AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Begin vandaag toch al met een beetje te refeeden en up de carbs naar circa 350, morgen even kijken of ik weer op 350 ga. Ik ga het dit keer iets veiliger aan pakken als gewoon maar "cheaten" als een flapdrol haha. Shape is echt achterlijk denk dat ik nu zelfs onder de 6% sta. Want zelfs m'n kont begint pijn te doen als ik te lang op de wc zit ( geen ass fat meer) buik is nog maar een papier laagje. Zit enkel nog wat vet op m'n benen en onderrug. Moet nu wel beginnen want ben zo plat als een pannenkoek :o

Kut die puisten he? Heb het nu ook, maar pak geen roa als ik lees over uitdrogen etc.., dan maar krater-rug...
Verdwijnen de puisten volledig met roa, of slechts deels??

Haha, dat je dat volhoud man, dat extreme cutten [emoji12]
Zou para worden man, respect[emoji1303]

Kut die puisten he? Heb het nu ook, maar pak geen roa als ik lees over uitdrogen etc.., dan maar krater-rug...

Vreselijk man! Uitdrogen valt mee op 20mg, merk wel al dat m'n lippen met de dag droger worden. Maar puisten verdwijnen echt als sneeuw voor de zon. Eerste 3-4 dagen wordt het erger en dan elke dag beetje bij beetje minder. Wss nog 10 dagen en ik kn al stoppen. Spul blijft nog wel een weekje in je systeem zitten en de week erna ga ik op vakantie en zal ik ook nergens meer last van hebben in de zon.

Extreem cutten niet meer haha. Ik up m'n kcals elke week met 100. Hou enkel m'n cardio 5 dagen per week erin. Daarbij heb ik 1-2 refeeds per week. Waar het ook wel eens wat minder gezond kan zijn (friet, uiteten etc je kent het wel). Deficit wordt met de week kleiner, denk dat de t3 ook wel veel heeft betekent dat ik nu in nog betere shape sta. Maar ik kan je vertellen ben echt de dagen af het tellen voor de vakantie... Niet alleen om daar even te bunkeren maar dat ik erna weer kan gaan focussen op groeien en niet op elke fucking kcal zit te kijken...

Snap ik ouwe, kut cut [emoji28]
Lekker vreten op vakantie [emoji487][emoji894][emoji489][emoji488]

Je zal denken, komen ze weer. Maar ben echt retebenieuwd naar een FB pic op 5,5%. Diep respect voor je prestatie. Je stond al lean bij aanvang van je cut maar toch! Als je blijft afvallen kan je er best eens 200-250 /week opgooien misschien? Maar je zit nu wss al bijna op je onderhoud onderhand.

Je zal denken, komen ze weer. Maar ben echt retebenieuwd naar een FB pic op 5,5%. Diep respect voor je prestatie. Je stond al lean bij aanvang van je cut maar toch! Als je blijft afvallen kan je er best eens 200-250 /week opgooien misschien? Maar je zit nu wss al bijna op je onderhoud onderhand.
Die zal nog wel komen hoor :p stond indd al goed lean en had me ook echt niet gedacht zo droog erbij te komen staan. Voor een vakantie is dit echt al te diep. Ja normaal gesproken zou ik dat ook hebben gedaan. Maar ik wil nu het zekere voor het onzekere nemen met de vakantie en dus maar rustig elke week 100 kcals. Heb altijd wel eens een dag in de week met een uitschietertje van 3-400 kcals. Maar zolang ik in een klein deficit zit in de week speel ik het safe.

Doe je zelf een plezier en pak gewoon 20mg eod en eventueel indien nodig 20mg ed.

Ik heb vorig jaar en begin dit jaar 5 maanden aan de roa gezeten op 60mg ed human grade. Echt klote die acne. Die droge lippen zijn goed onder controle te houden als je noet hoog gaat met de roa en gebruik blistex med plus. Die werkt erg goed bij mij en anderen.

Zoals strive beschrijft is het niet altijd dat het zo snel weggaat. Meestal duurt het wel langer, natuurlijk wel afhankelijk van hoe erg je acne is. Maar beter op tijd met roa beginnen dan achter de feiten aanlopen. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik destijds niet op tijd met roa ben begonnen!

Droge lippen komen wel goed maar littekens kom je niet meer vanaf

Doe je zelf een plezier en pak gewoon 20mg eod en eventueel indien nodig 20mg ed.

