- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 touwen aan een kabel vastmaken en voila

Haha is een begin

, ik hoop dat de schade mee zal vallen. Morgen rustdag, dan zal ik de kcals wat lager zetten en nog wat extra cardio op de crosstrainer thuis. Over 7 weken ga ik op vakantie en daar wil ik ook nog graag in een redelijke shape staan. Ayce sushi en jezelf eens flink laten gaan; dat hoort gewoon zoZaterdag 04-05
Armen, zijkant schouders, kuiten
Rope pushdowns ss met cable curls
4x12x30kg / 4x15x30kg
Pin curls ss dip machine
4x10x18kg ss 4x10x100kg
Lying deadstop skullcrushers ss seated incline db curls
4x10x50kg ss 4x8x16kg
Db side lateral raises ss upright rows
4x20x10kg ss 4x12x40kg
Seated calf raises ss standing calf contractions
4x20x75kg ss 10xbodyweight
20 min fietsen
Net terug van de sushi waar ik me eens flink heb laten gaan, ik hoop dat de schade mee zal vallen. Morgen rustdag, dan zal ik de kcals wat lager zetten en nog wat extra cardio op de crosstrainer thuis. Over 7 weken ga ik op vakantie en daar wil ik ook nog graag in een redelijke shape staan.
Volgende week wordt gestart met het nieuwe trainingsplan waar ik wel naar uit kijk.
Hopelijk heb je er ten volle van kunnen genieten.Tijdens rust groei je dus zou tijdens een bulk zelf me calorieën niet aanpassen.. enige wat ik schrap op een rustdag zijn me intra carbs wat max 2/300kcal is. Tijdens een cut kan het wel toegevoegde waarde hebben vind ik om op een rustdag minder te eten.Yoo man,
Vraagje: Wat merk jij van het verhogen (of verlagen) van kcal op dagen dat je deze wel (of niet) nodig hebt.
Snap de filosofie van meer kcal op bepaalde dagen maar merk je hier ook iets van?
Absoluut, kunnen er weer tegenaanAyce sushi en jezelf eens flink laten gaan; dat hoort gewoon zoHopelijk heb je er ten volle van kunnen genieten.
Benieuwd naar je nieuwe trainingsschema next week!
vanavond staat de eerste legday op het programma dus ben zelf ook heel erg benieuwd hoe die gaat aanvoelen 
Tijdens rust groei je dus zou tijdens een bulk zelf me calorieën niet aanpassen.. enige wat ik schrap op een rustdag zijn me intra carbs wat max 2/300kcal is. Tijdens een cut kan het wel toegevoegde waarde hebben vind ik om op een rustdag minder te eten.
Maar dit is mijn mening en op het einde komt het vast allemaal niet zo nauw als je naar consequent bent.
*Edit
Zolang je eind van de week maar in een surplus zit of deficit.
Zie ook de reactie van @vntl.Yoo man,
Vraagje: Wat merk jij van het verhogen (of verlagen) van kcal op dagen dat je deze wel (of niet) nodig hebt.
Snap de filosofie van meer kcal op bepaalde dagen maar merk je hier ook iets van?
Dankjewel!
Thanks, doet me goed dit te horen
ben ook alles aan het geven om elk klein beetje progressie eruit te melken.