AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
Enjoy maat, leef en laat leven, je hebt alles uit de kast gehaald en hard maar dan ook hard fysiek neergezet.

Enjoy van de cheats en verwen je meisje extra komende dagen, heeft ze vast verdiend.

Cheers mate
Wijze woorden! Vriendin heeft vanaf januari met me mee gedieet en is maar liefst 11 kilo afgevallen. Dus ook daar ben ik mega trots op. Dit maakte de prep ook zoveel makkelijker. Beide veel meer begrip voor elkaar en samen door de mindere momenten heen. Vandaag was sowieso al episch, we kunnen geen eten meer zien haha. Komende dagen weer even terug op dieet en dan langzaam aan naar een rebound/lean bulk toe werken met wat meer vrijheden.

• #3.002
Wijze woorden! Denk dat dat voor mij ook de reden is om niet op het podium te gaan staan.

OT: Je zag er goed uit maat! Helaas niet het resultaat waar je op gehoopt had. Wel lekker aant vreten zag ik, heb mijn dosis endorfine wel gekregen:D.
Hahahaha! Ik heb me gelijk helemaal ziek gegeten. Werkt perfect want morgen kan ik gewoon zonder problemen terug op koolvis en broccoli :roflol:. Even een paar dagen schade inhalen en dan worden de kcals weer verhoogd om rebound gains te gaan maken ;)

• #3.003
Kleine impressie van de cheatday van gisteren!

Begonnen met ontbijt bij het van der valk hotel waar ik maar liefst 6 grote borden heb gegeten. Noem het maar op eieren, pannenkoeken, croissants, tosti’s, yoghurtjes met granola en fruit, vers brood met ei, gerookte zalm, beleg met nutella, speculoos etc etc. Daarna een uurtje benen gaan trainen. Mega training gehad! Had verwacht dat ik mega veel buikpijn zou hebben tijdens het trainen maar die heeft zich tot in de avond uitgesteld haha. Vervolgens naar duitsland gegaan, daar bij de starbucks een frappicino, nog een stuk appeltaart, koekje bij de subway, donuts en als afsluiter een hamburger met een satesaus en nootjes, echt een aanrader! Thuis aangekomen wilde m’n vriendin nog naar de snackbar dus ook daar nog een friet oorlog van gehad plus een friet speciaal en als toetje nog langs een italiaanse ijssalon waar ik een beker met 4 bolletjes ijs heb gehad. Voor het slapen gaan heb ik me nog een koekje gepakt en een smoothie gemaakt met ijs, aarbeien en whey en dat was de dag z’n beetje.

De schade: een dikke kop, dikke enkels, alles staat extreem op spanning, buikpijn en maar liefst 3,4kg in een dag erbij :o.

Natuurlijk extreem veel vocht want de aders staan als spinnenwebben over m’n lichaam heen. Gister ochtend zag ik er eigenlijk als beste uit. Na de wedstrijd een halve appeltaart gehad, wat koekjes en all you van eat sushi en gister stond ik maar 0,4kg zwaarder op (Metabolisme was dus on fire!) . Als je bedenkt dat ik op de wedstrijddag zelf nog zeker 500gr carbs heb gehad aan pannenkoeken, rijstwafels en suikers plus een pot pindakaas (350gr). Vrijdag en zaterdag carbload 5000kcals, Wedstrijddag +6000 kcals en gister ook een 6000 kcals :) uiteindelijke schade zal 1-2kg vet zijn, de rest is vocht.

Gameplan voor nu is: terug op dieet, kcals schroef ik nog 2800-3000 kcals. Cardio 30 minuten post workout 4x pw. Zondag ga ik alweer all you can eat sushi eten maar daar pas ik m’n dag omheen wel voor aan, schade daarvan zal dus minimaal zijn. Zodra ik terug op 92kg zit gaan de kcals richting de 3600 en begin ik met mijn rebound/lean bulk.

