AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Dual handle cable pullover, hoe doe je dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
Dinsdag 30-04

Borst, schouders, beetje triceps, kuiten

Flat benchpress
8x20kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg
8x125kg

Incline barbell press
6x60kg
6x80kg
3x6x100kg (eerste 2 sets met een pauze onderin)

Seated cable flys
3x12x25kg laatste set dropset 10-12 reps

Chest Dips ss incline pushups
3x tot fail

Ohp
3x10x60kg

Barbell front raise
3x15x30kg

Side lateral machine raises
15x55kg
12x60kg
10x65kg
8x67,5kg dropset 10x40kg

Decline skullcrushers
4x10x50kg

Standing calf raises
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg,
10x60kg 10 sec bovenin vasthouden en weer 10 reps, 10 sec vasthouden en 10 reps, dit 3x herhalen

20 min cardio

• #3.084
Update:
Gewicht is inmiddels op 96kg, trainingssessies gaan nog steeds heel erg goed, extreme pomp tijdens het trainen en kracht stijgt nog met de week. Kcals staan op 3800 tijdens rustdagen en borst/schouder/rug dagen, rustdagen heb ik de carbs iets lager en verplaatst ik de kcals met vetten. Tijdens armdays en legdays heb ik de kcals op 4000-4200 aangezien dit m'n zwakke spiergroepen zijn. Cardio hou ik er ook in 3-4x per week op 15-20 min. In het weekend ben ik dan wel wat losser met voeding door hier en daar een cheatmeal te pakken. Gewicht wat ik dan bijkom is halverwege de week weer eraf. Bedoeling voor nu is met ongeveer 0,7-1kg per maand bij te komen. Pas wanneer ik stagneer met trainen verhoog ik de kcals. Dit omdat ik niet als een vet zwijn in de zomer erbij wil lopen + het all out bulken me nooit iets heeft gebracht. Ik wil dit keer zolang mogelijk in een surplus blijven, insulinegevoeligheid zo hoog mogelijk houden en een 'redelijke' shape behouden, nu snap ik ook dat ik uiteindelijk ook wat vet aan zal zetten, maar mij zie je niet snel terug op 110kg. Slow en steady kwaliteitsmassa ;)

Vanaf volgende week ook een nieuw trainingsprogramma, waar de nadruk vooral zal liggen op benen. Ben benieuwd wat dat me gaat brengen.

Vanavond zullen de benen ook getraind worden, zal hem weer loggen.

• #3.085
Leg workout van vandaag:

Leg extensions
20x35kg (2 sec vasthouden bovenin)
20x40kg (1 sec vasthouden bovenin)
20x45kg (bovenin knijpen en gelijk terug)
Set 4 tm 6: 20x50kg pompen en 1 min wall sits tussen sets

Als je quads hierna niet achterlijk vol staan doe je echt iets verkeerd. Teardrops kwamen over de knieën heen :p

Front squats
8x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg
8x130kg
7x140kg topset
15x100kg backoff

Machine squat met pauze onderin
3x10x120kg

Horizontal leg press cluster set
Probeer de eerste set rond de 15 reps te eindigen (1-2 reps in de tank laten) vervolgens 20 sec rust en repeat, probeer er zoveel mogelijk reps uit te halen dit keer tot fail, herhaal dit nog 1x
15x200kg, 10x200kg, 8x200kg

Lying leg curls
4x15x55kg

Stiff leg dumbell dl
3x15x50kg

20 min fietsen

Helemaal gesloopt!

Laatst bewerkt:
Wtf, 140 Front Squat. :eek:

• #3.088
Vrijdag 03-05

Rug, nek, rear delts

One arm supinated pulldowns
10x50kg warmup
10x65kg warmup
3x10x80kg

Smith machine deadstop rows
8x60kg
8x80kg
3x8x120kg

Close grip pulldowns
3x10x80kg

Machine low row
3x10x120kg

Banded db pullovers
3x12x40kg

Smith machine shrugs
3x12x140kg

Facepulls supersetten met db rear delt raises
4x12x35kg / 4x12x10kg

Rope crunches
4x20

Lat hang
1 set zolang mogelijk hangen blijven, lats op spanning houden.

Weer een mega training, vanaf oefening 1 een mega pomp, progressie geboekt op elke lift en ik lijk echt een stuk voller terwijl m’n vp niet lijkt te stijgen. Heel erg blij met hoe de rebound loopt. Morgen nog een arm/zijkant schouder en kuit sessie en in de avond AYCE sushi, dat zijn de betere dagen, nu nog hopen dat de sushi rechtstreeks naar de armen trekt :roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
  • #3.089
Zaterdag 04-05

Armen, zijkant schouders, kuiten

Rope pushdowns ss met cable curls
4x12x30kg / 4x15x30kg

Pin curls ss dip machine
4x10x18kg ss 4x10x100kg

Lying deadstop skullcrushers ss seated incline db curls
4x10x50kg ss 4x8x16kg

Db side lateral raises ss upright rows
4x20x10kg ss 4x12x40kg

Seated calf raises ss standing calf contractions
4x20x75kg ss 10xbodyweight

20 min fietsen

Net terug van de sushi waar ik me eens flink heb laten gaan :p, ik hoop dat de schade mee zal vallen. Morgen rustdag, dan zal ik de kcals wat lager zetten en nog wat extra cardio op de crosstrainer thuis. Over 7 weken ga ik op vakantie en daar wil ik ook nog graag in een redelijke shape staan.

