MuscleMeat

Strive4muscle's log

Merk gelijk dat ik veel meer moet schijten door die verhoging van t3(zowat een half uurtje na elke meal). Zit nu op 3500 kcals en vanmorgen weer een 0,5 kilo afgevallen maar was nog van de cheat :p komende dagen even afwachten en anders up ik de kcals weer met 100.
Prachtig spul he t3 :P

Al bijna vakantie met het heel erg strand-klaar lichaam?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Yes bijnaa, 10 dagen om precies te zijn. Ben echt af het tellen! Lichaam is zich nog wekelijks aan het verbeteren, de extra kcals doen me goed en het vetpercentage blijft gelijk. Schommel altijd zo rond de 94-96kg met soms wel een uitschieter naar 97kg wat dan gewoon puur vocht is. Gister ook naar een buitenzwembad geweest en de gezichten zeiden genoeg :p ook zeker 10x aangesproken over m'n shape en hoe het kwam dat m'n hele lichaam onder de veins stond :p:D

Yes bijnaa, 10 dagen om precies te zijn. Ben echt af het tellen! Lichaam is zich nog wekelijks aan het verbeteren, de extra kcals doen me goed en het vetpercentage blijft gelijk. Schommel altijd zo rond de 94-96kg met soms wel een uitschieter naar 97kg wat dan gewoon puur vocht is. Gister ook naar een buitenzwembad geweest en de gezichten zeiden genoeg :p ook zeker 10x aangesproken over m'n shape en hoe het kwam dat m'n hele lichaam onder de veins stond :p:D

Hoe dat komt, wtf??? Moet je zeggen ik werd zo wakker vandaag!
Doe ik ook bij bekende die zeggen 'wat zie je er ineens goed uit' (die eigenlijk bedoelen je gebruikt)

• #1.006
Hoe dat komt, wtf??? Moet je zeggen ik werd zo wakker vandaag!
Doe ik ook bij bekende die zeggen 'wat zie je er ineens goed uit' (die eigenlijk bedoelen je gebruikt)
Haha, ja altijd gasten die daar op doelen! Doe net alsof m'n neus bloed, dedication he :p (vele vergeten dat je met Aas en weinig tot geen inzit/goeie voeding nergens komt, ja een shit fysiek waar ja aan ziet dat die kuurt en alles uit proportie loopt, geweldiggg)

T3 laat je inderdaad meer schijten. Het kan ook vaak wat dunnig.

Ik heb de t3 na een weekje weer gedropt naar 50. Ik had het idee dat ik erg lethargisch werd op 75.

De parabolan werkt ook al lekker na 1,5 week.(2 amps oer week) Ik ben meer gaan eten maar ben stuk droger geworden ondanks wat meer eten en iets minder trainen (door omstandigheden) Waar ik eerst hard moest werken voor nauwelijks vooruitgang, gaat het nu bijna vanzelf :D loving this parabolan! Verder geen sides. Abs komen echt erg Nice door nu en heb nog 7 weken te gaan.

Een klein beetje toevoegen did the trick wat cutten betreft :) wel met roa paar caps per week want ik blijf op mijn hoede voor acne.

• #1.008
T3 laat je inderdaad meer schijten. Het kan ook vaak wat dunnig.

Ik heb de t3 na een weekje weer gedropt naar 50. Ik had het idee dat ik erg lethargisch werd op 75.

De parabolan werkt ook al lekker na 1,5 week.(2 amps oer week) Ik ben meer gaan eten maar ben stuk droger geworden ondanks wat meer eten en iets minder trainen (door omstandigheden) Waar ik eerst hard moest werken voor nauwelijks vooruitgang, gaat het nu bijna vanzelf :D loving this parabolan! Verder geen sides. Abs komen echt erg Nice door nu en heb nog 7 weken te gaan.

Een klein beetje toevoegen did the trick wat cutten betreft :) wel met roa paar caps per week want ik blijf op mijn hoede voor acne.
Super om te horen dat het bij jou nu ook goed gaat! Nu je het zegt, wat betreft de roa die is al 2 weken eruit ( 15 dagen gebruikt ) en ben helemaal van de acne af, enkel nog een klein vlekje hier en daar wat aan het herstellen is. Hopelijk blijft het nu ook zo!

