Oke dbb leden update!
Ik zit echt met een mindfuck de laatste week...
Zoals jullie weten was mijn bedoeling kcals stil aan elke week te uppen met 100 kcals totdat ik op het punt stond m'n onderhoud te hebben gevonden. Er werden minimaal 2 refeeds/cheat dagen per week erin gegooid van laten we zeggen een dag 4000+ kcals en de andere dag 5000+ kcals. Na z'n cheatdag kwam ik 1,5 tot 2 kilo bij en wanneer ik weer 2 dagen op het oude patroon zat was dit weer helemaal kwijt gespeeld en voelde ik me weer zo plat als een pannenkoek.. Laatste week is het een beetje uit de hand gelopen afgelopen 4 dagen op 4500 kcals + gegeten. Taart, koekjes, popcorn, pasta's, hamburgers, frites, ijs. Hiervan ben ik uiteindelijk 3 kg bijgekomen.
Vanmorgen check-up bij m'n coach en ik stond gewoon op een vp van 5,8 met een 7 punts meting. Daling van 0,7 tenopzichte van de laatste check-up. En een stijging van 2 kilo in lichaamsgewicht. Spieren staan nu ook een stuk voller door de shit load aan koolhydraten, maar over het gehele ben ook niet zuinig geweest met de vetten ( gehele kcals ). Snap wel dat er zoiets is als een rebound maar dit slaat alles. Coach stond ook wel met vraagtekens, haha dit keer wel het gesprek of ik aas gebruikte ter sprake gekomen, want ik had me toch wel een duidelijke look over de spieren lopen. Deed hier helemaal niet moeilijk over en hij vond dat ik er sick bijstond voor wat ik nog maar pakte.
Nu zit ik met vraagtekens.. Wat is wijsheid. Ik weet zelf ook als ik op deze manier doorga (4000 kcals + heb het niet 100% kunnen uitrekenen) ik over 2 weken als ik op vakantie ga echt wel vet heb gegained. Ik was eraan het denken om m'n kcals op een 3500 te zetten en de t3 van 50mcg naar 75mcg te brengen en te kijken wat m'n shape doet (heb namelijk nog een shitload liggen en weet toch van mezelf als ik deze niet nu met cutten opmaak ik nog aan de t3 met bulken zit en ook niet echt bevorderlijk z'n lange tijd t3). Kan me ook niet voorstellen dat het m'n shape gaat verpesten als ik kcals+T3 een klein beetje up. Heb snel door wanneer ik weer plat sta en dan zijn aanpassingen snel gemaakt.
Als iemand hier suggesties heeft op of aanmerkingen hoor ik deze graag, want ik zit nu dus ook maar even te bedenken wat slim is om te doen om m'n shape net even de final touches te geven voor de vakantie...
Wel grappig als ik bedenk dat ik nu 1 kg minder weeg dan m'n startgewicht van de cut maar dan gewoon 4-5% droger! Echt een ziekelijke transformatie. 100kg aantikken wordt een lachertje voor de bulk, maak hier maar eerder 105kg van

.
Bevindingen/sides:
Food cravings: suiker/koolhydraten zijn m'n beste vriend geworden normaal vond ik hier nooit wat aan.
Slapen: gaat nu weer stukken beter!
Zweten/lichaamstemperatuur: verhoogd maar kan ook aan het weer liggen.
Kracht: zelfde gebleven!
Zoals eerder aangegeven. Helemaal klaar met cutten, mentaal maar ook in de gym heel snel opgebrand moet me echt door de oefeningen heen wurgen. Beter dat ik nu zsm m'n onderhoud vind en door de verhoging van t3 en de gear die nu in volle effect is wat te recompen. Moet alleen heel goed in het oog houden dat ik nu geen vet ga gainen..