Fitness Seller

Strive4muscle's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken iemand die meestal blast op 1 gr test samen met 400-600 mg tren. Behoorlijk grote jongen heb ik het dan over. Toen die in de VS was en het in een gym met anderen (enkele pro’s ook) over gebruiken had werd hij bijna uitgelachen. Daar werd er namelijk gecruised op 1 gram test. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen hier in Nederland zijn die er zo overdenken, met enkele uitzonderingen zoals dreamy1 daargelaten.
Nou, erg genoeg ken ik er ook zo iemand. 1 gr test per week is de z'n cruise, zodra hij gaat blasten wordt dat natuurlijk opgehoogd en komen er andere middelen bij. 90% van het jaar wordt er geblast 10% van het jaar gecruised :roflol:. Wanneer ik begin over bloedprikken wordt het laconiek weggelachen. Ergste van alles is dat z'n fysiek totaal niet aansluit bij de hoeveelheid die wordt gebruikt, zegt ook maar weer dat de vlieger hoe meer hoe beter niet altijd opgaat.
 
Nou, erg genoeg ken ik er ook zo iemand. 1 gr test per week is de z'n cruise, zodra hij gaat blasten wordt dat natuurlijk opgehoogd en komen er andere middelen bij. 90% van het jaar wordt er geblast 10% van het jaar gecruised :roflol:. Wanneer ik begin over bloedprikken wordt het laconiek weggelachen. Ergste van alles is dat z'n fysiek totaal niet aansluit bij de hoeveelheid die wordt gebruikt, zegt ook maar weer dat de vlieger hoe meer hoe beter niet altijd opgaat.

Nee vaak is het tegenovergestelde waar, 1+1=5 daar qua onwetendheid (gezondheid + doseringen). Dus die denken inderdaad meer is beter :)

Zelf weleens met hogere doseringen gespeeld i.c.m. GH en ik moet wel eerlijk toegeven dat het dan echt wel rapper gaat allemaal, maar het weegt niet meer op tegen de risico's vind ik. Max is wel echt een blast met 1,2-1,5gr afhankelijk van de middelen.
 
Ik volg je al een tijdje op Instagram maar tot mijn verbazing volgde ik je log nog niet :P Ben vanaf nu dus ook in.

Wat het cruisen betreft sowieso natuurlijk een vrij intrigerend onderwerp... Je hebt pro's zoals Roman Fritz die echt heel het jaar lang en dat al jarenlang rondlopen alsof ze 2 weeks out zijn. Vraag me altijd af in hoeverre dit ijzeren discipline is in terms of training en diet en in welke mate er AAS en HGH gebruikt moeten worden om dat niveau vast te houden.

Vanuit mijn perspectief is een cruise op 300mg best veel aangezien ik zelf op 400mg kuur momenteel :hahaha: Maar het zal inderdaad ook in grote mate afhankelijk zijn van je hoeveelheid spiermassa en de hevigheid van je blasts. En er zal ook ongetwijfeld een genetische factor meespelen in dit geheel.
Leukt dat je volgt! Wat betreft het onderwerp omtrent pro's, het is een combinatie van alles. Discipline mbt voeding/training, Ped's en het allerbelangrijkste genetics. Ja je hebt je groepje gasten die non-stop high dose ped's gebruiken, maar er zijn ook zeker harde werker die met minder heel ver komen en dan heb je natuurlijk ook weer een elite groepje die met amper wat, half ass training etc een onwijs ziek figuur weten te behouden en zelfs op te bouwen. Mijn conclusie: niet op blindstaren wat andere doen.

Dat je momenteel op 400mg kuurt is top, als jij daar progressie op blijft boeken raad ik je ook aan dat aan te houden of maar minimaal op te hoge. Op de lange duur heb je hier absoluut profijt van, vooral healthwise. Op het moment zit ik op 200mg test c E7D. Wat ik anders ook altijd heb gedaan/werd aangeraden. Zoals eerder aangegeven zijn m'n bloedwaarden hiervan altijd binnen 8 weken weer binnen de referentiewaarde hersteld. M'n Idee was om m'n dosering iets wat op te hoge als progressie stagneert (nogaltijd niet over uit), omdat ik weet dat dit de periode is waar de meeste gains met het minste uit valt te halen.

Zoals je zelf al zegt over dosering/gebruik. Het is een samenhang van vanalles. Doel moet gewoon zijn met het minimale het maximale eruit weten te halen.
 
Nee vaak is het tegenovergestelde waar, 1+1=5 daar qua onwetendheid (gezondheid + doseringen). Dus die denken inderdaad meer is beter :)

Zelf weleens met hogere doseringen gespeeld i.c.m. GH en ik moet wel eerlijk toegeven dat het dan echt wel rapper gaat allemaal, maar het weegt niet meer op tegen de risico's vind ik. Max is wel echt een blast met 1,2-1,5gr afhankelijk van de middelen.
True, tuurlijk gaat het harder maar dat is dan ''meestal'' ook terug te zien als je gaat bloedprikken en de belasting op je lichaam tijdens z'n blast is ook wel merkbaar/voelbaar. Dat er pre contest meer gebruikt wordt kan ik wel inkomen, maar dan ben je ook echt wel blij als het over is :P Niet alleen omdat je helemaal klaar bent met diëten maar ook met gebruiken. 1,2-1,5 gr is idd 'the sweet spot'' afhankelijk van de middelen.
 
Vrijdag 17-05

Legday

5 min warm fietsen

Triset:
(Eerst 2 opwarm rondjes, vervolgens 4 ‘werk’ rondjes, uiteraard alle 3 de oefeningen achter elkaar)

Lying leg curl x10 reps
Stiff legged db deadlift x 10 reps
Leg extensions x 10 reps

Vervolgens de ‘gewone oefeningen’

Smith machine 1,5’s
(gecontroleerd zakken, halverwege omhoog komen, terug naar onder zakken en vervolgens helemaal omhoog komen, dit is een rep ;) killing!)
4x8x120kg

DC Stretch
3x30 sec

Adductor machine
3x10x110kg

15 min fietsen

Uurtje en de training was klaar, pomp in de benen was absurd, die 1,5 reps deden de truc.
 
Welke dc stretch doe je? Zo'n sissy squat stretch?

Vind ze wel hun werk doen.
De striemen op m'n lijf liegen er niet om:o
 
Zaterdag 18-05

Armen, buik, kuiten

Dumbell hammer curls
4x8x20kg

Barbell curls 1,5’s
4x8x35kg

Preacher curls (3 sec negatief)
4x8x35kg

Triceps pushdowns
4x12x40kg

Triceps behind the head cable extensions
4x10x25kg

One arm db extensions
4x10x16kg

Leg raises
4xfailure

Seated calf raises
6x10x100kg

20 min fietsen

Shape nogaltijd top, gewicht blijft al de hele week hangen op 97,3kg. Pomp was ook weer geweldig. Vrij snelle training, nu lekker weekend en straks denk ik pizza voor de wekelijkse cheat :) of toch iets anders we zullen zien :p
 
Zoals beloofd de week gemiddelde van de week na m’n wedstrijd tot vandaag:

Week 1: 93,8kg
Week 2: 94,1kg
Week 3: 95,5kg
Week 4: 96,5kg
Week 5: 97,4kg
Week 6: 97,5kg

Van de cheat van gister +1,8kg bijgekomen, wat m’n weekgemiddelde natuurlijk iets wat hoger heeft laten uitkomen. Zal weer 1-2 dagen duren voordat alle vocht etc eruit is. Plan is gewoon nog door te gaan op de kcals waar ik nu op zit (3800 rustdagen, 4000 trainingsdagen), totdat ik stagneer in gewicht en performance in de gym. Gewichten gaan nog wekelijks omhoog, shape houdt zich goed intact, kwestie van “geduld oefent de mens” :p. Waarom iets aanpassen als het lekker loopt?

Even kijken hoe m’n benen morgen voelen anders wissel ik de legday van morgen met de Push training van dinsdag, nog steeds een partij spierpijn. Doelloos om maar “half” benen te trainen, aangezien deze voor mij het allerbelangrijkste zijn op het moment.

Fijne zondag iedereen ;)
 
Laatst bewerkt:
Maandag 20-05

Toch legday vandaag, geen last meer vandaag :)

5 min warm fietsen

Seated leg curl
2 opwarm sets van 10
5x10x100kg met excentrische druk van trainingspartner bij elke rep

Safety bar squats
8x20kg
8x60kg
8x100kg
8x130kg
2x8x160kg

Paused Hack squats
4x8x120kg

Leg extensions (met excentrische druk van trainingspartner)
4x8x107kg laatste set dropset 15x60kg

Glute ham raise (blijft toch een van de meest killing hamstring oefeningen)
4x10 reps

Stiff legged db deadlift
4x10x30kg (4 sec negatief)

Standing calf raise
6x15x65kg

15 min fietsen

Goeie training, nog eens lekker om voor de afwisseling bij haefland te trainen, begint erop te lijken dat m’n benen eindelijk beginnen te groeien :)
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor. Safety Bar Squats en Paused Hack Squats hakken er wel in. Ik hoop dat mijn benen jouw voorbeeld volgen. :)
 
Lekker hoor. Safety Bar Squats en Paused Hack Squats hakken er wel in. Ik hoop dat mijn benen jouw voorbeeld volgen. :)
Quads voelen nu aardig gefrituurd aan :o.

Haha dat zal vast wel goedkomen ;)
 
Dinsdag 21-05

Chest, delts, triceps

Flat db press
8x20kg
8x30kg
8x40kg
3x8x50kg
1x7x50kg

Incline bb press
12x60kg
3x12x80kg

Neutral grip machine press
4x8x75kg

Machine flys
4x8x107kg

Seated db side lateral raises
4x10x14kg

Facepulls
4x15x35kg

Smith machine wide grip upright rows
4x12x40kg

Close grip smith press
10x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg

Dumbell tricep kickbacks lying on bench
3x15x10kg

Behind the head rope extensions
3x10x25kg

20 min cardio

Pomp en look waren vandaag weer belachelijk vol en nog een aardige 3D look. Vandaag wederom progressie op verschillende oefeningen, ook een flinke volume verhoging op de eerste oefening.
 