Gaat nu zeker lekker. Iets te gemakkelijk bijna waardoor ik er gemakzuchtig van dreig te worden.

Roa pak ik 2-3 caps 20mg HG roa per week. Dat is genoeg anders gaan mijn lippen naar de klote

Haha, ja altijd gasten die daar op doelen! Doe net alsof m'n neus bloed, dedication he :p (vele vergeten dat je met Aas en weinig tot geen inzit/goeie voeding nergens komt, ja een shit fysiek waar ja aan ziet dat die kuurt en alles uit proportie loopt, geweldiggg)

Ja ook vaak jaloezie he.., leuker om te zeggen: 'die gebruikt zo kan ik het ook' om vervolgens gewoon verder te gaan met je dikke buik, onderuit hangend met een biertje levensstijl.., dan er echt wat aan te gaan doen..............

• #1.011
Laatste 4 dagen toch iets hoger dan 3500 gezeten. Rond de 3800-4000 kcals en niet 100% clean, wat wil je ook met dit weer :p dan ben je al wat sneller de deur uit en is een ijsje hier of een kleine snack al snel gedaan. Wel gewoon alles proberen bij te houden op de fitnesspall. Dagelijks toch nog steeds met 0,2-0,3kg afgevallen en zit weer bijna op m'n all time lowest met weer een verbeterde shape. Die kleine upping in t3 en verhoging aan voeding doen me alleen maar goed! Moet wel zeggen dat de t3 het een stuk makkelijker maakt de shape vast te houden, m'n gemoedstoestand en libido zijn ook gewoon 100x beter als de eerste 5 weken van de blast. Cardio erin houden heeft denk ik ook wel veel uitgemaakt en dit ga ik ook gewoon erin houden in mijn komende bulkblast (natuurlijk geen 5x maar een 3x per week zeker!). Vele zijn bang in een bulk cardio te doen, maar de extra kcals die je verbrand met cardio kun je opvullen met meer kcals aan voeding en wat is voeding? Juist, Het meest anabolische voor spiergroei zelfs anabolischer dan aas... Voor sommige ongeloofwaardig maar het is echt zo :):o

Laatste 4 dagen toch iets hoger dan 3500 gezeten. Rond de 3800-4000 kcals en niet 100% clean, wat wil je ook met dit weer :p dan ben je al wat sneller de deur uit en is een ijsje hier of een kleine snack al snel gedaan. Wel gewoon alles proberen bij te houden op de fitnesspall. Dagelijks toch nog steeds met 0,2-0,3kg afgevallen en zit weer bijna op m'n all time lowest met weer een verbeterde shape. Die kleine upping in t3 en verhoging aan voeding doen me alleen maar goed! Moet wel zeggen dat de t3 het een stuk makkelijker maakt de shape vast te houden, m'n gemoedstoestand en libido zijn ook gewoon 100x beter als de eerste 5 weken van de blast. Cardio erin houden heeft denk ik ook wel veel uitgemaakt en dit ga ik ook gewoon erin houden in mijn komende bulkblast (natuurlijk geen 5x maar een 3x per week zeker!). Vele zijn bang in een bulk cardio te doen, maar de extra kcals die je verbrand met cardio kun je opvullen met meer kcals aan voeding en wat is voeding? Juist, Het meest anabolische voor spiergroei zelfs anabolischer dan aas... Voor sommige ongeloofwaardig maar het is echt zo :):o
..eat big to ..

Alleen maar nog meer eten met cardio erin :heart::heart:

• #1.015
Allright!

Update einde week 10 (voorlaatste week):

Afgelopen vrijdag en zaterdag 2 feesten gehad en daar is aardig wat gecheat...Volgens fitnesspal toch wel de 4500+ kcals aangetikt en dit is een schatting (buiten de pizza, spek en pannenkoeken, de sausjes/stroop was de rest van het buffet vrij clean met volkorenbrood/vis/fruitsoorten/groentes/ei/ dus met de micronutrients en vezels is het ook nog wel goedgekomen. Schade? 3,5kg, maar sta nu extreem bloated/vol/vasculair kan nu nog minder huid vastpakken dan anders :p extreem veel vocht want m'n sokken waren behoorlijk afgedrukt en gezicht ziet er puffy uit. Gister niet kunnen trainen dus we gaan zo eens zien wat de shape zegt heb wel al z'n voorgevoel dat het een heerlijke training gaat worden.

