drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes ongeveer 5000 kcals deficit de week. ik ben 5,4 kilo afgevallen in 39 dagen om precies te zijn 5 weken en 3 dagen. Eerste week 2 kilo tweede week 1,5 kilo en de resterende weken steeds 0,7/0,5 kg. Van 10/11% naar 6/7%. Hoofdzakelijk een shit load aan vocht gedropt!Dus met iets van 5000cal deficit ben je hoeveel % gedropt in hoeveel weekjes? Petje af idd!
bedoeling is deze shape aan te houden tot aan de vakantie.
) dus dit wordt even kijken waar m'n onderhoudsniveau zich dan op bevind. Denk dat ik dat wel binnen een 3 dagen door heb. Ga komende 2, 3 dagen weer even terug naar 2800/2900 kcals omdat ik zaterdag of zondag een cheatmeal heb. Vanaf maandag gaan we carbcyclen. Eerste week wordt even op gevoel, hoge dagen zullen op benen en rug zijn en de andere trainingsdagen medium/low off days natuurlijk ook low. Denk dat ik met deze manier het beste mn vetpercentage zo gelijk mogelijk kan houden.Kleine update!
Vetpercentage exact laten meten en deze staat op 6,3% (me happy!). Dit was de ultieme streefbedoeling is deze shape aan te houden tot aan de vakantie.
Hoe ga ik dat doen?
Morgen zal de t3 erbij komen ( toch vervroegd) dus dit wordt even kijken waar m'n onderhoudsniveau zich dan op bevind. Denk dat ik dat wel binnen een 3 dagen door heb. Ga komende 2, 3 dagen weer even terug naar 2800/2900 kcals omdat ik zaterdag of zondag een cheatmeal heb. Vanaf maandag gaan we carbcyclen. Eerste week wordt even op gevoel, hoge dagen zullen op benen en rug zijn en de andere trainingsdagen medium/low off days natuurlijk ook low. Denk dat ik met deze manier het beste mn vetpercentage zo gelijk mogelijk kan houden.
Cycle ziet er op het moment zo uit:
600mg test e EW
600mg tren e EW
400mg mast e EW
50/50mg stanavar (Winstrol/anavar)
Vanaf morgen 50mcg t3 ED
Eca heb ik nog voor een 2,5 week.
! Ben niet zeker maar hoe zit et juist met je haarlijn op deze middelen? Ik ben totaal niet prone to mbp maar na mn 16 maanden blast cruise was het wel dunner geworden. Dit is met name begonnen rond vorig jaar september oktober. Weet niet dat de mast/dbol of oxy hiervoor tussen zat of het gewoon te lang werd van cycle. Haha kan hier heel kort op ingaanTop man. Klinkt allemaal super en fotos spreken voor zich! Ben niet zeker maar hoe zit et juist met je haarlijn op deze middelen? Ik ben totaal niet prone to mbp maar na mn 16 maanden blast cruise was het wel dunner geworden. Dit is met name begonnen rond vorig jaar september oktober. Weet niet dat de mast/dbol of oxy hiervoor tussen zat of het gewoon te lang werd van cycle.
Hoge test/dbol/oxy en tren staan gekend om hun effecten op het haar. Vnl dht middelen zijn best slecht. Maar heb int verleden losse cycles gedaan van winstrol only en test e only en dit had geen enkel effect op mn haren
Nu merk ik dus wel degelijk terug nieuwe haargroei. Gebruik ook al maandje en half minoxidil 5%.
Sorry als ik ff je topic hijack was gwn benieuwd naar je ervaring
ik scheer me helemaal kaal met een scheermesje. Enige verschil dat ik merk is dat m'n haargroei versneld, thats it. Maar ik ben eigenlijk 90% van het jaar een baldie
Haha kan hier heel kort op ingaanik scheer me helemaal kaal met een scheermesje. Enige verschil dat ik merk is dat m'n haargroei versneld, thats it. Maar ik ben eigenlijk 90% van het jaar een baldie
![]()
Haha dat valt nog mee, ik moet zonder juice al 1x per dag scheren, met eigenlijk 2x per dag maar dan word alles zo rauw heJa was aant twijfelen of je nou kaal was of niet haha
En ja de lichaamsbeharing groeit als een mofo op juice. Nu kom ik weg met 1 x scheren baard id week. On cycle zeker 2 x haha.
Haha dat valt nog mee, ik moet zonder juice al 1x per dag scheren, met eigenlijk 2x per dag maar dan word alles zo rauw he
Was zeg jij dan ikke? Ik heb namelijk tabs van 25mcg... Hier de eerste 2,3 dagen op en dan naar 50mcg of?Splitsen en opbouwen.
Niet ineens op 50 mcg gaan zitten.
Thanks man! Dan gaan we dat doen. Aantal die het gebruiken in m'n gym lopen me te vertellen dat je het "gewoon" gelijk op 50mcg kunt pakken. Maar ik ben iemand die liever het zekere voor het onzekere neemt.Jep. Eerste 5 dagen 25 mcg innemen smorgens. Dan verhogen naar 50 mcg.
50 mcg is normaal gezien meer dan genoeg.
Haha ik snap je man! De t3 is van uni pharma, weet ook totaal niet of dit veel gefaked wordt of ondergedoseerd... Heb het van een maatje gekocht die er wel tevreden over is. Ik hoop dat het goeie is en ik ineens 300-500 kcals meer kan eten. Die Food cravings atm zijn absurd. Ik verheug me elke weekend weer op m'n cheatmeal/refeed. Normaal geef ik geen klote om nutella en nu ineens is dat potje wonderschoonAls je goede t3 hebt en je gaat gelijk op 50 mcg gaan zitten.... Geen strak plan.
Probleem met t3 is dat het enorm veel gefaked word of ondergedoseerd word. Totdat je ineens goede hebt en gelijk op die 50-75 mcg gaat zitten want de vorige keer ging dat ook![]()
gelukkig kan ik er goed vanaf blijven.Heb ook die van Uni, ben benieuwd. Eerste keer T3. Splitsen is idd aan te raden maar op- en afbouw tot 50mcg schijnt wat overrated te zijn? Kijk ga je richting de 75-100, oké. Daarentegen wegen @ikke 20 en @Pumpie hun meningen toch wel zwaar voor mij dus zal hoogstwaarschijnlijk de eerste 4-5 dagen ook gewoon op 25mcg beginnen om te kijken wat het doet.Vraag mbt de t3, dosering wordt 50mcg is het beter 25mcg te splitten 's morgens /'s avonds ivm de half-life time of gewoon smorgens 50mcg in en keer. Hoe doen jullie dit?

Voor eerst haaruitval en super dun haaaaaar :-(
Foodcraving en nutella laten staan haha! You must be godlike![]()