MuscleMeat

Strive4muscle's log

Ben benieuwd naar de foto's kerel! Goed om te lezen dat je een mooie dag hebt gehad :thumbs:

Blijft een arbitraire sport met als grootste variabel de mens, een van de hoofdredenen dat ik nooit wedstrijden hebben willen draaien, omdat het resultaat bepaald door anderen vaak totaal niet strookt met het resultaat behaald door jou zelf. Vaak zelfs niet eens in verhouding tot je tegenstanders, hetgeen het extra zuur maakt en niets bijdraagt imo. Gelukkig sta je er zo te lezen nuchter in, dat siert je! Nogmaals congrats met het neerzetten van deze shape, op onze lengte is dat gewoon een pak lastiger dan voor kortere bbers, chapeau!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Ben benieuwd naar de foto's kerel! Goed om te lezen dat je een mooie dag hebt gehad :thumbs:

Blijft een arbitraire sport met als grootste variabel de mens, een van de hoofdredenen dat ik nooit wedstrijden hebben willen draaien, omdat het resultaat bepaald door anderen vaak totaal niet strookt met het resultaat behaald door jou zelf. Vaak zelfs niet eens in verhouding tot je tegenstanders, hetgeen het extra zuur maakt en niets bijdraagt imo. Gelukkig sta je er zo te lezen nuchter in, dat siert je! Nogmaals congrats met het neerzetten van deze shape, op onze lengte is dat gewoon een pak lastiger dan voor kortere bbers, chapeau!
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen... zoals het er staat is het. Het is zo een mooie sport, maar dat vriendjes politiek maakt echt heel veel kapot. Alhoewel ik me er altijd van te voren op voorbereid blijft het zuur. Je moet er mee kunnen omgaan. Wat er ook gebeurd bodybuilden blijven we sowieso, altijd ruimte voor verbetering en een heerlijke uitlaatklep :) gaat je goed kerel!

• Like
Waarderingen: Vonk
Hoeveelste ben je nu uiteindelijk geworden? Ik moet zeggen die nummer 1 zag er erg goed uit. Mooie classic look. De nummer 2 kende ik niet. De nummer 3 was vorige wedstrijd geloof ik 2e geëindigd na jou en wordt geloof ik gecoacht door @FoxGym.
In elk geval balen dat je het zo ervaren hebt. Van wat ik op de foto’s gezien heb zag je er echt snoei en snoeihard uit. Ben benieuwd naar wat de jury te zeggen heeft. Maar goed mijn feedback vorige keer kon ik ook niet zo heel veel mee dus of je er echt iets aan hebt.

Laatst bewerkt:
Je zag er echt superhard uit, @Strive4muscle! Echt een mooie shape neergezet. :) Knap dat je dat zo hebt kunnen aanhouden tussen JBC en OR.
Balen van de uitkomst. Hopelijk verschaft de feedback van de jury nog wat duidelijkheid over hun keuze.

Geniet van je cheatdagje! Wat staat er allemaal op de planning? :eyebrow:drool::eating:

Zoals hier al eerder gezegd is geweest: trek het je niet al te veel aan. Uitslag blijft een subjectief iets, onderhevig aan zoveel variabelen (gekende en ongekende) zodanig dat het nooit op voorhand voorspelbaar is wie het effectief wordt. Zoals zo vaak het geval is: gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen :)
Jij bent met recht en reden trots op de fysiek die je gisteren hebt laten zien. En dat is in the end het enige dat telt.
En nu: genieten van good food en quality time met vrienden & familie :thumb:

• #2.986
Hoeveelste ben je nu uiteindelijk geworden? Ik moet zeggen die nummer 1 zag er erg goed uit. Mooie classic look. De nummer 2 kende ik niet. De nummer 3 was vorige wedstrijd geloof ik 2e geëindigd na jou en wordt geloof ik gecoacht door @FoxGym.
In elk geval balen dat je het zo ervaren hebt. Van wat ik op de foto’s gezien heb zag je er echt snoei en snoeihard uit. Ben benieuwd naar wat de jury te zeggen heeft. Maar goed mijn feedback vorige keer kon ik ook niet zo heel veel mee dus of je er echt iets aan hebt.
De nr 1 zag er goed uit! Als ik van hem had verloren had ik me er makkelijk bij kunnen neerleggen. Kerel had iets meer massa en een classic look. Maar kwam nog niet eens kort bij m’n conditioning. Nr. 2 vriendje van... nr. 3 aardige gast en werd vorige keer onder mij geplaatst, had zich verbeterd maar kwam imo niet in mijn buurt. Nr 4 kwam uit rotterdam en vriendje van... en ik werd 5de geplaatst :) afwachten op foto’s en jury respons..

