XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Kurkdroog man! Uitkijken voor papiertjes
Benieuwd hoe je er na je vakantie uitziet. Maar op zo'n laag bf kan je je nog eens lekker laten gaan.
Hahaha precies, als ik je zeg dat ik nu dagelijks 3300 kcals eet met zeker 2 cheatdays/refeeds waar ik makkelijk 5000 kcals aantik en er nog zo bijsta? Na z'n dag kom ik 3-4 kilo bij en na 3 dagen sta ik weer op precies hetzelfde gewicht en in dezelfde shape... Sta er zelf van te kijken. Enige wat voller bij mij blijft is m'n gezicht op de een of andere manier:p

Haha lekker is dat! Ik heb net zelf me voeding verhoogt naar 3400kcl maar wel met meer cardio :)
Wat eet je op een cheatday dan?
Jaloers dat jouw gezicht tenmnste vol blijft man, onder de 10 krijg ik maar een dun koppie. Ach me vriendin vind wel mooi, cheekbones haha. Ikzelf vind t niks. En dan die gezichten op het werk als je met je bakje sla en tonijn aankomt en ze niet snappen dat er nog meer vet afmoet terwijl ik al een dun koppie heb. :p

Haha lekker is dat! Ik heb net zelf me voeding verhoogt naar 3400kcl maar wel met meer cardio :)
Wat eet je op een cheatday dan?
Jaloers dat jouw gezicht tenmnste vol blijft man, onder de 10 krijg ik maar een dun koppie. Ach me vriendin vind wel mooi, cheekbones haha. Ikzelf vind t niks. En dan die gezichten op het werk als je met je bakje sla en tonijn aankomt en ze niet snappen dat er nog meer vet afmoet terwijl ik al een dun koppie heb. :p
Vandaag bijvoorbeeld ook een cheatdag... Ipv zaterdag naar vandaag verzet want stond vanmorgen weer op m'n laagste gewicht en beter dat ik 1 dag all out ga dan 2-3 dagen van die kleine cheats doe waar ik toch geen voldoening uit krijg. Zag er als volgt uit. Vanmorgen een heel pak pannenkoeken + banaan met eieren en schenkstroop. Daarna naar een all you can eat buffet gegaan. Spaghetti met goulash daarna nog eens 2x opgeschept met aardappelen, gyros + varkensfilet en nog langs de saladebar geweest. Vervolgens langs de bakker en nog 1 stuk appeltaart + 2 flinke rozijnenwafels + 1 stuk puddingvla. Sta er nu weer extreem vol en vasculair bij maar gezicht wederom opgeblazen. Vnv zal er alleen nog een post workout shake gemaakt worden met voor het slapen gaan nog wat kwark. Heb het ongeveer uitgerekend op fitnesspal maar kan natuurlijk niet exact zeggen wat ik aan kcals binnen heb gekregen. Ga maar uit van een 5000+ ( carbs 700+ en vetten tussen de 120-150 eiwitten rond de 300). Waar ik voor aim is dat m'n carbs zo hoog mogelijk komen. Eiwitten en vetten natuurlijk zo laag mogelijk. Ook al lukt dat vaak niet op z'n cheat dag helaas.. Eiwitten wil ik op z'n dag het liefst rond de 2-2,5 gram per kg lichaamsgewicht en de vetten zo laag als maar kan. Koolhydraten doen het hem op deze dag en daarom maak ik me dan ook geen zorgen voor spierverlies als de eiwitten wat lager zouden staan. Vandaag staan ze dus eigenlijk veel te hoog :p ook maak ik me niet zo druk om vezels op z'n dag als vandaag, die ene dag doet het hem niet. Ook al moet ik zeggen dat door de aardappels toch wel aardig wat vezels bevat en ik toch weet boven de 30+ uitkom :)

Update!

Week 9 van de blast:

Shape
Nog steeds super droog, plus minus 6% bf enkel nog rug en benen waar ik iets nog wat van vet vasthoudt (onderrug, kont) strepen in de hamstrings komen nu ook door. Wat een hele mindfuck kan zijn is als ik refeed/cheat of een dag hoog in natrium zit...dit vertroebeld de look van m'n fysiek echt dramatisch. Bij een cheat is een gewichtsgain van 3-4 kilo heel normaal en binnen 3 dagen is dit weer helemaal bijgetrokken, vooral mentaal moet je hier dan sterk mee kunnen omgaan. Zoals al vaker aangegeven wil ik niet meer dieper cutten enkel nog onderhouden tot aan de vakantie door elke week de kcals met 100 te uppen en refeeds/cheats door de week te houden om het mentaal nog een beetje geregeld te krijgen.