Training van gister zal ik zometeen nog loggen en de training van vanavond komt er later vandaag op ;)

FB5A275F-5D84-44A1-AA12-1411519E3620.jpeg

B5A1AF28-9783-4DE9-BC37-D3CC664258AA.jpeg

44BFB6DB-07A0-47E0-8F2A-A5BB599E2F17.jpeg

45B87463-582D-4123-B22E-E9584D022B16.jpeg

4C63DEB1-D4FB-4B78-9E80-7BD94916F170.jpeg

DC1928A8-B1A3-4253-A7D0-4E7D57272ADB.jpeg

3BD58753-58ED-4B5D-80AB-030B7865DB5E.jpeg

AE41EA9A-A464-4E18-B1FA-64397C119C9A.jpeg

55703FC1-B044-42C2-9D6C-629C265E4C78.jpeg

B6F8A09C-B55E-420C-B083-8012DE7DCCFB.jpeg

Zo zie je maar dat wanneer je echt goed shredded bent je echt veel meer carbs kan handelen dan de meeste lui denken.

• #3.005
Zo zie je maar dat wanneer je echt goed shredded bent je echt veel meer carbs kan handelen dan de meeste lui denken.
Vorige prep voor de JBC hetzelfde, toen heb ik 2 dagen 600gr carbs geladen, stond er goed bij maar had veeeel voller gekund. Maar met z’n dingen wil je natuurlijk voorzichtig zijn. Na de wedstrijd nog AYCE sushi gehad en vanalles zoete meuk gehad, dag erna stond ik met -1kg lichter op ;). Stond er wel extreem vol en hard bij maar dit gaf mij al aan dat ik wss te depleted was. Nu bij de OR stond ik maar liefst 2kg zwaarder op het podium met verbeterde conditionering, hardheid en volheid. Gewicht wil dus niet altijd wat zeggen. Hoe lager je bf wordt hoe kleiner je je kcaltekort ook moet maken dit heeft voor mij echt goed uitgepakt!

• #3.006
Training van gisteren:

Legday

Lying hamstring curl
4 opwarm setjes
3x8/8x55kg (8 reps gevolgd door 8 partials)

Leg extensions
15x44kg
15x55kg
12x60kg
10x65kg

Bulgarian split squat + dropset of death
8x14kg + 8 sec iso hold
8x22kg + 8 sec iso hold
8x30kg + 8 sec iso hold
8x36kg + 8 sec iso hold
Laatste set dropset met 36 helemaal terug naar 14 kg met elke set 8 sec iso hold, een van de meest gruwelijke pijn en pomp die je zult ervaren haha.

Smith machine squats 1.5
3x8x100kg
1.5 wil zeggen, je gaat helemaal naaronder, komt halverwege omhoog, terug naaronder en volledig omhoog, dit is 1 rep ;)

Front squats
3x8x120kg

Stiff legged Db deadlift
3x15x50kg

Uurtje en klaar, zag er natuurlijk belachelijk uit. Aders puilde aan alle kanten uit en het leek wel alsof ik een fullbody pump had door al dat eten van de afgelopen dagen. Na de training nog even kort geposeerd en hij zei ook dat we onderschat hebben hoeveel meer mijn lichaam nodig heeft en wss op 93 kg pas mijn piek had bereikt / op m’n beste had uitgezien in de zin van volheid, alles daarboven was ik denk ik toch wel overspilled. Maar zelfs gister na de extreme hoeveelheid bij het ontbijt was vocht nog minimaal.

Kleine impressie van hoe m’n abs er op het moment uitzien. Waarschijnlijk zal iedereen zich afvragen, waar zit het vocht dan? Benen en onderrug maar ook hier zitten nog gewoon dwarsstrepen in, ik denk dat het meeste allemaal intramusculair vocht is. Geeft maar weer eens aan hoeveel meer m’n lichaam nodig had. Denk dat het niet eens nodig is terug te gaan naar 92kg, maar ik kijk het de komende dagen eventjes aan, belangrijkste nu is dat het opgeblazen gevoel weggaat.

D8E41B98-6F83-4918-9B2D-8ADCBA3E1120.jpeg

799DBC15-04F4-4CA1-8A4D-447741355F71.jpeg

Heerlijke posts @Strive4muscle ! Zowel food pics als shape zien er belachelijk goed uit! Respect en petje af voor jouw geleverde prestatie. Tof dat je dit met ons wil delen. Genieten man :thumb:

• #3.009
Heerlijke posts @Strive4muscle ! Zowel food pics als shape zien er belachelijk goed uit! Respect en petje af voor jouw geleverde prestatie. Tof dat je dit met ons wil delen. Genieten man :thumb:
Met plezier! Dank voor je leuke reactie. Hiermee wil ik ook laten zien dat ieder normaal persoon meer kan bereiken dan ze zelf ooit hadden durven denken. Als ik me bedenk dat ik ben begonnen met een 58 kilo, 0 spiermassa, met de gedachte “ik heb geen aanleg om groot te worden”. Nu 6 jaar verder heb ik toch aardig wat weten op te bouwen en ben ik ervan overtuigd dat ik elk jaar 3-4 kilo aan kwaliteitsmassa erbij kan blijven plakken. Discipline, doorzettingsvermogen, nooit opgeven of gek laten
maken door de mening van anderen ;)

Mooi verhaal baas! En top prestatie.

