XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Toch nog iets lager in de koolhydraten vandaag! 270 staan ze nu op :p kcals op 2750.. Hopelijk hou ik dit vol. Ik moet wel want morgen wordt er aangevallen en kan nooit exact zeggen hoeveel kcals het zijn geworden. ( als ik 3500 zeg kan het zo maar 4000 zijn ) carbs worden daarom dan maar ng iets lager gezet vandaag. Het zekere voor het onzekere nemen ;)

Ik ben nu ook aan het carb cyclen en moet zeggen dat het best aardig gaat. Zeker als al wat lager in je vet% komt. Bij mij zat er niet veel vooruitgang meer in op vaste macro verhouding met 40% carbs 40% eiwit en 20% vet. De low carb dagen (max 50gram carb) zijn ook goed te doen.

Heb je zwaar fysiek werk ofzo?
De dag dat ik 2750 kcals per dag mag eten tijdens de cut... I wish :-(

Haha thanks, zelf ben ik nooit tevreden. Maar kom ook echt van ver en dan praat ik over een magere 60 kilo :p kracht is indd best goed in vergelijk met wat ik sommige met meer massa zie duwen. Het gaat uiteindelijk niet om kracht bij bodybuilding.

Ga zeker wat van m'n fysiek laten zien. Beste foto's kan ik natuurlijk in de gym vastleggen helaas lopen te veel eikeltjes rond die ook hier op het forum rondneuzen en mij in flinke problemen kunnen brengen, dus even kijken!

Ga dan (eenmalig)naar een andere Gym voor de Pics...

Mts heeft nu weer een deal lopen. 385 euro voor 10 producten max 2 potjes tabs per product . Als iemand samen wil bestellen....? PM!

(Of 15 voor 526 euro is 35 per product)

Komen nog verzendkosten bij en je mag bij de 10 stuks deal gerust 10 potjes tabs bestellen. Maar wel max 2 van hetzelfde.

Ik ben nu ook aan het carb cyclen en moet zeggen dat het best aardig gaat. Zeker als al wat lager in je vet% komt. Bij mij zat er niet veel vooruitgang meer in op vaste macro verhouding met 40% carbs 40% eiwit en 20% vet. De low carb dagen (max 50gram carb) zijn ook goed te doen.
Wtf haha? M'n lage carbdag is 270gr max! Medium 300 en hoog 330 of zelfs hoger als het een cheatmeal is. Voor mij in het ook niet echt meer een kwestie van drastisch vet droppen.. Meer van deze shape aanhouden, tijdens trainen zo chill mogelijk voelen en overdag lekker de dag door komen zonder lethargisch erbij te lopen. Daarbij niet vergeten dat ik 5 dagen per week cardio doe (1500 kcals) dus in een klein deficit zit ik nog wel, zeker nu ik de t3 erbij heb toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Komen nog verzendkosten bij en je mag bij de 10 stuks deal gerust 10 potjes tabs bestellen. Maar wel max 2 van hetzelfde.

Dat zei ik ook: tabs 2 potjes per product ;)

Edit: kreeg zojuist een email over mijn achtergelaten winkelwagentje en daarin werd meteen een kortingscode mee gestuurd

Tip: voortaan iets in het winkelwagentje doen en de website verlaten en wachten of je een kortingscode krijgt :)

MASSIVE20 to get 20% off on all MTS oils and MTS tablets.

2FREE to get 2 free MTS oils of choice with orders above 250GBP.

Laatst bewerkt:
Wtf haha? M'n lage carbdag is 270gr max! Medium 300 en hoog 330 of zelfs hoger als het een cheatmeal is. Voor mij in het ook niet echt meer een kwestie van drastisch vet droppen.. Meer van deze shape aanhouden, tijdens trainen zo chill mogelijk voelen en overdag lekker de dag door komen zonder lethargisch erbij te lopen. Daarbij niet vergeten dat ik 5 dagen per week cardio doe (1500 kcals) dus in een klein deficit zit ik nog wel, zeker nu ik de t3 erbij heb toegevoegd.

Die low carb dagen zijn dan ook de niet-trainingsdagen bij mij.

Vorige pagina iets van ikke over de verschil in dosering. Heb nu wat weken bold er op low dose bij gerund en nog nooit zoveel progressie gemaakt terwijl ik toch echt wel wat heb laten liggen kwa voeding. Ben benieuwd hoe ik ooit op die test 400 van hun ga :-)

MASSIVE20 to get 20% off on all MTS oils and MTS tablets.

2FREE to get 2 free MTS oils of choice with orders above 250GBP.

Die low carb dagen zijn dan ook de niet-trainingsdagen bij mij.
Ja verstandig! Bij mij is het eigenlijk als volgt:

Maandag tm vrijdag medium behalve benen/rug deze zijn high carb days. Zaterdag of zondag 1 dag ervan is m'n low dag ( zoals vandaag ) en de andere dag is de cheatmeal of high carb dag. Met de cardio van 1500 kcals plus het kleine deficit aan kcals wat ik per week met voeding heb ( kan verschillen van 500-1000 kcals ).

