Vanmorgen 102,7kg op de weegschaal na 10 dagen all inclusive drinken / eten vakantie. 80% daarvan is maaginhoud en vocht dus ik verwacht snel weer terug op gewicht te zijn (98,5-99kg).
Plan is als volgt:
10-14 dagen minicut om insulinegevoeligheid weer zo hoog mogelijk te krijgen en het gewicht/shape terug te krijgen naar die van pre vakantie. Kcals zullen dan ook iets agressiever worden gedropt dan een normale cut. Ik zal rond de 2800-3000 kcals gaan zitten tijdens deze periode. Zal dagelijks een klein logje bijhouden hoe snel m’n gewicht dropt, verloop van trainingen zoals jullie gewend zijn.
Doel: Leanbulken
Kuurvoorstel:
1-6 wk 600mg test e EW (verdeeld over ma/vr)
1-6 wk 400mg npp EW (verdeeld over ma/wo/vr)
1-6 wk 40mcg IGF1-LR3 EOD
———-
7-12 wk 750mg sustanon EW (verdeeld over ma/vr)
7-12 wk 600mg boldenone EW(verdeeld over ma/vr)
7-12 wk 30mg dbol ED
———
13-16 wk 750mg test cyp of test mix EW (ma/w/vrij)
13-16 wk 600mg boldenone EW (ma/vr)
13-16 wk 300mg tren a EW (ma/wo/vr)
13-18 wk 40mcg IGF1-LR3 EOD
Zoals je ziet begint ik vrij laag en gaan de doseringen omhoog naarmate de weken vorderen. Ook ik ben voorstander elke 6 weken te switchen van compounds. In het verleden mee geëxperimenteerd en dit beviel goed! Enkel boldenone laat ik wat langer doorlopen, omdat dit z’n vruchten echt afwerpt na een x aantal weken.
Dit keer geen hgh, maar iets nieuws voor mij namelijk IGF1-LR3. Ook een aantal vrienden die er zeer over te spreken zijn. Meerdere protocols die schijnen te werken, ik ga het op een eod basis doen aangezien het een lange halfwaardetijd heeft + je er snel resistent van wordt en dus dosering moet gaan uppen. Met dit protocol zou dat minder moeten zijn en natuurlijk is het dan ook kostenbesparend. Bevalt het me dan laat ik het in week 13 weer meelopen.
Waarom dianabol? Normaal gesproken geen fan van orals aangezien de levertoxiteit, maar ik heb nog dianabol van 1 jaar geleden liggen en die moet toch echt wel eens op voordat het over de datum gaat

. Start met de minimale effectieve dosering, zou ik problemen met eetlust krijgen knikker ik het direct eruit. Waterretentie op dianabol zal ik voor lief moeten nemen, maar een strak dieet beperkt ook al veel. Nolvadex heb ik bij de hand in geval van gyno.