AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.043
Dat je net uit een wedstrijdprep komt zegt echt minder dan niks over het feit dat 18 IU HGH gewoon weinig is en je IGF waardes door de wisselende toediening ook nooit echt hoog uit zullen komen.
Tuurlijk maar je gaat niet gelijk 10 iu ed per dag aan hgh zetten. Er bestaat ook zoiets als resistent worden en steeds moeten verhogen. Dit is een startpunt. Plus er zijn meerdere wegen naar rome. Als je rondkijkt op andere forums en boards, zie je ook dat er niet elke dag gebruik wordt gemaakt van hgh maar alleen op zwakke spiergroep dagen dat wil ik eens uitproberen. Of het beter is? Who knows. Maar ik heb vaak hier het idee dat er vaak rond gepapegaait wordt. Je moet dit, er is maar een manier. Een dorian yates bijvoorbeeld gaf ook aan dat hij betere gains maakte toen hij de hgh 3x pw op 8iu gebruikte dan ED op 4iu.

Tuurlijk maar je gaat niet gelijk 10 iu ed per dag aan hgh zetten. Er bestaat ook zoiets als resistent worden en steeds moeten verhogen. Dit is een startpunt. Plus er zijn meerdere wegen naar rome. Als je rondkijkt op andere forums en boards, zie je ook dat er niet elke dag gebruik wordt gemaakt van hgh maar alleen op zwakke spiergroep dagen dat wil ik eens uitproberen. Of het beter is? Who knows. Maar ik heb vaak hier het idee dat er vaak rond gepapegaait wordt. Je moet dit, er is maar een manier. Een dorian yates bijvoorbeeld gaf ook aan dat hij betere gains maakte toen hij de hgh 3x pw op 8iu gebruikte dan ED op 4iu.

Het voorbeeld van Yates vind ik daarentegen weer zo'n ontzettende dooddoener. Je kunt dat niet vergelijken in "gains". "Gains" is geen maatstaf waartegen je zoiets kunt vergelijken omdat er zo enorm veel variabelen zijn, hoe consistent een Yates ook mag zijn geweest. Je kunt beide methodes wel heel simpel vergelijken d.m.v bloedtesten en die wijzen bij letterlijk iedereen die ik ze heb zien doen ( inclusief mezelf ) uit dat ED hogere IGF waardes oplevert dan andere methodes.

That being said ben ik wel benieuwd wat je rebound gaat doen en volg ik wel :)

• #3.045
Het voorbeeld van Yates vind ik daarentegen weer zo'n ontzettende dooddoener. Je kunt dat niet vergelijken in "gains". "Gains" is geen maatstaf waartegen je zoiets kunt vergelijken omdat er zo enorm veel variabelen zijn, hoe consistent een Yates ook mag zijn geweest. Je kunt beide methodes wel heel simpel vergelijken d.m.v bloedtesten en die wijzen bij letterlijk iedereen die ik ze heb zien doen ( inclusief mezelf ) uit dat ED hogere IGF waardes oplevert dan andere methodes.

That being said ben ik wel benieuwd wat je rebound gaat doen en volg ik wel :)
Komt goed ik zal dagelijks loggen ;)

• #3.046
Zondag 14-04

Extra chest en delts sessie aangezien ik al vroeg wakker ben en straks los ga bij de AYCE sushi :p

Opwarmen rotator cuffs

Incline db press
10x22kg
10x32kg
8x40kg
8x46kg
3x8x50kg

Incline bench press
4x12x80kg

Flat smith press
3x6x110kg

Cable flys
3x15x25kg laatste set 30 sec intra stretch

Smith machine shoulder press
4x8x70kg

6 ways
3x10x7kg

Facepulls
3x15x40kg

25 min fietsen

Verbaas me echt hoe hard m’n kracht omhoog gaat. Mensen schatten me ook veel zwaarder in dan dat ik ben. M’n coach zei al dat ik met deze shape nog zonder problemen op het podium kon staan alleen zou het dan -100kg zijn geworden gezien het gewicht:roflol:

• #3.047
Maandag 15-04

Rug, nek, kuiten

High row met pulley
10x30kg warmup
10x40kg warmup
10x50kg warmup
10x60kg
10x75kg
10x90kg

Medium grip machine row
3x10100kg

V-bar cable pullovers
3x12x45kg

One arm supinated pulldown
3x10x75kg

Deadlifts
6x60kg
6x100kg
6x140kg
6x180kg
6x200kg

Niet slecht na een half jaartje niet te hebben gedeadlift

Barbell shrugs
3x12x140kg

Banded hyperextensions
3x20 reps

Standing calf raises
10x30kg
10x45kg
10x60kg
10x75kg
10x85kg
10x95kg + 20 partials

20 min fietsen

• #3.048
Dinsdag 16-04

Armen, side delts, buik

Hammer curls ss rope pushdowns
4x8x22kg / 4x12x30kg

Barbell curls ss dip machine
4x8x40kg (3 sec negatief) / 4x15x100kg

Ez bar preacher curls ss lying dumbell extensions
4x8x35kg / 4x10x18kg

Meadows row
3x20

One arm d-handle pushdown
3x15x22,5kg

Side lateral machine raise
5x15x50kg

Decline crunches
4x20

20 min fietsen

Weer een super training in de boeken, pomp was van begin tot einde belachelijk en op sommige momenten zelfs pijnlijk :p

