ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In prep wordt je een echte masterchefIk kijk tegenwoordig graag naar 24Kitchen of naar folders van fastfoodzaken.Leuk, die zelfkastijding!

Haha, ja. Dat zie ik ook wel terug bij @wovano.

Haha die tijd komt nog welHaha, ja. Dat zie ik ook wel terug bij @wovano.
Ik cut nog even door op droog voedsel, aangezien ik nog wel eeuwig door moet cutten. Pas als ik die droge meuk echt beu ben, ga ik over op creativiteit. Maar voor nu wint efficiëntie het toch elke keer bij mij.![]()

Mindset is waar ik het nu van moet hebben, die aantal weken doortrekken eisen toch wel veel van je. Het is dat ik een ijzeren discipline heb, zowel met trainen 100% blijven geven en geen halve trainingssessies/cardiosessies en met eten ben ik gewoon super strict wat betreft m’n macros. Ik weet dat dit het punt is waarop vele een complete binge aanval zouden hebben, maar ik heb meer honger naar die beker. Wat dat betreft ben ik nergens op tekort geschoten.Hoe is de mindset en hoe voelt 't lichaam ?
The worse u feel the better u look?
88,8 vanmorgen
Jup, vrijdag begin ik met 800gr carbs, tweede dag is kijken hoe ik erbij sta.
Ooh heerlijk man, langs m’n favoriete pizzaboer gegaan. Was nog eens van ouds, kan me niet eens meer herinneren hoe lang geleden dat was! Begint z’n werk nu ook goed te doen, aders stonden als spinnenwebben over m’n hele lichaam en na een uur of 2 begon ik gelijk al wat voller te ogen bij m’n delts. Wie weet dat we dit nog erin gooien als 2 dagen laden niet genoeg is. Maar ben niet zo van het laden met cheatmeals. Liever eerst uitproberen en zien hoe iets uitpakt dan achteraf spijt hebben.Pizza zag er goed uit man! Zal wel gesmaakt hebben?

Zondag wedstrijd yes
Succes vast! Komt vast goed zo te lezen aan je updates
.