AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Heb je er last van nu bro?
Welke middelen zit je juist? Sterle androgenen? Dht varianten?
Tijdens de tren gebeurd. Nooit eerder gehad ook niet met tren.

Niet dat ik kaal geworden ben, alleen erg dun lijkt het te worden op sommige plekken op mijn hoofd. Cools zei dat het waarschijnlijk ook kwam door het langer on zijn. (16maand)

Maar ga dinsdag op vakantie en nu gestopt met kuren en ga off ivm kinderwens.

Verwacht dat alles zo weer terug groeit :-)

Tijdens de tren gebeurd. Nooit eerder gehad ook niet met tren.

Niet dat ik kaal geworden ben, alleen erg dun lijkt het te worden op sommige plekken op mijn hoofd. Cools zei dat het waarschijnlijk ook kwam door het langer on zijn. (16maand)

Maar ga dinsdag op vakantie en nu gestopt met kuren en ga off ivm kinderwens.

Verwacht dat alles zo weer terug groeit :-)

Net zelfde hier man. Maanden aan stuk gekuurd zonder echt haar verlies maar een 13 maanden ong is het begonnen. Vnl uitdunnen haar en de kruin die net wat zichtbaarder werd. Ben nu 9 weken bijna off en haar us terug diker en kruin ook terug meer haar. Maar ben nu para naar de toekomst toe :( gebruik nu ook wel al ff minoxidil 5%. Dus deze ga ik nog tijdje gevruiken. En blijf ng even off ook dus ben benieuwd hoe et ervoor staat eens ik terug on ga

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen de 25mcg gepakt en vanmiddag nog eens gaan zonnebank/trainen. Zweten was insane! Kwam echt als een zwembad eruit, normaal ook heel erg bezweet. Maar nu was m'n navel helemaal onder :p het zweet druppelde niet eraf, maar het kletste eraf. Ook bij het sporten kon blijven vegen met de handdoek. Tijdens cardio toch flink wat hoofdpijn of het kwam door de t3? Geen idee.. Want water drink ik echt zat (5-6 liter per dag). Ben benieuwd wat de weegschaal morgenvroeg aangeeft, want m'n gevoel en wat ik zag in de gym zegt dat ik nog droger ben geworden.

Laatst bewerkt:
Ook maar gestart met HG roa op 20mg. Hier en daar wat flinke ontstekingen aan het opzetten op de rug, ook bij de borst komt talg en dan weet ik wel hoe het er uitziet na 2 weekjes..kan er niet vanaf blijven :p beter uit voorzorg maar al beginnen want ik heb er geen zin als een vulkaanuitbarsting over het strand te lopen. Shredded, buff en dan m'n puisten geweldig... Dan is voor mij het plaatje kapot haha.

Heb nog voor 15 dagen dit moet zat op zijn want de vorige x na twee weken was nergens meer wat te zien!

Gewicht vanmorgen stabiel gebleven. Nog steeds op de -5,4kg maar dit kan ook wel komen omdat ik gister een high carb day had. Vandaag daarintegen low carb day van rond de 280 carbs (2800/2850 kcals) morgen wordt weer high carb want dan heb ik een cheatmeal en kunnen de kcals oplopen tot 3500.

• Like
Waarderingen: vntl
In 11 weken, hoe graag ik deze progressie ik had willen delen... Helaas geen foto's, niet via internet. Reden is al eerder uitgelegd.

Mensen die me een tijd niet hebben gezien schrikken zich rot.
Stukke massiever en daar heeft m'n lage vp niet onder geleid! Want sta nog steeds onder de 10.

Na komende week zal ik gaan cruise. Proberen zoveel mogelijk te behouden maybe zelfs nog iets droger worden. M'n lichaam heeft even rust nodig want de laatste 2 weken begin ik de zware belasting te voelen. Psychische aspect is ook zeer aanwezig!!

Wat zijn de psychische sides dan?

Wat zijn de psychische sides dan?
Dit is een post van tijdje geleden. Nou om hier kort op terug te komen. Na een 7-8 tal weken begint die tren je toch echt wel op de klote te gaan. Mentaal, korter lontje, slecht slapen. Maar dat was niet ten opzichte van deze blast! Tren in een cutblast is linke soep, alhoewel het waarschijnlijk het allerbeste middel is om op te cutten (mbt spierbehoud ed) maar de sides zijn echt een stuk heftiger wanneer je minder kcals/koolhydraten binnenkrijgt. Maybe ligt het ook wel aan de tren die ik nu run:p

Niet als je de 10/15 stuks deals gebruikt. 40 Euro per vails is niet veel.

Maar als je de prijzen van de nederlandse ug gewoon bent is het wat duurder ja maar zeker zijn geld waard.

• Like
Waarderingen: GruX
Dit is een post van tijdje geleden. Nou om hier kort op terug te komen. Na een 7-8 tal weken begint die tren je toch echt wel op de klote te gaan. Mentaal, korter lontje, slecht slapen. Maar dat was niet ten opzichte van deze blast! Tren in een cutblast is linke soep, alhoewel het waarschijnlijk het allerbeste middel is om op te cutten (mbt spierbehoud ed) maar de sides zijn echt een stuk heftiger wanneer je minder kcals/koolhydraten binnenkrijgt. Maybe ligt het ook wel aan de tren die ik nu run:p

Ik heb tren e van up op ongeveer 750 mg /week gerund op een gegeven moment en bij 320 mg van mts werd ik al gek :D

Ik heb tren e van up op ongeveer 750 mg /week gerund op een gegeven moment en bij 320 mg van mts werd ik al gek :D
De tren e van mts staat nog in het kastje. Ga nu enkel op restantjes tren e van EP en home Brew. Denk dat die van EP volgende week wel op is en dan gaan we verder op die van mts ben ik echt een benieuwd of ik nog significante verschillen ga zien/merken. Zou wel chill zijn nog even een klappertje net voor vakantie :p al mag ik echt ECHT niet klagen hoe ik er nu al bij sta!

Ben benieuwd. Hoe lang ga je die tren van mts dan gebruiken?

Das lang genoeg om iets te merken. 2ml vond ik voldoende.
Ja dat denk ik! Plus nog 1 ml eigen Brew tren e (200mg/ml) en ik kan je vertellen deze is legit shit! Kan me niet voorstellen dat het puur die van EP is die nu zo hard knalt.

Ik ging best lekker op tren van EP.., maar nam wel 700mg (+125test).

Ik niet, hield erg veel vocht vast op tren e met beetje test. Dat was wel vorig jaar. Heb daar meer mensen over gehoord destijds. Misschien dat het nu wel goed is

Ik had begin vorig jaar idd niet hun tren maar wel test. Vond beide goed. Straks weer hun test..
Maar absoluut geen vocht met tren, zelfde cycle als jij deed vorig jaar.
Blijft toch UG jongens, alle merken hebben weleens iets...........

Ik had begin vorig jaar idd niet hun tren maar wel test. Vond beide goed. Straks weer hun test..
Maar absoluut geen vocht met tren, zelfde cycle als jij deed vorig jaar.
Blijft toch UG jongens, alle merken hebben weleens iets...........
Als ik voor een Nederlandse zou moeten gaan was het deze geweest ben hier nog steeds het meest over te spreken. Vooralsnog vind ik mts met een Nederlandse UG bijna appels met peren vergelijken zo hard ga ik er op...

Dan is het relatief goedkoper eigenlijk!!

Terug
Naar boven