AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Verdomme zeg ziet er op papier heerlijk uit allemaal :p Zou er zo zelf morgen mee willen beginnen haha...

Je nieuwsgierigheid naar dianabol herken ik maar al te goed. Heb zelf al best een lange tijd 100 tabs ervan liggen maar ik heb nou net de pech dat ik erg gyno gevoelig ben en van zowat alle orals maag- en darmklachten krijg :hahaha:

Ik wens je veel succes en ben erg benieuwd naar je gains.

Wat zijn trouwens je ervaringen met boldenone? Dat heb je weleens eerder gebruikt ook, toch?
 
Dat valt reuze mee qua BW na je vakantie. :)
Dat zijn serieuze kuurplannen, ben zeer benieuwd hiernaar. Het zal je zeker een hoop moois brengen. :thumbs:
 
Ik zie trouwens dat dit log nu bijna 4 jaar loopt en dat je toen met een kuur begon op 86 kg. Zo te zien was dat in 2015 niet je eerste kuur als ik de doseringen bekijk. Mag ik zo brutaal zijn te vragen op welk gewicht je begon met je eerste kuur? Niet negatief bedoeld hoor.

Begin april op de wedstrijd woog je rond de 90 kg, correct? Ben je er een tijd tussenuit geweest, aangezien je in 3,5 jaar 4 kg hebt gegaind met kuren?
 
Hij was toch op de wedstrijd veel droger, ik denk dat hij eerder 18, 17 kg is gegroeid.
 
Verdomme zeg ziet er op papier heerlijk uit allemaal :p Zou er zo zelf morgen mee willen beginnen haha...

Je nieuwsgierigheid naar dianabol herken ik maar al te goed. Heb zelf al best een lange tijd 100 tabs ervan liggen maar ik heb nou net de pech dat ik erg gyno gevoelig ben en van zowat alle orals maag- en darmklachten krijg :hahaha:

Ik wens je veel succes en ben erg benieuwd naar je gains.

Wat zijn trouwens je ervaringen met boldenone? Dat heb je weleens eerder gebruikt ook, toch?
Ik vind boldenone een geweldig middel. Weinig tot geen sides, slow en steady gains, honger neemt toe en die ronde volle look wanneer je op een respectabel vetpercentage staan zijn top ;) als je van weinig waterretentie houdt en je geen weegschaal jager bent die elke week 1 kilo water erbij wilt zien komen is dit je leanbulker ;) begrijp me niet verkeerd deca, oxy en dianabol hebben ook zeker hun plaats in een bulk cycle, en ja die middelen zullen harder “inkicken” . Maar zodra je stopt gaat er ineens een hele bult aan water vanaf wat de meeste aanzagen als gains.
 
Ik zie trouwens dat dit log nu bijna 4 jaar loopt en dat je toen met een kuur begon op 86 kg. Zo te zien was dat in 2015 niet je eerste kuur als ik de doseringen bekijk. Mag ik zo brutaal zijn te vragen op welk gewicht je begon met je eerste kuur? Niet negatief bedoeld hoor.

Begin april op de wedstrijd woog je rond de 90 kg, correct? Ben je er een tijd tussenuit geweest, aangezien je in 3,5 jaar 4 kg hebt gegaind met kuren?
Kerel, klopt idd ik ben gestart met m’n eerste kuur toen ik 21 jaar was inmiddels 24 (wordt dit jaar 25). Door de jaren heen natuurlijk ook wat domme foute gemaakt en erachter gekomen dat meer niet altijd beter is. Voeding en training moeten altijd je basis zijn en dan kun je eens gaan nadenken over supps.

Om terug te komen op je vraag, ik train al vanaf m’n 18e en ben gestart op 57 kilo op 1.83m (sateprikker echt extreem dun). Ja ik was brood mager als ik mensen dit nu vertel geloven ze me niet. Vervolgens 3 jaar natty getraind en daar kwam ik uit op een 80-83 kilo. Vp zou ik echt niet meer weten, maar ik ben altijd aan de leanere kant geweest. Door de jaren heen begonnen met on/off en op een gegeven moment de stap gemaakt om cruise/blast te gaan doen. Nu op het punt dat ik ook regelmatig m’n bloed laat checken en flink wat geld spendeer aan health supps just in case. Wie A zegt moet ook B zeggen... je zou idd kunnen zeggen aah valt best mee na 3 jaar kuren. Maar ik kan je verzekeren dat het 20 kilo als niet meer aan vvm zijn, met meer kwaliteit, harder, volheid op m’n frame.

Ook van mijn wedstrijd heb ik geleerd tussen de eerste en tweede wedstrijd zat in totaal 4 kilo verschil. Waarbij ik de tweede wedstrijd zwaarder, droger, harder en voller was... gewicht zegt niet heel veel op wedstrijdbb imo, wat daar gaat tellen is glycogeen en het manipuleren van vocht etc.

Daarom ben ik ook van dat weegschaal jagen afgestapt tijdens het bulken. Zit je in een overschot, gaat je performance omhoog in de gym? Dan kom je uiteindelijk spiermassa bij. Je moet uiteindelijk wel bijstellen wanneer je lichaam meer nodig heeft om de nieuwe massawinst te voeden.

Ik hoop je hiermee een beetje duidelijk te hebben geschept:D
 
Laatst bewerkt:
Kerel, klopt idd ik ben gestart met m’n eerste kuur toen ik 21 jaar was inmiddels 24 (wordt dit jaar 25). Door de jaren heen natuurlijk ook wat domme foute gemaakt en erachter gekomen dat meer niet altijd beter is. Voeding en training moeten altijd je basis zijn en dan kun je eens gaan nadenken over supps.

Om terug te komen op je vraag, ik train al vanaf m’n 18e en ben gestart op 57 kilo op 1.83m (sateprikker echt extreem dun). Ja ik was brood mager als ik mensen dit nu vertel geloven ze me niet. Vervolgens 3 jaar natty getraind en daar kwam ik uit op een 80-83 kilo. Vp zou ik echt niet meer weten, maar ik ben altijd aan de leanere kant geweest. Door de jaren heen begonnen met on/off en op een gegeven moment de stap gemaakt om cruise/blast te gaan doen. Nu op het punt dat ik ook regelmatig m’n bloed laat checken en flink wat geld spendeer aan health supps just in case. Wie A zegt moet ook B zeggen... je zou idd kunnen zeggen aah valt best mee na 3 jaar kuren. Maar ik kan je verzekeren dat het 20 kilo als niet meer aan vvm zijn, met meer kwaliteit, harder, volheid op m’n frame.

Ook van mijn wedstrijd heb ik geleerd tussen de eerste en tweede wedstrijd zal in totaal 4 kilo verschil. Waarbij ik de tweede wedstrijd zwaarder, droger, harder en voller was... gewicht zegt niet heel veel op wedstrijdbb imo, wat daar gaat tellen is glycogeen en het manipuleren van vocht etc.

Daarom ben ik ook van dat weegschaal jagen afgestapt tijdens het bulken. Zit je in een overschot, gaat je performance omhoog in de gym? Dan kom je uiteindelijk spiermassa bij. Je moet uiteindelijk wel bijstellen wanneer je lichaam meer nodig heeft om de nieuwe massawinst te voeden.

Ik hoop je hiermee een beetje duidelijk te hebben geschept:D
Echte prototype ecto iig op die foto die ik zag
 
Echte prototype ecto iig op die foto die ik zag
Ohja jou heb ik die foto gestuurd van toen ik 18 jaar was en begon met trainen :p transformatie hebben we zeker doorgemaakt :roflol:
 
Dag 2 minicut:

-2,2kg (100,5 vanmorgen) echt enorm veel vocht en bloat kwijt. Als het in deze versnelling doorgaat verwacht ik zelfs eerder dan 10 dagen op gewicht te staan.

Gisteren op 2800 kcals gezeten (245 eiwitten, 300 koolhydraten, 62 vetten)
 
Vandaag legday:

5 min warm fietsen

Lying hamstring curl
10x45kg warmup
10x55kg warmup
10x65kg warmup
4x10x70kg laatste set triple dropset 10x50kg drop 10x35kg + 20 sec isohold

Smith machine squat close stand
10x60kg
10x100kg
10x140kg
10x160kg
10x170kg

Leg extensions
10x75kg
10x80kg
10x85kg
10x90kg drop 10x55kg drop 10x35kg + 15 partials

Stiff legged db deadlift
4x10x50kg

Seated calf raises
4x15x110kg + 5 partials

15 min fietsen
 
Lekkere legday!
Waren maar 4 oefeningen, maar flink gesloopt achteraf. Kan misschien ook komen door het slaaptekort met de terugvlucht. But all good volgende week zal ik weer de oude zijn :)
 
Ga je je bloedresultaten delen?
Sorry ik zie je bericht nu pas! Bloedresultaten heb ik telefonisch te horen gekregen en waren g2g enkel hematocriet was ietsjes verhoogd, maar niks noemenswaardigs. Als ik het vanmiddag nog red rij ik nog even langs de huisartsenpost om de papieren op te halen.
 
