- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Check-up + chest en side delts 6 days out:
Coach was onder de indruk hoe ik eruit zag en zij zelfs dat ik zoals ik er nu bijstond op het podium kon staan. We hebben dan ook het een en ander doorgesproken met peak week en we gaan het als volgt aanpakken. Vandaag en morgen low carb, overmorgen high/medium carb, woensdag en donderdag low carb, vrijdag en zaterdag laden. Zoutinname blijft hetzelfde, waterinname alleen de dag voor de wedstrijd voor de helft gereduceerd (van 5l naar 2,5L). Wedstrijddag zelf alleen wat sipjes water hier en daar. Voeding blijft exact hetzelfde, winstrol gaat iets omhoog en de t3 gaat vanaf woensdag naar 25mcg. That’s about it. Waarom veel aanpassen als je er al zo goed als klaar voor staat?
Ben super happy atm wetende dat ik het nu gewoon niet meer kan verkloten en het een kwestie van uitzitten is. Shape van vorige prep is nu al gebeat, meer massa, betere shape, betere conditionering etc.
Training:
Incline chest press machine
15x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
7x110kg
Flat machine press
4x8x100kg
Neutral grip machine press cluster set
12x70kg (5sec) 4x70kg repeat voor 3x
Machine flys
4x12x95kg
Incline db flys
3x12x20kg
Side lateral raise machine
4x15x50kg
7 ways delt finisher
3 sets 10 reps
20 min cardio
Kwa trainen zal het de komende dagen als volgt uitzien:
Maandag: rug, achterkant schouders
Dinsdag: front delts, armen
Woensdag: upper body depletion
De rest van de week rust
Coach was onder de indruk hoe ik eruit zag en zij zelfs dat ik zoals ik er nu bijstond op het podium kon staan. We hebben dan ook het een en ander doorgesproken met peak week en we gaan het als volgt aanpakken. Vandaag en morgen low carb, overmorgen high/medium carb, woensdag en donderdag low carb, vrijdag en zaterdag laden. Zoutinname blijft hetzelfde, waterinname alleen de dag voor de wedstrijd voor de helft gereduceerd (van 5l naar 2,5L). Wedstrijddag zelf alleen wat sipjes water hier en daar. Voeding blijft exact hetzelfde, winstrol gaat iets omhoog en de t3 gaat vanaf woensdag naar 25mcg. That’s about it. Waarom veel aanpassen als je er al zo goed als klaar voor staat?
Ben super happy atm wetende dat ik het nu gewoon niet meer kan verkloten en het een kwestie van uitzitten is. Shape van vorige prep is nu al gebeat, meer massa, betere shape, betere conditionering etc.
Training:
Incline chest press machine
15x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
7x110kg
Flat machine press
4x8x100kg
Neutral grip machine press cluster set
12x70kg (5sec) 4x70kg repeat voor 3x
Machine flys
4x12x95kg
Incline db flys
3x12x20kg
Side lateral raise machine
4x15x50kg
7 ways delt finisher
3 sets 10 reps
20 min cardio
Kwa trainen zal het de komende dagen als volgt uitzien:
Maandag: rug, achterkant schouders
Dinsdag: front delts, armen
Woensdag: upper body depletion
De rest van de week rust

. Medium carb zat ik nu op 300, vandaag komen er weer 50 gram bij (200 kcals in de vorm van carbs bij). Easy peakweek so far.