- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou heb ik van mezelf al een hele goeie stofwisseling. Mensen om me heen en ook in de gym vragen zich heel vaak af hoe ik z'n porties wegschuif en met z'n extreme overschotten nog zo lean kan blijven. Ook in een bulk wanneer m'n gewicht stabiliseerd en ik nog meer kcals ga introduceren gain ik eerst een stuk meer vocht/spiermassa en dan pas vet. Voordat ik begonnen ben met sporten dan heb ik het wel over toen ik nog 16-17 was. Kon ik eten wat ik wilde... McDonald's pizza's, liters cola's, pakken donuts, pannenkoeken ... Noem het maar op ik kwam geen grammetje bij. Nu dus echt niet meerT3 verbrand al je eten vrij snel. Ik heb het ook gebruikt vorig jaar en zelfs toen ik er mee stopte kon ik nog een aantal weken erna bijna alles eten wat ik wou zonder vet aan te komen.... Had weer mijn metabolisme van toen ik 16 jaar oud was....

6% bf is zat... Nu met z'n cheatdag ben ik een en al dickskin zie je zo iets al over het strand lopen? HahahaZeker zal ik doen, kom hier vrijdag op terug dan weet ik wel wat meerHerkenbaar. Toen ik 18 kon ik ook alles eten wat ik wou. Maar eens ik de 30 gepasseerd was ging dat niet echt meer
Kijk het gewoon met de T3 aan. Iedereen reageert anders.

benieuwd of dit nog wat meer brengt dan de Nederlandse tren e!
metingen op internet zijn waardeloos...
Maar deal er mee want me vp mag (mocht) niet verder stijgen. En het belangrijkste; alles is behouden! En pluspunt; mag iets meer vreten tijdens het cutten gehe.
blijf ook nog steeds stilaan afvallen. Vrijdag/zaterdag zit ik weer op het oude gewicht. Volgende keer met cheaten gaan we het toch iets rustiger aanpakken en proberen niet meer dan 500 kcals boven onderhoud te gaan. Gewoon zonde om daar de hele week weer in een flink deficit aan kcals te zetten icm cardio. Liever dat ik elke week een aantal 100 kcals meer kan gaan eten en een kleine cheat hier en daar. Om lekker gewicht aan te houden en vvm te pakken!Dat je zo last had van t3 ik voel er voor de rest niks van .. maakt ook niet echt uit welke dosis ik neem [emoji14]Update:
Vanmorgen all time low van 5,4 naar 5,5kg gegaan.
Vandaag high carb dag of zullen we zeggen cheat dagkcals zijn opgelopen tot een 4500-5000. Eiwitten weer iets lager dan normaal maar koolhydraten en vetten staan natuurlijk stukken hoger!
Ben in de avond dan wel nog een 8km gaan hardlopen om iets wat van de schade te beperken. Hier zal ik wel weer een 500 kcals mee hebben verbrand.
Sta echt weer extreem vol, vasculair en het vocht is volledig is de spieren getrokken.
Morgen beginnen we de week met een low carb dag ( 280-300gr) van 2800-2900 kcals.
Wat betreft de t3, tja eerste 2 dagen waren heftig...bokende hoofdpijn, tot het extreme toe. Low energie etc ( dit waren ook m'n low/medium carb days) nu tijdens de cheatday nergens last van. Zal het deze week aankijken wat het voor me betekend betreft vetverlies/bijwerkingen kan hier denk ik vrijdag al meer over vertellen. Morgen of overmorgen up ik het goedje naar 50mcg.
Ja kan aan vanalles hebben gelegen... Weet niet of het aan de t3 heeft gelegen. Ben er vrijdag mee gestart en toen begon de hoofdpijn op de zetten, volgende dag precies hetzelfde bonkende pijn in m'n achterhoofd. Zondag cheatdagje en nergens meer last van ik heb het maandag en dinsdag nog aangekeken en niks meer dus werd tijd om het omhoog te gooienDat je zo last had van t3 ik voel er voor de rest niks van .. maakt ook niet echt uit welke dosis ik neem [emoji14]

Iedereen is gelukkig anders en reageerd anders op dingen :-)Ja kan aan vanalles hebben gelegen... Weet niet of het aan de t3 heeft gelegen. Ben er vrijdag mee gestart en toen begon de hoofdpijn op de zetten, volgende dag precies hetzelfde bonkende pijn in m'n achterhoofd. Zondag cheatdagje en nergens meer last van ik heb het maandag en dinsdag nog aangekeken en niks meer dus werd tijd om het omhoog te gooien![]()
Helemaal gelijk in! Daarom is het fijne van deze kuurlogs om zo bevindingen met elkaar te delen. Natuurlijk kan het voor de een iets wat anders uitpakken dan de ander maar zo weet je over het algemeen wel wat je te wachten "kan" komen te staanIedereen is gelukkig anders en reageerd anders op dingen :-)

Zat op 100mcg abdi en 50mcg uni nu op 150mcg van abdi uni waren laatate restjes [emoji14]
Gek hoor. Wat merk je er verder van dan, los van het vet verbranden? Geen hoofdpijn oid.Zat op 100mcg abdi en 50mcg uni nu op 150mcg van abdi uni waren laatate restjes [emoji14]
Noppes .. voorheen alleen een verhoogde hartslag maar dat kwam door de combo t3 en eca.Gek hoor. Wat merk je er verder van dan, los van het vet verbranden? Geen hoofdpijn oid.
. Cardio nog steeds na elke training!