Sorry ik zie je bericht nu pas! Bloedresultaten heb ik telefonisch te horen gekregen en waren g2g enkel hematocriet was ietsjes verhoogd, maar niks noemenswaardigs. Als ik het vanmiddag nog red rij ik nog even langs de huisartsenpost om de papieren op te halen.
No problemo bro! Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Kijk wel uit met hematocriet, wellicht dat wat bloed doneren een verstandige keuze is.

Ben wel heel benieuwd wat de blast gaat doen:D.
 
No problemo bro! Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Kijk wel uit met hematocriet, wellicht dat wat bloed doneren een verstandige keuze is.

Ben wel heel benieuwd wat de blast gaat doen:D.
Ja, ik vroeg hem ook gelijk of het niet nodig was bloed te doneren maar hij zei het zit net over de referentiewaarde. Wellicht na de blast nog eens checken en dan eens bloed doneren als het nodig blijkt. Een vriend van me doet dit een aantal keer per jaar anders hem eens vragen hoe dat in z’n werk gaat. Ik weet wel dat je het vaker komt te doen omdat je hematocriet sneller terug kan stijgen.
 
Ja, ik vroeg hem ook gelijk of het niet nodig was bloed te doneren maar hij zei het zit net over de referentiewaarde. Wellicht na de blast nog eens checken en dan eens bloed doneren als het nodig blijkt. Een vriend van me doet dit een aantal keer per jaar anders hem eens vragen hoe dat in z’n werk gaat. Ik weet wel dat je het vaker komt te doen omdat je hematocriet sneller terug kan stijgen.
Zeker als je gaat blasten kan het geen kwaad om bloed te doneren. Kan gewoon gratis bij Sanquin (neem aan dat je in NL woont). Even aanmelden en na ongeveer 4 weken ben je wel door de molen heen qua testen en vragenlijsten. Kun je daarna direct doneren. Anders gewoon bij de huisarts aankaarten dat je gaat blasten en dat het 100% zeker is dat je hematocriet gaat stijgen. Beter om die stijging voor te zijn en alvast te doneren dan:).
 
Jup daar deed hij het dus ook en ja woon in Nl! Ik ga het hem deze week nog vragen, hoe en wat. Liever het zekere voor het onzekere nemen. Hematocriet stond op 0.56, referentiewaarde was tussen de 0.42 en 0.52. Thanks voor je post ;)
 
Dag 3 minicut

Gewicht 99,6kg (-0,9kg)

Duidelijk zichtbaar verschil, aders tekenen zich weer meer af, glute/ham thigh in komt weer beter te voorschijn en ik kreeg vandaag weer veel complimenten in de gym dus allemaal tekenen dat het de goeie kant op gaat :p

De training vandaag:

Borst, rug, schouders

Gaints sets op borst 2 opwarm rondjes vervolgens 3 werksets op alle 3 de oefeningen. 1 min rust tussen gaint sets.

Chest press machine
3x8x80kg

Dips
3x tot failure

Cable crossovers
3x10x25kg

Vervolgens rug oefening met 1 min rust tussen sets

Chinups till failure
2 opwarm sets
12xbw
10xbw
8xbw

Dumbell shrugs (2 sec bovenin vasthouden)
3x15x50kg

Seated cable rows
3x8x80kg

20 min fietsen

Ik verwacht maandag wel al op gewicht te zitten en begin dan al langzaam m’n kcals te verhogen. Zodra ik begin met de blast begin ik met een klein overschot in kcals en kijk wat er gebeurd van week tot week.

Ik denk wel dat het verstandig is om volgende week nog even een deload week in te lassen alvorens ik ga starten. Tijdens de blast wil ik natuurlijk het maximale eruit halen. 15 juli start ik dan met de blast :)
 
Back
Naar boven