AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hou je er wel rekening mee dat van roa je acne eerst nog erger gaat worden dan het al was.
 
Lekkere gains, enkel jammer van de acne :(

Hoe zit je qua voeding nu gezien je vlotjes aankomt maar toch geen vetmassa pakt? Gewoon +500 nog?

Go onn
 
hou je er wel rekening mee dat van roa je acne eerst nog erger gaat worden dan het al was.
Ja hier heb ik me indd over ingelezen. Dit zal ik toch voor lief moeten nemen, ik baal pas echt wanneer ik volgend jaar zomer met acne/littekens rondloop.
 
Lekkere gains, enkel jammer van de acne :(

Hoe zit je qua voeding nu gezien je vlotjes aankomt maar toch geen vetmassa pakt? Gewoon +500 nog?

Go onn
Voeding is aangepast op m'n huidige gewicht. Zal iets over de 500+ zijn. Heb het voordeel dat ik een vrij vlotte stofwisseling heb.

Wanneer je op een redelijk laag vp staat heb je snel door wanneer je vocht of vet aanzet en dan zijn aanpassingen zo gedaan.

Op deze manier is 'lean' bulken voor mij een stuk makkelijker geworden.
 
Ivm acne. Niet teveel met aanklooien voor je het weet zit je onder en littekens genezen een pak trager..

Als je een gezonde lever hebt en geen alcohol nuttigt icm veel water drinken voorzie ik niet veel probs. Heb roa nog genomen (HG op 40mg) icm winny (UG 50mg) bloedproeven waren telkens goed.

Voor de rest gaat alles goed hier. Was je logje uit opg verloren :(!

Blijven knallen man!
 
Ja, volgende week wordt gestart met roa... Uiteraard wordt er geen alcohol genuttigd tijdens deze kuur wanneer ik off ben hooguit 5 x in het jaar.

Vanaf nu aan volgen dus! ;p
Buiten de acne is het een geweldige kuur. Ben benieuwd hoe ik er over een aantal weken bij sta wanneer de dbol eruit gaat.
 
Laatst bewerkt:
Fanatieke logvolgers!

Een goede vriend is sinds vorige week begonnen met zijn kuur. Als er belangstelling naar is, wil ik hier en daar ook wel eens wat updates geven mbt zijn kuur. Het gaat om het volgende:

Test e 500mg EW 1-? wk
Tren a 75mg EOD1-4/6 wk
Tren e 400 mg EW1-10 wk

HCG neemt hij vanaf de eerste week 500 IU tweemaal per week.
 
Tijd voor een update:)
dag 40:

Lichaamsgewicht: +8kg
Vetpercentage is ook licht gestegen zit nu rond de 8-9% schat ik. Zal volgende week eens een vetmeting laten doen.

Laatste weekje met dbol, ben benieuwd hoe m'n shape er uit ziet wanneer het vocht van de dbol er helemaal uit is getrokken.
aan voeding ga ik nog niets veranderen, doel is nog steeds om zoveel mogelijke schone massa erop te plakken. Ben er wel aan het denken om op onderhoud te gaan eten tijdens rustdagen want wil mijn vp echt niet nog verder laten oplopen.
Wat betreft de tren die is nu toch wel heerlijk aan het inkicken, geweldige look en ook de agressie tijdens de sets.

Sides:
-acne (verminderd, toch begin ik morgen op UG roa 20-30mg pd)
- af en toe wat kortademig
 
even over de roa... ik juice all year round was ook beetje bang van lever... maar ik nam 2maand roa 20mg ed acne werd niet erger was na 2maand bijna acne vrij... leverwaardes waren binnen de marge... en na 2maand ben ik afgebouwd naar 20mg roa ma woe en vrijdag en blijf nu opgeklaard... als ik het had geweten had ik al veel eerder begonnen met roa. miss wat nac erbij vragen in apotheek voor leverbescherming..
 
even over de roa... ik juice all year round was ook beetje bang van lever... maar ik nam 2maand roa 20mg ed acne werd niet erger was na 2maand bijna acne vrij... leverwaardes waren binnen de marge... en na 2maand ben ik afgebouwd naar 20mg roa ma woe en vrijdag en blijf nu opgeklaard... als ik het had geweten had ik al veel eerder begonnen met roa. miss wat nac erbij vragen in apotheek voor leverbescherming..
Ah super, hoop dat dit ook zo bij mij het geval gaat zijn! NAC heb ik nog thuis staan dus dat komt goed uit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde hier zoals ik al meer heb gezegd. Zelf 8 maand lang 40mg ed genomen. Alle bloedproeven dik in orde en heb tijdens die periode test gezet en winstrol genomen.
Noet dtk dit aanmoedig maar heb kan wel degelijk mits gezonde lever en levensstijl buiten het juicen dan :)
 
Om even in te haken op acne;

Probeer anders eerst benzoylperoxide te smeren ? Kost echt niets ([Link niet meer beschikbaar]) en kan echt goed helpen !
 
