Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Like
Waarderingen: Vonk
Nouja krijg wel complimenten natuurlijk maar bedoel meer dat de meeste vrouwen dit al te groot vinden

Ja dat is een eeuwige discussie die je nooit gaat winnen. Eerst hun nek bijna breken om je na te kijken om vervolgens tegen hun ecto vriend te zeggen dat ze het walgelijk vinden. Maar als je ze zou vragen of ze even willen voelen terwijl hun vriend er niet bij is is er niet 1 die dat weigert waarschijnlijk.

Ja dat is een eeuwige discussie die je nooit gaat winnen. Eerst hun nek bijna breken om je na te kijken om vervolgens tegen hun ecto vriend te zeggen dat ze het walgelijk vinden. Maar als je ze zou vragen of ze even willen voelen terwijl hun vriend er niet bij is is er niet 1 die dat weigert waarschijnlijk.
Is toch ook vanuit instinct, Vrouwen voelen zich veel meer aangetrokken tot sterke grote mannen aangezien deze goed de fam zouden kunnen beschermen.

Ik denk dat 95% van de vrouwen ervan droomt om uit elkaar getrokken te worden door een gespierde vent.

Is toch ook vanuit instinct, Vrouwen voelen zich veel meer aangetrokken tot sterke grote mannen aangezien deze goed de fam zouden kunnen beschermen.

Ik denk dat 95% van de vrouwen ervan droomt om uit elkaar getrokken te worden door een gespierde vent.

Ja goed punt, net zoals mannen zich instinctief meer aangetrokken voelen tot vrouwen met brede heupen (sterke vrouw breekt niet tijdens baren) en dikke t**ten (moet wel genoeg voeding zijn voor de baby). Overigens is het eerste wetenschappelijk bewezen en het tweede vind ik zelf een logisch gevolg, daarop voortbordurend :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.346
Bizar is dat he!

@Punjab kan daar over meepraten.. we hebben in totaal nog 1 of 2 andere stellen gezien die geen overgewicht hadden... de rest was veel te zwaar.. En wij werden continu met scheve ogen aangekeken, nagewezen en besproken.. was echt heel erg!

Pun trekt zich daar niets van aan, maar ik werd er op een gegeven moment wel gestoord van.. mensen die elkaar allemaal aanstoten en beginnen te smoezen als je voorbij loopt, dan denk ik "wtf? we zijn toch ook niet blind of debiel?". Moet je doen als er iemand langsloopt die zwaar overgewicht heeft.. :rolleyes:

Zag iig mooie foto's op insta voorbij komen! Geniet er nog even van!
Komt me heel herkenbaar voor :D. Op een gegeven moment viel het me niet eens meer op en heb je er vrede mee dat er over je gepraat wordt hoe gek het ook klinkt.

Waar we ook heen liepen zei m’n vriendin weer “ bah” die twee daar hebben het over jou. Ach schat laat ze lekker, hebben ze ook iets om over te praten zien ze ook niet elke dag :roflol:.

Wat me wel echt opvalt is dat de sport bodybuilding hier in turkije meer leeft, wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat er meer respect is naar de sport. In Nederland als je rondloopt op een zwembad/festival of welke sociale gelegenheid dan ook wordt er gevraagd: Jeetje, dat moet wel anabolen zijn? Hier wordt me door de inheemse bevolking als eerste grote respect geuit en gevraagd hoelang ik al train, hoe vaak ik train en dat het zeker hard werken is.

Nog even genieten :cool::ty:

• #3.347
Snelle arm training vanmorgen, daarna de hele dag op het strand doorgebracht (en natuurlijk het buffet restaurant:p).

Single handle cable pushdowns
3 opwarm sets
4x10x35kg (60 sec rust tussen sets)

Dip machine
3x10x125kg (60 sec rust tussen sets)

Incline skullcrushers
3x10x50kg (90 sec rust tussen sets + 15 sec vasthouden na elke set in de gestrekte positie)

Dumbell pinwheel curls
2 opwarm sets
4x10x18kg (60 sec rust tussen sets)

Barbell curls
3x8x40kg (90 sec rust tussen sets, 3 sec negatief)

Seated incline db curls
3x10x14kg (90 sec rust tussen sets)

Ab crunch machine
4 sets tot failure

Mag trouwens echt niet klagen over de gym & apparatuur hier! Kwalitatief betere apparatuur als bij de basic-fit, super ruim en ook de airco kunnen ze een puntje aan zuigen! Cardio ook voor ieder wat wils en de muziek die op staat is nog aan te horen ook:p

• Like
Waarderingen: BB_
Zit je toevallig in Lara? Daar meerdere malen geweest en zowel bij Delphin Imperial als Royal Holiday Palace zeer goede gyms meegemaakt.

• #3.349
Zit je toevallig in Lara? Daar meerdere malen geweest en zowel bij Delphin Imperial als Royal Holiday Palace zeer goede gyms meegemaakt.
Jup zit in Lara:p! Delphin be grand zit ik atm ;) alle Delphin hotels zijn inderdaad heel goed! Deze was op het moment de allernieuwste en op aanraden van iemand die in alle Delphin hotels is geweest.

