gelijk de laatste training vandaag. Bedoeling is een upper body training waar ik voor de rug en borst 2-3 oefeningen zal doen, 2 schouders, 2 armen en nog wat buik. Alles 15-20 reps in superset style met hier en daar nog wat dropsets. Zal de training straks loggen ;)

4 days out!
Voor de verandering nog eens amper tot niets geslapen.. Gewicht is met 0,4kg gestegen, maar aangezien ik vanmorgen niet gelijk naar de wc kon gaan zal het ongeveer gelijk zijn gebleven. Vandaag dus geen aanpassingen wat betreft voeding, gewoon weer een medium carb dagje van 320gr carbs. Ook gelijk de laatste training vandaag. Bedoeling is een upper body training waar ik voor de rug en borst 2-3 oefeningen zal doen, 2 schouders, 2 armen en nog wat buik. Alles 15-20 reps in superset style met hier en daar nog wat dropsets. Zal de training straks loggen ;)
Succes met je laatste training! Zet hem op. :wl:

Vanwaar de keuze om nu al de laatste training te doen? Geen idee wat mijn gameplan wordt voor de laatste dagen overigens, hoor ik vanavond pas. Succes :)

• #2.815
Vanwaar de keuze om nu al de laatste training te doen? Geen idee wat mijn gameplan wordt voor de laatste dagen overigens, hoor ik vanavond pas. Succes :)
Je zult zien dat je lichaam dan 100% rust krijgt, cortisol gaat omlaag en je kunt beter opvullen. Wat vaak zelfs nog ervoor kan zorgen dat je een hele bult aan vocht zult verliezen. Ik kan me nog van vorige wedstrijd herrineren dat ik gek werd 3 dagen uit niet meer te kunnen trainen, die 3 dagen ben ik nog zoveel scherper en harder geworden. Zelfs nu met die medium carb dagen merk ik dat ik na de training compleet depleted ben. Onmogelijk (voor mij) om dan compleet op te vullen binnen 2 dagen zonder dat ik zo immens veel moet eten dat het m'n vertering om zeep helpt.

In. Ben ook wel benieuwd naar je insta, weer wat leuks om te volgen.

Yeee buddy heel veel succes alvast !

Brute shape ! Wordt enkel nog beter.

Terug
Naar boven