Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
3 days out:
Zelfs op medium carbdagen lijk ik nog vet te verliezen, weer 0,2 lichter wat me weer op een exacte 90kg laat staan. Bedoeling is om vandaag dezelfde hoeveelheid kcals aan te tikken (2700), maar -100 gr koolhydraten en de resterende kcals op te vullen met vetten. Een maaltijd met een wat vetter stuk rund bijv. ribeye of entrecote en een stuk zalm. Just to be save en de glycogeenvoorraad nog wat meer uit te putten. Morgenvroeg gaat het laden beginnen... 600 gr carbs zowel op vrijdag als op zaterdag. We spelen het save, ik weet dat ik waarschijnlijk meer kan hebben, maar liever 80% dan overspilled. Waterinname blijft gelijk, zoutinname blijft gelijk. Zaterdag middag stop ik met drinken van water en het toevoegen van zout op de maaltijden, that's about it.

De training van gister:

Flat machine press
4x20

Neutral grip press
4x15 laatste set triple dropset

Cable flys
4x20

Machine pulldowns
4x15

Close grip pulldowns
4x20

Neutral grip cable rows
4x15 laatste set dropset

Dumbell side lateral raises into front raises
4x20 / 4x15

Seated db curls
4x20

Triceps pushdowns
4x20

Ab crunch machine
4x25

Decline bench leg raises
3x15

Helemaal plat en een onbestaande pomp, terwijl mensen me nog goed vol uit vonden zien. Nog wat foto's geschoten en daar werd ik weer toch wel weer blij van, helemaal te bedenken dat dit echt het leegste is waar ik op heb gestaan. Ook @daann01 was aanwezig in de gym en die gaf weer aan dat het een wereld van verschil was ten opzichte van 2 weken terug.

Laatst bewerkt:
  • #2.823
Update 2 days out:

Hele nacht niks geslapen van de honger, maar nu komt het leuke gedeelte! Laden!!!
Nou die low carb day heeft me nog 0,5 kilo laten verliezen. Ultra plat, maar straited alles. Net fasted pics genomen en naar de coach gestuurd en die was zeer positief. Vandaag en morgen 600gr en op de wedstrijddag zelf ook nog hier en daar wat. Boodschappenlijstje ook gemaakt, gaan we die gelijk halen en alle spullen klaarleggen dat ik morgen alleen nog maar bezig hoef te zijn met eten en naar Apeldoorn te rijden. Almost there!

De laatste loodjes! Go go go! :thumb:

Heel veel succes!
Geniet van jouw moment he! :thumb:
je staat er top bij!

• #2.830
1 DAY OUT:

We blijven laden wellicht 700gr carbs vandaag, gewicht is gelijk gebleven maar harder bij iedere meal. Kleine sneakpeak... sorry voor de fucked up pose.

1279C529-B502-4964-8B41-096384DD2AEC.jpeg

5B48B38A-5DB1-4C7C-BF16-0AA160A2D3B6.jpeg

C1D4E3FE-D9F8-4458-9BA4-2C8BB667C195.jpeg

Echt een heerlijke shape bro. Komt helemaal goed!

Goede shape, veren in je quads nice

God damn, je gaat hoge ogen gooien. Succes!

Shape on Point ! Veel succes en vooral geniet ervan !

Succes man!
Probeer ook te genieten :D

Yeeee buddy! :D

Succes morgen:)

Zet hem op, veel succes!

Terug
Naar boven