- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Dankjewel! Ik heb alle vertrouwen erin dat ik met een verbeterd pakket op het podium staSucces vast! Komt vast goed zo te lezen aan je updates.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Ik heb alle vertrouwen erin dat ik met een verbeterd pakket op het podium staSucces vast! Komt vast goed zo te lezen aan je updates.

. M’n coach zei ook dat ik er super freaky uitzag en dat die pizza misschien nog erin komt voor aankomende zaterdag. Even aankijken wat komende dagen gebeurd.
Ja haha, als je dit nooit eerder hebt gedaan zeker eens een kans gevenAardige sets maat, zal wel flink vol hebben gezeten met zo weinig rust.

Klinkt ook een als een lekkere combi!Toevallig zaterdag het volgende gedaan
A1 3x8-12 spidercurl
A2 3x8-12 barbellcurl
A3 3x8-12 preachercurl
60 seconde rust.
a1 tot 3 achter elkaar afwerken zonder rust met focus op de contractie en exentrische beweging. Voelde wel erg lekker,

Succes alvast!Laatste training van deze prep is ook in de boeken:
Incline chest press machine
3x12 reps
Neutral grip machine press
3x12 reps
Machine flys
3x10 reps
Lat pulldowns
3x12 reps
Close grip cable row
3x10 reps
Cable pullovers
3x10
Db front raises
3x12
Machine side lateral raises
3x15
Facepulls
3x12
Dumbell curls ss triceps pushdowns
3x15
Rope crunches ss woodchoppers
3x20 reps
Echt helemaal leeg, maar gek genoeg een absurde pomp in upperbody en stond steen hard! Nu maar hopen dat het laden net zo goed verloopt als vorige keer. Vanaf nu is het rusten en eten![]()
Dankjewel!
Dankjewel man, we gaan knallen!
Thanks

Dankjewel