Kan me voorstellen dat je niet tevreden bent. Als het goed is ben je wel geplaatst voor het NK toch?

• #2.988
Kan me voorstellen dat je niet tevreden bent. Als het goed is ben je wel geplaatst voor het NK toch?
Ja ik zat wel in de first call out en a-status heb ik volgens mij nu binnen. Maar dat zal me nu worst wezen :p is de laatste keer dat ik bij de ifbb mafia wedstrijd heb gedraaid. Onsportief wat er weer gebeurd is.

• #2.989
Zoals hier al eerder gezegd is geweest: trek het je niet al te veel aan. Uitslag blijft een subjectief iets, onderhevig aan zoveel variabelen (gekende en ongekende) zodanig dat het nooit op voorhand voorspelbaar is wie het effectief wordt. Zoals zo vaak het geval is: gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen :)
Jij bent met recht en reden trots op de fysiek die je gisteren hebt laten zien. En dat is in the end het enige dat telt.
En nu: genieten van good food en quality time met vrienden & familie :thumb:
Thanks! Reacties als deze doen me echt goed ;) ook een van de redenen dat ik hier blijf loggen.

• #2.990
Je zag er echt superhard uit, @Strive4muscle! Echt een mooie shape neergezet. :) Knap dat je dat zo hebt kunnen aanhouden tussen JBC en OR.
Balen van de uitkomst. Hopelijk verschaft de feedback van de jury nog wat duidelijkheid over hun keuze.

Geniet van je cheatdagje! Wat staat er allemaal op de planning? :eyebrow:drool::eating:
Thanks @ScumbagAnnie haha teveel om op te noemen! Hou m’n verhaal in de gaten ;)

Pca next time?

Het blijft veel vriendjes politiek en erg subjectief allemaal..
Jury's kunnen ook hun voorkeuren weer hebben voor bepaalde spiergroepen waar ze op vallen.

Hoe er geoordeeld wordt is soms totaal onvoorspelbaar en ook soms echt niet verklaarbaar.
Je hebt het gewoon top gedaan en een super fysiek neergezet! De weg erheen was een zware en lange maar je hebt het wel gedaaan!!
Respect voor al je harde werk en wat je er allemaal voor hebt moeten laten en in hebt moeten leveren.

Nu lekker genieten van quality time en je cheat.

Ben benieuwd naar de jury response, je pica's en uiteraard meer details van je cheat! :)

Foto’s van je cheat meals? :eating:

Ben ook benieuwd naar je foto’s van die dag, heb geen instagram dus hoop dat je ze hier post

Enjoy maat, leef en laat leven, je hebt alles uit de kast gehaald en hard maar dan ook hard fysiek neergezet.

Enjoy van de cheats en verwen je meisje extra komende dagen, heeft ze vast verdiend.

Cheers mate

Blijf niet met dat oordeel van de jury zitten; het zijn ook maar mensen met een mening. Je hebt een geweldig resultaat en overwinning op jezelf behaald. :thumbs: Enjoy je welverdiende cheat. Superveel respect voor je discipline en resultaat. :bow:

Er deden twee gasten van @FoxGym mee. Eentje BB (derde plaats) en eentje MMP (eerste plaats).

Wijze woorden! Denk dat dat voor mij ook de reden is om niet op het podium te gaan staan.

OT: Je zag er goed uit maat! Helaas niet het resultaat waar je op gehoopt had. Wel lekker aant vreten zag ik, heb mijn dosis endorfine wel gekregen:D.

• #3.000
Foto’s van je cheat meals? :eating:

Ben ook benieuwd naar je foto’s van die dag, heb geen instagram dus hoop dat je ze hier post
Ik zal morgen wel een uitgebreide post maken (inclusief pics) van de cheats haha. Heb je even geluk dat ik 90% van wat ik gegeten heb op foto heb vastgelegd:roflol:

• Like
Waarderingen: Xrp
Terug
Naar boven