Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Shape blijft zich verbeteren, ik word nog steeds harder en droger met de dag. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als de winstrol er weer inkomt en de dosering weer wat wordt opgehoogd. Vandaag staan de benen en kuiten op de planning waar ik echt naaruit kijk! Vriendin traint mee en die pusht me meestal nog verder dan ik zelf al doe, dus wordt leuk 
Het schommelt tussen de 89,5 en 90,5kg, als je bedenkt dat ik inwoog op 91,5kg
1 setHad je niet beter bij die squat machine minder setjes kunnen doen? Leek aan het aantal reps vrij easy te gaan dan had je die challenge set zwaarder kunnen doen?Waar ik in het begin even in moest komen sloeg ineens om in een super legday, eenmaal pomp erin en de knop ging om!
10 min opwarmen op de fiets
Lying hamstring curl
10x40kg
10x50kg
10x57,5kg
3x10x65kg laatste set 15 partials
Squat machine
15x30kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg
8x140kg
Challenge set 15x160kg (totdat je van je stokje gaat, zorg dat je iemand naast je hebt die je pusht!)
Bulgarian split squats
3 sets van 20 reps, de eerste 10 full range dan 10 reps onder in de rekkende positie, dus maar halverwege omhoog komen. 30 sec rust tussen linker en rechter been. Pomp was insane na deze oefening.
Leg extensions
3x8x75kg (2 sec vasthouden bovenin, na elke set 30 sec quad-stretch)
Stiff legged dumbell deadlift
3x12x50kg (onderin 1 sec vasthouden, explosief omhoog)
Walking lunges till dead
Zonder gewicht, korte stappen / focus op quads en ga door totdat je omvalt1 set
Seated calf raise superset met standing calf raise
5x20x75kg ss 5x10xbodyweight (de eerste is focus op stretch, tweede op peak concractie)
20 min fietsen
![]()
![]()
weuwieeee, kijk die benen dan. Kneiterdroog man!Waar ik in het begin even in moest komen sloeg ineens om in een super legday, eenmaal pomp erin en de knop ging om!
10 min opwarmen op de fiets
Lying hamstring curl
10x40kg
10x50kg
10x57,5kg
3x10x65kg laatste set 15 partials
Squat machine
15x30kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg
8x140kg
Challenge set 15x160kg (totdat je van je stokje gaat, zorg dat je iemand naast je hebt die je pusht!)
Bulgarian split squats
3 sets van 20 reps, de eerste 10 full range dan 10 reps onder in de rekkende positie, dus maar halverwege omhoog komen. 30 sec rust tussen linker en rechter been. Pomp was insane na deze oefening.
Leg extensions
3x8x75kg (2 sec vasthouden bovenin, na elke set 30 sec quad-stretch)
Stiff legged dumbell deadlift
3x12x50kg (onderin 1 sec vasthouden, explosief omhoog)
Walking lunges till dead
Zonder gewicht, korte stappen / focus op quads en ga door totdat je omvalt1 set
Seated calf raise superset met standing calf raise
5x20x75kg ss 5x10xbodyweight (de eerste is focus op stretch, tweede op peak concractie)
20 min fietsen
![]()
![]()

Ik train op dat schema van meadows, bedoeling was maar 1 topset, de rest kan gezien worden als feel/warmp-up setsHad je niet beter bij die squat machine minder setjes kunnen doen? Leek aan het aantal reps vrij easy te gaan dan had je die challenge set zwaarder kunnen doen?

Zijn niet ver van wedstrijdvorm af

Ik geloof gewoon hetzelfde criteria. Lengte 184 - 100 + 9 = 93 kg. Staat niks over in de reglementen dat ik meer mag wegen.Mag je in een B wedstrijd meer wegen?
En hier zit dat als je een A atleet bent.

Thanks en welkom!IN! Beter laat dan nooit, maar ik volg vanaf nu dus.
Succes met je prep en wedstrijd!![]()
heerlijk na 15 weken nog eens uiteten! Daarna is het weer terug op 3200 kcals en aankijken hoelang ik nodig heb weer terug op gewicht te zitten. Weekje voor de wedstrijd kijken we of het nog nodig is om een aantal dagen low carb te gaan, maar ik sta er nu zo goed als klaar bij.
daarna nog langs een ijssalon en 3 bolletjes ijs gehad en thuis nog een flinke koolhydraatmaaltijd. Gisteravond puilde de aders al uit, maar nog niet de volheid die ik wel had verwacht. Vanmorgen nog geen halve kilo zwaarder, wel goed vasculair maar nog niet half vol.. Conclusie: langer laden wellicht ipv hoe we de vorige keer 600 hebben gedaan nu 800gr en de pizza als afsluiter, zie ik maar weer eens hoeveel ik nodig heb om goed vol te staan.