Dat klinkt super. Ik zoek nog een vakantieadres met goeie keuken en gym. Meestal als ik op foto's van de gym google, vind ik wel wat, maar dit klinkt erg goed.

• #3.351
Dat klinkt super. Ik zoek nog een vakantieadres met goeie keuken en gym. Meestal als ik op foto's van de gym google, vind ik wel wat, maar dit klinkt erg goed.
Ik ga al van kinds af aan elk jaar minimaal 1x per jaar op vakantie en ben al meerdere keren in ultra all in hotels geweest, maar dit slaat toch wel echt de spijker om z’n kop. Was dan wel een van de iets duurdere hotels in turkije, maar wat betreft eten & gym is dit nr1. Ik zou hier zelfs mijn wedstrijdprep kunnen doen, alhoewel je dan een ijzeren discipline moet hebben om al dat lekkers te laten staan haha. Buffet restaurant is zo groot dat je je pijn aan de voeten loopt en er zijn ook iets van 8 a la cart restaurants (japanner, chinees, italiaan, mexicaan, steakhouse etc etc). Kan het iedereen aanraden!

• #3.352
De training van gisteren:

Borst, rug, schouders (alles 1 min rust tussen sets)

Chest press machine
2 opwarm sets
3x15x80kg

Flat db press
3x12x36kg

Cable crossovers
3x15x25kg

One arm supinated cable pulldowns
3x12x65kg

Close grip pulldowns
3x15x75kg

Wide grip pulldowns (2 sec vasthouden onderin)
3x8x85kg

Facepulls supersetten met dumbell side laterals
3x20x30kg / 3x20x12kg

Upperbody pomp was natuurlijk immens na al die good foods en korte rustperiodes tussen sets! Training duurde nog geen uur, maar wel pittig als je strict 1 min de timer zet tussen sets. Ego kun je dan echt beter begraven :p

Vandaag nog een extra legday, fasted ook nog wel :p beviel goed! (eerste keer in m’n leven). Kan geen kwaad met al die extra rust/slaap/kcals en 0 stress is m’n herstel top.

Hexbar deadlift
8x60kg
8x100kg
8x140kg
8x180kg
8x200kg

Smith machine squats supersetten met walking db lunges
10x100kg / 10x20kg db per hand
10x120kg / 10x20kg db per hand
10x140kg / 10x20kg db per hand

Dit supersetten is killing, als je geen uithoudingsvermogen hebt wens ik je veel plezier :p

Stiff legged db deadlift op verhoging
3x20x40kg

Adductors ss abductie
15x80kg
15x100kg
Clusterset:
20x125kg (15 sec rust) 15x125kg (15 sec rust) 12x125kg

Seated toe press
15x60kg opwarmen
3x15x100kg + 5 partials na elke set

45 min en klaar :)

• #3.353
Morgen laatste dagje vakantie, daarna nog een aantal dagen thuis vakantie vieren en volgende week begint de pret weer :(

Ben ook eens benieuwd wat de schade is van 10 dagen eten & drinken waar ik zin in had. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik me niet volledig heb laten gaan zoals voorgaande vakanties, waar ik de hele dag met buikpijn rondliep:roflol:.

Training van vanmorgen ook weer fasted:

Rug & buik

One arm supinated lat pulldown
2 opwarmsets
4x10x38,5kg

Rack pulls vanuit de smith (beltless)
4x6x200kg
(stukken zwaarder dan een losse rack pull, of het door de smith kwam geen idee maar voelde hem van onder tot boven extreem hard in de lats, ook niet zwaarder gegaan vanwege geen riem)

Chest supported row
4x8x100kg

Lat pulldowns
4x8x100kg

Cable pullovers
3x12x35kg

Decline leg raises
4 sets tot failure

Wederom uurtje en klaar. Kwa kracht en pomp lever ik totaal niet in wanneer ik fasted train. Misschien ook wel logisch vanwege het kcal surplus van afgelopen dagen :emo:.

• #3.354
Laatste dagje in paradijs, vroeg opgestaan om weer een fasted training te knallen en nog de hele dag te bakken :)

Borst, schouders, kuiten

Chest press machine
10x40kg warmup
10x65kg warmup
10x80kg
10x95kg
10x110kg

Incline bb press
8x60kg warmup
8x80kg
8x100kg
8x110kg (3 weken op rij een repje meer op de sets :))

Slight incline smith press
6x60kg warmup
6x80kg warmup
6x90kg
6x100kg
6x105kg
6x110kg

Dips (super langzaam, gecontroleerd en een diepe stretch)
4x6-8xbw

One arm Cable side laterals
5x10x12,5kg (rustperiode is wanneer je de andere arm doet)

Rear delt cable laterals
4x15x7,5kg

Standing calf raises
4x10x100kg (1 set = 10 full range reps, 10 partials, 10 sec stretch vanuit de bodem)

Uurtje en klaar :) gymsessies gaan nog steeds top, ben wel blij als ik terug ben naar m’n normale eetpatroon. Darmen beginnen de laatste dagen toch wat moeilijk te doen.