• #3.049
Update:
Ik denk dat ik de kcals toch iets kom te verhogen. Op de dagen dat ik op de Hgh zit heb ik ze op 4000 en de andere dagen op 3600. Alsnog val ik af. In het weekend AYCE sushi gehad waar ik helemaal los ben gegaan en zelfs dat heeft geen negatieve impact gehad op m'n shape. Vandaag nuchter op 93,8kg vrijwel nog steeds in wedstrijdconditionering. Met pasen heb ik zondag en maandag wat cheatmeals, daarna eens kijken of ik de kcals nog licht ga verhogen. Eetlust is natuurlijk ook extreem nu net na de prep, maar ik weet me goed in te houden. Wat betreft trainingen gaat het echt super, elke training meer reps of gewicht tov de week ervoor. Vandaag staan de benen op de planning, zal straks weer worden gelogd, wordt een knaller ;)

• #3.050
Donderdag 17-04

Legday

5 min warm fietsen

Adductor machine
2 opwarmsets x 10 reps
3x15x100kg

One leg standing leg curl
3x12x25kg
1x10x25kg + 10 partial mid point / 10 partials onderin, daarna gewicht verlagen en nog eens 10 reps. Hamstrings waren aardig fucked hierna:p

Back squats (na 3-4 maanden niet te hebben gebacksquat)
8x20kg
8x60kg
8x100kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg

Front squats
3x12x110kg

Leg extensions
3x10x75kg + 8 partials

Stiff legged barbell deadlift
3x10x140kg

Standing calf raise
5x15x80kg

15 min fietsen

Beginnen met adductoren, zou er niet aan mogen denken :o is dat als opwarming of wil je daar de focus op leggen?

• #3.052
Beginnen met adductoren, zou er niet aan mogen denken :o is dat als opwarming of wil je daar de focus op leggen?
Train volgens een schema van John Meadows, moet wel zeggen dat het grappig aanvoelt, als een pinguïn naar het squatrek lopen haha. Alhoewel het heeft wel iets, je bent helemaal opgepompt en warm alvorens je start met squatten en dat voelt een stuk veiliger.

Train volgens een schema van John Meadows, moet wel zeggen dat het grappig aanvoelt, als een pinguïn naar het squatrek lopen haha. Alhoewel het heeft wel iets, je bent helemaal opgepompt en warm alvorens je start met squatten en dat voelt een stuk veiliger.
Ik wist dat hij hams doet/aanraadt voor quad oefeningen maar wist niet datie adductoren ook aanbeveelde. Dat schuurt toch keihard dan?:P

• #3.054
Ik wist dat hij hams doet/aanraadt voor quad oefeningen maar wist niet datie adductoren ook aanbeveelde. Dat schuurt toch keihard dan?:P
Haha het is een vrij komisch gevoel ja, maar tijdens het squatten voelde het super! Soms gooit die er de gekste dingen in waarvan je afvraagt hoe die erbij komt, maar wanneer je het uitprobeert pakt het 9/10 positief uit ;)

Ik begin tegenwoordig dus ook met leg curls (+Lichte leg extensions en quads stretchen) en die squats voelen zoveel beter! Daarbij ga ik ook met een stuk meer focus mijn sets in.

Mooie gewichten op die squat trouwens na 3/4 maanden.

• #3.056
Ik begin tegenwoordig dus ook met leg curls (+Lichte leg extensions en quads stretchen) en die squats voelen zoveel beter! Daarbij ga ik ook met een stuk meer focus mijn sets in.

Mooie gewichten op die squat trouwens na 3/4 maanden.
Precies dit! Als ik gelijk begin met squatten vaak nog mega stijf in de heupen/hamstrings, dat was na die adductors/standing ham curls absoluut niet het geval.

• #3.057
Pomp was trouwens ook aardig aanwezig! Missie: van m’n weakpoint een strongpoint maken, volgend jaar rond deze tijd moet ik er zelf van schrikken :p

947CD304-7933-44C4-9AB0-16354D278AF6.jpeg

• #3.058
Vrijdag 19-04

Borst, schouders, triceps

Slight decline db press
10x20kg
10x30kg
8x40kg
8x46kg
3x8x50kg

Flat benchpress
3x12x90kg

Incline benchpress
6x60kg
6x80kg
3x6x90kg

Machine flys
3x10x90kg + 10 partials

Ohp
5x5x65kg

Crusifix side lateral raise
4x15x8,5kg

Cable front raise
3x12x22,5kg

Triceps cable extensions (one arm)
4x15x11,5kg

Ez bar skullcrushers
4x12x40kg

20 min fietsen

Niets beat die slight decline voor borst imo :D

• #3.060
Niets beat die slight decline voor borst imo :D
Helemaal gelijk in, heb hem al lang niet meer gedaan nu weet ik weer waarom ik hem zo graag doe zowel met barbell als dumbell. Heerlijk die stretch en je kunt puur de nadruk leggen op je borst, met een flat db/barbell press heb ik al vaak dat de schouders mee komen helpen, hier helemaal niets!

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven