- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Np manverkeerd gezien inderdaad ik las high volume en daarna laag volume, my bad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Np manverkeerd gezien inderdaad ik las high volume en daarna laag volume, my bad

ook nog eens lekker vrij snel klaar te zijn 
Absoluut ja, komisch genoeg wel. Het ergste heb ik het bij een flat db press, vandaar dat ik daar nu vaak een dikke bumper plate onder gooi en een lichte decline heb, dan is het probleem met de schouders gelijk verholpenHeb jij ook dat flat bench press gevoeliger voor je schouder is dan incline?

als het nu al zo goed gaat ben ik benieuwd wat er binnenkort tijdens de blast gaat gebeuren
.
. Het eten lijkt ook door me heen te gaan zonder problemen, na een flinke koolhydraten maaltijd icm dit weer ben ik vaak helemaal bezweet
. Op vakantie wordt het even 10 dagen genieten, geen kcals bijhouden, ook wel eens een glaasje alcohol als ik daar zin in heb, is inmiddels ook al bijna 1 jaar geleden dus veel zal ik niet nodig hebben
Maar er zal gewoon worden getraind op vakantie. Hotel heeft een dikke gym dus daar wordt optimaal gebruik van gemaakt 
Ik had 5 jaar niet gedronken en afgelopen jaarwisseling weer eens gedronken en had verwacht dik dronken te worden maar viel toch tegen na 5 jaarUpdate:
Gewicht zit inmiddels weer onder het weekgemiddelde van vorige week, wat dus betekent dat ik m'n kcals weer wat ga verhogen. Geen grote veranderingen +100 kcals op trainingsdagen ( 4300 kcals ) en weer even aankijken wat gebeurd. Deze week al meerdere keren aangesproken met de vraag wanneer m'n volgende wedstrijd is, aangezien ik nog zo droog sta. Het eten lijkt ook door me heen te gaan zonder problemen, na een flinke koolhydraten maaltijd icm dit weer ben ik vaak helemaal bezweet
. Op vakantie wordt het even 10 dagen genieten, geen kcals bijhouden, ook wel eens een glaasje alcohol als ik daar zin in heb, is inmiddels ook al bijna 1 jaar geleden dus veel zal ik niet nodig hebben
Maar er zal gewoon worden getraind op vakantie. Hotel heeft een dikke gym dus daar wordt optimaal gebruik van gemaakt
![]()

5 jaar geleden was je wellicht ook een stuk lichterIk had 5 jaar niet gedronken en afgelopen jaarwisseling weer eens gedronken en had verwacht dik dronken te worden maar viel toch tegen na 5 jaar![]()

Herken de training.. nu ben je nog lekker snel klaarDonderdag 20-06
Armen, kuiten buik
Single handle triceps pushdowns
2 opwarmsets
3x10x35kg (60 sec rust tussen sets)
Dip machine
3x10x110kg (60 sec rust tussen sets)
Seated overhead rope extensions
3x10x25kg (60 sec rust tussen sets)
Db hammer curls
2 opwarm sets
3x10x18kg (60 sec rust tussen sets)
Ez bar curls
3x8x45kg (60 sec rust tussen sets)
Ez bar preacher curls
3x10x35kg (90 sec rust tussen sets)
Seated calf raises
2 opwarm sets
4x15x110kg
Rope crunches
4 sets tot failure
20 min fietsen
Lekkere snelle training, uurtje en ik was klaar, pomp was ook weer zalig!

Haha week 3 begint het ineens andere koek te wordenHerken de training.. nu ben je nog lekker snel klaar![]()

Progressie pics vanochtend. 98 kilo op nuchtere maag, hopelijk gaat de vakantie niet veel schade opleveren. Bedoeling is om gelijk bloed te prikken en als alles goed is m’n bulk blast te starten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()