Om even in te haken op acne;

Probeer anders eerst benzoylperoxide te smeren ? Kost echt niets ([Link niet meer beschikbaar]) en kan echt goed helpen !
Benzoylperoxide heb ik in het verleden gebruikt en helaas geen goede resultaten mee gehad. Hierna heeft de huisarts me tretinoïne zalf voorgeschreven waardoor het langzaam aan begon weg te trekken.

Probleem is dat het in een keer helemaal uitbreekt en dan gaat een zalf/creme ook niet meer veel uithalen, vaak is dan al het kwaad geschiedt en zit je met de littekens in mijn geval dan.

Op het moment is de acne stukken minder, huid is ook veel droger. Vooralsnog morgen met UG roa beginnen op 20-30 mg. Heb nu genoeg littekens.. Zou ook zo weer kunnen uitbreken.. Hoop dat de littekens zoveel mogelijk voor de zomer zijn weggetrokken.
 
Benzoylperoxide heb ik in het verleden gebruikt en helaas geen goede resultaten mee gehad. Hierna heeft de huisarts me tretinoïne zalf voorgeschreven waardoor het langzaam aan begon weg te trekken.

Probleem is dat het in een keer helemaal uitbreekt en dan gaat een zalf/creme ook niet meer veel uithalen, vaak is dan al het kwaad geschiedt en zit je met de littekens in mijn geval dan.

Op het moment is de acne stukken minder, huid is ook veel droger. Vooralsnog morgen met UG roa beginnen op 20-30 mg. Heb nu genoeg littekens.. Zou ook zo weer kunnen uitbreken.. Hoop dat de littekens zoveel mogelijk voor de zomer zijn weggetrokken.

Littekens zijn echt kut
Is bij mij allemaal weggetrokken op het einde van mn roa kuur (40mg HG)

Die cremes en toestanden hielpen hier ook geen fuck..
Enigste dat hielp was roa en daar pluk ik nu nog de vruchten van :)!
 
Littekens zijn echt kut
Is bij mij allemaal weggetrokken op het einde van mn roa kuur (40mg HG)

Die cremes en toestanden hielpen hier ook geen fuck..
Enigste dat hielp was roa en daar pluk ik nu nog de vruchten van :)!
We gaan het zien! vandaag wordt gestart op 30 mg roa (UG)
Dianabol zal eind deze week klaar zijn!
Volgende update zullen er trouwens wat gewijzigde plannen volgen ;)
 
We gaan het zien! vandaag wordt gestart op 30 mg roa (UG)
Dianabol zal eind deze week klaar zijn!
Volgende update zullen er trouwens wat gewijzigde plannen volgen ;)

Up die maar na 40/50mg. Heb 3 weken op UG roa gezeten op 40mg en heb 0.0 uitdroging gekregen. Als ik 1 week op 10mg HG roa zit zijn men lippen al pokke droog.
 
Up die maar na 40/50mg. Heb 3 weken op UG roa gezeten op 40mg en heb 0.0 uitdroging gekregen. Als ik 1 week op 10mg HG roa zit zijn men lippen al pokke droog.
z'n groot verschil tussen UG/HG ? Nou goed, dan wordt er gestart op 40mg :P
 
Dag 50 / week 7:

Lichaamsgewicht +8,5kg

Dianabol is er nu een aantal dagen uit, zeer leuk middel als je goed droog staat. Geen gyno, vocht viel reuze mee (mede dankzij voeding).
Ga nog steeds keihard op de test en tren. Vetpercentage staat nu op 9%.
Kracht blijft ook mooi vooruitgaan. Doel is om nog een 2,3 weken massa te pakken en de laatste weken mijn vetpercentage weer naar een 7-8% terug te brengen.
Gewicht schommelt nu tussen een 96-97kg.

Test e gaat vanaf deze week van 500mg naar 750mg EW.
Er wordt nog steeds 2 x per week 500 IU HCG gezet.
Tren a staat ook al klaar maar deze laat ik nog een 2,3 weken staan...

Twijfel om toch te gaan cruisen/blasten....
Ik weet toch van mezelf dat ik nog voor de zomer ga kuren en om mijn uiteindelijke doel te verwezenlijken, lijkt het me ook beter. Yo-yo effect etc, blijft me dan ook bespaard.
Het is dan de bedoeling om na de zomer een hele lange tijd off te gaan.
Of ik moet al in z'n goede shape staan dat ik een wedstrijd ga meepakken in het najaar.

Wat is wijsheid?
 
Laatst bewerkt:
wat is wijsheid.. tja uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat hoe langer je on blijft door blast/cruise hoe moeilijker de keus word om nog off te gaan
 
Back
Naar boven