Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.021
Vandaag borst, triceps en kuiten getraind:

Banded machine press
8x40kg
8x60kg
8x80kg
Werksets 3x8x100kg
Godsamme zwaar met die banden :p

Incline barbell press
8x60kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg

Flat smith machine press
3x8x110kg

Machine flys
3x12x100kg met een 10 sec loaded stretch na elke set

Pushups till fail 1 set

Cable tricep pushdowns
3x12x36kg

Overhead rope extensions
3x12x25kg

One arm overhead db extensions
3x12x16kg

Close grip tricep press op de assisted pullup station
1 set till fail

Standing calf raises
4 sets 10 reps bovenaan 10 sec vasthouden en vervolgens nog eens 10 reps, dit is 1 setje.

30 min fietsen

Extreme pomp tijdens het trainen! Alles stond op spanning, maar dat was te verwachten na de cheatdag van gister. Volheid was echt bizar, zo wat alle bekende in de sportschool spraken me aan wtf happened. Die +6 kilo in een aantal dagen leken wel rechtsstreeks de spieren in te zijn gegaan:D. Groot gedeelte is natuurlijk im vocht, maar ook een bult subq vocht. Valt mij op maar 90% van de gemiddelde sporter ziet dit niet.

• #3.022
Pfoeh ik heb me een partij spierpijn in de benen en borst. Toch wel te merken dat de hoeveelheid kcals gelijk perfomance ten goede komen en dus meer intensiteit in de trainingssessies kunnen worden gestopt. Op het moment ben ik met een High Volume schema van John Meadows bezig, in een reboundfase is een high volume aanpak iets wat verstandiger aangezien m'n bf nog mega low is plus gewrichten etc nog vrij fragiel zijn. Als ik dalijk weer dieper in m'n offseason zit ga ik wel weer eens voor een trainingsprincipe gericht op sterker worden.

• #3.023
Training 10-04

Rug, biceps, buik

One arm supinated pulldowns
2 opwarm sets
3x10x75kg

Neutral grip supported row
3x10x100kg

Close grip cable row
3x12x75kg

Pullups
3x8xbodyweight

Straight bar pullovers
3x12x35kg

Rack pulls
3x8x160kg

Cable curls
3x12x65kg

Incline db curls
3x10x16kg

Db hammer curls
3x10x16kg

Crunch machine
4x20 reps

20 min fietsen

Pfoeh ik heb me een partij spierpijn in de benen en borst. Toch wel te merken dat de hoeveelheid kcals gelijk perfomance ten goede komen en dus meer intensiteit in de trainingssessies kunnen worden gestopt. Op het moment ben ik met een High Volume schema van John Meadows bezig, in een reboundfase is een high volume aanpak iets wat verstandiger aangezien m'n bf nog mega low is plus gewrichten etc nog vrij fragiel zijn. Als ik dalijk weer dieper in m'n offseason zit ga ik wel weer eens voor een trainingsprincipe gericht op sterker worden.
Slim, ik train zelf ook nog op wat hoger volume en gewichten niet te hoog.

• #3.025
Update:
Gewicht weer met -0,8kg gezakt. Ik denk nog 1 of 2 dagen en ik zit op het gewicht waar ik op ben ingewogen op de OR. Dan gaan de kcals gelijk omhoog om de rebound echt te starten. Dit weekend ook weer AYCE sushi, maar dan ga ik niet full bananas en pas ik m'n kcals op de dag zelf aan om niet in een te groot overschot te belanden. Ik wil proberen zo lang mogelijk en zoveel mogelijk uit te rebound te halen. Natuurlijk heeft het geen zin om steeds te yoyo'en met de kcals en deze constant naaronder te gooien na een cheat, maar het is de bedoeling dat ik in een klein overschot blijf en 1-2x pw een smokkelmaaltijd kan pakken. Twijfel om vandaag een rustdag te pakken of toch nog even de schouders aan te pakken. Kijken hoe ik me straks voel.

Nog vergeten te reageren, enorm mooi resultaat neer gezet man!
Enorm veel respect voor je!

