AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Dag 58:

Lichaamsgewicht +8kg ( -0,5kg zal vocht zijn geweest van dbol )

Nu de dianabol helemaal uit het systeem is zie ik pas echt de tren shinen.
Overal aders, strepen en een apart gloed over m'n huid. Bevalt me wel :P
Ook weer een aantal PR'tjes kunnen neerzetten afgelopen week.
Vetpercentage is gelijk gebleven en staat nog steeds op een 9%.
Calorieën toch met 300 verhoogd, want de weegschaal blijft hetzelfde aangeven.

Tren A komt er vanaf volgende week in op 100mg EOD.

Sides:
- bij inspanning (ook bij korte) vaak buitenadem.
- acne ( begint nu langzaam aan te verminderen! )


Dit zijn eigenlijk de enige 2 bijwerkingen tot nu toe.
Nog steeds goeie nachtrust, geen rare gedachtes etc.
Ik mag absoluut niet klagen, maar misschien veranderd dit ook wel wanneer tren A in het spel komt.

Doel voor de komende 4 weken is minimaal +2kg erboven op te plakken en mijn vetpercentage gelijk te houden.
Realistisch?
 
2 kilo extra met gelijk % gaat moeilijk worden. Als je nu 500-1000 kcals extra gaat eten per dag dan kan er misschien nog iets schokkends gebeuren...
 
2 kilo extra met gelijk % gaat moeilijk worden. Als je nu 500-1000 kcals extra gaat eten per dag dan kan er misschien nog iets schokkends gebeuren...
Zit nu op 4000 calorieën en heb het gevoel dat ik met de dag droger wordt, denk dat ik de gedachte uit m'n hoofd moet halen van vet aan zetten. Gooi er ook gewoon gelijk 500 calorieën bovenop en kijk dit een weekje aan, dan zien we wat het brengt anders alsnog 1000 calorieën.
Thanks voor je feedback, waardeer ik!
 
Je test en tren draait nu op volle toeren dus met 500 kcals extra ga je niet superveel vet aanzetten op 1 week hoor. Gewoon even proberen ;)
 
Om een idee te geven van voeding van vandaag!

5 eieren ( waarvan 1 zonder dooier )
50 gram achterham
1 scoop whey eiwittten
120 gram havermout
1 banaan

300 gram gekookte basmati rijst
200 gram kippenblokjes
100 gram kidneybonen

350 gram aardappel
100 gram spinazie
150 gram tonijn uit blik

meergranen pannenkoek (70 gram koolhydraten, 15 gram eiwit, 0 gram vet )

Wat nog gaat komen:

200 gram rundergehakt
350 gram aardappel
100 gram sperziebonen

Training

Post w meal:

100 gram rijstebloem
1 banaan
30 gram pindakaas
80 gram havermout
2 scoops whey eiwitten
40 gram rozijnen
(alles in een kom, flink mixen en 2 minuutjes in de magnetron, echt een aanrader!)

uurtje voor het slapen:

350 gram magere Franse kwark
150 gram ananas op water
20 gram cashewnoten
 
lol +6 kilo spiere bijkomen in een derde kuur door de tren, verdomme zo zou een mens wel serieeeeeus beginnen twijfelen over met wachten met tren hoor..
NICE MAN!!
 
lol +6 kilo spiere bijkomen in een derde kuur door de tren, verdomme zo zou een mens wel serieeeeeus beginnen twijfelen over met wachten met tren hoor..
NICE MAN!!
Nou, het is een combinatie van vet, vocht en spiermassa. Kan je niet exact zeggen hoeveel spiermassa ik tot nu toe gegained ben.. dan zou ik al uiteraard voor en na op een weegschaal moeten gaan staan en spiermassa/vetpercentage en vochtgehalte op moeten hebben laten meten.

Is wel een heel groot verschil met voorgaande kuren. Gain zeer leane spiermassa.
Heeft er onder anderen ook mee te maken dat mijn kennis mbt voeding en training verbeterd is.
Tren is een apart goedje dat mag zeker gezegd worden :P maar nooit een aanrader als eerste kuur !
 
Nou, het is een combinatie van vet, vocht en spiermassa. Kan je niet exact zeggen hoeveel spiermassa ik tot nu toe gegained ben.. dan zou ik al uiteraard voor en na op een weegschaal moeten gaan staan en spiermassa/vetpercentage en vochtgehalte op moeten hebben laten meten.

Is wel een heel groot verschil met voorgaande kuren. Gain zeer leane spiermassa.
Heeft er onder anderen ook mee te maken dat mijn kennis mbt voeding en training verbeterd is.
Tren is een apart goedje dat mag zeker gezegd worden :P maar nooit een aanrader als eerste kuur !
men laatste(3de) kuur was 4 weken dbol met 9 weken test 500mg, ben van plannen binnen 2 maand weer dbol te nemen maar met 700mg test, mijn enige vraag als ik de kuur daarachter bv 500test en 200mgtren zou zetten, ja dat zou wel werken, maar de kuur DAARACHTER zit ik al op een gram en ben dan nog maar 24, snapje lijkt me goed goedje maar een gram op 24 lijkt me veel of ben ik verkeerd :D xD??
 