Ik heb vorig jaar en begin dit jaar 5 maanden aan de roa gezeten op 60mg ed human grade. Echt klote die acne. Die droge lippen zijn goed onder controle te houden als je noet hoog gaat met de roa en gebruik blistex med plus. Die werkt erg goed bij mij en anderen.

Zoals strive beschrijft is het niet altijd dat het zo snel weggaat. Meestal duurt het wel langer, natuurlijk wel afhankelijk van hoe erg je acne is. Maar beter op tijd met roa beginnen dan achter de feiten aanlopen. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik destijds niet op tijd met roa ben begonnen!

Droge lippen komen wel goed maar littekens kom je niet meer vanaf

Aan de ene kant zeg ik je heb gelijk, puisten sieren je lichaam niet, punt.
Maar het is lever belastend maanden lang.., als je dan ook een oral neemt..+ nolva etc......
Nee ik pas, heb toch al littekens op schouder/rug.
Maar snap absoluut de reden waarom het wel gebruikt wordt!! (Neem zelf gewoon liever niet teveel bijproducten)

Even offtopic mannen maar ik weet dat in dit topic genoeg kennis rond dwarrelt omtrent mijn vraag.

Heb mijn AAS pal naast m'n bed in een afgesloten nachtkastje staan. Nu hangt er boven me bed een zonnebank die ik vanaf vandaag weer ga gebruiken. Mijn vraag; kan het kwaad dat de AAS een aantal maal per week nogal flink opwarmd? Ik heb op verschillende boards gelezen (wel oud want kan niks recents vinden) dat toch redelijke fluctuatie in gear temperatuur niet aan te raden is. Vind het zelf een best lompe vraag tbh maar toch stel ik hem want zit er vanaf dat het in me opkwam al mee in m'n kop :P Het is ook een kleine moeite het even buiten de kamer te transporteren indien aangeraden.

Even offtopic mannen maar ik weet dat in dit topic genoeg kennis rond dwarrelt omtrent mijn vraag.

Heb mijn AAS pal naast m'n bed in een afgesloten nachtkastje staan. Nu hangt er boven me bed een zonnebank die ik vanaf vandaag weer ga gebruiken. Mijn vraag; kan het kwaad dat de AAS een aantal maal per week nogal flink opwarmd? Ik heb op verschillende boards gelezen (wel oud want kan niks recents vinden) dat toch redelijke fluctuatie in gear temperatuur niet aan te raden is. Vind het zelf een best lompe vraag tbh maar toch stel ik hem want zit er vanaf dat het in me opkwam al mee in m'n kop :P Het is ook een kleine moeite het even buiten de kamer te transporteren indien aangeraden.
Pfoeh, hier heb ik dus geen ervaring in. Weet alleen dat grote schommelingen van temperatuur je gear kunnen verneuken ja.. Ik bewaar het gewoon op kamertemperatuur en kn door weer hooguit een aantal graden warmer/kouder worden dus hier maak ik me geen zorgen over maar in jou geval geen idee.

Pfoeh, hier heb ik dus geen ervaring in. Weet alleen dat grote schommelingen van temperatuur je gear kunnen verneuken ja.. Ik bewaar het gewoon op kamertemperatuur en kn door weer hooguit een aantal graden warmer/kouder worden dus hier maak ik me geen zorgen over maar in jou geval geen idee.
Ik ben daarstraks even autistisch bezig geweest. Thermometer der naast gelegd. Eindstand 30 graden normaal 20-24 zegmaar. Tja ik weet het niet joh maar transporteer ze gewoon ff me kamer uit als ik ga bakken :thumbup:

Update!

2 refeed days gehad beide rond de 3800 kcals gezeten en Ooh wat heeft dit m'n shape goed gedaan!! Extreem volle en keiharde spieren. Ben in totaal 2 kg bijgekomen maar zoals jullie weten zit ik dan eind van de week toch weer of tegen m'n all time lowest aan of eronder :) enige nadeel is dat m'n kop echt opgeblazen is. Ja hoor teveel natrium... De eerste refeed dag een pasta waar behoorlijk wat zout in zat en de tweede dag snackbar. Kwestie van een aantal dagen op natrium letten en dan trekt m'n kop wel weer bij.

