- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik reageer zowel op low volume als high volume op de meeste spiergroepen, alhoewel benen dan wel een van de achterliggende spiergroepen is. Denk niet dat het de manier van training is waar het aan ligt, meer dat ik gewoon t*fus lange benen heb tov m’n bovenlichaamVoorheen trainde ik me benen ook altijd met sick veel volume. Was soms 2+ uur bezig en dan was ik gewoon hele hele helemaal van top tot teen bezweet alsof ik onder een douche had gestaanMaar echt qua ontwikkeling heeft het voor mij persoonlijk weinig gedaan, nu ik erop terugkijk. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Het was wel uitdagend en als ik de gym uit kroop na zo'n sessie was ik altijd heel trots op mezelf dat ik tot zo'n zelfmarteling in staat was
Intra workout carbs als je benen aan het trainen bent... Dan moet je een sterke maag hebben want ik persoonlijk kan al van gewoon water kotsen tijdens een zware training.
. Up de mentos doseDikke training bro!
In 4 quad tips.
Ik neem elke training 40 g dextro intra-WO en wat Mentos-snoepjes.![]()

.Thanks! Nog eens na 6 weken gebencht, moet hier eigenlijk echt nog eens de focus op leggen. Maar sinds die gedeeltelijk borst scheur ben ik wat voorzichtiger met deze oefening..
Ai rip je chest, hoe gebeurde dat?Thanks! Nog eens na 6 weken gebencht, moet hier eigenlijk echt nog eens de focus op leggen. Maar sinds die gedeeltelijk borst scheur ben ik wat voorzichtiger met deze oefening..
Heel maf, tijdens het opwarmen bij het bankdrukken. Het was ook niet dat het voelde afscheuren ofzo. Bij 100kg voelde ik hem ineens schuren en knakken aan de linker kant bij elke rep, de sukkel ik was verhoogde ook gewoon en ging door
daarna 120kg gedaan en wederom dat rare schurende gevoel wat steeds meer pijn ging doen. Daarna maar wat machine werk gedaan en verder gegaan met triceps, dag erna was m’n linker chest 3x zo dik... gelijk sport fysio erbij aangezien ik midden in m’n wedstrijdprep zat. Die heeft me in vrij korte tijd weer opgelapt. Uiteindelijk heb ik een verdikking aan de linker kant eraan overgehouden, wat te zien is in een most muscular pose / crab pose. Iemand die het niet weet ziet het natuurlijk niet, maar als je erop gaat letten zie je het vooral nu ik nog zo lean ben. Kwa kracht heb ik vrijwel niets ingeleverd en kan weer alles doen, maar ben wel een stuk voorzichtiger geworden.Dit zijn dus redenen waarom je eigenlijk altijd moet stoppen of rustiger aan moet doen als je aparte dingen hoort/voelt. Gelukkig nog nooit een hevige blessure door sport gehad en wil dat graag zo houdenHeel maf, tijdens het opwarmen bij het bankdrukken. Het was ook niet dat het voelde afscheuren ofzo. Bij 100kg voelde ik hem ineens schuren en knakken aan de linker kant bij elke rep, de sukkel ik was verhoogde ook gewoon en ging doordaarna 120kg gedaan en wederom dat rare schurende gevoel wat steeds meer pijn ging doen. Daarna maar wat machine werk gedaan en verder gegaan met triceps, dag erna was m’n linker chest 3x zo dik... gelijk sport fysio erbij aangezien ik midden in m’n wedstrijdprep zat. Die heeft me in vrij korte tijd weer opgelapt. Uiteindelijk heb ik een verdikking aan de linker kant eraan overgehouden, wat te zien is in een most muscular pose / crab pose. Iemand die het niet weet ziet het natuurlijk niet, maar als je erop gaat letten zie je het vooral nu ik nog zo lean ben. Kwa kracht heb ik vrijwel niets ingeleverd en kan weer alles doen, maar ben wel een stuk voorzichtiger geworden.
Is een ophoping van weken geweest, waarbij de oorzaak (denk ik) overtraining in geweest. Ik ben heel erg chest dominant zelfs bij een super high incline db press pak ik heel veel chest mee.

