- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Ja haha precies, kan niet wachten tot de bulk 4000 kcals plus!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja haha precies, kan niet wachten tot de bulk 4000 kcals plus!
Hahaha precies, als ik je zeg dat ik nu dagelijks 3300 kcals eet met zeker 2 cheatdays/refeeds waar ik makkelijk 5000 kcals aantik en er nog zo bijsta? Na z'n dag kom ik 3-4 kilo bij en na 3 dagen sta ik weer op precies hetzelfde gewicht en in dezelfde shape... Sta er zelf van te kijken. Enige wat voller bij mij blijft is m'n gezicht op de een of andere manierKurkdroog man! Uitkijken voor papiertjes
Benieuwd hoe je er na je vakantie uitziet. Maar op zo'n laag bf kan je je nog eens lekker laten gaan.

Vandaag bijvoorbeeld ook een cheatdag... Ipv zaterdag naar vandaag verzet want stond vanmorgen weer op m'n laagste gewicht en beter dat ik 1 dag all out ga dan 2-3 dagen van die kleine cheats doe waar ik toch geen voldoening uit krijg. Zag er als volgt uit. Vanmorgen een heel pak pannenkoeken + banaan met eieren en schenkstroop. Daarna naar een all you can eat buffet gegaan. Spaghetti met goulash daarna nog eens 2x opgeschept met aardappelen, gyros + varkensfilet en nog langs de saladebar geweest. Vervolgens langs de bakker en nog 1 stuk appeltaart + 2 flinke rozijnenwafels + 1 stuk puddingvla. Sta er nu weer extreem vol en vasculair bij maar gezicht wederom opgeblazen. Vnv zal er alleen nog een post workout shake gemaakt worden met voor het slapen gaan nog wat kwark. Heb het ongeveer uitgerekend op fitnesspal maar kan natuurlijk niet exact zeggen wat ik aan kcals binnen heb gekregen. Ga maar uit van een 5000+ ( carbs 700+ en vetten tussen de 120-150 eiwitten rond de 300). Waar ik voor aim is dat m'n carbs zo hoog mogelijk komen. Eiwitten en vetten natuurlijk zo laag mogelijk. Ook al lukt dat vaak niet op z'n cheat dag helaas.. Eiwitten wil ik op z'n dag het liefst rond de 2-2,5 gram per kg lichaamsgewicht en de vetten zo laag als maar kan. Koolhydraten doen het hem op deze dag en daarom maak ik me dan ook geen zorgen voor spierverlies als de eiwitten wat lager zouden staan. Vandaag staan ze dus eigenlijk veel te hoogHaha lekker is dat! Ik heb net zelf me voeding verhoogt naar 3400kcl maar wel met meer cardio
Wat eet je op een cheatday dan?
Jaloers dat jouw gezicht tenmnste vol blijft man, onder de 10 krijg ik maar een dun koppie. Ach me vriendin vind wel mooi, cheekbones haha. Ikzelf vind t niks. En dan die gezichten op het werk als je met je bakje sla en tonijn aankomt en ze niet snappen dat er nog meer vet afmoet terwijl ik al een dun koppie heb.![]()
ook maak ik me niet zo druk om vezels op z'n dag als vandaag, die ene dag doet het hem niet. Ook al moet ik zeggen dat door de aardappels toch wel aardig wat vezels bevat en ik toch weet boven de 30+ uitkom 
Dank u! als er weer nieuwe bevindingen zijn worden deze zeker gemeld en/of wanneer iemand vragen enz heeft

)

) vervolgens cruisen/mini cut en dan tijd om massa erop te gaan plakken.Als je dat maar weet haha wat heb ik genoten, extreem opgeblazen pens de hele dag door maar het was het waard! Vooral tijdens trainen geweldig vol, dag erna is dat meestal nog erger omdat dan pas alle carbs in je systeem zijn opgenomen

Normale dag is 3200 kcals bestaande uit 250-275 eiwitten, 370-380 carbs en 60-70 gram vetten.Hoe ziet je voeding er op een normale dag dan uit? Low carb?
enkel nog water en of eieren toevoegen. Beste is natuurlijk zelf maken!
en dit was echt wel aan te raden! Hadden vanalles acties vandaag was het all you can eat buffet maar je had bijvoorbeeld ook een dag zoveel hamburgers als je wil
Damn dominos en b&j... Ik wist het wel haha!
Ach.Ja precies die verhouding vetten komt bijna op hetzelfde uitAh ik zal ook eens kijken in de winkel voor die high carb low fat pancakes dan. Zelf maken vind ik eigenlijk al niks, ge-emmer
Vetten worden idd vaak onderschat, ookal ben je ON. Tijdens het cutten kan je ze best lager houden (evt. nog compenseren op rustdagen) maar wanneer ik bulk zet ik ze ook gewoon weer op 20% of 1g/kg. Ligt eraan hoe het uitkomt. Dat scheelt ook niet heel veel qua hoeveelheid volgens mij.
Familierestaurant lekker man! Mooi dat je genoten hebt, en dan nog zo ziekelijk dry. Ja mijn idee klinkt wel goed vond ik zelf, haha. Wel lotta vet in die pizzaAch.

Blast gaat er als volgt uitzien:
Zal wel maar een 2-3 hooguit 4 weekjes nodig zijn.Zou ook mijn ultieme stack zijn. Alleen idd de a:e verhouding is even de vraag.En als je dan toch wat inlevert heb je dat in de eerste 2 weken van je blast alweer terug man.
Ziet er lekker uit. Al vaker bold en deca gestacked ?