Planning van de laatste week:

Morgen ga ik de kcals op 3000 zetten zodat ik tegen woensdag/donderdag weer tegen mijn all time lowest aanzit dan kan ik de laatste paar dagen nogaltijd de kcals hoger zetten als de cravings me teveel worden, want eind deze week vertrek ik op vakantie(sta liever al 2 dagen voor vertrek op m'n all time lowest dan dat ik er tot de laatste dag alles aan moet doen). Moet zeggen dat de t3 op 75mcg de sweet spot is! Kan me dingen met eten permitteren waar ik zelf van sta te kijken:p

Begin vanaf vandaag ook met ari om het vocht te elimineren en alles net nog wat harder te zetten voor vakantie. Ben nog niet uit of 0.5mg of 1mg ed.

Verdere bevindingen:
Libido insane hoog
Extreme vasculairiteit
Harde spieren (vooral na een koolhydraatrijke maaltijd)
Slecht slapen (minder snel inslaap, eerder wakker)

• #1.016
Wtf? Zondagmorgen 3,5kg hoger dan mijn all time lowest dus m'n kcals naar 3000 gebracht en zit nu 2 dagen op 0.5mg Ari ED. Guess wat 0.1 van mijn all time lowest. Gister nog met gewichten kunnen smijten die ik normaal gesproken met moeite omhoog kreeg diep in de cut. Look was gister ook wel insane in de gym. Alles wat je van tren mag verwachten en 2 epic cheatdays. Vol, vasculair, extreme pijnlijke pumps en een alpha feel waar je u tegen zegt!

Vraag me echt af wat die gewichtsdrop (3,4 kg in 2 dagen tijd) dan wel niet is geweest? Heel groot gedeelte was uiteraard maaginhoud waarschijnlijk dat ander gedeelte vocht want heb ik gister ook nog eens eca gepakt en nu icm Ari zal dat wel de doorslag hebben gegeven. Zet de kcals in iedergeval vandaag op 3200 en kijk even aan wat de weegschaal morgen zegt en de prestaties in de gym. Anders zet ik ze wederom hoger. Als ik deze shape vast kan houden voor de vakantie is het meer dat prima!

Happy me:)

Fijne vakantie bro, maak wat vette vakantiepics voor je dbb broeders.

• #1.019
Ari is goed aangeslagen! Vocht lijkt nu echt onder controle ook al zit ik nu sommige dagen wat hoger met natrium en carbs. Afgelopen dagen rond de 3400-3600 kcals gehangen en vanmorgen weer een all time lowest weigh in! Maar liefst een 0,5 kilo eronder! Ook in de gym ziet het er super uit, sta stukken voller door de carbs met hetzelfde bf maar doordat de ari het vocht afdrijft/onder controle houdt is m'n look wederom positief veranderd! Nu is het voor mij gewoon een kwestie van de kcals rond de 3600 te houden en wanneer ik afval kcals voorzichtig uppen. Kan niet meer mis gaan!

Denk dat dit de laatste x is dat ik wat post voor de vakantie, foto's volgen:D;)

Ari is goed aangeslagen! Vocht lijkt nu echt onder controle ook al zit ik nu sommige dagen wat hoger met natrium en carbs. Afgelopen dagen rond de 3400-3600 kcals gehangen en vanmorgen weer een all time lowest weigh in! Maar liefst een 0,5 kilo eronder! Ook in de gym ziet het er super uit, sta stukken voller door de carbs met hetzelfde bf maar doordat de ari het vocht afdrijft/onder controle houdt is m'n look wederom positief veranderd! Nu is het voor mij gewoon een kwestie van de kcals rond de 3600 te houden en wanneer ik afval kcals voorzichtig uppen. Kan niet meer mis gaan!

Denk dat dit de laatste x is dat ik wat post voor de vakantie, foto's volgen:D;)
prettige vakantie pik!

Terug
Naar boven