Mij viel het ook een beetje op in foto's die je voorheen postte. Op die manier accentueer je natuurlijk heel goed de rondheid van je schouders, maar ik denk dat dit een beetje ten koste gaat van de wijdte van je lats. Hoe lager je je schouders houdt, hoe beter je je lats kan aanspannen en hoe wijder ze dus ook worden.
Ik denk dat het gewoon meer een kwestie is van wat je precies wil accentueren en wat het beste past bij jouw fysiek. Het zou misschien goed zijn om 2 foto's van de verschillende manieren naast elkaar te zetten en te kijken wat er in jouw ogen beter uitziet.
Je ziet er overigens fucking goed uit, bro! Groot, vol en nog steeds hard. Ik weet natuurlijk niet precies hoe depleted enzo je was dus ik weet niet of dit echt nieuwe spiermassa is of gewoon een kwestie van full vs flat, maar je ziet er echt veeeel groter uit dan voor / tijdens je wedstrijd. En dan moet je blast nog beginnen! Damn
Weet trouwens niet of je dit al gepost had (sorry if so), maar waar ga je eigenlijk op blasten?