Trainingen + cardio
Nog steeds 5x per week krachttraining waarbij ik alles minimaal 1x per week aanpak. Focuspunten uiteraard vaker, bijvoorbeeld benen/kuiten en armen 2x pw.. Bij rug beginnen met de row oefeningen en Side delts 4-5 setjes doe ik nog weleens een dagje extra erin. Buik 2 x pw. Doel op het moment is om mijn kracht te behouden en klein beetje vvm gainen als dat mogelijk is.

Cardio 5x pw 300kcals per sessie.

Gemoedstoestand + libido
Deze wordt met de week beter omdat het deficit aan kcals met de week minder wordt, na 3-4 stricte dagen wel weer zware benen maar zodra ik dan weet plat sta of op m'n laagste gewicht weet ik dat het weer tijd is voor een refeed. Libido is door het dak heen! Het is niet zo dat ik heel de dag aan sex denk maar, wanneer het tijd om te gaan met die banaan staat die al paraat voordat ik er überhaupt aan ben gekomen ( en hoe:banana:) :p
Denk alleszins dat ik gek van mezelf zou worden als ik op deze goedjes zou bulken want in een surplus is je libido normaal nog hoger!

Sides:
- Slaap nog maar 3-4 uur per nacht, ik weet niet of dit door het andere merk tren komt of door de eca of door de cut. Denk vooral een samenhang van maar de grootste boosdoener is toch wel de eca.. Want wanneer ik deze 2 dagen niet pak slaap ik iets wat beter, op tren kon ik opzich nog 'redelijk' slapen maar nu.. waardeloos. Gelukkig nog 3 tabs eca en dan weten we meer :)
- lichaam geeft aan dat het goed is geweest met cutten.. Heeft alles van me gevergd (mede mentaal, nooit iets om cheaten gegeven en nu zweer ik erbij), ook niet gezond zo lang in een deficit te zitten. Hier komt gelukkig bijna een einde aan! Genieten van de vakantie (dirty bulk style:p) vervolgens cruisen/mini cut en dan tijd om massa erop te gaan plakken.

Haha lekker zo'n cheatdag man ! :meal:

Hoe ziet je voeding er op een normale dag dan uit? Low carb?

Haha lekker zo'n cheatdag man ! :meal:
Als je dat maar weet haha wat heb ik genoten, extreem opgeblazen pens de hele dag door maar het was het waard! Vooral tijdens trainen geweldig vol, dag erna is dat meestal nog erger omdat dan pas alle carbs in je systeem zijn opgenomen :)

Zit je tijdens het bulken ook nooit op een g/kg vet eigenlijk? Altijd redelijk low dus? Of is dit tijdens het cutten enkel.

Epic cheat haha. Die pannenkoeken, maak je die zelf zeker? Liggen hier ook wel eens pannenkoeken maar dat zijn van die kant en klare, zit redelijk wat vet in. Pannekoeken met stroop en een banaantje is idd om te smullen bro. En die bakker tja.. Kan daar ook alles meenemen en opvreten als ik wil, ben echt een liefhebber daarvan :D

Gewoon bij de Wok geweest? Zit zelf te twijfelen voor over een weekje of 7-8 als ik me refeed semi cheat ga houden. XXL pizza Domino's met bak en B&J laten bezorgen of de Wok. Ook eens in een wereldrestaurant geweest maar vond ik echt 10x niks.

Vetten zijn in een bulk iets hoger als in de cut. Ligt er natuurlijk aan, maar naarmate m'n kcals omhoog gaan hoe meer ik geneigd ben om de vetten naar 25% van m'n macro's te brengen ipv 20%. Geloof best dat carbs de nr1 bouwer zijn in een bulk, maar pas nog interviews van bb die al wat jaartjes meedraaien in het wereldje en ook zei gaven aan hoe belangrijk vetten zijn en dat heel veel mensen hier dus geen rekening meehouden. Ga hier komende bulk in iedergeval eens mee spelen!