Precies, vandaar dat ik er ook even een uitgebreid verhaal van maak en niet laconiek over doe. Ik raad echt iedereen aan goed op te warmen en als iets niet lekker aanvoelt even bij stil staan of het wel verstandig is door te gaanDit zijn dus redenen waarom je eigenlijk altijd moet stoppen of rustiger aan moet doen als je aparte dingen hoort/voelt. Gelukkig nog nooit een hevige blessure door sport gehad en wil dat graag zo houden![]()

Ik denk dat als ik door een bepaalde stommiteit een ernstige blessure zou krijgen, ik mezelf echt wat aan zou doen
Sowieso altijd voorzichtig en gecentreerd blijven en die ene rep / set is het echt niet waard als het niet goed voelt.Je kunt je ook niet voorstellen hoe pissed ik was. Het was ook helemaal uit het niets... eenmaal nog eens alles op een rijtje te hebben gezet had ik eerder naar de signalen moeten luisteren. Deload of een aantal dagen langer rust voor de borst training was hier denk ik genoeg om het te voorkomen. Achja, leermomentTrue... Ik heb bij mezelf ook gemerkt dat vooral wanneer AAS in het spel komen en je snel sterker wordt, een degelijke warming up en genoeg warm up sets echt cruciaal zijn. Als je pijntjes en bepaalde signalen negeert en dogmatisch door blijft gaan zet je in principe heel je bodybuilding-carriere op het spel en daarmee gelijk je levenIk denk dat als ik door een bepaalde stommiteit een ernstige blessure zou krijgen, ik mezelf echt wat aan zou doen
Sowieso altijd voorzichtig en gecentreerd blijven en die ene rep / set is het echt niet waard als het niet goed voelt.

Ongeluk zit in een klein hoekje zelfs als je goed opwarmt.. ik had vorig jaar dat me belt tussen me rib schoot, gekneusd kon meteen niks meerTrue... Ik heb bij mezelf ook gemerkt dat vooral wanneer AAS in het spel komen en je snel sterker wordt, een degelijke warming up en genoeg warm up sets echt cruciaal zijn. Als je pijntjes en bepaalde signalen negeert en dogmatisch door blijft gaan zet je in principe heel je bodybuilding-carriere op het spel en daarmee gelijk je levenIk denk dat als ik door een bepaalde stommiteit een ernstige blessure zou krijgen, ik mezelf echt wat aan zou doen
Sowieso altijd voorzichtig en gecentreerd blijven en die ene rep / set is het echt niet waard als het niet goed voelt.

Kan me nog herinneren dat je dat toen zei, heb je ook lang mee gelopen he?Ongeluk zit in een klein hoekje zelfs als je goed opwarmt.. ik had vorig jaar dat me belt tussen me rib schoot, gekneusd kon meteen niks meer![]()
Toch wel 4/5 weken meen ikKan me nog herinneren dat je dat toen zei, heb je ook lang mee gelopen he?

He, dan toch! Had altijd al gedacht dat jij gewoon geen grenzen had. Eén of ander super human of zoWoensdag 12-06
Weer een high volume killer workout! Blij als het volume volgende week weer wat wordt teruggeschroefd want merk het overreachen nu langzaam
Rug, biceps, buik
D-handle cable row
10x32kg warm up
10x65kg warm up
4x10x80kg
1-arm bb row
4x8x40kg
Meadows row
4x8x40kg
Banded pullovers
4x12x42kg
Assisted chins (focus op stretch)
4x10
Banded hyperextensions
4x tot fail (laatste set band eraf en wederom tot fail)
Alternating db curls
10x20kg
3x8x20kg
Preacher curl machine
4x12x50kg
Crusifix curl
3x10x20kg
Rope crunches supersetten met leg raises
4 sets tot fail
20 min fietsen

Hahaha, ook ik heb grenzenHe, dan toch! Had altijd al gedacht dat jij gewoon geen grenzen had. Eén of ander super human of zo![]()
. Even doorbikkelen, dit is wel het meest belangrijke punt van het schema. Vorige keer toen ik dit schema deed en ik terug ging naar “normale” hoeveelheid volume + de deload merkte ik de meeste groei aangezien je lichaam dan eindelijk rust krijgt om voldoende te herstellen. Heeft dus geen zin om dit volume door te blijven rammen... gaat averechts werken 
Weldra mogen we dus nòg meer gains van jou verwachten? Echt vet!Hahaha, ook ik heb grenzen. Even doorbikkelen, dit is wel het meest belangrijke punt van het schema. Vorige keer toen ik dit schema deed en ik terug ging naar “normale” hoeveelheid volume + de deload merkte ik de meeste groei aangezien je lichaam dan eindelijk rust krijgt om voldoende te herstellen. Heeft dus geen zin om dit volume door te blijven rammen... gaat averechts werken
![]()

Dat mag ik toch hopenWeldra mogen we dus nòg meer gains van jou verwachten? Echt vet!![]()