• #3.355
Back in the Netherlands :)

Vannacht aangekomen en maar een paar uurtjes geslapen dus best nog wel gaar, maar om in de gebruikelijke routine te komen toch maar wat op tijd opgestaan. Gelijk vanmorgen bloed gaan prikken en als het goed is krijg ik hier morgen al de uitslag van. Blijft spannend :o.

Vandaag stonden de benen op de planning, maar omdat ik me wat stijf voelde en gaar van de vlucht besloten om de armsessie om te ruilen voor benen.

Training:

Single handles triceps pushdowns
2 opwarm sets
4x12x35kg

Bent over extensions met single handles
4x10x22,5kg

Db skullcrushers
4x10x14kg (langzaam en gecontroleerd)

Ez bar curls (30 sec rust tussen de sets)
2x10x40kg
Na de sets gewicht verlaagd
2x10x35kg

Incline db concentration curls
4x10x12kg

Ez bar preacher curls
4x8x40kg

Rope crunches
4xfailure

Zometeen log ik mbt tot komende doelstellingen / het kuurvoorstel

• #3.357
Vanmorgen 102,7kg op de weegschaal na 10 dagen all inclusive drinken / eten vakantie. 80% daarvan is maaginhoud en vocht dus ik verwacht snel weer terug op gewicht te zijn (98,5-99kg).

Plan is als volgt:
10-14 dagen minicut om insulinegevoeligheid weer zo hoog mogelijk te krijgen en het gewicht/shape terug te krijgen naar die van pre vakantie. Kcals zullen dan ook iets agressiever worden gedropt dan een normale cut. Ik zal rond de 2800-3000 kcals gaan zitten tijdens deze periode. Zal dagelijks een klein logje bijhouden hoe snel m’n gewicht dropt, verloop van trainingen zoals jullie gewend zijn.

Doel: Leanbulken
Kuurvoorstel:
1-6 wk 600mg test e EW (verdeeld over ma/vr)
1-6 wk 400mg npp EW (verdeeld over ma/wo/vr)
1-6 wk 40mcg IGF1-LR3 EOD
———-
7-12 wk 750mg sustanon EW (verdeeld over ma/vr)
7-12 wk 600mg boldenone EW(verdeeld over ma/vr)
7-12 wk 30mg dbol ED
———
13-16 wk 750mg test cyp of test mix EW (ma/w/vrij)
13-16 wk 600mg boldenone EW (ma/vr)
13-16 wk 300mg tren a EW (ma/wo/vr)
13-18 wk 40mcg IGF1-LR3 EOD

Zoals je ziet begint ik vrij laag en gaan de doseringen omhoog naarmate de weken vorderen. Ook ik ben voorstander elke 6 weken te switchen van compounds. In het verleden mee geëxperimenteerd en dit beviel goed! Enkel boldenone laat ik wat langer doorlopen, omdat dit z’n vruchten echt afwerpt na een x aantal weken.

Dit keer geen hgh, maar iets nieuws voor mij namelijk IGF1-LR3. Ook een aantal vrienden die er zeer over te spreken zijn. Meerdere protocols die schijnen te werken, ik ga het op een eod basis doen aangezien het een lange halfwaardetijd heeft + je er snel resistent van wordt en dus dosering moet gaan uppen. Met dit protocol zou dat minder moeten zijn en natuurlijk is het dan ook kostenbesparend. Bevalt het me dan laat ik het in week 13 weer meelopen.

Waarom dianabol? Normaal gesproken geen fan van orals aangezien de levertoxiteit, maar ik heb nog dianabol van 1 jaar geleden liggen en die moet toch echt wel eens op voordat het over de datum gaat :p. Start met de minimale effectieve dosering, zou ik problemen met eetlust krijgen knikker ik het direct eruit. Waterretentie op dianabol zal ik voor lief moeten nemen, maar een strak dieet beperkt ook al veel. Nolvadex heb ik bij de hand in geval van gyno.

Benieuwd wat je van Lr3 vindt. Ik heb nu een paar soorten geprobeerd, sommige geven wel een dikke pomp en een merkbare suikerdrop maar het gros is gewoon ruk haha.

• #3.359
Benieuwd wat je van Lr3 vindt. Ik heb nu een paar soorten geprobeerd, sommige geven wel een dikke pomp en een merkbare suikerdrop maar het gros is gewoon ruk haha.
Ik heb nu wel een merk waar ik vertrouwen in heb. Hgh en meerdere andere peptides waren daar gewoon top van. Ook de progressie van meerdere maten loog er niet om, op hoop van zege :p ik verwacht er ook geen kilo’s winst van maar meer een soort recomp effect.

Ik heb nu wel een merk waar ik vertrouwen in heb. Hgh en meerdere andere peptides waren daar gewoon top van. Ook de progressie van meerdere maten loog er niet om, op hoop van zege :p ik verwacht er ook geen kilo’s winst van maar meer een soort recomp effect.

Ben heel benieuwd kerel! Met dat idee wil ik het idd ook graag gebruiken

Terug
Naar boven