Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.221
Ik gebruik het al 2 jaar non stop op 25mcg.. ik heb geen flauw idee (en ben er bang voor) of ik nog wel herstel er van als ik stop. Verder weet ik niet hoeveel schade 25mcg doet aan je lichaam
I know hebben we het al eens over gehad! Ik ken er meerdere die dit jaren hebben gebruikt en alsnog binnen een aantal weken herstellen, het is zeker het proberen waard man, vooral nu dat je toch over een paar weken bloed laat prikken ;) Misschien eens aan je coach vragen wat hij zou doen?

• #3.222
Shape update 8,5 weken post show. Koud genomen, zonder pomp.

Gevoel dat m’n benen en armen iets zijn verbeterd, als ik voorgaande foto’s vergelijk. Ook duidelijk te voelen in m’n broeken :p Vetpercentage is vrijwel gelijk gebleven. Kom de kcals toch wat meer te pushen aankomende blast.

A587868B-EE92-4E90-ABE4-A32FDA1C05AE.jpeg

83D2C53E-8F03-48B1-AF89-2B0F02D1E389.jpeg

3A6AE374-24CC-4CF3-B7FD-E33C2D36FB2E.jpeg

BDACF835-D166-4F48-819E-4A7CAA584C07.jpeg

B36E1659-A603-4910-9FF2-203C8FAB8526.jpeg

Ziet er nog top uit man, goeie vorm in de rug en biceps in de bdb.

• #3.224
Ziet er nog top uit man, goeie vorm in de rug en biceps in de bdb.
Thanks man! Ik twijfel om nog een leg block te doen, met een high frequentie aanpak. Of eerst dit programma afmaken, het zijn nu nog 1,5 week focus op de benen en dan 6 weken focus op rug, borst en schouders. Nou kan een rug nooit groot en dik genoeg zijn :P en even 6 weken wat minder volume op benen kan ook even geen kwaad. Keuzes :P

• Like
Waarderingen: BB_
Thanks man! Ik twijfel om nog een leg block te doen, met een high frequentie aanpak. Of eerst dit programma afmaken, het zijn nu nog 1,5 week focus op de benen en dan 6 weken focus op rug, borst en schouders. Nou kan een rug nooit groot en dik genoeg zijn :P en even 6 weken wat minder volume op benen kan ook even geen kwaad. Keuzes :P

Snap de struggle, denk dat de rust wel op zijn plaats is. Had ook van Mike Israetel begrepen dat er mogelijk delayed supercompensation is in de periode na een overreach periode. Dus denk dat het verstandiger is om de focus even te verleggen.

• #3.226
Snap de struggle, denk dat de rust wel op zijn plaats is. Had ook van Mike Israetel begrepen dat er mogelijk delayed supercompensation is in de periode na een overreach periode. Dus denk dat het verstandiger is om de focus even te verleggen.
Klopt idd, John meadows implementeerd ook altijd 1-2 deloadweken na z'n high volume blok of een fase waar het volume wordt teruggeschroefd en weer langzaam aan wordt verhoogd. Even kijken of ik na volgende week een deload week pak of dat ik de vakantie als deload gebruik :P

Holy crap die lat spread!

Ziet er heel goed uit.

Wat heb je in de rebound nog gebruikt van super supps?

• #3.229
Ziet er heel goed uit.

Wat heb je in de rebound nog gebruikt van super supps?
De week na m'n wedstrijd heb ik nog opgemaakt wat ik had liggen aan test, tren en mast. Vervolgens overgestapt op enkel 200mg test cyp E7D en de t3 heb ik op 25mcg laten meelopen. De eerste 4 weken van de rebound nog 4-6iu HGH gebruikt op zwakke spiergroepen, ook hierna geen nieuwe HGH meer gehaald. Eerste paar weken reageer je als een spons en nu begrijp ik ook waarom veel guru's zeggen dat je niets of nauwelijks nodig hebt tijdens een rebound.

De week na m'n wedstrijd heb ik nog opgemaakt wat ik had liggen aan test, tren en mast. Vervolgens overgestapt op enkel 200mg test cyp E7D en de t3 heb ik op 25mcg laten meelopen. De eerste 4 weken van de rebound nog 4-6iu HGH gebruikt op zwakke spiergroepen, ook hierna geen nieuwe HGH meer gehaald. Eerste paar weken reageer je als een spons en nu begrijp ik ook waarom veel guru's zeggen dat je niets of nauwelijks nodig hebt tijdens een rebound.
Nou dat blijkt idd, maar stel je maar eens voor dat je er een goede dosis aas naast zette...:P Denk dat velen zo denken en ergens wel terecht, meende dat milos ooit zei dat hij in die periode zijn gains maakte en dat die Patrick Tuor zijn atleten ook wel pushed in zo'n fase.