• #3.028
Om nog terug te komen op afgelopen zondag. Ik heb feedback ontvangen van de IFBB en hier vallen me de schoenen van uit (niet dat ik anders had verwacht, maar toch). Ik heb foto's ingestuurd en krijg vervolgens te horen dat de top 3 unaniem gekozen is. Tussen de nr.4 en mij was erg close. Mijn shape en conditionering was het beste van de hele line-up en dit was A-niveau waardig volgens hem. Maar niet alleen daarmee kun je winnen. Symmetrie en verhoudingen zijn erg belangrijk en dat hadden de andere blijkbaar meer. De enige verbeterpunten die ik kreeg waren dat mijn benen groter konden in verhouding met mijn bovenlichaam en mijn taille iets smaller... Hij gaf aan dat ik er niet zo over in moest zitten aangezien ik top 5 had gehaald en dus a-status binnen had / me gekwalificeerd heb voor het NK. Zijn laatste vraag was dan ook of ik mee deed aan het NK:roflol:.

Ik teruggemaild dat ik z'n feedback waardeer, maar hij nog eens goed naar de ingestuurde foto's moet kijken en mij eens duidelijk moet vertellen wat er toe heeft geleid dat ik niet binnen de top 3 ben geëindigd. De nr 3 is tijdens de JBC onder mij geëindigd en dit keer boven mij, als zou blijken dat het aan symmetrie en verhoudingen had gelegen moest het 5 weken terug anders moeten zijn gejureerd. Degene die nr.1 is geplaatst had verdient gewonnen, als er gekeken wordt naar 'meest classic fysiek' ook kwa shape en conditionering liet hij het liggen. De nr.2 was een aardige peer maar ook hij had geluk met z'n coach, nr.4 wil ik het niet eens over hebben. NK ga ik dus ook echt niet meedoen aangezien m'n instelling is als ik niet eerste plaats ik niets te zoeken heb op een niveau hoger en ten tweede ik me genaaid voel en er voor de zoveelste keer niet eerlijk gejureerd is.

Zo dit heb ik ook weer afgesloten en ga ik niet meer over in zitten :P Ik ga er in iedergeval voor zorgen dat m'n benen volgend jaar de beste spiergroep zijn. :flexbiceps:

Gewoon pompen! :lifter:, probeer erboven te staan man... je foto’s spreken voorzichtig. Be proud!!!

• #3.030
Training 11-4

Schouders, nek, kuiten

Opwarmen rotator cuffs

Dumbell shoulder press
10x20kg
10x30kg
8x40kg
8x44kg
8x48kg
12x38kg

Db side lateral raises
12x14kg
12x16kg
12x18kg
12x20kg dropset 10x16kg dropset 8x12kg dropset 8x10kg

Rear lateral machine
3x15x100kg +5 partials

Barbell front raises
3x15x30kg

Machine side lateral raise
3x12x59kg

Dumbell shrugs
3x12x50kg

Dumbell rear lateral raises op incline bench
3x15x8kg

Calf raises on leg press ss standing calf raises
4x20x100kg ss 4x10xbodyweight

20 min fietsen

Kracht begint goed terug te komen, pomp en volheid is immens!

• #3.031
Gewicht weer met 0,3kg gezakt terwijl ik de kcals al wat had verhoogd. Inmiddels dus op 92,8kg belandt (0,8kg boven m'n wedstrijdgewicht). Kcals gaan vanaf vandaag naar 3500 en vanaf volgende week zet ik ze op 3600. Ik ben me nog even aan het verdiepen in hoe ik de rebound ga aanpakken. Wellicht dat ik de kcals op 4000 zet op zwakke spiergroepen (Benen, armen, rug) en de resterende dagen verlaag naar 3400. Iets 'higher carb' tijdens die zwakke spiergroep dagen. Maar hier ben ik nog niet over uit. Cardio hou ik op 3x30 min erin of 4x20 min, maar hier zal ik wat flexibeler mee zijn dat in de prep. Vandaag train ik wat armen en buik, lekkere snelle training net voor het weekend :)

Wat ga je doen qua rebound gear?

• #3.033
Wat ga je doen qua rebound gear?
Ik ga niet heel gek doen, aangezien ik al 15 weken heb geprept. Ik maak die vial mast en tren op die ik nog van de prep over heb (deze zullen eind deze week op zijn). Resterende 3-4 weken enkel wat test e en HGH. Daarna cruise voor een lange tijd en bloed laten prikken ;). Voordat alles uit mijn systeem is zijn we wel een maand verder. Hgh ga ik dit x ook mee expirimenteren, niet meer elke dag of 5x per week., maar 3x per week (zwakke spiergroepdagen) en een hogere dosering (6iu). Beetje a la Dorian Yates style. Ben benieuwd of ik daar verschil mee ga zien.

