- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Begin vandaag toch al met een beetje te refeeden en up de carbs naar circa 350, morgen even kijken of ik weer op 350 ga. Ik ga het dit keer iets veiliger aan pakken als gewoon maar "cheaten" als een flapdrol haha. Shape is echt achterlijk denk dat ik nu zelfs onder de 6% sta. Want zelfs m'n kont begint pijn te doen als ik te lang op de wc zit ( geen ass fat meer) buik is nog maar een papier laagje. Zit enkel nog wat vet op m'n benen en onderrug. Moet nu wel beginnen want ben zo plat als een pannenkoek 

stond indd al goed lean en had me ook echt niet gedacht zo droog erbij te komen staan. Voor een vakantie is dit echt al te diep. Ja normaal gesproken zou ik dat ook hebben gedaan. Maar ik wil nu het zekere voor het onzekere nemen met de vakantie en dus maar rustig elke week 100 kcals. Heb altijd wel eens een dag in de week met een uitschietertje van 3-400 kcals. Maar zolang ik in een klein deficit zit in de week speel ik het safe.
Het is ook een kleine moeite het even buiten de kamer te transporteren indien aangeraden.
enige nadeel is dat m'n kop echt opgeblazen is. Ja hoor teveel natrium... De eerste refeed dag een pasta waar behoorlijk wat zout in zat en de tweede dag snackbar. Kwestie van een aantal dagen op natrium letten en dan trekt m'n kop wel weer bij.