Pannenkoeken waren uit een pak, gekeken waar minste natrium/vetten inzaten en je bent g2g :p enkel nog water en of eieren toevoegen. Beste is natuurlijk zelf maken!:p

Nee dit keer niet bij de wok was een familierestaurant een vriend kwam hiermee aan :p en dit was echt wel aan te raden! Hadden vanalles acties vandaag was het all you can eat buffet maar je had bijvoorbeeld ook een dag zoveel hamburgers als je wil :) Damn dominos en b&j... Ik wist het wel haha!

Ah ik zal ook eens kijken in de winkel voor die high carb low fat pancakes dan. Zelf maken vind ik eigenlijk al niks, ge-emmer :P

Vetten worden idd vaak onderschat, ookal ben je ON. Tijdens het cutten kan je ze best lager houden (evt. nog compenseren op rustdagen) maar wanneer ik bulk zet ik ze ook gewoon weer op 20% of 1g/kg. Ligt eraan hoe het uitkomt. Dat scheelt ook niet heel veel qua hoeveelheid volgens mij.

Familierestaurant lekker man! Mooi dat je genoten hebt, en dan nog zo ziekelijk dry. Ja mijn idee klinkt wel goed vond ik zelf, haha. Wel lotta vet in die pizza :( Ach.

Ah ik zal ook eens kijken in de winkel voor die high carb low fat pancakes dan. Zelf maken vind ik eigenlijk al niks, ge-emmer :P

Vetten worden idd vaak onderschat, ookal ben je ON. Tijdens het cutten kan je ze best lager houden (evt. nog compenseren op rustdagen) maar wanneer ik bulk zet ik ze ook gewoon weer op 20% of 1g/kg. Ligt eraan hoe het uitkomt. Dat scheelt ook niet heel veel qua hoeveelheid volgens mij.

Familierestaurant lekker man! Mooi dat je genoten hebt, en dan nog zo ziekelijk dry. Ja mijn idee klinkt wel goed vond ik zelf, haha. Wel lotta vet in die pizza :( Ach.
Ja precies die verhouding vetten komt bijna op hetzelfde uit ;)

f**k die vetten in de pizza het is je cheat, als je daar hard voor gewerkt hebt en de resultaten zijn erheen is het 1 stap terug en vervolgens 3 stappen verder voordat je het weet. Zo gaat het de afgelopen weken bij mij in iedergeval.

Thats how it is bro!

Wat word precies je blast beesie?

Wat word precies je blast beesie?
Blast gaat er als volgt uitzien:
700-800mg Test of sust
400mg deca EW
500mg bold EW

Eventueel een kickstart met test p en npp 300mg EW van beide eerste 3-4 weekjes of oxy 4-6 weken op 100mg ED. Hier ben ik nog niet over uit.

Heb ook een tijdje liggen denken om nog een low dose mast erbij te zetten voor A:E verhouding + libido + iets wat hardere shape vast te houden. Maar Wtf man... Loopt al meer dan zat gear, doel is te lean bulken. Eerst maar eens kijken hoe het met de voorgestelde blast gaat, kan achteraf nog altijd aanpassingen maken.

Na de vakantie staat nog vanalles op de planning, dus ben blij dat ik dan kan cruisen. Wanneer ik weer 100% kan geven doe ik een mini cut tijdens mijn cruise (t3 laat ik meelopen op 50mcg de gehele cruise) om mijn vp terug te krijgen op een nette 8%. Zodat ik mijn blast gelijk goed kan beginnen. Zou zonde zijn als ik deze met een hoger vp begin. Hoop alleen geen spiermassa te gaan inleveren tijdens het cutten in de cruise.. :o Zal wel maar een 2-3 hooguit 4 weekjes nodig zijn.

En als je dan toch wat inlevert heb je dat in de eerste 2 weken van je blast alweer terug man.
Ziet er lekker uit. Al vaker bold en deca gestacked ?

En als je dan toch wat inlevert heb je dat in de eerste 2 weken van je blast alweer terug man.
Ziet er lekker uit. Al vaker bold en deca gestacked ?
Zou ook mijn ultieme stack zijn. Alleen idd de a:e verhouding is even de vraag.

Ben echt benieuwd hoe hard je hier op gaat :-)

Terug
Naar boven