Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Dag 66:

Lichaamsgewicht +9kg

1 kg erbij t.o.v. vorige week! Sinds ik de calorieen met 500 heb verhoogd echt weet een pak massiever geworden.

Tren a is er sinds gister in ben benieuwd of dit nog een extra boost gaat geven aan de kuur.

Nog 3-4 weken verder op:
750mg test e Pw
100 mg tren a EOD

Daarna beginnen met cruisen of compleet off.

Sides:
- kortademig bij inspanning
- acne ( ROA op 50mg pd)

Slapen gaat over het algemeen nog super er is altijd wel eens een nachtje in de week dat het wat minder is.

Gister trouwens echt even verschrokken!

Vriend en ik zijn elkaar de injects aan het zetten. Alles verliep zoals altijd eigenlijk, goed. Zodra ik de naald bij m'n vriend eruit haalde begon die me een partij te hoesten! Licht in z'n hoofd, braakneigingen. Natuurlijk eerste waar ik aan dacht trenhoest/ader geraakt... Terwijl toch bij het optrekken geen bloed erbij zat pas toen ik de spuit eruit haalde zat er bloed bij. Naja om een lang verhaal kort te maken... Gaat nu weer beter met hem maar hij heeft toch echt wel 1,5 dag last gehad van zijn longen.

Voeding omhoog en zie nu hehe!

En ja als een ader raakt met tren is het altijd feest.

Voeding omhoog en zie nu hehe!

En ja als een ader raakt met tren is het altijd feest.
Ja, Thanks voor je tip!
Ben weer een aantal keer aangesproken door mensen die ik dagelijks zie. Zo van: "jij blijft ook maar groeien!" Dus is ook niet zo dat alleen ik het zie ;)

Met injecteren volgende keer echt goed opletten. Al zoveel injects bij hem gezet en eigenlijk nooit wat fout gelopen.

Nog 1 week je voeding zo houden en dan kijken of je vetter bent geworden en dan zie je verder.

tijdje geleden ook nog eens een hoest bui gehad en ja is altijd wat verschieten.

Nog 1 week je voeding zo houden en dan kijken of je vetter bent geworden en dan zie je verder.

tijdje geleden ook nog eens een hoest bui gehad en ja is altijd wat verschieten.
Zal ik doen hou je op de hoogte, tren hoest is me gelukkig nog bespaard gebleven :p maat daarentegen ziet nu toch echt wel tegen zijn volgende inject op haha

Gister ook weer een PR neergezet 240kg deadlift!
Na al heel wat volume op de deadlift :)
Heerlijk gevoel.

Eens kijken wat we vandaag presteren met benchen.

Helaas geen PR kunnen neerzetten maar m'n 1 rep Max ging wel beter dan vorige week.

Heb het als volgt aangepakt:
Opwarmen
12x60kg
8x100kg
5x120kg
3x130kg
1x145kg
12x100kg
10x105kg
7x110kg

Daarna
Incline bb press
Decline machine press
Cable flys van boven
Cable flys van onder

Als laatste nog triceps aangepakt!
Cable pushdowns
Dumbell triceps extensions
Skullcrushers

Gij beest haha ^^ benieuwd naar je bench alleszins! Keep it upp!
Haha Thanks bro,
Daar werken we aan.

Vanaf vorig week op bepaalde compound lifts aan het kijken waar m'n PR's nu zitten!
Normaal gesproken train ik heel hoog in volume, meer gericht op het knijpen en voelen van de spier.

Volgens mij is de tren a volledig ingekickt! Alles staat bol en vol met aders wanneer de pomp er is! Een stuk heftiger dan de tren e.
Stond er gister om te lachen toen het vestje uitging.
Tijdens de training helemaal onder het zweet, heb ik anders nooit zo heftig. Het creatine verhaal vertellen werkt nu ook niet meer :rolleyes:

Sinds de laatste week merk ik het psychologische aspect van de tren wel. Je gaat anders over dingen nadenken. Zorgen over dingen maken waar je anders nooit bij zou stilstaan... Snap ook wel waarom sommige het niet i.cm. een relatie kunnen nemen :p

Sides zijn hetzelfde gebleven. De acne is niet meer erger geworden, huid is stukken droger. De vlekken van de acne zitten er nog en dat zal ook nog wel een hele tijd duren.. Komende maanden blijft roa meelopen.

Zal later deze week weer een update geven mbt lichaamsgewicht, fysiek, krachttoename en sides/gemoedstoestand.

Nog ongeveer 3 weekjes te gaan.

Zoo weer een update :)

Lichaamsgewicht: +9,5kg

Jaja weer bijgekomen 0,5kg deze week! Tren a draait nu een weekje mee en verdomme wat ga ik hard. Welke spiergroep ik ook train lijkt wel alsof ik overal een pomp in krijg, alles oogt bol. Vetpercentage zit nu op 9% en dat hou ik zo. Voeding nog steeds 4500 calorieën. Ik kijk het nog 1 week aan en anders up ik de calorieën nog een klein beetje om de 10kg aan te tikken.

Beste kuur so far! kracht wijs en fysiek wijs.

Sides:
Zelfde gebleven
Merk nu wel vaak libido schommelingen. De ene dag extreem veel zin en de andere dag vraag ik me af waar die lust heen is?

Ik hou jullie op de hoogte!

Als er vragen zijn stel ze gerust.

Zelf nog nooit tren ace gebruikt maar lijkt me wel een lekker goedje.

De kilo's gaan ook lekker he. Volgende week zit je met gemak op de 10 kilo.

Vind t knap dat je die 4500 calorieën elke dag op red... Ik zit zelf op de 3600.. Wil eigenlijk ook naar de 4500 maar dat ga ik niet redden.. Ben zo vol op die 3600 haha

Makkelijk haal je dat! Zelfs clean. 6-7 maaltijden en dan ook nog eens clean. Is natuurlijk op het begin even aftasten maar naar een week of 2 weet je lichaam niet beter.

Zelf nog nooit tren ace gebruikt maar lijkt me wel een lekker goedje.

De kilo's gaan ook lekker he. Volgende week zit je met gemak op de 10 kilo.
Echt een aanrader tren a, kickt en stuk harder in dan tren e! Look in de gym is epic. Eet rond de 600 koolhydraten en hou echt weinig vocht vast. In de morgen staan de aders op m'n Abs.

Thanks man, dank nog voor de feedback van het uppen van de calorieën. Gaat nu echt hard, zonder twijfel beste shape in m'n leven. Hou je op de hoogte!

Laatst bewerkt:
Echt een aanrader tren a, kickt en stuk harder in dan tren e! Look in de gym is epic. Eet rond de 600 koolhydraten en hou echt weinig vocht vast. In de morgen staan de aders op m'n Abs.

Thanks man, dank nog voor de feedback van het uppen van de calorieën. Gaat nu echt hard, zonder twijfel beste shape in m'n leven. Hou je op de hoogte!
. Geen dank, we zijn hier om elkaar te helpen. Soms vergeten we de simpelste zaken toe te passen die wel het verschil kunnen maken

Terug
Naar boven