MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Nog een check-up gehad en de poseerroutine doorgenomen, coach was serieus onder de indruk van de shape en de poseerroutine. Begon aardig op te vullen en dit was na 600gr, kon vandaag nog tot 800 dooreten en morgenvroeg wederom een korte check, m’n voorgevoel zegt dat het er weer 800gr gaan worden :).

Zag er echt knoeperd hard uit op de foto. Succes man.

• #2.965
Eerste dag heeft goed uitgepakt! 0,9kg erbij maar een stuk harder en droger opgestaan, kan duidelijk met nog z’n dag wegkomen. 2,6kg speling om in te wegen dus nergens om zorgen over te maken.

Succes vandaag, ik ben benieuwd.

Heel veel succes!

Succes!

Good luck!

Succes!

Good luck!

Shape ziet er top uit !

Je staat er echt snoeihard bij.

Beetje laat, maar succes nog. Ben benieuwd hoe het is gegaan? :D

Hoe was het? Foto’s?

• #2.977
Thanks voor alle leuke reacties mensen, doet me goed! Hartstikke leuke dag gehad, alleen was de uitkomst totaal niet verwacht. Niet eens een top 3 plaatsing, waarbij ik zelf had gedacht dat het tussen mij en nog een andere gast ging??? bij de prijsuitreiking was het publiek ook verrast en flink wat geboehh geroep. Helaas pindakaas.. ga wel verhaal halen en deze week eens een mailtje sturen wat de reden was van m’n lage plaatsing gezien m’n shape een van de beste van de line up was. Even afwachten op hoge kwaliteits foto’s. Maatje van me (fotograaf) heeft zowel foto’s geschoten op die jbc en nu op de OR en wat ik zo snel al zag heb ik m’n shape echt zwaar verbeterd! Stond nu ook 1,5 kilo zwaarder met betere conditionering als op JBC.

Ik kan nog een uur lang blijven lullen, maar deze jonge gaat zich nog een stuk appeltaart naarbinnen werken en slapen ;) morgen wacht een cheatday op me en vanaf dinsdag beginnen we met de reboundfase waar ik ook nog de vruchten van wil plukken :) wees niet bang we blijven uiteraard loggen :p foto’s volgen op insta;)

Vergeet niet dat er heel veel vriendjes politiek heerst bij de bb wedstrijden ;)

Geniet lekker van je rust nu.

• #2.979
Vergeet niet dat er heel veel vriendjes politiek heerst bij de bb wedstrijden ;)

Dat heb ik gister weer gezien, ik ben door meerdere mensen aangesproken met jarenlange ervaring/kennis en die vonden het schandalig wat er gister is gebeurd. Ik ga ook niemand aanwijzen, maar de top 3 waren inderdaad weer “de vriendjes van” ga alsnog aan de jury een verklaring opvragen wat hun besluit heeft gemaakt. Zal wel een flut reden worden maar dan kan ik het tenminste volledig afsluiten :p

• #2.980

En thanks Pillz! Zeker ga ik genieten van de rust ;) lekker rebounden en eens wat meer quality time met vrienden en familie.

Terug
Naar boven