Dat er niet veel voor nodig is heb je wel duidelijk gemaakt, komt vooral door je inzet, good job!

• #3.231
Nou dat blijkt idd, maar stel je maar eens voor dat je er een goede dosis aas naast zette...:P Denk dat velen zo denken en ergens wel terecht, meende dat milos ooit zei dat hij in die periode zijn gains maakte en dat die Patrick Tuor zijn atleten ook wel pushed in zo'n fase.

Dat er niet veel voor nodig is heb je wel duidelijk gemaakt, komt vooral door je inzet, good job!
Thanks man, leuk compliment
Ik geloof dat die Patrick Tuor wel een 'detox' fase inlast na een wedstrijdprep, waar doseringen/eiwitinname wordt verlaagd. Maar er zijn inderdaad genoeg coaches die geloven en gebruik maken van de reboundfase door nog flink gas te geven. Achja daar ga ik niet over malen :P Ik heb zo wel goeie gains gemaakt. Ik kan met zekerheid zeggen dat als ik nu ga diëten voor een wedstrijd ik er zeker 2kg aan wedstrijdgewicht aan heb geplakt.

• #3.232
Vrijdag 7-6

Legday 2 van de week

5 min warm fietsen

3-4 opwarm setjes op de leg extensions vervolgens,
Occluded leg extensions - 4 sets tot fail met 60kg (30 sec rust tussen sets)
Set 1 - 25 reps
Set 2- 20 reps
Set 3 - 14 reps (quads in vuur en vlam)
Set 4 - 10 reps (dead)

Front speed squats ( +-55% gewicht van 1RM)
4x8x110kg

Walking db lunges
4x20x20kg (20 stappen per been)
(Helemaal gesloopt op dit punt)

Sissy squats
4x8x20kg (1 min rust tussen sets, laatste set dropset)

30 sec quad stretch

15 min fietsen

Weer een killing legday in de boeken, heeft max 1 uurtje geduurd, maar daarna ook echt gesloopt.

• #3.233
Zaterdag 8-6

Armen, kuiten, buik

Occluded Cable curls en rope pushdowns
4 sets 20 reps

Ez bar preacher curls en db kickbacks
4x8x40kg / 4x8x14kg

Ez bar curls en ez bar skullcrushers
4x12x40kg / 4x12x45kg

Db hammer curls en v-bar pushdowns
4x10x16kg / 4x20x30kg

Seated calf raises
6x30x60kg

V-ups
6 sets tot failure

20 min fietsen

Super training, die eerste oefening met bloed restrictie zette de toon voor de dag. Damn die pomp daarvan is bruut!

• #3.234
Maandag 10-06

Vanmorgen vroeg naar de gym om benen te trainen. Laatste week van de legday blok, het volume was dan ook skyhigh! 6 oefeningen benen (24 sets) en 2 oefeningen kuiten (8 sets). Deze kan ook in de boeken als een van de zwaarste legdays.

Legday

Stiffed leg bb deadlift
8x20kg warmup
8x60kg warm up
8x80kg warm up
8x100kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg

Adductor machine
10x52kg feel set
10x75kg warm up
8x100kg
10x110kg dropset 12x75kg dropset 15x60kg

Leg press
8x80kg warmup
8x160kg warm up
8x240kg
8x320kg
8x360kg
8x400kg

Squat machine
10x40kg feel set
15x80kg (2 sec negatief)
12x100kg (3 sec negatief)
10x120kg (4 sec negatief)
8x130kg (5 sec negatief)

Quads waren compleet fucked op dit punt

Bulgarian db split squat
8x40kg
8x48kg
8x56kg
8x60kg

30 sec quad stretch

Lying leg curls
4x12x60kg

Seated calf raises
4x10x120kg

Standing calf raises
4x30x30kg

Hier ga ik wel een aantal dagen mank van lopen :p

Maandag 10-06

Vanmorgen vroeg naar de gym om benen te trainen. Laatste week van de legday blok, het volume was dan ook skyhigh! 6 oefeningen benen (24 sets) en 2 oefeningen kuiten (8 sets). Deze kan ook in de boeken als een van de zwaarste legdays.

