XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
Woensdag 16-05

Rug, biceps, buik

Meadows rows
3x8x50kg

Pronated cable row
4x10x80kg

Rack pulls
5x5x220kg

Neutral grip chins
4x10

Underhand bb rows
3x12x90kg

Weighted hyperextensions
3x20x20kg

Alternating db curls
3x10x20kg

Ez bar reverse curls
3x15x25kg

Db preacher curls
3x12x14kg

Decline leg raises superset into incline situps combo
3 sets tot failure beide oefeningen

20 min fietsen

Geslaagde training, wederom progressie op bijna alle lifts!

• #3.122
Rustdag vandaag, zoals ik eerder zei vervalt dan m'n intra workout shake + zit ik iets lager in de carbs/hoger in de vetten.

Zo ziet m'n voeding er vandaag uit op een rustdag:

Maaltijd 1
100 gr havermout
190 gr appel
30 gr whey iso
23 gr pindakaas

Maaltijd 2
9 rijstwafels (denk dat ik voor de grotere moet gaan of ook maar eens een voorbeeld aan onze broodmeester @Punjab moet gaan nemen)
50 gr avocado
125 gr makreel
2 tomaten
20-30 gr reduced sugar ketchup

Maaltijd 3
200 gr basmati rijst
120 gr kipfilet
150 gr courgette
150 gr paprika

Maaltijd 4
4 eieren
75-100 gr spinazie
75-100 gr champignons
4 Toasty sandwich brood
25-30 gr reduced sugar ketchup

Maaltijd 5
100 gr havermout
150 gr appel
30 gr whey iso
20 gr pindakaas
10 gr gepofte durum tarwe

Maaltijd 6
500 gr magere kwark
100 gr aardbeien
20 gr gepofte durum tarwe

+- 3700 kcals (250 gr eiwitten, 410 gr koolhydraten, 110 gr vetten)

• #3.123
Update:
Weer fris na die rustdag van gister! Vandaag staan de benen weer op de planning en morgen armen. Ik zal van de week eens van week 1 t/m deze week de weekgemiddelden van m'n gewicht neerzetten. Eerste weken steeg m'n gewicht natuurlijk aanzienlijk, maar sinds deze week merk ik dat het stagneert, ook m'n shape blijft sinds deze week gelijk. Voeding is vrijwel hetzelfde gebleven van week 1 tot nu, op soms een uitschieter na. Even kijken wat we nog gaan aanpassen om nog zoveel mogelijk progressie eruit te halen. Wellicht up ik m'n kcals op trainingsdagen nog met 200 en verhoog m'n cruisedosering van 200mg naar 300mg test cyp per week. In de gym is het tot zover wel nog steeds gelukt om iets meer gewicht van week tot week te verplaatsen of een repje meer eruit te halen, maar ik heb z'n voorgevoel dat het na deze week steeds moeilijker zal gaan worden, gezien het volume/intensiteit in het trainingsschema per week opgehoogd wordt. We zullen zien na het weekend even kijken wat we doen :)
Na de vakantie (over 7 weken) laat ik bloedprikken, als dan alles in orde is ga eens kijken wat het gameplan voor a.s. blast wordt. Voor nu nog even door op low dose test..

Laatst bewerkt:
200 of 300mg is geen cruise he maat :roflol:

125mg e7d, TRT dus in het kort :)

• #3.127
Dan doe ik en heel veel andere het blijkbaar toch verkeerd, ook als ik kijk naar andere boards/sites en heel veel hier op dbb die tijdens een 'cruise' altijd 1ml test (200-250mg) E7D hebben gezet.

Tja,

250 voor gainfocused cruise
125 voor healthfocused cruise
Voor mij dan toch.

Ik onderhoud alles wel op 125mg (met 2-3iu gh nu) maar training is wel knokken om op het huidig niveau te blijven. Geeft niet want ik vind een uitdaging wel leuk.

Ik meende dat, toen ik nog actief was op JP's forum, Salm uit even een log gehouden had (die snel verwijderd werd denkik) en die cruisde op 300mg.

