XXL Nutrition

Strive4muscle's log

T3 verbrand al je eten vrij snel. Ik heb het ook gebruikt vorig jaar en zelfs toen ik er mee stopte kon ik nog een aantal weken erna bijna alles eten wat ik wou zonder vet aan te komen.... Had weer mijn metabolisme van toen ik 16 jaar oud was....

• Topic Starter Topic Starter
T3 verbrand al je eten vrij snel. Ik heb het ook gebruikt vorig jaar en zelfs toen ik er mee stopte kon ik nog een aantal weken erna bijna alles eten wat ik wou zonder vet aan te komen.... Had weer mijn metabolisme van toen ik 16 jaar oud was....
Nou heb ik van mezelf al een hele goeie stofwisseling. Mensen om me heen en ook in de gym vragen zich heel vaak af hoe ik z'n porties wegschuif en met z'n extreme overschotten nog zo lean kan blijven. Ook in een bulk wanneer m'n gewicht stabiliseerd en ik nog meer kcals ga introduceren gain ik eerst een stuk meer vocht/spiermassa en dan pas vet. Voordat ik begonnen ben met sporten dan heb ik het wel over toen ik nog 16-17 was. Kon ik eten wat ik wilde... McDonald's pizza's, liters cola's, pakken donuts, pannenkoeken ... Noem het maar op ik kwam geen grammetje bij. Nu dus echt niet meer :p

Ik zal het snel genoeg zien met t3 als ik voor vrijdag of op vrijdag al een all time lowest aantik, weet ik dat het daar aan ligt en worden de kcals wat opgeschroefd of weer een cheat geïntroduceerd :) 6% bf is zat... Nu met z'n cheatdag ben ik een en al dickskin zie je zo iets al over het strand lopen? Hahaha

Herkenbaar. Toen ik 18 kon ik ook alles eten wat ik wou. Maar eens ik de 30 gepasseerd was ging dat niet echt meer :D

Kijk het gewoon met de T3 aan. Iedereen reageert anders.

Herkenbaar. Toen ik 18 kon ik ook alles eten wat ik wou. Maar eens ik de 30 gepasseerd was ging dat niet echt meer :D

Kijk het gewoon met de T3 aan. Iedereen reageert anders.
Zeker zal ik doen, kom hier vrijdag op terug dan weet ik wel wat meer ;)

Schade vanmorgen was maar 1,5 kilo had echt wel gedacht +2kg, haha must be that t3. Hoofdzakelijk ook vocht want alles voelt een stuk voller aan. 1 lage en 1 medium dag en we zijn weer waar we waren schat ik...

Vanmorgen ook gelijk het vialtje tren e van MTS aangebroken! Wel maar 0,5ml omdat ik eerst de aangebroken Vial wilde opmaken, maar er is een begin vanaf donderdag dan gewoon iedere week 2 ml verdeeld over 2 injectiemomenten :) benieuwd of dit nog wat meer brengt dan de Nederlandse tren e!

Vanmorgen weer gezakt met 0,7kg lichaamsgewicht dus morgen/overmorgen zitten we weer terug op het oude niveau! Voel me deze week wel al veel energieker, gemoedstoestand en libido is ook weer super. Hopelijk blijft dit nu ook een keertje.

Heb net eens een bmr berekening gedaan en een LBM meting (nog preciezer) om erachter te komen waar m'n onderhoudsniveau zou moeten liggen. De preciezere meting schat me een stuk hoger (tussen 3500-3800) en de bmr ergens tussen de 3300-3600. Nu met t3 is het sowieso maar kijken wat het lichaam zelf zegt :p metingen op internet zijn waardeloos...

Idd altijd even aftasten man. Heb mezelf er ook in vergist. Ben met me eerste kuur zo'n 400Kcal gestegen. Ik dacht iets van 200 tot max 300. De bedoeling was rustig door te gainen richting de cut maar weeg nu al 4 weken hetzelfde op 2800 cal :roflol: Maar deal er mee want me vp mag (mocht) niet verder stijgen. En het belangrijkste; alles is behouden! En pluspunt; mag iets meer vreten tijdens het cutten gehe.

Oke vanaf vandaag de t3 op 50mcg gezet. Afgelopen 2 dagen geen last meer gehad van hoofdpijn dus ik neem de gok :) blijf ook nog steeds stilaan afvallen. Vrijdag/zaterdag zit ik weer op het oude gewicht. Volgende keer met cheaten gaan we het toch iets rustiger aanpakken en proberen niet meer dan 500 kcals boven onderhoud te gaan. Gewoon zonde om daar de hele week weer in een flink deficit aan kcals te zetten icm cardio. Liever dat ik elke week een aantal 100 kcals meer kan gaan eten en een kleine cheat hier en daar. Om lekker gewicht aan te houden en vvm te pakken!

Update:

Vanmorgen all time low van 5,4 naar 5,5kg gegaan.

Vandaag high carb dag of zullen we zeggen cheat dag :) kcals zijn opgelopen tot een 4500-5000. Eiwitten weer iets lager dan normaal maar koolhydraten en vetten staan natuurlijk stukken hoger!