Ik weet dat je niet graag fotos deelt maar van de vorige wedstrijd heb je ook fotos gedeeld,
Kun je misschien toch die fotos delen, want heb geen instagram.

Misschien is er ook iets op youtube

• #3.036
Ik weet dat je niet graag fotos deelt maar van de vorige wedstrijd heb je ook fotos gedeeld,
Kun je misschien toch die fotos delen, want heb geen instagram.
Helaas kerel, scrol eens een paar pagina's terug dan zie je foto's van de dag na m'n wedstrijd. Hier ga ik geen foto's plaatsen van mezelf. Hou de site van de IFBB in de gaten, check facebook pagina's van fotograven die op de wedstrijddag foto's hebben gemaakt ;)

• #3.037
Vrijdag 12-04

Armen, buik

V-bar pushdowns
15x32,5kg
12x37,5kg
10x42,5kg
8x45kg
6x47,5kg

Dip machine
3x15x100kg

Lying decline extensions
3x12x45kg

Diamond pushdowns till fail
1 set

Alternating db curls
4x8x22kg (3 sec negatief)

Db preacher curls
4x8x14kg (45 sec rust tussen sets)

Meadows curl
4x20

Pin curls
3x10x18kg

Decline crunches
4x25

20 min fietsen

Absurde pump, kracht en uithoudingsvermorgen gaan met de trainingssessie vooruit!

• #3.038
13-04 legday

10 min warm fietsen

Lying leg curl
3x10x45kg opwarmen
10x54kg deadstop bij elke rep
10x59kg deadstop bij elke rep
10x64kg deadstop bij elke rep

Leg extensions supersetten met adductors
4x15x60kg ss 4x10x110kg

Legpress supersetten bulgarian split squats
1 schijf per kant x 10 ss 10xbodyweight
2 schijven per kant x 10 ss 10xbw
3 schijven per kant x 8 ss 8x12kg
4 schijven per kant x 8 ss 8x24kg
5 schijven per kant x 8 ss 8x30kg
6 schijven per kant x 8 ss 8x36kg
6 schijven per kant x 8 ss 8x36kg, 8 sec iso hold, dropset 8x30kg, iso’’’, dropset, helemaal totdat je op bodyweight uitkomt (rust 2-3 min tussen linker en rechter been)

Pomp van deze oefening is absurd! Aders puilde van top tot teen uit. Hele andere manier om je benen te slopen, maar geloof me iemand die gewend is low volume en heavy te trainen en hieraan meedoet kan een week niet lopen ;)

Vervolgens ga je door op de legpress :)
7 schijven per kant x 8 reps
8 schijven per kant x 8 reps
9 schijven per kant x 8 reps

Stiffed legged barbell deadlifts op een verhoging
3x12x100kg

10 min fietsen

Gister m’n nieuwe onderhoudsniveau berekend en deze kwam uit op +- 3400 kcals. Start dan ook met een klein surplus van 200 kcals per week, gezien ik 3x 30 min cardio per week doe en 1-2 cheatmeals per week heb zit ik wel in een klein overschot. Kcals dus gestart op 3600. Verder voeg ik hgh toe op benen, armen en rugdagen. Gister de eerste keer weer toegevoegd en merk gelijk meer volheid + 0,5kg zwaarder zal ook wel wat IM en subq vocht zijn van de hgh. Benieuwd hoe de rebound gaat uitpakken.

Ik ga niet heel gek doen, aangezien ik al 15 weken heb geprept. Ik maak die vial mast en tren op die ik nog van de prep over heb (deze zullen eind deze week op zijn). Resterende 3-4 weken enkel wat test e en HGH. Daarna cruise voor een lange tijd en bloed laten prikken ;). Voordat alles uit mijn systeem is zijn we wel een maand verder. Hgh ga ik dit x ook mee expirimenteren, niet meer elke dag of 5x per week., maar 3x per week (zwakke spiergroepdagen) en een hogere dosering (6iu). Beetje a la Dorian Yates style. Ben benieuwd of ik daar verschil mee ga zien.

6 IU is dan toch niet echt hoog dan pak je maar 18 IU in de week. Zou dan minimaal 10 pakken

Terug
Naar boven