MuscleMeat

Strive4muscle's log

succes morgen, heel mooi resultaat :thumbup:

You gooooooooo :lifter:

1 DAY OUT:

We blijven laden wellicht 700gr carbs vandaag, gewicht is gelijk gebleven maar harder bij iedere meal. Kleine sneakpeak... sorry voor de fucked up pose.

1279C529-B502-4964-8B41-096384DD2AEC.jpeg

5B48B38A-5DB1-4C7C-BF16-0AA160A2D3B6.jpeg

C1D4E3FE-D9F8-4458-9BA4-2C8BB667C195.jpeg
Soo die legs op je laatste pic, flink bijgetrokken laatste weken!

Hoe is het gegaan?! (Vast te laat om succes te wensen haha)

Wow congratz!!!
Nu lekker schransen :D

Proficiat!

ik zeg een tijdje terug nog in wouter zijn log, je weet natuurlijk nooit wie er naast je op het podium staat....
was jij het, en pak je ook nog :1e:
gefeliciteerd man !!

Hier ook nog eens: gefeliciteerd @Strive4muscle :). Je zag er fantastisch uit! Ik ging helemaal uit mijn dak toen ik hoorde dat je gewonnen had.
dat hoor je volgens mij ook op het filmpje dat ik doorstuurde :lol:

Dikke proficiat met je overwinning !

Gefeliciteerd!

:thumbs: Victor Zsasz ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.856
Ben ik weer allemaal!

Beetje nog overweldigend allemaal, maar we hebben het hem geflikt! Nr 1 bij classic bodybuilding :1e: iedereen bedankt voor de steun en @ScumbagAnnie fucking geniaal die filmpjes die je me doorstuurde (vooral het geschreeuw erbij maakt het af haha). Ook heerlijk om @wovano zo te zien hebben genieten en presteren al met al top dag!

Gisteravond nog nagenoten met vrienden en familie en vandaag een epische cheatdag. Vanochtend ook gelijk een gym fotoshoot gehad waar beestachtige foto’s zijn geschoten. Maar.... Morgen dan weer back on the grind, want ja ook ik heb nieuwe plannen ;) 5 weeks out voor de open Rotterdamse!
Ik had van te voren al de deal gemaakt met m’n coach en vriendin dat ik alleen de OR zou pakken wanneer ik 1ste zou worden, dat is gebeurd dus... dan hou ik me ook aan mijn woord :p.

Wordt dus weer regelmatig gelogd ;)

Wow, gefeliciteerd!

Nette shape, stond goed hard!

Ik zag foto's passeren van jouw klasse, classic bodybuilding en dan iets later van classic physique, weet jij precies wat het verschil is? Ik kom er niet meer aan uit:o

Anyway, ik blijf in.

Lekker man kunnen we weer samen door preppen. Bedankt voor de vette dag. Kijk alweer uit naar de open Rotterdamse.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.860
Nette shape, stond goed hard!

Ik zag foto's passeren van jouw klasse, classic bodybuilding en dan iets later van classic physique, weet jij precies wat het verschil is? Ik kom er niet meer aan uit:o

Anyway, ik blijf in.
Andere broekjes + je mag meer wegen dacht ik!

Terug
Naar boven