- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag gaan de kcals naar 3700. Ik denk dat m’n onderhoud rond de 4000 zal liggen met de cardio die ik nog wekelijks doe. Kleine stapjes verhogen aangezien we toch pas volgende week beginnen en dit weekend nog een cheat hebben. Wel extreem plat vandaag tijdens het trainen, pomp was er wel maar niet de volle pomp die ik normaal ervaar. Zal wel het kcal tekort zijn waar ik nu in zit. Laag tot gemiddeld, 120-140bpm. Ik hou altijd als richtlijn aan 200 kcals op dat apparaat te verbranden binnen 20 min.
Ahh, ongeveer dezelfde intensiteit als dat ik aanhoud. Dat is tenminste goed vol te houden, al krijg ik er op de hometrainer wel snel genoeg van. Gelukkig mag/moet ik 10km fietsen om überhaupt bij mn gym te komen.Laag tot gemiddeld, 130-140bpm. Ik hou altijd als richtlijn aan 200 kcals op dat apparaat te verbranden binnen 20 min.
Kan ik me voorstellen, ik heb zelf ook een crosstrainer thuis waar ik 1-2x pw cardio op doe. Natuurlijk niet zo fijn als die in de gym, voelt allemaal een stuk stroever en dan gelijk intensiever aan.Ahh, ongeveer dezelfde intensiteit als dat ik aanhoud. Dat is tenminste goed vol te houden, al krijg ik er op de hometrainer wel snel genoeg van. Gelukkig mag/moet ik 10km fietsen om überhaupt bij mn gym te komen.
.
. Was ook een dikke kilo aangekomen, maar all good vandaag en morgen iets lager in de kcals en ik twijfel om zaterdag al de blast te starten. 

Ik ook man, ben ook blij als ik klaar ben met dit trainingsprogramma even zin in wat anders. Over 2 weekjes ga ik over op een PPL schema, dat heeft voorgaande bulks altijd heel goed uitgepakt.Veel succes man! Ben erg benieuwd naar wat voor progressie je kan maken.
. Vond het wel nice welke gewichten ik nog kon pakken op de front squats na de legpress. Kracht begint nu wel wat te stijgen.Ik heb echt een hekel aan die Technogym leg press!Alle gyms in NL staan vol met die troep.
Gelukkig is er een hammer strenght leg press in de gym waar ik nu train. Heerlijke machine is dat.
Zie je al veranderingen in de spiegel, dat je voller en ronder begint te worden?
Ik oog een stuk voller en tegelijkertijd droger, nu post workout staan m’n quads en kuiten helemaal onder de aders. M’n coach die me bij vorige wedstrijd heeft begeleid kwam gister ook naar me toe dat ik echt een stuk voller oogde dan de week ervoor. Naja pas de 3e x geprikt vandaag dus ik mag hopen dat het nu in stijgende lijn omhoog gaatIk heb echt een hekel aan die Technogym leg press!Alle gyms in NL staan vol met die troep.
Gelukkig is er een hammer strenght leg press in de gym waar ik nu train. Heerlijke machine is dat.
Zie je al veranderingen in de spiegel, dat je voller en ronder begint te worden?
.
z’n slee heeft ook z’n voor en nadelen (vooral mensen met gevoelige knieën moeten daar uitkijken).Neeeee man. Ik vind die legpress zoveel beter dan die met zo'n slee. Op die slee krijg ik altijd last van m'n knie en onderrug. Op deze kan ik tenminste achterlijk zwaar gaan zonder pijn.