Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Tijdens tren en mast had je goeie a/e verhoudingen. Met winny niet dus kreeg je acne. Niets vreemds aan :)
Helemaal nog niet aan gedacht, hele grote kans dat dit het probleem is. In iedergeval blijft die er in, zolang het verdraagbaar is..

Godsamme, gister waren de food cravings me toch weer de baas... Pot nutella bleef me maar aankijken.. Hier twee broodjes extra mee gesmeerd en nog wat koekjes en andere rotzooi naarbinnen gesmokkeld. 1kg erbij vanmorgen, sta wel weer terug een stuk harder en voller erbij maar dat komt natuurlijk door het vocht in de spieren. Bedoeling was om morgen een flinke refeed te doen. Dus vandaag dan maar 200 kcals lager gaan en iets wat meer cardio. Want ik wil m'n gewicht terug op die all time lowest zien voordat ik aan een refeed begin. Wat is dat cutten toch kut :pnog een paar weken op de tandenbijten:o

Refeeddag ---> 4500 kcals probeer minimaal 600gr koolhydraten aan te tikken.

Gewicht vanmorgen 0,7kg meer dan mijn all time lowest. Als ik vandaag geen refeed had genomen waren mijn trainingen eronder gaan leiden (ook flat as f**k). Plus zowat elke avond smokkelen, dus we gaan het even een dagje goed aanpakken. Zodat we weer 100% strict kunnen zijn de komende dagen.

Gear update:

De "nieuwe" tren begint z'n werk goed te verrichten. Slapen gaat weer zwaar klote, libido is door het dak heen, de extreme trenlook is in full effect. Vandaag tijdens inject ook na hele lange tijd weer een tren hoest en zo heftig is die nog nooit geweest. Moest even 5 minuten bijkomen op bed. Verder heb ik hier en daar nog wat kleine puistjes door de Winstrol maar dit neem ik maar voor lief zolang het niet erger wordt (roa begint z'n werk te doen). T3 is ook de real deal, want ik moet steeds vaker het toilet bezoeken en sta sneller plat. Dus vaker refeeds nodig. Kracht is op sommige oefeningen iets omhoog gegaan en andere oefeningen blijf ik op het zelfde gewicht maar hier focus ik dan veel meer op knijpen dus ook trainingen gaan weer vooruit.

Shape blijft verbeteren! Zolang ik niet meer dan 1 kilo van de all time lowest blijf schommelen vind ik het goed. Droger dan dat is niet nodig voor een zomervakantie :p. Zo leer je je lichaam pas echt kennen.. Veel mensen zijn bang plat te komen staan tijdens het cutten, uiteindelijk zal dit gebeuren en hier moet je dan toch even doorheen. Beloond zich, vooral wanneer je weer gaat refeeden, cheaten of terug bulken (rebound effect).

ik zou je kcal wat uppen als je t3 gebruikt

ik zou je kcal wat uppen als je t3 gebruikt
Heb ik al gedaan man! Ze stonden voor de refeed op 3200 en vanaf morgen ga ik hier weer op verder. Vanaf maandag naar 3300 en dan zien we wel weer wanneer er weer een refeed of cheat nodig is. Op de een of andere manier heb ik al wat vvm gegained of het door de tren komt, de t3 of omdat ik nu sinds 1,5 week m'n kcals wekelijks terug aan het uppen ben met 1-2 refeeds per week. Alles gaat beter, op vlak van energie, libido, gemoedstoestand enkel het slapen is kut:p en m'n bf is zelfs een klein beetje lager dan toen ik me zo kut voelde...

• Like
Waarderingen: vntl
Cutten op 3200Kcal wat een droom :o

Cutten op 3200Kcal wat een droom :o
Haha maffe shit he! Als ik mensen dit vertel in de gym geloven ze me niet. M'n coach zei zelfs 3-4 weekjes en ik heb je klaar voor een wedstrijd :p zal wel de kinderstofwisseling zijn :o.
Vergeet wel niet ik doe 5x per week krachttraining + 5 cardiosessies waar ik in totaal 1500 kcals mee verbrand.

Haha maffe shit he! Als ik mensen dit vertel in de gym geloven ze me niet. M'n coach zei zelfs 3-4 weekjes en ik heb je klaar voor een wedstrijd :p zal wel de kinderstofwisseling zijn :o.
Vergeet wel niet ik doe 5x per week krachttraining + 5 cardiosessies waar ik in totaal 1500 kcals mee verbrand.
ik zit op 4200 :( en word nog lichter

waarom doe je geen wedstrijd classic bb met jouw lengte mag je met 93/94 volgens mij op het podium staan, succes met je cut.

Of een plus 90 bb

waarom doe je geen wedstrijd classic bb met jouw lengte mag je met 93/94 volgens mij op het podium staan, succes met je cut.

Of een plus 90 bb
Gaat ook gebeuren volgend jaar...
Kan nog mee doen aan de junioren(liefste classic)
:) vanaf mid september wil ik nog een half jaartje ervoor uittrekken om massa op m'n frame te plakken en een aantal zwakke plekken bij te werken. Zeker zou ik komende winter al een wedstrijd kunnen pakken maar als ik een wedstrijd mee doe wil ik toch zeker voor een top 3 plaats gaan en dat gevoel is er voor mij nu nog niet.