Legday

Stiffed leg bb deadlift
8x20kg warmup
8x60kg warm up
8x80kg warm up
8x100kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg

Adductor machine
10x52kg feel set
10x75kg warm up
8x100kg

Leg press
8x80kg warmup
8x160kg warm up
8x240kg
8x320kg
8x360kg
8x400kg

Squat machine
10x40kg feel set
15x80kg (2 sec negatief)
8x130kg (5 sec negatief)

Bulgarian db split squat
8x40kg
8x48kg
8x56kg
8x60kg

30 sec quad stretch

Lying leg curls
4x12x60kg

Seated calf raises
4x10x120kg

Standing calf raises
4x30x30kg

Netjes hoor, mankepootje! :o

Maandag 10-06

Legday

Stiffed leg bb deadlift
8x20kg warmup
8x60kg warm up
8x80kg warm up
8x100kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg

Adductor machine
10x52kg feel set
10x75kg warm up
8x100kg

Leg press
8x80kg warmup
8x160kg warm up
8x240kg
8x320kg
8x360kg
8x400kg

Squat machine
10x40kg feel set
15x80kg (2 sec negatief)
8x130kg (5 sec negatief)

Bulgarian db split squat
8x40kg
8x48kg
8x56kg
8x60kg

30 sec quad stretch

Lying leg curls
4x12x60kg

Seated calf raises
4x10x120kg

Standing calf raises
4x30x30kg

Poehh was je lang bezig?

• #3.237
Dat viel opzich mee 1 uur en 35 min was ik ermee bezig... dan wel met 5 min fietsen als warming up erbij gerekend. Extra vroeg opgestaan en een flinke high carb meal als pre omdat ik de drukte in m’n gym voor wilde zijn en dat heeft geholpen. Plus die cheat van het weekend gaf me ook nog extra kick om door te pushen :p was wel echt totaal uitgeput toen ik klaar was en merk nu al het zure/lamme gevoel opkomen :roflol:

Dit zijn wel echt van die trainingen waar intra carbs essentieel zijn 9/10 mensen crasht halverwege zn workout :p

Voorheen trainde ik me benen ook altijd met sick veel volume. Was soms 2+ uur bezig en dan was ik gewoon hele hele helemaal van top tot teen bezweet alsof ik onder een douche had gestaan:hahaha: Maar echt qua ontwikkeling heeft het voor mij persoonlijk weinig gedaan, nu ik erop terugkijk. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Het was wel uitdagend en als ik de gym uit kroop na zo'n sessie was ik altijd heel trots op mezelf dat ik tot zo'n zelfmarteling in staat was :p

Intra workout carbs als je benen aan het trainen bent... Dan moet je een sterke maag hebben want ik persoonlijk kan al van gewoon water kotsen tijdens een zware training.

Voorheen trainde ik me benen ook altijd met sick veel volume. Was soms 2+ uur bezig en dan was ik gewoon hele hele helemaal van top tot teen bezweet alsof ik onder een douche had gestaan:hahaha: Maar echt qua ontwikkeling heeft het voor mij persoonlijk weinig gedaan, nu ik erop terugkijk. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Intra workout carbs als je benen aan het trainen bent... Dan moet je een sterke maag hebben want ik persoonlijk kan al van gewoon water kotsen tijdens een zware training.
Heb zelf sowieso nooit meer energie na squatten en rdl om veel meer te doen. Maar mijn benen zijn prima, als niet groter dan m'n UB en het enige wat ik eigenlijk altijd heb gedaan is 5 reps squats plus wat leg extension pompen. Veel meer is niet nodig imo.

Als ik zou beschikken over een hacksquat of een goeie leg press zou ik dat wel doen tho.

Heb zelf sowieso nooit meer energie na squatten en rdl om veel meer te doen. Maar mijn benen zijn prima, als niet groter dan m'n UB en het enige wat ik eigenlijk altijd heb gedaan is 5 reps squats plus wat leg extension pompen. Veel meer is niet nodig imo.

Als ik zou beschikken over een hacksquat of een goeie leg press zou ik dat wel doen tho.

Mijn quads zijn ook mijn sterkste bodypart, vind ik. En ik doe eigenlijk juist nooit squats. Alleen leg press, smith squats en hack squats :p rond de 10 tot 15 reps tot failure

Terug
Naar boven