Ben in de avond dan wel nog een 8km gaan hardlopen om iets wat van de schade te beperken. Hier zal ik wel weer een 500 kcals mee hebben verbrand.

Sta echt weer extreem vol, vasculair en het vocht is volledig is de spieren getrokken.

Morgen beginnen we de week met een low carb dag ( 280-300gr) van 2800-2900 kcals.

Wat betreft de t3, tja eerste 2 dagen waren heftig...bokende hoofdpijn, tot het extreme toe. Low energie etc ( dit waren ook m'n low/medium carb days) nu tijdens de cheatday nergens last van. Zal het deze week aankijken wat het voor me betekend betreft vetverlies/bijwerkingen kan hier denk ik vrijdag al meer over vertellen. Morgen of overmorgen up ik het goedje naar 50mcg.
Dat je zo last had van t3 ik voel er voor de rest niks van .. maakt ook niet echt uit welke dosis ik neem [emoji14]

Dat je zo last had van t3 ik voel er voor de rest niks van .. maakt ook niet echt uit welke dosis ik neem [emoji14]
Ja kan aan vanalles hebben gelegen... Weet niet of het aan de t3 heeft gelegen. Ben er vrijdag mee gestart en toen begon de hoofdpijn op de zetten, volgende dag precies hetzelfde bonkende pijn in m'n achterhoofd. Zondag cheatdagje en nergens meer last van ik heb het maandag en dinsdag nog aangekeken en niks meer dus werd tijd om het omhoog te gooien:p

• Like
Waarderingen: vntl
Ja kan aan vanalles hebben gelegen... Weet niet of het aan de t3 heeft gelegen. Ben er vrijdag mee gestart en toen begon de hoofdpijn op de zetten, volgende dag precies hetzelfde bonkende pijn in m'n achterhoofd. Zondag cheatdagje en nergens meer last van ik heb het maandag en dinsdag nog aangekeken en niks meer dus werd tijd om het omhoog te gooien:p
Iedereen is gelukkig anders en reageerd anders op dingen :-)

Iedereen is gelukkig anders en reageerd anders op dingen :-)
Helemaal gelijk in! Daarom is het fijne van deze kuurlogs om zo bevindingen met elkaar te delen. Natuurlijk kan het voor de een iets wat anders uitpakken dan de ander maar zo weet je over het algemeen wel wat je te wachten "kan" komen te staan ;)

Gek hoor. Wat merk je er verder van dan, los van het vet verbranden? Geen hoofdpijn oid.
Noppes .. voorheen alleen een verhoogde hartslag maar dat kwam door de combo t3 en eca.

Ga er niet meer door naar de wc en krijg er ook geen honger van.. ga pas meer naar de wc als ik boven de 5000 kcal ga

@drumbell enige wat ik wel hoorde van me sportschool eigenaar is dat ik aanvoelde als een kachel en helemaal hitte uitstraal dat zou dan mss de t3 zijn [emoji14]

Kleine update!

Blijf weer afvallen zit nu alweer 0,3kg van m'n laagste weging af. Daarbij voel ik me 100x beter als 1,5 week geleden! Ik ben nu ook een stuk voller en misschien wel ietsjes minder scherp maar iemand anders zal dit echt niet zien alleen ik zie dat. Lijk wel vvm te hebben gepakt door die cheats... Kan het in iedergeval niet plaatsen. Waarom ik me zo kut voelde? Denk dat dit de combi mast p/tren a is geweest (waarvan tren a de boosdoener) in week 5 was deze op volle toeren en werden de sides icm de cut me teveel. Nu op de lange esters voel ik me stukken fijner ook al zijn de extreme shreds ietsjes minder nu dus toch terug wat voller. Denk dat bf nog steeds tussen de 6-7% hangt maar de look wat de tren a me gaf was echt verbluffend.

Afgelopen dagen heb ik geschommeld rond de 2700-2900 kcals en vanaf vandaag weer op 3000 omdat ik met de dag blijf afvallen en het niet de bedoeling is nog meer dan 1 kilo af te vallen :p. Cardio nog steeds na elke training!

Ben ook blij dat ik met de roa ben begonnen, voel dat dit goedje langzaam z'n werk begint te doen want m'n lippen beginnen uit te drogen. Denk als ik een week later was begonnen ik helemaal onder zat dus net op tijd!

Kijken wat er de komende dagen nog gaat gebeuren met de shape. Hou jullie op de hoogte!

Jawel hoor, we zitten weer op de all time lowest van 5,5kg! Begin deze week had ik er toch een zwaar hoofd naar. Maar kan dus wel zeggen dat de t3 real deal is. Vanaf woensdag heb ik de kcals verhoogd naar 3000 en gister zat ik wss tegen de 3200 maar alsnog een klein gewichtsverlies. Vandaag, morgen of overmorgen wordt er gerefeed, want begin anders te plat te worden. Vanaf volgende week zet ik de kcals weer iets omhoog 3100-3200 en kijken waar we belanden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven