AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Ik kijk tegenwoordig graag naar 24Kitchen of naar folders van fastfoodzaken. :roflol: Leuk, die zelfkastijding!

In prep wordt je een echte masterchef ;)
Haha, ja. Dat zie ik ook wel terug bij @wovano. :D
Ik cut nog even door op droog voedsel, aangezien ik nog wel eeuwig door moet cutten. Pas als ik die droge meuk echt beu ben, ga ik over op creativiteit. Maar voor nu wint efficiëntie het toch elke keer bij mij. :eyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.924
Haha, ja. Dat zie ik ook wel terug bij @wovano. :D
Ik cut nog even door op droog voedsel, aangezien ik nog wel eeuwig door moet cutten. Pas als ik die droge meuk echt beu ben, ga ik over op creativiteit. Maar voor nu wint efficiëntie het toch elke keer bij mij. :eyes:
Haha die tijd komt nog wel :P

• #2.925
9 dagen uit:
Eigenlijk niets nieuws te vermelden. Alles blijft nog steeds vrij stabiel, vandaag trainen we de schouders, nek en kuiten. Log de training vanavond!

• #2.926
Schouders, nek, kuiten

Plate loaded shoulder press
12x40kg
10x80kg
8x100kg
2x8x120kg
1x12x100kg

Strict db side lateral raises
4x12x14kg

Incline bench ez bar front raises
4x12x30kg

Reverse pec deck
4x15x100kg

Facepulls supersetten met smith machine upright rows
4x12

Smith machine shrugs
4x12x120kg

Standing calf raises
10x60kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg
10x110kg dropset 10x80kg dropset 10x60kg + 15 partials

30 min fietsen

Korte maar krachtige sessie van zn 60 min + 30 min cardio. Goeie pomp en shape is on point voor 1 week uit.

Hoe is de mindset en hoe voelt 't lichaam ?

The worse u feel the better u look?

• #2.928
Hoe is de mindset en hoe voelt 't lichaam ?

The worse u feel the better u look?
Mindset is waar ik het nu van moet hebben, die aantal weken doortrekken eisen toch wel veel van je. Het is dat ik een ijzeren discipline heb, zowel met trainen 100% blijven geven en geen halve trainingssessies/cardiosessies en met eten ben ik gewoon super strict wat betreft m’n macros. Ik weet dat dit het punt is waarop vele een complete binge aanval zouden hebben, maar ik heb meer honger naar die beker. Wat dat betreft ben ik nergens op tekort geschoten.

Hoe mn lichaam voelt? Haha dat kan ik heel kort op antwoorden: “Op”.

• #2.929
7 dagen uit:

Check-up gehad, poseerles en armen getraind. Coach was tevreden zowel met de shape als de routine. Hij moest lachen dat ik al 4 weken lang op 400-450gr koolhydraten per dag zat en nog steeds dezelfde conditionering wist vast te houden, had die niet eerder meegemaakt.

De training:

Db preacher curls supersetten met rope pushdowns
5 sets 10 reps beide

Hammer curls supersetten met ez bar skullcrushers
5 sets 12 reps

42’s
Gewicht pakken waar je normaal 8-10 reps barbell curls mee doet, vervolgens 6 stricte reps en 10 sec rust, repeat totdat je 42 reps hebt.

Bent over rope extensions
10 reps vervolgens triple dropset tot fail

Triceps db kickback supersetten met db alternating curls
3 sets 12 reps beide

Rope crunches
4 sets 20 reps

30 min fietsen

• #2.930
Update 6 dagen uit:

1,5 kilo afgevallen gelijk lowest weighin, ik zie vezels en separaties die ik nog nooit heb gezien! Maar mega plat en dat doet m’n fysiek niet goed. Zag het al aankomen want ik moest veel meer plassen gister, vannacht ook meerdere keren moeten opstaan om naar de wc te gaan. Gelijk met de coach besproken wat we gaan doen. Vanavond kan ik een cheatmeal pakken (pizza of hamburger met friet) kijken of dat me weer wat volheid geeft. Vandaag ook rustdag.

Hoeveel weeg je nu? 88?

Wanneer ga je laden? 2 days out?

Pizza zag er goed uit man! Zal wel gesmaakt hebben?

• #2.936
Pizza zag er goed uit man! Zal wel gesmaakt hebben?
Ooh heerlijk man, langs m’n favoriete pizzaboer gegaan. Was nog eens van ouds, kan me niet eens meer herinneren hoe lang geleden dat was! Begint z’n werk nu ook goed te doen, aders stonden als spinnenwebben over m’n hele lichaam en na een uur of 2 begon ik gelijk al wat voller te ogen bij m’n delts. Wie weet dat we dit nog erin gooien als 2 dagen laden niet genoeg is. Maar ben niet zo van het laden met cheatmeals. Liever eerst uitproberen en zien hoe iets uitpakt dan achteraf spijt hebben.

Laatst bewerkt:
  • #2.937
5 dagen uit!
Gister rustdag gehad en aangezien ik een grote drop in gewicht had gemaakt een verplichte cheatmeal erin moeten gooien, plus nog een extra carbmaaltijd aan het einde van de dag. Zal ergens richting de 4500-5000 kcals zijn geweest gister. Gelukkig heeft het me teruggebracht naar 90kg. Een veel betere look vanmorgen, veel voller en nog harder, wat je dus op het oog ook droger laat lijken. Komende dagen hoop ik dit vast te kunnen houden of heel lichtjes af te vallen. Dat zou perfect zijn voor de start van het carbloaden aanstaande vrijdag. Wat betreft peakweek, geen carbdepletie, geen zoutrestrictie. Water drinken stoppen we de zaterdag avond mee.

Vandaag worden de borst en schouders getraind benieuwd hoe m'n look en energielevel zijn na de dag van gister. Wordt sowieso weer gelogd :D

Terug
Naar boven