Val dus komende 4-5 weken nog altijd een heel klein beetje af. Zoals het hierboven staat:)

Wat ik zelf eerder zie gebeuren is dat
m'n gewicht gaat stijgen (0,5/1kg max) doordat m'n kcals toch iets wat hoger liggen als hoe ik normaal cut... Maar dit zal uiteindelijk puur vocht/vvm zijn of scenario 2 is dat m'n vetpercentage nog net onder de 6% gaat komen.

Vorige pagina iets van ikke over de verschil in dosering. Heb nu wat weken bold er op low dose bij gerund en nog nooit zoveel progressie gemaakt terwijl ik toch echt wel wat heb laten liggen kwa voeding. Ben benieuwd hoe ik ooit op die test 400 van hun ga :-)
Laat maar iets weten man! Was ook wel nieuwschierig naar de test 400:) succes;)

• Like
Waarderingen: GruX

Wat is low dose Bold bij jou?

Ben ook echt geinteresseerd in die test 400. Als al mijn test op is ga ik volledig over op die test 400.

Die bold van hun is goed. En als je de dosis laag houd dan heb je geen of weinig last van bijwerkingen en gaat alles net wat soepeler.

Update:

Vanmorgen all time low van 5,4 naar 5,5kg gegaan.

Vandaag high carb dag of zullen we zeggen cheat dag :) kcals zijn opgelopen tot een 4500-5000. Eiwitten weer iets lager dan normaal maar koolhydraten en vetten staan natuurlijk stukken hoger!

Ben in de avond dan wel nog een 8km gaan hardlopen om iets wat van de schade te beperken. Hier zal ik wel weer een 500 kcals mee hebben verbrand.

Sta echt weer extreem vol, vasculair en het vocht is volledig is de spieren getrokken.

Morgen beginnen we de week met een low carb dag ( 280-300gr) van 2800-2900 kcals.

Wat betreft de t3, tja eerste 2 dagen waren heftig...bokende hoofdpijn, tot het extreme toe. Low energie etc ( dit waren ook m'n low/medium carb days) nu tijdens de cheatday nergens last van. Zal het deze week aankijken wat het voor me betekend betreft vetverlies/bijwerkingen kan hier denk ik vrijdag al meer over vertellen. Morgen of overmorgen up ik het goedje naar 50mcg.

Update:

Vanmorgen all time low van 5,4 naar 5,5kg gegaan.

Vandaag high carb dag of zullen we zeggen cheat dag :) kcals zijn opgelopen tot een 4500-5000. Eiwitten weer iets lager dan normaal maar koolhydraten en vetten staan natuurlijk stukken hoger!

Ben in de avond dan wel nog een 8km gaan hardlopen om iets wat van de schade te beperken. Hier zal ik wel weer een 500 kcals mee hebben verbrand.

Sta echt weer extreem vol, vasculair en het vocht is volledig is de spieren getrokken.

Morgen beginnen we de week met een low carb dag ( 280-300gr) van 2800-2900 kcals.

Wat betreft de t3, tja eerste 2 dagen waren heftig...bokende hoofdpijn, tot het extreme toe. Low energie etc ( dit waren ook m'n low/medium carb days) nu tijdens de cheatday nergens last van. Zal het deze week aankijken wat het voor me betekend betreft vetverlies/bijwerkingen kan hier denk ik vrijdag al meer over vertellen. Morgen of overmorgen up ik het goedje naar 50mcg.

Wow met een cheatday savonds nog kunnen gaan hardlopen..... Als ik een cheatday heb dan kan ik net de trap oplopen en klaar :roflol:

Als je zoveel last heb van de t3 zou ik die nog even op de 25 mcg houden.Het is nu niet dat je nog 3% vet moet kwijtraken he..

Wow met een cheatday savonds nog kunnen gaan hardlopen..... Als ik een cheatday heb dan kan ik net de trap oplopen en klaar :roflol:

Als je zoveel last heb van de t3 zou ik die nog even op de 25 mcg houden.Het is nu niet dat je nog 3% vet moet kwijtraken he..
Hahaha precies dit! Ik kan je vertellen dat het met moeite ging :p maar je weet wat ze zeggen no pain no gain (hardlopen met het gevoel als een michilan mannetje hahaha)

Klopt wat je zegt over de t3, daarom trek ik er ook nog minimaal twee dagen vooruit om te kijken of ik het überhaupt we up. Op de low dagen was het echt heel apart... Wanneer ik at trok de hoofdpijn weg (wss door de koolhydraten die erin zaten) 2-3 uur later weer barstende hoofdpijn!! En weer trok het langzaam weg bij de volgende maaltijd heel heel raar. Vandaag helemaal niks van hoofdpijn gehad. Waarschijnlijk omdat ik dus boven m'n onderhoud zat.

Terug
Naar boven