Ondertussen misselijk na het lezen van je verhaal.
Moet nog tot 12u wachten met eten..

HONGER!!!!!!!

• #3.011
Dan spam ik ook gelijk wat foto’s van de legday gister :p foto’s van de wedstrijd staan op insta en zullen vast en zeker nog op de site van de ifbb komen ;) ben benieuwd wat jullie van mijn plaatsing vonden als de foto’s van de vergelijkingen online komen. De nr.1 zag er goed uit, als ik naar een symmetrisch oogpunt kijk/classic look. Maar zijn conditioning had ik 5 weeks out, na de heavy cheat van gister ben ik nog droger. Nou weet ik ook dat er meer komt kijken dan alleen conditioning. Als ik alleen van hem verloren had had ik dit nog niet zo erg gevonden, maar nr 5 plaatsen was echt niet fair imo.

1FBB0B04-3427-4C18-ADA9-1D0A66DC1FCF.jpeg

F2B09098-7098-460A-B3CA-E7F2C185D029.jpeg

71876D78-78CA-45EE-AADD-611E21C9B7B9.jpeg

9F50C116-2080-4020-9164-2E02E1B8F59A.jpeg

Echt ziek al dat eten. :roflol:
En zieke shape natuurlijk. Dan moeten de anderen het wel op massa hebben gewonnen lijkt me?

• #3.015
Echt ziek al dat eten. :roflol:
En zieke shape natuurlijk. Dan moeten de anderen het wel op massa hebben gewonnen lijkt me?
Ja, kan al niet anders man. Nr. 3 heeft in iedergeval niet op massa gewonnen, daar heb ik vorige keer van gewonnen, hij kwam dit keer iets voller, maar hier had ik van kunnen winnen...

Je hebt hoe dan ook gewonnen!! Voor jezelf en voor wat je hebt neergezet! Ik heb de pics op IG niet gezien. Maar echt die foto's hier alleen al getuigen van een top prestatie!

Dit alles laat zien dat als je mentaal ervoor gaat en er echt alles voor over hebt dat niets onmogelijk is! Ook al lijkt dat soms wel zo.
Ik mag dan wel geen "normaal" persoon zijn en totaal andere omstandigheden... maar het geeft mij ook weer wat hoop en moed om door te knokken :D En dat meen ik echt!

• #3.017
Je hebt hoe dan ook gewonnen!! Voor jezelf en voor wat je hebt neergezet! Ik heb de pics op IG niet gezien. Maar echt die foto's hier alleen al getuigen van een top prestatie!

Dit alles laat zien dat als je mentaal ervoor gaat en er echt alles voor over hebt dat niets onmogelijk is! Ook al lijkt dat soms wel zo.
Ik mag dan wel geen "normaal" persoon zijn en totaal andere omstandigheden... maar het geeft mij ook weer wat hoop en moed om door te knokken :D En dat meen ik echt!
Nou, dit soort reacties doe je het toch voor! Ik ben blij dat ik je hiermee inspireer, hopelijk gaat het bij jou dalijk ook weer beter! ;)

Met plezier! Dank voor je leuke reactie. Hiermee wil ik ook laten zien dat ieder normaal persoon meer kan bereiken dan ze zelf ooit hadden durven denken. Als ik me bedenk dat ik ben begonnen met een 58 kilo, 0 spiermassa, met de gedachte “ik heb geen aanleg om groot te worden”. Nu 6 jaar verder heb ik toch aardig wat weten op te bouwen en ben ik ervan overtuigd dat ik elk jaar 3-4 kilo aan kwaliteitsmassa erbij kan blijven plakken. Discipline, doorzettingsvermogen, nooit opgeven of gek laten
maken door de mening van anderen ;)
Idd, jouw verhaal en transformatie motiveert énorm. Niet in het minst bij mezelf! Waarvoor dus oprechte dank en respect :)

Die gast die vorige keer derde was deed die dus ook mee? En welke plaats had die nu gekregen.

Terug
Naar boven