als dat jouw benen zijn in je foto en de rest is ongeveer gelijk dan denk ik wel dat je kans maakt. Waar zitten jouw mindere punten dan chest? armen? back?
ik moet eerst naar de 10% nu op 16% om een goede inventarisatie te maken welke spieren achter liggen voor de komende bulk.
je hebt een goed fysiek voor iemand die waarschijnlijk nu 22 is

als dat jouw benen zijn in je foto en de rest is ongeveer gelijk dan denk ik wel dat je kans maakt. Waar zitten jouw mindere punten dan chest? armen? back?
ik moet eerst naar de 10% nu op 16% om een goede inventarisatie te maken welke spieren achter liggen voor de komende bulk.
je hebt een goed fysiek voor iemand die waarschijnlijk nu 22 is
Thanks man, doet goed om te horen!
Zwakke punten zijn de benen (vooral de outersweep van de quads, hamstrings en inner quads liggen in verhouding stukken voor). Verder moet ik werken aan mijn binnenkant rug (rugdikte) doordat ik hele wijde lats loopt de inner thickness een beetje uit verhouding. Ben nu al 2 x per week de benen aan het pakken en bij rug begin ik met Rows voor de dikte.
Alle andere spiergroepen zijn in verhouding, ook al vind ik nog steeds dat mijn armen groter mogen. 43cm koud, maar dan wel op een 6% bf. Schouders en chest zijn m'n beste punten vooral nu ik zo laag in ver sta, strepen, volheid en aders over het hele bovenlichaam met de zieke trenlook erop. Ben pas 22 geworden :)

als je op het podium staat lijkt het mij dat je rug dikte moeilijk te zien is, bij dubbele biceps achterkant lijkt het me moeilijk om diepte te zien maar hier kan ik me in vergissen. bij lat spread achterkant zie je het wel maar dat is maar 1 pose. 43 cm is goed ik zit op 44 opgepompt met 16% mag blij zijn als ik op 40 uitkom met jouw %, daarnaast denk ik dat 50+ zeer weinig voorkomt in podium conditie er word veel over gelogen.

als je op het podium staat lijkt het mij dat je rug dikte moeilijk te zien is, bij dubbele biceps achterkant lijkt het me moeilijk om diepte te zien maar hier kan ik me in vergissen. bij lat spread achterkant zie je het wel maar dat is maar 1 pose. 43 cm is goed ik zit op 44 opgepompt met 16% mag blij zijn als ik op 40 uitkom met jouw %, daarnaast denk ik dat 50+ zeer weinig voorkomt in podium conditie er word veel over gelogen.
Dit was ook precies wat m'n coach me zei. Gewicht zegt ook maar heel weinig. Proporties, droogte, verhoudingen en spierkwaliteit zijn allemaal dingen die je opeens 5x zo groot laten lijken :p we zien het wel sowieso deze winter flink massa erop plakken en dan ga ik eens in het voorjaar kijken om een wedstrijd mee te pakken ;)

Gaat lekker he bro! Ff tijdje niet gekeken. Afvallen op 3200kcal... Love it! Ik heb dat ook en ik hou van eten:heart:
Probeer eens een keer een goeie foto te maken man! Denk dat je fysiek echt bruut is.

Gaat lekker he bro! Ff tijdje niet gekeken. Afvallen op 3200kcal... Love it! Ik heb dat ook en ik hou van eten:heart:
Probeer eens een keer een goeie foto te maken man! Denk dat je fysiek echt bruut is.
Fysiek staat er ziekelijk bij ja! Heel moeilijk bij te houden kan ik je wel vertellen. Lig snachts wakker en denk aan alle rommel haha (koekjes, taart, gebak, pizza, hamburgers en noem maar op). Dat nog op 3200 kcals, weet 100% zeker dat m'n onderhoud zo rond die 3800 ligt anders had ik niet z'n heftige cravings. Gooi nu veel sneller refeeds erin en als er een cheatmeal/cheatday gepland staat skip ik de refeed om schade zoveel mogelijk te beperken. sta atm weer op m'n laagste gewicht en blijf dit tot vrijdag aanhouden omdat er zaterdag weer een epic cheatmeal op me te wachten staat (all you can eat, buffet).

Wat betreft de foto's kan er wel nog een plaatsen waar wel zichtbaar wordt in wat voor conditioning ik sta :p maar moet echt eens foto's laten maken op een plaats waar ik m'n hele fysiek kan showen en dan even kop bijwerken met paint, zal denk ik aan het eind van de kuur gebeuren.

Op deze foto sta ik dan wel flat as f**k.. Niet pumped of flexed, maar je ziet de conditionering.

image.jpeg

Laatst bewerkt:
Fysiek staat er ziekelijk bij ja! Heel moeilijk bij te houden kan ik je wel vertellen. Lig snachts wakker en denk aan alle rommel haha (koekjes, taart, gebak, pizza, hamburgers en noem maar op). Dat nog op 3200 kcals, weet 100% zeker dat m'n onderhoud zo rond die 3800 ligt anders had ik niet z'n heftige cravings. Gooi nu veel sneller refeeds erin en als er een cheatmeal/cheatday gepland staat skip ik de refeed om schade zoveel mogelijk te beperken. sta atm weer op m'n laagste gewicht en blijf dit tot vrijdag aanhouden omdat er zaterdag weer een epic cheatmeal op me te wachten staat (all you can eat, buffet).

Wat betreft de foto's kan er wel nog een plaatsen waar wel zichtbaar wordt in wat voor conditioning ik sta :p maar moet echt eens foto's laten maken op een plaats waar ik m'n hele fysiek kan showen en dan even kop bijwerken met paint, zal denk ik aan het eind van de kuur gebeuren.

Op deze foto sta ik dan wel flat as f**k.. Niet pumped of flexed, maar je ziet de conditionering.

het lijkt alsof je van plastic bent :eek: mooie shape!

Kurkdroog man! Uitkijken voor papiertjes
Benieuwd hoe je er na je vakantie uitziet. Maar op zo'n laag bf kan je je nog eens lekker laten gaan.

Terug
Naar boven