AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Gaat lekker man, super shape, lats gaan ook lekker.

Inderdaad die shape mag je trots op wezen! Het valt me op dat je je schouders relatief hoog houdt bij de lat spread. Doe je dit met opzet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.306
Gaat lekker man, super shape, lats gaan ook lekker.
Thanks man! Benieuwd wat ik er nog op kan plakken a.s. blast. Ik heb in deze rebound wel echt een goed beeld gekregen waar ik goed op reageer kwa voeding / manipuleren van macro’s.

• #3.307
Inderdaad die shape mag je trots op wezen! Het valt me op dat je je schouders relatief hoog houdt bij de lat spread. Doe je dit met opzet?
Eigenlijk niet echt opgelet en ook zeker niet met opzet. Ik kreeg zelfs bij de feedback van de wedstrijd van de jury te horen dat m’n front latspread m’n beste / meest dominante pose is dus waarschijnlijk doe ik dan toch iets goed :p

Eigenlijk niet echt opgelet en ook zeker niet met opzet. Ik kreeg zelfs bij de feedback van de wedstrijd van de jury te horen dat m’n front latspread m’n beste / meest dominante pose is dus waarschijnlijk doe ik dan toch iets goed :p
Het ziet er ook zeker niet verkeerd uit, nee:D. Het viel me gewoon op. Vooral omdat ikzelf juist focus op de schouders laag houden en de schouderbladen naar buiten drukken;).

• #3.309
Mij viel het ook een beetje op in foto's die je voorheen postte. Op die manier accentueer je natuurlijk heel goed de rondheid van je schouders, maar ik denk dat dit een beetje ten koste gaat van de wijdte van je lats. Hoe lager je je schouders houdt, hoe beter je je lats kan aanspannen en hoe wijder ze dus ook worden.

Ik denk dat het gewoon meer een kwestie is van wat je precies wil accentueren en wat het beste past bij jouw fysiek. Het zou misschien goed zijn om 2 foto's van de verschillende manieren naast elkaar te zetten en te kijken wat er in jouw ogen beter uitziet.

Je ziet er overigens fucking goed uit, bro! Groot, vol en nog steeds hard. Ik weet natuurlijk niet precies hoe depleted enzo je was dus ik weet niet of dit echt nieuwe spiermassa is of gewoon een kwestie van full vs flat, maar je ziet er echt veeeel groter uit dan voor / tijdens je wedstrijd. En dan moet je blast nog beginnen! Damn

Weet trouwens niet of je dit al gepost had (sorry if so), maar waar ga je eigenlijk op blasten?

• #3.311
Mij viel het ook een beetje op in foto's die je voorheen postte. Op die manier accentueer je natuurlijk heel goed de rondheid van je schouders, maar ik denk dat dit een beetje ten koste gaat van de wijdte van je lats. Hoe lager je je schouders houdt, hoe beter je je lats kan aanspannen en hoe wijder ze dus ook worden.

Ik denk dat het gewoon meer een kwestie is van wat je precies wil accentueren en wat het beste past bij jouw fysiek. Het zou misschien goed zijn om 2 foto's van de verschillende manieren naast elkaar te zetten en te kijken wat er in jouw ogen beter uitziet.

Je ziet er overigens fucking goed uit, bro! Groot, vol en nog steeds hard. Ik weet natuurlijk niet precies hoe depleted enzo je was dus ik weet niet of dit echt nieuwe spiermassa is of gewoon een kwestie van full vs flat, maar je ziet er echt veeeel groter uit dan voor / tijdens je wedstrijd. En dan moet je blast nog beginnen! Damn

Weet trouwens niet of je dit al gepost had (sorry if so), maar waar ga je eigenlijk op blasten?
Ik zal volgende shape update eens de latspread op 2 verschillende manieren doen ;) welicht bevalt die me beter, kreeg wel als positieve feedback dat m’n latspread mega dominant was in de line up, maar heb natuurlijk niet de andere manier uitgeprobeerd. Kunnen er maar op een manier achterkomen :p

Thanks man doet me goed te horen dat je me vooruit vind gegaan, voor de progressie doen we het uiteindelijk natuurlijk allemaal!

Ik weet niet of je de foto’s op insta hebt gezien van voor / na m’n wedstrijd? Eerste wedstrijd was ik echt mega depleted voor de wedstrijd dus heb echt dagen lang moeten laden, maar het was uiteindelijk een goeie combinatie van hardheid en volheid. Tweede wedstrijd was beter gepiekt. Alleen ben ik er nu wel achter dat ik echt veel langer en agressiever had kunnen laden. Tja tijdens zn wedstrijdprep ben je wat voorzichtiger natuurlijk en m’n coach had dit eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt (iemand met zn snelle stofwisseling). Zowel de eerste als tweede wedstrijd stond ik de dag na de wedstrijd voller, harder en droger na alle junk en AYCE sushi en ook beide dagen was ik lichter de dag na de wedstrijd dus kun je nagaan :p

Blast vroeg me net ook iemand anders, zullen 16-18 weken worden. Kuurvoorstel zal ik na m’n vakantie posten zit nog te twijfelen met verschillende compounds, dus nog even in spanning wachten ;)

Ziet er heel goed uit!
Fijne vakantie bro!

• #3.314
Zondag 23-06

Laatste legday voor de vakantie

5 min opwarmen

Leg extensions
20x30kg (2 sec vasthouden bovenin)
20x35kg (1 sec vasthouden bovenin)
20x40kg (kort aanspannen en omlaag)
20x45kg
20x50kg
20x55kg

Quads waren op dit punt al extreem opgepompt

Heels elevated front squats
10x60kg
10x80kg
6x100kg
6x120kg
6x140kg
6x160kg

Focus op een grotere range of motion + quad focus vandaar de hielen op een verhoging. Stuk zwaarder dan de gewone front squats :p krijg wel steeds meer controle over de 160kg.

Paused squat machine
3x10x120kg

Lying hamstring curls
4x15x55kg

Barbell walking lunges
3x20x30kg (20 stappen per been)

15 min fietsen

Goeie training, front squats gaan met de training beter. Niet alleen kwa kracht, maar ook de uitvoering. Straks nog lekker bbqen en vannacht op vakantie. Fijne zondag iedereen ;)

Fijne vakantie alvast.. dat je even goed mag groeien daar dan ben ik tijdelijk even leaner :P

Hoelang heb je nu gecruised? Op 1 ml test alleen?

Goede vakantie!

• #3.318
Hoelang heb je nu gecruised? Op 1 ml test alleen?

Goede vakantie!
Dankjewel :)

Als ik terug kom van vakantie heb ik er 12 weken opzitten (idd 1ml test cyp), normaal gesproken altijd wel iets korter tussen cruise en blast. Ik ben eens benieuwd hoe m’n bloedwaarden erbij staan en hoe ik reageer op de blast na een langere periode te hebben gecruised.

Geniet van je vakantie kerel :thumbs:

200gr max he ;) :D

Erg sterk die Front Squats weer.
Geniet van je vakantie! :thumbs:

Terug
Naar boven