Woensdag 22-05

Volume wordt nu flink hoog!

Meadows row
10x10kg warm up
10x20kg warm up
10x30kg warm up
4x10x45kg

Pullups
2x10 bodyweight
2x8 bodyweight

Close grip cable row
4x8x90kg

Banded db pullover
4x10x42kg

Neutral grip machine row
4x10x100kg

Weighted hyperextensions
4x10x80kg

Preacher curl machine
12x60kg
3x10x60kg

Rope hammer curls
4x15x30kg

Alternating db curls
3x10x18kg

Rope crunches
4x failure

15 min fietsen
 
Veel volume man! Die hyperextensions zijn echt belachelijk zwaar. :)
 
Veel volume man! Die hyperextensions zijn echt belachelijk zwaar. :)
Ik was ook compleet gaar toen ik klaar was :emo:.
Die back pump van de hypers was ook belachelijk, liep als pinguïn na afloop :p beetje vergelijkbaar met een all out +15 rep set deadlift pomp :p. Ik denk wel dat als je op deze oefening focust je serieuze zieke erectors kunt kweken!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik was ook compleet gaar toen ik klaar was :emo:.
Die back pump van de hypers was ook belachelijk, liep als pinguïn na afloop :p beetje vergelijkbaar met een all out +15 rep set deadlift pomp :p. Ik denk wel dat als je op deze oefening focust je serieuze zieke erectors kunt kweken!
Jaren geleden (toen ik nog veel hardliep) deed ik deze standaard 4 x 20 x BW+40 kg. Nu doe ik dat echt niet meer zomaar. Ik heb overigens helemaal geen sterke rug en deadlifts zijn niet voor mij weggelegd. Met 80 kg heb ik echt nog nooit gezien. Hoe verzwaar jij die of is hier een Plate Loaded machine voor? Ik hield destijds twee 20 kg-schijven voor m'n borst, maar meer zou echt niet lukken.
 
Jaren geleden (toen ik nog veel hardliep) deed ik deze standaard 4 x 20 x BW+40 kg. Nu doe ik dat echt niet meer zomaar. Ik heb overigens helemaal geen sterke rug en deadlifts zijn niet voor mij weggelegd. Met 80 kg heb ik echt nog nooit gezien. Hoe verzwaar jij die of is hier een Plate Loaded machine voor? Ik hield destijds twee 20 kg-schijven voor m'n borst, maar meer zou echt niet lukken.
Dit keer deed ik hem met een barbell en straps eromheen, ik doe hem ook wel eens met dumbells maar dat is flink wat gedoe met de setup. Je moet ook maar net het goeie bankje hebben, sommige hyper extensions hebben zeg maar van die beugels om zich waardoor je bewerkt bent met in je bewegingsbaan als je een barbell zou gebruiken dan zit er niets anders op dan een schijf van 20kg te pakken of dumbells. Ik ben ook weleens in een oldschool gym geweest waar ze nog zn plate loaded machine hadden, geweldig apparaat helaas zie je dit soort apparatuur niet meer zo vaak in de gyms van tegenwoordig.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Update:

Vandaag staan weer de benen op de planning, zin in :) Gewicht is de afgelopen dagen stijgende, ook een stuk voller terwijl m'n kcals onveranderd zijn. Maak nu ook elke 2-3 weken foto's op dezelfde plaats en toen ik de foto's zag was ik toch wel positief verrast. Nog 30 dagen tot aan de vakantie, zou mooi zijn als ik deze shape weet aan te houden tot aan de vakantie.

Zal de training vnv loggen ;)
 
Voeding vandaag:

Maaltijd 1:
100gr havermout
165gr appel
30 gr whey iso
20 gr pindakaas
3000mg omega 3 visolie

Maaltijd 2:
170gr gerookte markeel
50gr avocado
6 dikke rijstwafels
2 tomaten
sriracha saus/ketchup

Maaltijd 3:
75 gr macaroni (ongekookt)
125gr steak tartaar
225gr macaroni/spaghetti groente
100gr pastasaus tradizionale

Maaltijd 4 (preworkout):
120gr kipfilet
80 gr basmati rijst (ongekookt)
150gr courgette
150gr paprika

Intra:
50 gr cluster dextrin
12 gr EAA's

Maaltijd 5:
110 gr rijstebloem
30 gr whey iso
110gr banaan
100 gr zomerfruit
3 snack a jacks caramel

Maaltijd 6:
250gr magere franse kwark
250gr magere yoghurt
20 gr gepofte tarwe
100 gr aardbeien
15 gr pindakaas

+- 4000 kcals (238 gr eiwitten, 532 gr koolhydraten, 94 gr vetten)
 
Back
Naar boven