Wat betreft gear, vandaag armen + cardio gedaan. Echt een van de gruwelijkste looks die ik ooit heb gehad. Super vol, vasculair lijk ook echt wel vvm te hebben gegained want m'n kleren beginnen weer strakker te worden. De "nieuwe" tren is absoluut goedgekeurd! Heb wederom dezelfde look terug die ik op de korte ester ook had. Dat pas na 1,5 ml hiervan en ik kan nu al vertellen dat het legit is en het de beste tren e is die ik dusver heb gehad. Ook de Winstrol/anavar zijn op volle toeren. Gooi de tab 1 uur voor het trainen achterover en na 3 kwartier staan m'n spieren al keihard onder het rijden naar de sportschool :p. Enige nadeel van de winny is de dht echt gevoelig voor acne, dit moet ik maar even voor lief nemen want de combinaties die ik nu run zijn echt super ik word als maar droger, harder, scherper en ik gain zelfs vvm in een klein deficit. Grappige was dat m'n doel was om de 100kg aan te tikken. Ik sta nu op 94-95kg (6%) plat en 96-97kg na z'n refeeds als dit weekend en sta ik ook nog op een 6% enkel een stuk voller door het vocht in de spieren. Wanneer ik ga bulken haal ik dit dus met gemak. Zo zie je maar gewicht zegt absoluut niet alles bij bb.

Lekker man, goed bezig! Welke combi run je op het moment dan? Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor :P Weet niet tot hoe ver je je vp wilt laten oplopen maar lijkt je 105kg op 8-9 niet iets?

Lekker man, goed bezig! Welke combi run je op het moment dan? Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor :P Weet niet tot hoe ver je je vp wilt laten oplopen maar lijkt je 105kg op 8-9 niet iets?
Run nu:

Test e
Tren e
Mast e
Winstrol
Anavar
T3

Dat is toekomstmuziek, maar zou mooi zijn als ik daar zou kunnen komen. Met deze blast staat mn doel voor nu vast...vetpercentage gelijk houden en eventueel vvm gainen. Zit nu in week 7 en ga door tot 11 dan vakantie cruisen eventueel een mini cut van de schade van vakantie en ergens mid/einde september nieuwe bulkblast.

BOEM weer een all time lowest -6kg!

Ik had al z'n voorgevoel gisteravond in de gym. Zo droog had ik er nog niet bijgestaan. Wat betekent dat? Kcals worden toch weer met 100 geuppt dus naar 3200 per dag. T3 is nu op volle toeren en het iets wat kleiner deficit zorgt er nog steeds voor dat ik vet verlies + m'n trainingen en energielevel over het algemeen zijn 10x beter. Als ik nog zo hard blijf afvallen weet ik wel bijna zeker dat mijn onderhoudsniveau ergens tussen de 3500 en 3800 ligt zeker nu met de t3. Hou jullie op de hoogte!

Mooi! Die T3 lijkt idd goed zn werk te doen. Je zit op 50mics toch? Als je zo decent blijft afvallen ondanks het uppen zou ik overwegen er wat meer dan 100 op te gooien.

Mooi! Die T3 lijkt idd goed zn werk te doen. Je zit op 50mics toch? Als je zo decent blijft afvallen ondanks het uppen zou ik overwegen er wat meer dan 100 op te gooien.
Yes, zit nu op 50 mcg. Waarom ik maar 100 up elke week? Ik refeed elke 4-5 dagen. En dat zijn refeeds waar m'n kcals tussen de 300-600 kcals hoger zijn dan de huidige 3200. Dat is de reden waarom ik rustig aan opbouw.

Dat je van mast en tren niet echt acne krijgt maar van winny dan wel heel erg meteen, best apart. Winny is natuurlijk wel dht.

Ik heb nog winny liggen maar ben er beetje huiverig voor als ik jou ervaring lees.

Neem je nog roa en helpt dat de acne niet voorkomen?

Dat je van mast en tren niet echt acne krijgt maar van winny dan wel heel erg meteen, best apart. Winny is natuurlijk wel dht.

Ik heb nog winny liggen maar ben er beetje huiverig voor als ik jou ervaring lees.

Neem je nog roa en helpt dat de acne niet voorkomen?
Jup, heeel apart... Mast p en tren a eerste 5 weken geen probleem ook liep toen al tren e en mast e mee. Pas toen de winny erbij kwam begon het. Roa loopt indd mee en gaat enigszins nu. Alles droogt heel snel uit en er komt hier en daar nog een kleintje, maar geen grote meer. Denk nog 1-2 weekjes met de roa en dan zal het verholpen zijn.

• Like
Waarderingen: Dr X
Tijdens tren en mast had je goeie a/e verhoudingen. Met winny niet dus kreeg je acne. Niets vreemds aan :)

Terug
Naar boven