Kleine impressie van de cheatday van gisteren!
Begonnen met ontbijt bij het van der valk hotel waar ik maar liefst 6 grote borden heb gegeten. Noem het maar op eieren, pannenkoeken, croissants, tosti’s, yoghurtjes met granola en fruit, vers brood met ei, gerookte zalm, beleg met nutella, speculoos etc etc. Daarna een uurtje benen gaan trainen. Mega training gehad! Had verwacht dat ik mega veel buikpijn zou hebben tijdens het trainen maar die heeft zich tot in de avond uitgesteld haha. Vervolgens naar duitsland gegaan, daar bij de starbucks een frappicino, nog een stuk appeltaart, koekje bij de subway, donuts en als afsluiter een hamburger met een satesaus en nootjes, echt een aanrader! Thuis aangekomen wilde m’n vriendin nog naar de snackbar dus ook daar nog een friet oorlog van gehad plus een friet speciaal en als toetje nog langs een italiaanse ijssalon waar ik een beker met 4 bolletjes ijs heb gehad. Voor het slapen gaan heb ik me nog een koekje gepakt en een smoothie gemaakt met ijs, aarbeien en whey en dat was de dag z’n beetje.
De schade: een dikke kop, dikke enkels, alles staat extreem op spanning, buikpijn en maar liefst 3,4kg in een dag erbij

.
Natuurlijk extreem veel vocht want de aders staan als spinnenwebben over m’n lichaam heen. Gister ochtend zag ik er eigenlijk als beste uit. Na de wedstrijd een halve appeltaart gehad, wat koekjes en all you van eat sushi en gister stond ik maar 0,4kg zwaarder op (Metabolisme was dus on fire!) . Als je bedenkt dat ik op de wedstrijddag zelf nog zeker 500gr carbs heb gehad aan pannenkoeken, rijstwafels en suikers plus een pot pindakaas (350gr). Vrijdag en zaterdag carbload 5000kcals, Wedstrijddag +6000 kcals en gister ook een 6000 kcals

uiteindelijke schade zal 1-2kg vet zijn, de rest is vocht.
Gameplan voor nu is: terug op dieet, kcals schroef ik nog 2800-3000 kcals. Cardio 30 minuten post workout 4x pw. Zondag ga ik alweer all you can eat sushi eten maar daar pas ik m’n dag omheen wel voor aan, schade daarvan zal dus minimaal zijn. Zodra ik terug op 92kg zit gaan de kcals richting de 3600 en begin ik met mijn rebound/lean bulk.
Training van gister zal ik zometeen nog loggen en de training van vanavond komt er later vandaag op