- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Dankjewel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel

.Thanks man! Hopelijk gaat morgen ook alles volgens plan, ben er heel zeker van dat ik met een verbeterd pakket kan komen.Zag er echt knoeperd hard uit op de foto. Succes man.
bij de prijsuitreiking was het publiek ook verrast en flink wat geboehh geroep. Helaas pindakaas.. ga wel verhaal halen en deze week eens een mailtje sturen wat de reden was van m’n lage plaatsing gezien m’n shape een van de beste van de line up was. Even afwachten op hoge kwaliteits foto’s. Maatje van me (fotograaf) heeft zowel foto’s geschoten op die jbc en nu op de OR en wat ik zo snel al zag heb ik m’n shape echt zwaar verbeterd! Stond nu ook 1,5 kilo zwaarder met betere conditionering als op JBC.
morgen wacht een cheatday op me en vanaf dinsdag beginnen we met de reboundfase waar ik ook nog de vruchten van wil plukken
wees niet bang we blijven uiteraard loggen
foto’s volgen op insta
Dat heb ik gister weer gezien, ik ben door meerdere mensen aangesproken met jarenlange ervaring/kennis en die vonden het schandalig wat er gister is gebeurd. Ik ga ook niemand aanwijzen, maar de top 3 waren inderdaad weer “de vriendjes van” ga alsnog aan de jury een verklaring opvragen wat hun besluit heeft gemaakt. Zal wel een flut reden worden maar dan kan ik het tenminste volledig afsluitenVergeet niet dat er heel veel vriendjes politiek heerst bij de bb wedstrijden
Geniet lekker van je rust nu.

En thanks Pillz! Zeker ga ik genieten van de rustVergeet niet dat er heel veel vriendjes politiek heerst bij de bb wedstrijden
Geniet lekker van je rust nu.
lekker rebounden en eens wat meer quality time met vrienden en familie.