Doe waar je zin in hebt imo. Denk dat je zelf wel weet dat minder gezonder is en je die beslissing doordacht gemaakt hebt.

Exact i.c.m. GH verlies ik 0,0 massa op 125mg TRT voor een weekje of 12-20.

Het zit voor een heel groot deel tussen de oren en het is inderdaad een gezondheidskwestie.. Risico's afwegen en keuzes maken, year round GH valt natuurlijk ook genoeg over te zeggen :)

Meestal red ik dat niet nee :roflol: :emo:

Ik denk niet dat @HillR het goed vind als ik Esthers ga nemen i.p.v. Esters :eek:

• #3.137
Tja,

250 voor gainfocused cruise
125 voor healthfocused cruise
Voor mij dan toch.

Ik onderhoud alles wel op 125mg (met 2-3iu gh nu) maar training is wel knokken om op het huidig niveau te blijven. Geeft niet want ik vind een uitdaging wel leuk.

Ik meende dat, toen ik nog actief was op JP's forum, Salm uit even een log gehouden had (die snel verwijderd werd denkik) en die cruisde op 300mg.

Doe waar je zin in hebt imo. Denk dat je zelf wel weet dat minder gezonder is en je die beslissing doordacht gemaakt hebt.
Exact i.c.m. GH verlies ik 0,0 massa op 125mg TRT voor een weekje of 12-20.

Het zit voor een heel groot deel tussen de oren en het is inderdaad een gezondheidskwestie.. Risico's afwegen en keuzes maken, year round GH valt natuurlijk ook genoeg over te zeggen :)
Goeie post @mucci. Zal dit ook meenemen voor in de toekomst. Laatste 2x cruise/blast met de huidige cruise dosering waren m'n bloedwaarden wel altijd weer binnen 8 weken binnen de referentiewaarde (wat trouwens ook niet altijd alles zegt). Neemt niet weg dat dit steeds moeilijker zal worden, hoe ouder je wordt, hoe langer we hiermee doorgaan en natuurlijk hoe zwaar wordt geblast om healthwise alles in check te houden.

Icm low dose GH, is het makkelijk te behouden (ligt natuurlijk ook aan het niveau, zou me niet verbazen als de meeste pro's meer gebruiken om hun fysiek te behouden).
Nu 6 weken gerebound op 200mg test c, waarvan de eerste 4 weken met 3-4 iu GH op trainingsdagen en ik heb een belachelijke groeispurt gemaakt.

Progressie blijven boeken op dit soort doseringen is een ander verhaal :P

Ik ken iemand die meestal blast op 1 gr test samen met 400-600 mg tren. Behoorlijk grote jongen heb ik het dan over. Toen die in de VS was en het in een gym met anderen (enkele pro’s ook) over gebruiken had werd hij bijna uitgelachen. Daar werd er namelijk gecruised op 1 gram test. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen hier in Nederland zijn die er zo overdenken, met enkele uitzonderingen zoals @dreamy1 daargelaten.

Ik volg je al een tijdje op Instagram maar tot mijn verbazing volgde ik je log nog niet :P Ben vanaf nu dus ook in.

Wat het cruisen betreft sowieso natuurlijk een vrij intrigerend onderwerp... Je hebt pro's zoals Roman Fritz die echt heel het jaar lang en dat al jarenlang rondlopen alsof ze 2 weeks out zijn. Vraag me altijd af in hoeverre dit ijzeren discipline is in terms of training en diet en in welke mate er AAS en HGH gebruikt moeten worden om dat niveau vast te houden.

Vanuit mijn perspectief is een cruise op 300mg best veel aangezien ik zelf op 400mg kuur momenteel :hahaha: Maar het zal inderdaad ook in grote mate afhankelijk zijn van je hoeveelheid spiermassa en de hevigheid van je blasts. En er zal ook ongetwijfeld een genetische factor meespelen in dit geheel.

Terug
Naar boven