men laatste(3de) kuur was 4 weken dbol met 9 weken test 500mg, ben van plannen binnen 2 maand weer dbol te nemen maar met 700mg test, mijn enige vraag als ik de kuur daarachter bv 500test en 200mgtren zou zetten, ja dat zou wel werken, maar de kuur DAARACHTER zit ik al op een gram en ben dan nog maar 24, snapje lijkt me goed goedje maar een gram op 24 lijkt me veel of ben ik verkeerd :D xD??
Tja dat zijn keuzes die je maakt, ik ben ook pas 22. Het voorstel van 200 mg tren heeft vrij weinig zin. Sowieso minimaal 400 mg tren e. Test zou je ook op 500 mg kunnen laten.
 
men laatste(3de) kuur was 4 weken dbol met 9 weken test 500mg, ben van plannen binnen 2 maand weer dbol te nemen maar met 700mg test, mijn enige vraag als ik de kuur daarachter bv 500test en 200mgtren zou zetten, ja dat zou wel werken, maar de kuur DAARACHTER zit ik al op een gram en ben dan nog maar 24, snapje lijkt me goed goedje maar een gram op 24 lijkt me veel of ben ik verkeerd :D xD??

met 700 test en dbol op 50mg p dag zit je al over de gram ;)
 
350mg dbol p week + 700 test = 1050
 
Waren er al pics gepost?
Ben wel benieuwd
 
Waren er al pics gepost?
Ben wel benieuwd
Neej, geen foto's en die zullen hoogstwaarschijnlijk ook niet komen. Reden hiervoor is mijn werk.. Te risicovol.

Er worden of duidelijke foto's geplaatst van m'n fysiek en anders gewoon geen vind ik zelf dan...

Liever had ik dit anders gezien want, feedback helpt altijd!
 
even over de roa... ik juice all year round was ook beetje bang van lever... maar ik nam 2maand roa 20mg ed acne werd niet erger was na 2maand bijna acne vrij... leverwaardes waren binnen de marge... en na 2maand ben ik afgebouwd naar 20mg roa ma woe en vrijdag en blijf nu opgeklaard... als ik het had geweten had ik al veel eerder begonnen met roa. miss wat nac erbij vragen in apotheek voor leverbescherming..

Me 2. Klote acne. Zit nu sinds 4 weken aan de HG roa van de dermatoloog en gaat al stuk beter. Maar zal zelf nooit meer zonder roa kuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Benzoylperoxide heb ik in het verleden gebruikt en helaas geen goede resultaten mee gehad. Hierna heeft de huisarts me tretinoïne zalf voorgeschreven waardoor het langzaam aan begon weg te trekken.

Probleem is dat het in een keer helemaal uitbreekt en dan gaat een zalf/creme ook niet meer veel uithalen, vaak is dan al het kwaad geschiedt en zit je met de littekens in mijn geval dan.

Op het moment is de acne stukken minder, huid is ook veel droger. Vooralsnog morgen met UG roa beginnen op 20-30 mg. Heb nu genoeg littekens.. Zou ook zo weer kunnen uitbreken.. Hoop dat de littekens zoveel mogelijk voor de zomer zijn weggetrokken.
Voor littekens kun je ook goede peelings laten doen bij een huidtherapeut

Tip:

- bouw de roa op. Dat verminderd de kans op kapotte lippen.
- UG roa is inderdaad minder sterk. Beter neem je HG. Uiteindelijk heb je meer waar voor je geld.
- tegen kapotte liggen werkt Blistex Med Plus echt goed merk ik zelf en ook volgens mijn dermatoloog
 
Laatst bewerkt:
men laatste(3de) kuur was 4 weken dbol met 9 weken test 500mg, ben van plannen binnen 2 maand weer dbol te nemen maar met 700mg test, mijn enige vraag als ik de kuur daarachter bv 500test en 200mgtren zou zetten, ja dat zou wel werken, maar de kuur DAARACHTER zit ik al op een gram en ben dan nog maar 24, snapje lijkt me goed goedje maar een gram op 24 lijkt me veel of ben ik verkeerd :D xD??

Je kan je test ook lager doen en je tren hoger. Werkt ook, en als je met hoge test al veel de neiging hebt vocht vast te houden, kan je in combinatie met ook nog eens tren misschien problemen met je bloeddruk krijgen.
 
Me 2. Klote acne. Zit nu sinds 4 weken aan de HG roa van de dermatoloog en gaat al stuk beter. Maar zal zelf nooit meer zonder roa kuren.
Ben nu 2 weekjes bezig met UG Roa(40mg), tot nu toe alleen wat uitgedroogde lippen.
Kan er nog niet veel over zeggen. Alleen dat er geen nieuwe bij zijn gekomen en hier en daar een aantal aan het wegtrekken zijn. Heb 2 potjes staan, wanneer het resultaat na een maand tegenvalt verhoog ik de dosis. Als ik er na de 2 potjes nog steeds niet tevreden ben, gaan we eens langs de dermatoloog en probeer ik HG Roa te laten voorrschrijven!
 
Laatst bewerkt:
In! Lekker kuur man, goed bezig. Ben met een soort gelijke kuur bezig, maar dan met 40mg winny als kickstart. En m'n tren zit nu op 600mg per week.
 
In! Lekker kuur man, goed bezig. Ben met een soort gelijke kuur bezig, maar dan met 40mg winny als kickstart. En m'n tren zit nu op 600mg per week.
Leuk dat je volgt! Succes met je kuur welke week zit je nu?
 
Back
Naar boven