- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Offseason moet leuk blijven, maar ook hier is een goeie structuur belangrijk! De een kan dit dmv IIFYM, de ander moet zich echt aan een strict schema houden.
.
. 

Echt genieten ja, haha!

Jij klaagt dan ook nooit. Altijd positief ingesteld. Zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Top!Dinsdag 14-05
Borst, schouders, triceps
Flat db press
8x20kg
8x30kg
8x40kg
8x44kg
8x48kg
8x50kg drop 8x36kg drop 8x24kg
Incline bb press
10x60kg
10x80kg
3x10x90kg
Neutral grip incline db press
4x8x36kg
Machine flys
3x12x100kg
Db shoulder press
3x10x36kg
Bent over db rear delt raises
3x25x12kg
6 ways
3x8x8kg
Triceps pushdowns
12x25kg
12x35kg
3x10x45kg
Lying deadstop ez bar skullcrushers
3x10x50kg
Bent over triceps extensions
3x10x25kg
15 min crosstrainer
Pomp was weer insane, wederom progressie op bijna elke lift. Mag niet klagen over hoe het op het moment gaat![]()

Dankjewel @lienlien, aah ik heb ook wel eens mindere tijden gekend waar ik lag te sukkelen met blessures etc. Maar inderdaad heeft geen zin om je ergens bij te laten hangen, probeer overal het positieve uit te halen. Sporten is dan ook echt mijn uitlaatklep, als me dat wordt afgepakt word ik een vervelend ventje haha.Jij klaagt dan ook nooit. Altijd positief ingesteld. Zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Top!![]()
Ah, vandaar dat ik dan nu zo een chagrijnig persoontje ben geworden de laatste tijd (mag wegens rugproblemen voorlopig geen enkele sportactiviteit meer doen). Maar goed, laten we hopen dat dat inderdaad maar van tijdelijke aard is. In ieder geval, ik heb erg veel respect voor jouw doorzettingsvermogen en manier van denken. Ik ga proberen hetzelfde te doen! Nog veel succes!Dankjewel @lienlien, aah ik heb ook wel eens mindere tijden gekend waar ik lag te sukkelen met blessures etc. Maar inderdaad heeft geen zin om je ergens bij te laten hangen, probeer overal het positieve uit te halen. Sporten is dan ook echt mijn uitlaatklep, als me dat wordt afgepakt word ik een vervelend ventje haha.
Vervelend, hopelijk ben je er snel vanaf! Dankjewel voor je berichtAh, vandaar dat ik dan nu zo een chagrijnig persoontje ben geworden de laatste tijd (mag wegens rugproblemen voorlopig geen enkele sportactiviteit meer doen). Maar goed, laten we hopen dat dat inderdaad maar van tijdelijke aard is. In ieder geval, ik heb erg veel respect voor jouw doorzettingsvermogen en manier van denken. Ik ga proberen hetzelfde te doen! Nog veel succes!

Thanks! Ik hoop het ook.Vervelend, hopelijk ben je er snel vanaf! Dankjewel voor je bericht![]()

TopThanks! Ik hoop het ook.
Ik blijf hier sowieso meelezen, al is het maar om zelf gemotiveerd te blijven![]()