Volgende week wordt gestart met het nieuwe trainingsplan waar ik wel naar uit kijk.

Zaterdag 04-05

Armen, zijkant schouders, kuiten

Rope pushdowns ss met cable curls
4x12x30kg / 4x15x30kg

Pin curls ss dip machine
4x10x18kg ss 4x10x100kg

Lying deadstop skullcrushers ss seated incline db curls
4x10x50kg ss 4x8x16kg

Db side lateral raises ss upright rows
4x20x10kg ss 4x12x40kg

Seated calf raises ss standing calf contractions
4x20x75kg ss 10xbodyweight

20 min fietsen

Net terug van de sushi waar ik me eens flink heb laten gaan :p, ik hoop dat de schade mee zal vallen. Morgen rustdag, dan zal ik de kcals wat lager zetten en nog wat extra cardio op de crosstrainer thuis. Over 7 weken ga ik op vakantie en daar wil ik ook nog graag in een redelijke shape staan.

Volgende week wordt gestart met het nieuwe trainingsplan waar ik wel naar uit kijk.
Ayce sushi en jezelf eens flink laten gaan; dat hoort gewoon zo :) Hopelijk heb je er ten volle van kunnen genieten.
Benieuwd naar je nieuwe trainingsschema next week!

Yoo man,

Vraagje: Wat merk jij van het verhogen (of verlagen) van kcal op dagen dat je deze wel (of niet) nodig hebt.

Snap de filosofie van meer kcal op bepaalde dagen maar merk je hier ook iets van?

Yoo man,

Vraagje: Wat merk jij van het verhogen (of verlagen) van kcal op dagen dat je deze wel (of niet) nodig hebt.

Snap de filosofie van meer kcal op bepaalde dagen maar merk je hier ook iets van?
Tijdens rust groei je dus zou tijdens een bulk zelf me calorieën niet aanpassen.. enige wat ik schrap op een rustdag zijn me intra carbs wat max 2/300kcal is. Tijdens een cut kan het wel toegevoegde waarde hebben vind ik om op een rustdag minder te eten.

Maar dit is mijn mening en op het einde komt het vast allemaal niet zo nauw als je naar consequent bent.

*Edit

Zolang je eind van de week maar in een surplus zit of deficit.

• #3.093
Ayce sushi en jezelf eens flink laten gaan; dat hoort gewoon zo :) Hopelijk heb je er ten volle van kunnen genieten.
Benieuwd naar je nieuwe trainingsschema next week!
Absoluut, kunnen er weer tegenaan :p vanavond staat de eerste legday op het programma dus ben zelf ook heel erg benieuwd hoe die gaat aanvoelen :)

• #3.094
Tijdens rust groei je dus zou tijdens een bulk zelf me calorieën niet aanpassen.. enige wat ik schrap op een rustdag zijn me intra carbs wat max 2/300kcal is. Tijdens een cut kan het wel toegevoegde waarde hebben vind ik om op een rustdag minder te eten.

Maar dit is mijn mening en op het einde komt het vast allemaal niet zo nauw als je naar consequent bent.

*Edit

Zolang je eind van de week maar in een surplus zit of deficit.
Yoo man,

Zie ook de reactie van @vntl.
Ik schrap normaal gesproken op rustdagen alleen m’n intra shake/carbs. Maar aangezien ik nog extra kcals toevoeg op zwakke spiergroepen compenseer ik dit op de rustdagen door er een wat lagere carbdag van te maken (helpt natuurlijk ook met je insulinegevoeligheid, maar dit is minimaal). Constant high high carb pompen is in ieder
geval niet aan te raden, dan gaat je insulinegevoeligheid heel snel achteruit maar met een klein overschot en goeie macro verdeling hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik merk als ik een dagje goed laag in carbs heb gezeten wel verschil in pomp de dag erna als ik een high carb dag erin gooi. Ik ben nu natuurlijk wel nog aan het rebounden en ultra gevoelig voor voeding, zal later in m’n offseason ook wel weer minder worden. Of het uiteindelijk meer op gaat leveren? Uitproberen, maar dit is niet iets dat ik blijf aanhouden, zal later in offseason ook gewoon te werk gaan zoals @vntl[/USER met enkel het schrappen van je intra.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #3.095
Vandaag dus de start van het nieuwe schema en er wordt gelijk gestart met benen! Zal hem straks ook gelijk loggen. Ook nog wat shape updates van afgelopen zaterdag. Kijken wat die 6 weken focus op benen gaan brengen. Daarna ga ik een 4 weeks blok met de focus op armen doen.

33E429F1-43AA-4155-8C56-C0E50104768D.jpeg

9ECAF2AD-8F29-4D8A-A07F-A92F16DD5951.jpeg

E2F82CA4-9239-4E62-BA83-A44D949E227D.jpeg

CC6BE46E-0F24-49FE-9FBB-E94F615A9A8C.jpeg

Bedankt voor de reactie.

Rete droog nog!

Teringdikke chest en V-shape.:bow:

• #3.100
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven